Jump to content

Cat consuma Golful 7 al vostru?


codz
 Share

Postare recomandată

:001: Eu din contra, acum iarna, am observat o scadere a consumului cu aprox 0,5-0,8L/100km...pe care pun pe seama stilului mai precaut de conducere, a rotilor de 16 (17 am vara) si a faptului ca am depasit 25.000 km...deci s-a mai asezat consumul...

Modificat de DDoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un rezervor in care 90%din km au fost facuti numai in oras,pe distante relativ scurte.

post-123923-0-78290500-1422204103_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mumus. motorul tsi de pe G7 este EA211 (un motor nou cu multe modificari fata de precedentele tsi) si are filtrul de aer deasupra si alte modificari pentru a se incalzi mai repede, care chiar functioneaza, nu le mai stiu acum pe de rost, inainte sa cumpar masina m-am interesat si le stiam, printre ele si faptul ca o buna parte din motor este din aluminiu

 

ref http://blog.caranddriver.com/we-sample-the-ea211-volkswagen%E2%80%99s-next-global-four-cylinder-engine-series/ 

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si al meu vara se incalzeste la 90 grade in 3-5 minute.   Dar sub 2-3 grade dureaza minim 10 minute. Foarte bine daca au mai refacut din greseli, ca al meu e dezastru iarna...

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mumus. motorul tsi de pe G7 este EA211 (un motor nou cu multe modificari fata de precedentele tsi) si are filtrul de aer deasupra si alte modificari pentru a se incalzi mai repede, care chiar functioneaza, nu le mai stiu acum pe de rost, inainte sa cumpar masina m-am interesat si le stiam, printre ele si faptul ca o buna parte din motor este din aluminiu

ref http://blog.caranddriver.com/we-sample-the-ea211-volkswagen%E2%80%99s-next-global-four-cylinder-engine-series/

Si mie mi se parea ciudat ca nu prea creste consumul, insa, de incalzit, nu se incalzeste asa de repede( compar cu 2 masini ale unor prieteni, Astra G 1.4 si Golf 4 1.4, care baga si caldura in interior mai rapid). Apropo de consumul influentat de presiunea din cauciucuri, la 2 in roti, aveam consum de 6.2 la 130 km/h, iar cu 2.2 aveam in jur de 5.5-5.7, deci presiunea influenteaza destul de mult
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati observat un consum mai ridicat iarna?

Nu am observat o modificare a consumului odata cu venirea sezonului rece, dar pe de alta parte eu am garaj acasa si parcare subterana la serviciu, ambele cu temperaturi in jurul a 10+ grade. In plus, la noua generatie 2.0 TSI managementul racirii se face electronic: "a new type of rotary vane module was developed for intelligent thermal management control. This makes it possible to fully block coolant entry into the engine or adjust to a minimal volumetric flow in the engine warm-up phase.", + racirea gazelor ce face prin chiulasa => incalzirea mai rapida a agentului termic - referinta.

In consecinta, la mine in 3-4 minute de la pornirea motorului acul ajunge la 90 de grade chiar si acum iarna, ceea ce e un oarecare avantaj pentru consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de repede se incalzeste motorul depinde si de conditiile in care se incalzeste...In oras se incalzeste mai repede, caci turezi mai des, plecand frecvent de pe loc si schimband la viteze. In plus depinde si pana la cat tureaza fiecare cand schimba. Daca schimb pana in 2400rpm...se incalzeste mai greu, daca schimb apropae de 3000rpm atunci mai repede. Deci depinde de sarcina incalzirea motorului.

Innteresant e ca si eu am observat ca si cu motorul rece, consumul instantaneu nu e aproape deloc mai mare versus motor cald, comparand pe aceeasi bucata de drum, aceeasi treapta de viteza si turatii (drumul spre serviciu de ex).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar... 3000 de ture fara un motor cald nu e benefic turbinei(avantaje/dezavantaje).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...3000rpm...la benzinara. Eu evit 3000 pana se incalzeste. Are si turbina benzinara asta, se apropie de diesel ca si cuplu si rpm unde il atinge.

Eu cam respect regulile de la diesel :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati observat un consum mai ridicat iarna? Eu nu, poate insesizabil cu pana la 0,5/100. La ce motorizare se simte consumul mai mare iarna, la diesel? Si ca sa nu irosesc posturile, pun intrebarea completa: pe G7 cat creste consumul in functie de anvelope vara/iarna, temperatura frig/f.cald, presiune in pneuri, cea din urma inteleg ca poate conta destul de mult, o masina care merge cu anvelopele sub 2bar consuma mai mult decat o masina cu anvelopele la >=2,3 bari? Din cate am citit, cel putin la tsi, temperaturile mari (>30 grade) afecteaza consumul mai mult decat temperaturile scazute (<0 grade).

 

 

Un tsi iarna consuma mai mult, cel putin al meu. Vara consuma mai putin, diferenta ce sa zic, cat sa zic, estimez pe la  zero grade consum de iarna undeva la o medie de 8-9 la drumuri scurte, iar la minus 10, minus 20 consuma chiar si 11,  vara in jur de 7-7.5

 

 

Iarna motorul se incalzeste foarte greu, masina asta nu e facuta ptr iarna si in special ptr drumuri scurte.

 

Sa nu uitam ca eu fac un fel de naveta intre sacele si brasov, plec din garaj, deci la cei din bucuresti de la bloc, sigur consumurile astea sunt minuscule :)

 

 

Eu sunt nou cu TSIurile astea dar din cate am citit nu sunt prea grozave iarna, nu sunt chiar BENZINARE adevarate in "adevaratul sens al cuvantului" . Mie mi se pare ca se incalzeste la fel de greu precum vechiul AUDI 2.0 (deci motor mare atentie) si consuma de rupe pana se incalzeste. Daca merg cu el cald este ok, ne intelegem, altfel nu prea. Si dupa cum si am mai scris eu am drumuri prin oras majoritatea ft scurte, n-am ce face. Culmea este ca pe diesel inainte nu imi consuma la fel cu motorul rece precum o face acum acest TSI :) sau poate o fi mai exact acest CB? Si sa-mi fi luat si inainte mai mult dar sa indice eronat, habar n-am - cert este ca si iarna nu depaseam 8 cu motor de 2.0 diesel (la orele la care merg eu adica dupa 9 dimineata dar drumuri scurte!), iar acum am minim 9-9.5. Aseara ca am avut drumuri lungi 13 sept dr taberei, baneasa, floreasca si inapoi imi arata si mie 7.8 ;)

 

Si da, Aditu, eu am avut numai diesel pana acum si la fel si eu respect cu strictenie cateva reguli de minim bun simt -> de ex. chiar daca pornesc masina la rece nu stau cu ea pe loc sa se incalzeasca motorul (oricum nici la asta nu se incalzeste, dupa cum spuneam - parca-i diesel), insa daca merg incerc sa nu depasesc 2000-2200 rpm in cazuri extreme :) Asa faceam sincer si la diesel(uri) inainte, incercam sa tin turatia cat mai joasa pana se incalzea dupa care dadeam in ea cat cerea ;)

 

Si ca sa continui si cu offtopicul - dupa un mers in regim de autostrada mare atentie sa nu se opreasca motorul imediat - lasat la relanti un 30-45 secunde. Si mai sunt, dar uite ca eu am avut 3 masini diesel si la niciuna nu am avut probleme la turbina si injectoare! La fel sper sa nu am nici acum caci TSIurile sunt cu turbina si mai speciale, de fapt cred ca turbina asta este mai complicata atat la consum cat si la incalzirea motorului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar, ca la carte conduc si eu TSI-ul, ca la cartea nescrisa :) , ci graita pe forumuri. O fi bine...

Eu sunt foarte multmit de consumul TSI-ului meu si nu duc lipsa de nimic cu el ca si acceleratie.

 

Nu ma pot abtine sa nu ies oftopic. Toata lumea vad ca folosestei masina pentru drumuri f  spre fff scurte. Pai eu aleg adesea sa merg pe jos sau sa iau taxiul. Ies mai bine, nu mai stau cu grija nici de masina, nici de parcare, evit si posibvile accidente, poti sa si dai "noroc"... In plus pe 1-2 km abia iti mai pui si tu gandurile in ordine, mai te aerisesti si nu te mai stresezi in trafic, caci se vede altfel lumea de jos. Nu imi cad gradele, chiar daca unii cunoscuti ma iau de ciudat, desi eu zic ca e chiar normal. E mai eficient asa - fireste dupa caz. :)

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai depinde de situatie stii cum este - si eu daca am ocazia 1-2 km sa merg pe jos o fac, insa eu mai si un mic bussiness pe cont propriu si nu prea am ce face, uneori mai fac livrari si la domiciliu, deci pentru mine chiar este important acest consum si, din pacate, il compar cu fostul diesel vrand nevrand, caci dupa parerea mea ieseam mult mai bine :) Cat despre sportivitate - nu stiu cum o fi 1.4 TDI comparativ cu 1.2 TSI , ma gandesc ca tot pe acolo sunt, la mine e jalnica comparatia, dar asta este, sunt raspunzator pentru faptele mele si imi asum acest lucru :)

 

In alta ordine de idei si astazi am avut drumuri lungi si la fel s-a mentinut pentru motorul de 1.2 in jur de 8 trafic destul de aglomerat (chiar daca era pranz Stefan cel Mare era full :) ), deci cred ca pe aici se duce, daca tragi de S/S cand este cazul, daca nu folosesti A/C (caci nu folosesc, decat incalzirea, bineinteles), daca nu o bruschezi, etc. :) Consum real in Bucuresti, si nu trafic bara la bara (Decat in anumite ocazii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am observat eu legat de consum: Cruise Controlul îl creste. Am testat pt ca inițial am fost sceptic, dar nu îmi puteam explica diferențele de consum. Încercați și voi când aveți timp și faceți același drum regulat, în condiții asemănătoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai depinde de treapta de viteza si de inclnarea drumului si de distanta la care raportezi consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca urci o panta normal ca e mai mare, CC tine viteza constanta. La mers de autostrada, nu are cum. Nu e cazul aici dar dau un exemplu personal VL- Oradea cu CC peste tot (sat, autostrada, DN) am scos cu aproape 2 litri mai putin la 100 de km decat acelasi drum dar fara CC. Nu conteaza masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 l/100 km mai putin??? Ooo ba cred ca tare conteaza ce masina sare de la 7 la 5 l/100km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 6, 1.6 TDI - BMT... Si n-a fost in nici un caz de la 5 la 7. Cred ca undeva de la de la 4.8 la 6.5 ceva de genul. OK toti farmacistii vor zice ca nu's 2 litri. My bad, dar nu asta e rostul

Modificat de Catalin_AC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca tu ai un stil de condus....diferit ; s-a mai discutat de multe ori si pe orice forum treaba cu economia si pilotul automat..pt cei ce nu prea stiu sa mentina o viteza de croaziera si au parkinson la picioare consumul este semnificativ mai mic cu pilot automat ;  ceilalti care merg relax si au mai multa experienta sesizeaza o usoara crestere de consum ( ~0.3L/100 km ) cu pilot automat on ; asta am sesizat si eu cand am mers cu pilotul automat..dar confortul pe care il ofera pt ~0.1-0.2 l/100 km in plus...jos palaria  :zzzzz:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a evita devierea in offtopic va rog sa ne limitam a posta consumuri ale G7-ului, cu sau fara cruise control, mai asteptam impresii de la 2.0tdi nu prea am vazut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-134487-14224573890278_thumb.jpg pe ansamblu eu sunt mulțumit ;) , iarna , de menajat nu prea o fac mai car si remorca după mine odată pe săptămana vreo 100 km !!!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eram curios cat consuma in Bucuresti in mers bara la bara. Prima poza e facuta in fata Cotrocenilor, de unde traficul devenea normal iar a doua la iesirea din Militari.

post-3294-14224584787898_thumb.jpg

post-3294-14224584825649_thumb.jpg

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dadu: astea-s trasee de capitala? :emthup:  :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. N-am avut vreun interes prea mare de a le documenta pe toate dar cred ca asta de azi-dimineata e relevant.

Si daaa, motorul era rece si SS oprit, si scaunele incalzeau si clima mergea.

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!