Jump to content

Cat consuma Golful 7 al vostru?


codz
 Share

Postare recomandată

9,5% la o medie de 15 km/h mi se pare foarte ok pentru un motor pe benzina, mai ales fara S/S.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un drum din oras pana acasa...motorul rece AC on si incalzirea in scaune

post-123923-0-65222900-1422462055_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu e prea ok, pe vechiul 2.0 TDI scoteam mult mai bine, dar aveam si un alt numar de kilometri ...

 

Eu am ajuns insa la o concluzie ca tot vorbeam pe pagina trecuta de acest lucru - 1.2 TSI se incalzeste greu de tot iarna, nu stiu care-i problema ei, abia dupa vreo 10 min este motorul la 90 grade si de aceea si consumurile maricele. Caci atunci cand este cald motorul dupa cum ziceam media este 8 - 8 si ceva ;) La motoare mai mari sau dieseluri posibil sa se schimbe datele problemei. De cand am avut discutiile astea pe aici am tot urmarit si am ajuns la concluzia asta, merge si mai greu, se tureaza mai greu cand este rece masina, dupa este o splendoare sa o conduci. Ce sa zic, tinand cont ca-i prima "iarna" , abia astept primavara si vara ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mers pe cc, scopul este mentinerea vitezei, implica accelerari mai bruste.

La mers manual, nu reusesti sa tii condtanta viteza iar accelrarea o faci mai lenta, sau mentii viteza mai mica la urcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La G7 porneste compresorul sub 5 grade? Nu de alta, dar vad ca multi ziceti " clima on " , dar eu am o vaga banuiala e On doar pe buton.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bgd_b92

 

Iarna, clima ON la G7 are ca efect dezumidificarea habitaclului, geamuri clare, foarte util. :-) Nu am observat vreo modificare de consum, poate una de 0,0000....x %. Apa, ma gandesc, n-are cum sa o scoata decat cu ajutorul compresorului.

 

@codz

 

2.0 tdi: de cand am luat-o (si am facut vreo 30.000 km), media long term s-a situat in jurul valorii de 6 l. Ca e 5.8 vara si 6.1 iarna, ok, dupa mine e tot cam pe acolo. Vorbesc aici despre un consum mixt, cu o pondere oras/extraurban de 30/70, stat la semafor - rezonabil, fara Start/Stop, regim Normal, incarcata 2-3 persoane. Viteza medie - intre 75 - 80 km/h, deci destul de tare in extraurban.

Consider ca sunt genul care conduce lin si calculat (fara multe franari), dar tare.

Stilul normal - estimex o medie de 5.5 l.

Stilul "tataie", SS, Eco, fara consumatori electrici mari - estimez sub 5 l, exclus sub 4.5 l. Poate doar dc iti bati joc de el si mergi cu a 6-a cu 80 km/h.

 

Recomand acest motor tuturor, mai putin "farmacistilor".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se confirma, iarna fara compresor, e nasol de tot.

 

@Not_used_calin: au trecut la TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am sters posturile tip chat. Este totusi o arie tehnica, va rog frumos sa respectati regulamentul.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ahem, nu stiu unde sa postez, nu se mai deschide capacul de la busonul de alimentare, capacul exterior pe care apesi sa se deschida, este vreo deschidere manuala din portbagaj cum e la O2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-134487-14242494961665_thumb.jpg 80% din drum in afara cu CC a fost mai mult ca un test sa vedem ce poate ;)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mea culpa pentru offtopic, s-a deblocat singura tija care tine inchisa capacul de la busonul de alimentare, sigur a pus furtunul cu presiune la spalatorie si a intrat apa la mecanism, iar ca acces manual se pare ca se poate, este un capacel special facut in tapiseria portbagajului, prin care probabil se ajunge la mecanism fara a demonta tapiseria, lucru greu de facut, zic probabil pentru ca nu am stat sa ma chinui sa bag mana pe acolo, bucatica respectiva este prinsa in trei locuri, odata ce apesi se rupe prinderea respectiva si ramane neprins decat intr-o parte de mocheta.

Concluzia: nu lasati spalatorii sa umble pe acolo cu jetul cu presiune, dupa aia sa se laude ca ti-au spalat si acolo ca era murdar.

End offtopic, scuze, vroiam sa pun ultimul consum dar nu am putut alimenta :)

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corbeanca-Craiova, liber pe drum, mers destul de tare pe unde s-a putut

post-125264-0-73953300-1424431970_thumb.

Modificat de minu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este super tare consumul, inca nu am mai apucat sa fac si eu drumuri lungi, desi s-a mai incalzit afara si consider ca este o temperatura optima pentru functionarea motoarelor termice intre 10 si 20 de grade. Dar totusi 5.5 la drum intins chiar si mers lejer nu am prins, mai degraba 6 si oricum fara A/c pornit :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi. La intoarcere am avut 6.2 dar cu ft multe depasiri si mers ft tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Merlinboy

 

Legat de consumul tau (1.2 TSI) , nu cred ca vei obtine scoruri mai bune decat pana acum, cu atat mai mult cu cat chiar tu zici ca "nu ai talpa grea". La acest motor, pe acesta caroserie grea, "talpa" e elementul definitoriu care-ti stabileste consumul.

 

Personal am avut un motor 1.2, dar nu TSI, ci cel in 3 pistoane (1.6 schiop :-) ) si cand am ales masina actuala am avut curiozitatea de a-l testa pe cel 1.2 TSI. Concluzia a fost ca are consumul peste cel de 1.2 pe care il avusesem. Ca idee, cel de 1.2 vechi imi dadea valori de consum intre 4.5-5.5, pe o plaja de viteze intre 60-120 km/h. Dincolo de 120 km/h sarea binisor consumul, iar 4.5 scoteam la un mers foarte linistit (80-90-100), fara franari multe si fara accelerari bruste.

 

Cum ajuns la concluzia ca are consumul mai mare? Am testat in acelasi regim (teste unul dupa altul), motorul de 1.2 TSI si cel de 1.6 TDI. Consumul pe 1.2 TSI a iesit cam cu 30% mai mare decat pe 1.6 TDI (mixt, motoare reci). Separat am testat 1.6 TDI in acelasi regim cu vechiul 1.2 in 3 pistoane, iar valorile de consum au iesit aproximativ la fel. Astfel, in conditiile in care am avut diferenta de greutate intre caroserii decat de la 1.6 TDI la 1.2 -3 pistoane, vreo 200 kg sa zicem, am tras concluzia rezonabila - zic eu - ca 1.2 TSI nu este mai economic decat 1.2 - 3 pistoane, ba chiar il depaseste putin  la consum, sa zicem cam cu 10% pe aceiasi caroserie.

 

Valorile de 8-8.5/100 in oras consider ca sunt "the best" pt acest 1.2 TSI, iar cele de 9-10/100 reflecta media. Acestea in conditiile in care nu se utilizeaza START/STOP si se merge normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai oameni buni, consumul era facut pe 500 km, de cand a alimentat, m-am uitat personal. Si am facut si putin research azi noapte - Nissan a scos o noua generatie de motoare, acest motor de 1.6 este cu tehnologie japoneza si nicidecum de Renault, cautati informatii. Asta ca offtopic si scuze de idee, iar masina are 1400 kg, garda la sol, a mea mi se pare ca are 1230 kg daca nu ma insel, nu am talonul chiar langa mine.  Iar traficul din Rahova catre Voluntari se face de dimineata (ma rog zicea ca incearca macar pe la 7.30 dar tot este omor) si seara, ca orice om "normal" . Mai degraba eu sunt "anormalul" caci merg de cele mai multe ori la alte ore decat cele de maxim trafic (+start/stop) si tot am consum enorm :)

 

Ce sa mai o lungim, eu vreau doar sa fiu obiectiv si sa vada si altii cifrele REALE, nu bagate din burta, ma uit pe nu stiu ce site (daca dati cu google golf 7 1.2 tsi) imi arata consum urban 6 ! Sa o vad si eu pe asta!!! :)

 

 

@Merlinboy

 

Legat de consumul tau (1.2 TSI) , nu cred ca vei obtine scoruri mai bune decat pana acum, cu atat mai mult cu cat chiar tu zici ca "nu ai talpa grea". La acest motor, pe acesta caroserie grea, "talpa" e elementul definitoriu care-ti stabileste consumul.

 

Personal am avut un motor 1.2, dar nu TSI, ci cel in 3 pistoane (1.6 schiop :-) ) si cand am ales masina actuala am avut curiozitatea de a-l testa pe cel 1.2 TSI. Concluzia a fost ca are consumul peste cel de 1.2 pe care il avusesem. Ca idee, cel de 1.2 vechi imi dadea valori de consum intre 4.5-5.5, pe o plaja de viteze intre 60-120 km/h. Dincolo de 120 km/h sarea binisor consumul, iar 4.5 scoteam la un mers foarte linistit (80-90-100), fara franari multe si fara accelerari bruste.

 

Cum ajuns la concluzia ca are consumul mai mare? Am testat in acelasi regim (teste unul dupa altul), motorul de 1.2 TSI si cel de 1.6 TDI. Consumul pe 1.2 TSI a iesit cam cu 30% mai mare decat pe 1.6 TDI (mixt, motoare reci). Separat am testat 1.6 TDI in acelasi regim cu vechiul 1.2 in 3 pistoane, iar valorile de consum au iesit aproximativ la fel. Astfel, in conditiile in care am avut diferenta de greutate intre caroserii decat de la 1.6 TDI la 1.2 -3 pistoane, vreo 200 kg sa zicem, am tras concluzia rezonabila - zic eu - ca 1.2 TSI nu este mai economic decat 1.2 - 3 pistoane, ba chiar il depaseste putin  la consum, sa zicem cam cu 10% pe aceiasi caroserie.

 

Valorile de 8-8.5/100 in oras consider ca sunt "the best" pt acest 1.2 TSI, iar cele de 9-10/100 reflecta media. Acestea in conditiile in care nu se utilizeaza START/STOP si se merge normal.

 

Corect, sunt de acord, 8-8.5 daca mergi ca melcul, si 9 daca mergi relativ normal ;) Ciudat totusi ca pe 1.6 TDI sa nu se scoata valori de consum cu mult mai bune decat de pe vechiul si anticul deja 2.0 TDI . 2.0 TDI cu 140 CP eu il consider ca avand un raport extraordinar calitate/putere/consum daca eu pe audi cu masa de peste 1.5 TONE scoteam valori cu mult sub 1.6 (adica cu cel putin un litru mai bine, testat asta la drumuri lungi si prin oras caci un prieten bun are pe G6 1.6 105 cp) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog frumos sa va rezumati la subiectul topicului.

Nu este topic de versus!

 

Am sters posturile offtopic.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea inteleg de ce ai sters posturile anterioare chiar vorbeam de consum, forum cu mai putine informatii si restrictiv nu cred sa mai fi vazut si am conturi pe vreo 5 forumuri in fine...asta da offtopic si nu cred ca am dat in cap la nimeni, comentam si noi caci d-asta e forum! :)

Postez si eu 3 poze cu consum de pe telefon, consum exclusiv bucuresti, 100% real. Ultimul "since start" aprox 4 km (desi arara 3km) , dar m-am chinuit maxim si am mers groaznic de subturat + traficul libeeeer. In rest vedeti pe 80km la long term (mi s-a resetat in fine)

post-15783-14249506203374_thumb.jpg

post-15783-14249507112975_thumb.jpg

post-15783-14249507663303_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul pe aia 4km e cam irelevant. In 10 minute abia ai lichidul de racire incalzit. De aici incolo incepe sa fie consum corect.

 

Media aia pe 80 km, as zice ca e buna spre foarte buna...Dar, mai bine iei bicicleta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Merlinboy ! Bine punctat, legat de moderarea forumului. Chiar vorbeam de consum si nu de recolta de cartofi a lui bunicu...

In alta ordine de idei....Nu cred ca este relevant consumul pe distante de 3-4 km....

Modificat de DDoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este si aveti dreptate, dar pe de alta parte tinand cont ca este o masina cu motor mic "de oras" (daca nici asta nu mai este atunci q7le vecinului de 3000 diesel ce mai este?), nu ar fi trebuit sa aiba "problemele" astea legate de consum pe distanta scurta, zic si eu...mai ales ca erau aproape 12 grade, iar motorul chiar se incalzise la 90 grade la destinatie. Si, mai adaug si faptul ca pe vechiul diesel 2.0 (adevarata masina de oras ce sa mai) chiar si cu motorul rece pe distanta asta 3-4-5 km scoteam un maxim de 8 ...

Modificat de Merlinboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Merlinboy

 

Nu neaparat o cilindree mica iti asigura un consum redus in oras. Uite, de ex. Tico (motor de 700 cmc parca) mie imi consuma cam 10% si era exclusiv pt oras. Bineinteles, e si o diferenta de ani intre tehnologii, dar nu te gandi ca s-a schimbat din radacini constructia motorului in ultima vreme. S-a pedalat ff mult pe computer, pe asistarea motorului de catre computer si optimizarea lui astfel. Da' nu cred ca o sa ajungem sa mergem cu carburant de-o ceasca de cafea de la un capat la altul al Bucurestiului. Nu vezi ca s-a ajuns la diferente de cu pana la 30% intre consumul declarat de producator si cel real? Mult marketing, vrajeala, motoarele tot cam alea sunt.

 

Legat de mersul tau "groaznic de subturat": vezi ca de multe ori motorul consuma mai mult dc il subturezi fata de situatia cand mergi normal cu el. Nu mai vb de faptul ca-l vei strica repede (jocuri la vilbrochen, supape incarcate de la arderi incomplete etc).

 

Legat de interventia moderatorului: nu e cazul sa te superi, mi-am luat si eu "pumn" in gura de cateva ori, se pare ca aici se doreste a fi o informare cat mai la obiect si cat mai exacta. Totusi, tin sa precizez ca pe mine, in privinta consumului, nu m-a edificat niciun forum, inclusiv acesta. De baza au fost propriile teste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7.5 e super ok pt 4 km ; mersul subturat nu te ajuta la consum, cel mai ok pt consum este sa ajungi cat mai repede la 50-60km/h ( a nu se intelege sa o calci in treapta 1 la 6000 rpm si sa dai a 4a.../ accelerezi normal si schimbi la 2700-2800 rpm, dar nu ca melcul ) in treapta 4 si sa mentii constant, sa folosesti frana de motor si sa anticipezi traficul ; 

motoarele au ramas aceleasi...serios ? :)))))) consumurile pot fi foarte decente in oras daca stii sa adopti un stil economic de condus si orasul este de bun simt, cu semafoare sincronizate, trafic normal spre liber s.a.m.d ; cu un 1.2 / 1.4 TDI / 1.5 DCI scoti consum de 5 % pe oras ; cu benzinarele este mai greu, pt ca trebuie sa stii sa le exploatezi corect ; nici ca racerii dar nici ca taximetristii...totul tine de stilul de condus ; am avut masini identice cu ale altor tovarasi, ei aveau 10% pe oras eu 7% pe oras ; dar accelerau pana la semafor chiar daca vedeau ca e rosu, apoi o dadeau pe liber si calcau frana...sau mergeau cu treapta 3 in oras la 3000 rpm constant ca sa nu "subtureze" benzinara...te apuca greata cand auzi astfel de conceptii...cu unii chiar nu merita sa iti pierzi timpul...

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!