Jump to content

Probleme la motoarele FSI ?


simona
 Share

Postare recomandată

@titi 17

Ce cod motor ai ?

Daca e BAG sau BLF sau BLP , ar trebui sa pui 3.2 litri ulei motor ( inclusiv ce intra in filtrul de ulei ) la schimb .

Daca ai pus mai mult ulei , acesta s-a dus pe recirculare gaze arse si a terminat EGR -ul in timp ( eu am patit-o) , de unde si martorul aprins in bord .

Modificat de virgilius23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • simona

    9

  • Diesel

    4

  • NetFlow

    4

  • godoroja

    3

Pentru 1.6 fsi am avut probleme cu benzina petrom alto 101 (face autoaprindere) cu 95 merge bn. dar mi s a intamplat deja de cateva ori sa se aprinda martor EPC in bord care se reseteaza dar produce disconfort ptr ca limiteaza turatia la motor si ma gandesc ca motivul este catalizatorul cu toate ca schimb la 4000 de ture

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!