Jump to content

Probleme la motoarele FSI ?


simona
 Share

Postare recomandată

Dupa cum am vazut in fisele tehnice de la skoda motoarele FSI merg cu benzina de 98 si in cazuri extreme si cu 95 (dar alimentati cu CO98 cat mai repede). Nu cred ca in Romania se fabrica la ora actuala benzina veritabila de 98 si chiar daca s-ar fabrica nu are nici o sansa sa ajunga la benzinarii "netratata" pe parcurs deci singura care te poate ajuta este OMV 100 adusa de la mama ei si nu stiu cea de la Mol daca este importata.

Iti recomand o curatare de injectoare ,schimbare filtru combustibil si alimentare cu benzina 98-100 numai de import (sper ca de desheul ala 99++ de la petrom ai scapat deja). Iar in viitor faci frumos o plimbare de 2 ori pe luna sau cum ai tu nevoie la un OMV la C-ta sau unde vrei tu si iei numai made in austria ca crede-ma ca nu e ultima oara cand o sa patesti sa iei benzina proasta de la petrom,rompetrol,lukoil. Asta sau schimbi masina , imi pare rau.

Oricum ai facut o alegere proasta a motorului la banii aia luai sigur un 2.0 TDI la 140CP. Masina pe benzina de putere mare (respectiv FSI de la group VW) no way - sorry ca trebuie sa zic asa ceva ci trebuia sa te orientezi la ceva japonez care au toleranta mai mare la benzina.

Eu la al meu 1,6 MPI nu pun decat OMV 95 sau in rare cazuri cand nu am OMV pun Mol 95. Desi masina mea merge si cu benzina CO 90 crede-ma ca am pus o singura data de pe valea prahovei de la un lukoil benzina de 95 (ca nu am mai ajuns la brasov) si nu o sa se mai intample a 2 oara. Am experienta la vechea SN cu benzine naspa si cu curatat injectoare.

Si asa benzina produsa in RO nu are "Gradele" Euro care trebuie motor/catalizatorului pt ca cea de 95 nu este clar euro 4 ci 2 sau max 3. Iar cea de 98++ Only God knows.

La skoda degeaba le scoti ochii ca sincer nu e vina lor, asta nu inseamna ca Autogrup c-ta nu sunt niste nenorociti la care daca te duci in perioada de garantie parca te duci la pomana sau mai rau parca le iei din buzunar. Intereseazate la Auto grup de o curatare injectoare (clar pe banii tai) schimbare filtru comb si asa mai departe.

Daca fac fitze sau e expensive te duci la alt service. Nu are ce sa se intample cu garantia ca se scot doar la motor furtunasele care se duc la rezervor se ia niste benzina de la tine se amesteca cu spray de curatat injectoare se pune motorul pe un circuit inchis cu acest amestec si se urmaresc pe un calc niste parametri cat timp se tureaza masina ca sa scapi de gunoaie. Iti pot recomanda service-ul la care am curata eu injectoarele la supernova si am fost f multumit, mergea ca unsa chiar mi-a scazut consumul cu 0.5 dupa aia.

Multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • simona

    9

  • Diesel

    4

  • NetFlow

    4

  • godoroja

    3

@Ares: mi se pare ca nu stii ce vorbesti.

1. "desheurile de la Petrom": am mai scris asta si in alte topic-uri, eu folosesc Petrom 95 si 99 pe A4 1.6, respectiv 1.8T si n-au nici pe dracu. Motoarele sunt din generatia 2000-2002, rapoarte de comprimare relativ mari (deci susceptibile la detonatii, stii?) deci nu chiar de pe vremea lui Pazvante care sa mearga cu petrol lampant.

2. Ce dovada ai ca benzina aia de import de care esti asa de mandru nu ajunge si ea indoita cu apa la tine in rezervor? Ca tot niste co-nationali de-ai nostri o manuiesc, pana la urma.

3. "Masina pe benzina de putere mare"... 2.0FSI = putere mare? LOL. Oricum, poate ne explici ce inseamna "masina pe benzina de putere mare" si de ce "no way". Sa intelegem ca cele pe benzina de putere mai mica sunt acceptabile?

4. "Benzina produsa in Ro nu are <<gradele>> Euro bla bla" - esti sigur ca stii ce inseamna normele Euro N la combustibili? Poate ne explici si noua cum benzina Ro nu respecta aceste "grade", te rog. Mai concret putin, eventual si cu dovezi/argumente?

5. Din cate am mai citit, japonezele sunt mai sensibile decat VAG la calitatea combustibilului. Si, sincer, nu te-a intrebat nimeni daca era mai bine sa-si ia alt motor/alta masina/alta marca (adica esti OT si te afli in treaba).

In general nu am atatea "grade" de aciditate in discurs, dar post-ul tau mi se pare dezinformare pura si arogant pe de-asupra.

Modificat de s_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simona e de fapt simona, dar eu sunt Sorin (sotul) si am postat pt ca sotia desi conduce bine, e blonda si inghitea orice ii spuneau cei de la service. :D

Si oricum Skoda am luat-o pt ea.

Cum e corect: 'simona' nu poate fi linistit sau linistita. Sau 'simona' e de fapt 'simon' ? :D
Iti recomand o curatare de injectoare ,schimbare filtru combustibil si alimentare cu benzina 98-100 numai de import (sper ca de desheul ala 99++ de la petrom ai scapat deja). Iar in viitor faci frumos o plimbare de 2 ori pe luna sau cum ai tu nevoie la un OMV la C-ta sau unde vrei tu si iei numai made in austria ca crede-ma ca nu e ultima oara cand o sa patesti sa iei benzina proasta de la petrom,rompetrol,lukoil. Asta sau schimbi masina , imi pare rau.

Oricum ai facut o alegere proasta a motorului la banii aia luai sigur un 2.0 TDI la 140CP. Masina pe benzina de putere mare (respectiv FSI de la group VW) no way - sorry ca trebuie sa zic asa ceva ci trebuia sa te orientezi la ceva japonez care au toleranta mai mare la benzina.

De ce nu mi-au propus asta cei de la reprezentanta?

De ce nu m-a informat dealerul Skoda cand am cerut detalii despre FSI la alegerea configuratiei autoturismului, despre sensibilitatea ridicata la benzina?

Am preferat benzina din motiv de zgomot si pt ca nu se circula mult cu masina( e pt sotie).

Am cumparat masina cash nu in leasing deci din motive de taxe am preferat o europeana. In plus asiaticele parca au prea mult plastic vizibil.

Modificat de simona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FSI are rampa comuna (gen diesel CR) insa la presiune mai mica. E clar ca e succebtibila de aceleasi probleme ca si la CR. Eu cred ca motoarele nu au nimic in sinea lor si doar benzina e cu probleme. Asa cum motorina la inceput era f proasta pt ca mashinile nu faceau urat.. asa si benzina e acum sub orice critica. Cum motoarele diesel au inceput sa aibe probleme de la motorina proasta, aceasta a disparut, sau cel putin a disparut la distribuitorii mari. Acelasi lucru se va intampla si cu benzina.. probabil trebuie insa sa asteptam sa fie si benzina mai buna sa ne bucuram de FSI pana la capat. PS eu sunt super incantat de motor in legatura cu consum si performantzele lui. Nu as mai cumpara alt motor pe benzina in afara de FSI. Am avut si eu ceva probleme cu el si am inteles ca ii place numai benzina "buna". Atata timp cat ii dau ce ii trebuie motorul e excelent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum spuneam, vineri am luat masina din service. Duminica a avut acele trepidatii urate la pornire. Luni nu a mai pornit. Si nici pana azi 8 feb nu a mai pornit. K lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimic de a face cu calitatea benzinei .Vezi sa nu fie altceva - baterie descarcata , un defect altul dect benzina proasta . Daca benzina este proasta , motorul porneste , dar merge prost rau de tot .Cred ca mai degraba ai infundata rampa de injectoare care are sub 1 mm diametru .Eu am avut aceeasi problema cu o Altea 2.0 FSi , si la examinare am constatat ca unul din injectoare era permanent deschis ,adica cum puneai contactul prin el trecea benzina. Lucru care a determinat la randu-i ,aglomerarea de jeg in rampa comuna Clientul cu Altea insa , a reclamat ca nu are putere ,si ca ,cateodata nu porneste. Motorul sau insa pornea dar dupa multe insistente .

Dupa ce am schimbat rampa comuna si injectorul cu pricina , ai fi zis ca n-a avut niciodata nimic. Defectiunea s-a petrecut la 5000 km . Masina are acum 30.000 km si de atunci nu a mai avut nici o problema .

Dar pentru treaba asta , ai nevoie de niste mecanici adevarati ,pentru ca nu oricine are habar cum merge un motor fsi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu vii cu ea la bucuresti si pune-o in brate domnilor de la PoRo. Cu mentiunea ca cei din C-ta nu au putut repara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa vina cu ea la Bucuresti trebuie sa o puna pe o platforma...ca se pare ca iar nu porneste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E corect ce zice ARDEI_IUTE, daca benzina e proasta mashina porneste ok insa se aud sunete susepecte prin motor/catalizator si trage mult mai greu.. Din ce am observat benzina proasta se simte imediat si f pronuntat nu ca la alte benzinare in care abia poti sa iti dai seama de diferentze intre 95 si 100. Am observat insa ca masina merge cel mai bine cu benzina de 95 cu cat mai putin sulf. la 2.0L insa trebuie 98.. recomand mol..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am pus-o din nou pe platforma, dar am trimis-o la Galati, la recomandarea unui prieten. Vedem rezultatele.

Oricum, daca mama natura nu mai da sub -5 grade, urmatorul test va fi intr-o hala frig la -20 grade dupa o noapte de stat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca este destul de fustrant sa ai o masina asa scumpa si sa n-o poti folosii, va urez remediere cat mai rapida!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca este destul de fustrant sa ai o masina asa scumpa si sa n-o poti folosii, va urez remediere cat mai rapida!

Imi scapa ceva. Ce este "Hill Hold Control" din dotarea ta ? Nu retin din optiuni Skoda.

;) Ar ajuta la pornirea la sub -5 grade ?? poate ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hill Hold Control este mai mult pentru doamne cum ar fi sotia mea, stand cu masina in panta asteptand la stop nu trebuie sa te strofoci cu ambreajul, frana de mana si viteza 1 ;) ca sa nu-l lovesti pe cel din spate

The Basic Level System: The goal of the basic level of

Hill Hold is to provide the ability for a manual

transmission vehicle driver to maneuver an incline with

the use of only the clutch and accelerator pedals. It is

an open loop system that simply provides the ability to

hold the driver’s original braking level while the engine

torque is delivered to the drive wheels. It is a consistent

system that does the same operation every time. The

expectation is that the end driver can utilize the system

to their benefit and can adapt their driving habits to

make it useful.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hill Hold Control este mai mult pentru doamne cum ar fi sotia mea, stand cu masina in panta asteptand la stop nu trebuie sa te strofoci cu ambreajul, frana de mana si viteza 1 ;) ca sa nu-l lovesti pe cel din spate

Aaaaaaa, asta am rezolvat-o comandand cutie automata. Trebuie sa bagi in R ca sa te duci la vale ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un DSG ar fi super, insa costa si ala... ;) gata cu ;) -ul ca sta Diesel cu ochii pe mine hehehe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dus-o la Ivascu ( IVAS ), e o alegere buna. Insa cine-ti plateste platforma si timpul fara masina? Daca tot mai face figuri, sari la gatul petrom-ului. Ia si tu o constatare din service prin care-i spune ca benzina proasta e de vina. Apoi du-te la un avocat si da petrom-ul in judecata, ar merita jegosii astia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...
Oricum in caietul de service nu au vrut sa scrie nimic; la insistentele mele au verificat filtrul de combustibil si mi-au adus un pahar de plastic cu un lichid murdar in el, evident era "benzina din filtru"; bineinteles ca nu am fost invitat sa asist la verificare.

Sper ca nu va suparati ca am dezgropat un topic asa vechi...

Mie mi se pare ca astia au cam facut misto de tine.

Eu stiam ca motoarele FSI NU au "filtru de combustibil". Doar un fel de sita spre rezervor, care nu poate fi schimbata.

Rog colegii mai experimantati sa ma corecteze daca gresesc....

Eu am 9000km cu 2.0 FSI al meu si nu am nici o problema. In Romania nu am pus benzina decat de la OMV sau Mol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reply si eu cu un 1,6FSI tot O2 (jtiu ca nu e 2.0 dar ma gandesc ca e tot FSI). Am bagat de toate in ea inclusiv multa 95. Nici o problema numai ca daca bag OMV 100+ clar tragea mai bine la viteze mari. :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Eu stiam ca motoarele FSI NU au "filtru de combustibil". Doar un fel de sita spre rezervor, care nu poate fi schimbata.

Rog colegii mai experimantati sa ma corecteze daca gresesc....

Eroare. Azi am facut revizia de 10.000 si am putut sa constat ca exista filtru de combustibil. Scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n am avut probleme cu benzina si am pus aproape de la toate benzinariile.

Cat ai dat pe filtrul de benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu l-am schimbat. Mecanicul zicea ca se schimba la 60.000km. Doar am constatat ca exista acolo :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

buna seara

As dori o mana de ajutor daca se poate am un passat Fsi 1,6 se aprinde mereu becul de la motoras:|am schimbat EGR 7 mil jumate schimburile sunt la zi ce sa ii mai fac?alimentez doar rom petrol si ii bag aditiv de fiecare data la alimentare din germania special pt motoarele FSI

Imi vine sa ii dau foc!

Cand nu se aprinde nenorocitu ala de bec masina e reactor

Va multumesc

buna seara

Am un passat 1,6 FSI si mi se aprinde becul de la motor ala cu galben nu ii stiu exact termenii

Am reviziile la zi EGR nou!alimentez doar de la rom petrol si ii bag aditiv special pt FSI din Germania

Nu am schimbat filtrul de benzina si am inteles ca se schimba la 60,000 km nu stiu cat poate fii de adevarat!

Va rog ajutor ca imi vine sa ii dau foc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Alimenteza la OMV cu motorina super si mai vorbim dar fara aditiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Alimenteza la OMV cu motorina super si mai vorbim dar fara aditiv.

Poate nu ai fost atent, FSI este o tehnologie a motoarelor pe benzina - Fuel Stratified Injection

Avand TSi iti recomand doar Rompetrol Alto 101 considerand raportul de compresie al motorului tau 12:1 si corespondenta cifrei octanice recomandate fata de acest parametru. Aditivul s-ar justifica doar daca imbunatateste cifra octanica si este dedicat motoarelor TFSI / FSI. Cele care curata doar supapele si injectoarele sunt placebo.

Benzina Petrom mi-a marit media de consum cu aproape 1 - 1,5 l/100 si s-a simtit in mersul masinii pana cand am consumat intreg rezervorul. Probabil si OMV - ul sa aiba benzina f buna dar am incercat destul de rar ca sa pot face o comparatie cu produsele Rompetrol folosite preponderent. Surprinzator este si ca Shell-ul european da viata motoarelor, pacat ca nu este disponibil si la noi.

10:1 100

11:1 104

12:1 108

Modificat de safari hunter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!