Jump to content

Probleme la motoarele FSI ?


simona
 Share

Postare recomandată

Sunt doar utilzator de autoturism, nu ma pricep la motoare si am o mare nedumerire.

Am din iunie 2005 o O2 2,0 FSI cutie automata. A mers impecabil pana prin noiembrie, apoi timp de vreo 2 saptamani, la fiecare 2-3 zile, la pornire, dadea rateuri in sensul ca trepida masina urat de tot si se aprindea pe bord martorul de engine. Cam dupa 5 min totul revenea la normal. Am fost cu ea la dealer (AUTO-GRUP Constanta), au pus-o pe calculator si surpriza: "sunt inregistrate niste rateuri de aprindere dar motorul e OK; incercati sa schimbati benzina sau sa-i bagam un aditiv". Raspunsul mi s-a parut cel putin aiurea. Am bagat benzina import austria si masina nu a mai facut figuri. Asta pana la jumatatea lui decembrie cand am facut un full din Tulcea. La doua zile dupa alimentare, dimineata, motorul nu a mai pornit si de atunci asa a ramas. Intrasem in perioada cu -5 si apoi -22 gr.C . Mentionez ca totdeauna am bagat doar benzina 99+ de la Petrom si Lukoil (locuiesc in Tulcea si doar pe astea le avem aici) si OMV si MOL din alte orase, cand am avut posibilitatea. Bateria e OK, uleiul are nivel normal, benzina are, da nu porneste; la fiecare cheie, electomotorul se invarte voios dar motorului nu-i pasa; mai nou, dupa 2-3 chei se aprinde martorul de ulei. O solutie (data verbal) venita de la unu de la Skoda a fost sa o bag in garaj si sa vedem dupa aia; normal, mi-a sarit mustaru' si i-am chemat cu trailerul sa ia trotineta. Ieri pe 28 ian. au saltat-o.Soferul de pe trailer a dat curent de pe masina lui, dar tot nimic.

Acum nedumeririle mele:

-in conditiile in care eu am alimentat cu benzina indicata in cartea tehnica, de ce am probleme?

-problema poate fi doar de la combustibil ?

-daca da, ce ar trebui sa faca posesorii de FSI ? sa alimenteze doar de la OMV si MOL ?

-de ce se vinde in Romania o motorizare, daca nu sunt conditii de exploatare normale ?

-cum ar trebui sa reactionez la un raspuns al AUTO-GRUP de genul: va costa ...... pt ca ati avut apa in benzina si a inghetat ?

-presupunand ca se rezolva, de unde stiu care a fost problema reala si nu sunt pus sa platesc aiurea vreo factura?

-masina fiind in garantie, este posibil sa mi se factureze ceva?

-sunt singurul din Tulcea care a alimentat cu 99+ de la Petrom, sau la toti care au facut asta nu le-a mai pornit masina :beerchug:

-cum este posibil sa porneasca pe ger masini noi si SH pe benzina si motorina si asta nu, daca totul e OK?

Mi se pare cel putin de prost gust ca o masina pe care am dat 25000E sa nu porneasca si sa ma dau cu batrana dacie care a pornit la a treia cheie, desi nu o mai folosisem din noiembrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • simona

    9

  • Diesel

    4

  • NetFlow

    4

  • miriamtoyo

    3

-in conditiile in care eu am alimentat cu benzina indicata in cartea tehnica, de ce am probleme?

Pt ca e posibil ca benzina pe care ai bagat-o, sa nu fi avut minim CO 98 (asa cum spune la carte). Si daca mai avea si apa... :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt ca e posibil ca benzina pe care ai bagat-o, sa nu fi avut minim CO 98 (asa cum spune la carte). Si daca mai avea si apa... :beerchug:

Sa inteleg ca ar fi normal sa fac analiza benzinei cand alimentez ?

Sau sa inteleg ca Skoda si VW ar trebui sa dea in judecata Petrom pt. ca le face probleme ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Da' cine mai stie ce e normal in tara asta?!

2. Nu vad de ce sa-si faca probleme grupul VAG. :beerchug: Problemele le au utilizatorii...

Modificat de cc_seat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai alimenta de la lukoil pt ca benzina lor este f bogata in sulf . Oricum, odata ce ai respectat conditiile cartii tehnice nu ar fi trebuit sa ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un topic deschis de mine.. FSI si benzina din Romania. Si eu am avut ceva probleme cu mashina dupa ce am alimentat cu benzina proasta. Motorul aproape era mort, nu mai "tragea" aproape deloc. Au trebuit 3-4 plinuri cu benzina buna sa isi revina. Asta se intampla insa cand nu era frig afara.. si mashina a pornit fara probleme atunci. M-am invatzat minte. Nu mai pun altceva in afara de Mol tempo 98 sau OMV 100. (omv 100 mi se pare mai "puturoasa"). Am avut si eu eroarea cu Knock sensor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu v-am avertizat mai demult in legatura cu motoarele FSI.

Era o discutie pe briskoda in care se zicea ca noile motoare FSI sunt destul de sensibile si nu le plac drumurile scurte prin oras si mai ales nu le place deloc benzina proasta. Cei din anglia (de pe briskoda) au avut la fel unele probleme cu motoarele FSI, nu-mi mai aduc aminte discutia exact dar se zicea ca un dealear fusese nevoit sa primeasca/schimbe/repare nu stiu cate motoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chinurile facerii.. cineva trebuia sa testeze aceste motoare, vechi ca si conceptie, noi pt vw :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@simona

Sa nu platesti nimic indiferent de ce iti indruga iei. Subliniez NIMIC.

Poti sa mergi sa-i ameninti ca te duci si faci reclamatie peste tot.

In alte tari iti schimbau masina pana acum. Este inacceptabil sa mai si platesti pentru repararea ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o idee buna ar fi si pastrarea bonurilor de combustibil - scrie pe ele tipul combustibilului -.

Nimeni cred ca nu e atat de inconstient sa-si bage in masina de 20-25.000 de euro altfel de combustibil decat cel indicat in manualul de exploatare. In cazul in care pe pompa scrie 99+, pe bon ai platit pentru 99+ si ei ti-au dat altceva inferior, atunci corect si normal ar trebui sa raspunda si sa plateasca pentru eventualele pagube. Dar in Romania cel mai usor de urecheat e clientul care si-a luat masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu esti singurul din Tulcea care se plange de calitatea combustibililor din acest oras , am un prieten cu un megane cu motor cu injectie directa de benzina , similar celui care il ai pe octavie si are aceleasi probleme , iar un altul care are un diesel renault dci a schimbat de 2 ori injectia in garantie din aceeasi cauza a motorinei , respectiv benzinei poraste din tulcea, asta zicea si el celor de la renault: "ce sa fac domne sa ma mut in bucuresti ca la mine nu sunt staii peco bune?" , din pacate vina apartine in totalitate celor de la Petrom sau de unde alimentezi , ei sunt principalii vinovati , apoi urmeaza reprezentanta Skoda de la voi si apoi tu ca si client....din pacate traim in Romania , nu ar fi rau sa te gandesti si la o reclamatie la protectia consumatorului , atat in ceea ce priveste furnizorul de combustibil cat si dealerul masinii , nu vad ce vina are utilizatorul in toata treaba asta.....benzina utilizata trebuie sa fie fara sulf asa ca rar ai sa gasesti in Romania asa ceva....dpmdv nu trebuiau sa aduca motoarele astea in Romania cei de la VW...pana cand vom avea si noi combustibili corespunzatori precum cei de "afara" va fi cale lunga.....sa vezi ce fel zboara masinutza cu benzina sau motorina din Germania.......e o adevarata incantare....noi platim la fel pe litrul de combustibil si primim ceva de mana a doua....asta e .....traiasca Romania libera si democrata cu gandire comunista si incorecta....

cu siguranta iti vor schimba benzina din rezervor cu alta mai buna , asta va fi rezolvarea problemei , bani vei cheltui ca asa e la noi........:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dpmdv nu trebuiau sa aduca motoarele astea in Romania cei de la VW.

De acord...firmele ar trebui sa-si adapteze porodusele functie de piata. Motoarele fsi sunt f sensibile la carburant si din pacate nu cerd ca exista vro rezlovare pe moment la aceats problema. Masina o sa fie reparata dupa care o sa se strice iar si asta pe banii celui care a cumparat-o...dinpacate.

PS

Nu prea ai cum sa reclami caliateta combustibilului pt ca o sa spuna " da aia cum merge dom-le siaasta s-a stricat"...te bati cu morile de vant :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@simona

Acum nedumeririle mele:

-in conditiile in care eu am alimentat cu benzina indicata in cartea tehnica, de ce am probleme?

Conform descrierilor, cea mai probabila cauza ar putea fii legata de calitatea benzinei, daca a avut apa in ea e clar ca apar probleme.

S-au mai vazut cazuri cu alte masini (Volvo S70) care sa nu porneasca sau sa li se opreasca motoarele in mers datorita apei din benzina

-problema poate fi doar de la combustibil ?

Cel mai probabil raspuns este ca benzina sa fie cauza (daca ati schimbat sursa si nu ati mai avut probleme in trecut.

-daca da, ce ar trebui sa faca posesorii de FSI ? sa alimenteze doar de la OMV si MOL ?

Au fost probleme in anii trecuti si la pompe MOL (in Secuime) insa atunci erau legate de motorina. Tot apa era cauza...S-a lasat cu un scandal mare si procese pe rol...[/b]

-de ce se vinde in Romania o motorizare, daca nu sunt conditii de exploatare normale ?

Buna intrebare...Mai demult Toyota nu vindea modele diesel in Romania pentru ca japonezii au luat mostre de motorina de la mai multe pompe si au ajuns la concluzia ca nu o sa-si strice imaginea de marca din cauza carburantilor. Intre timp situatia s-a mai ameliorat.[/b]

-cum ar trebui sa reactionez la un raspuns al AUTO-GRUP de genul: va costa ...... pt ca ati avut apa in benzina si a inghetat ?

Depinde de situatie...Daca nu sunt depreciate piese, nu ar trebui sa va taxeze pentru diagnosticarea masinii dv si identificarea cauzei...Se goleste rezervorul si se alimenteaza din alta sursa.

-presupunand ca se rezolva, de unde stiu care a fost problema reala si nu sunt pus sa platesc aiurea vreo factura?

-masina fiind in garantie, este posibil sa mi se factureze ceva?

Trebuie sa mergeti cu o prezumptie de "buna credinta" din partea dealer-ului...Daca o piesa e stricata, aceasta va trebui expertizata (uneori sunt trimise si fabricantului pentru acest lucru).

Daca benzina se dovedeste a fii proasta si asta sa fie cauza...se prea poate sa fiti nevoit sa suportati inlocuirea unei /unor piese . Acest lucru e scris si in certificatul de garantie.

-sunt singurul din Tulcea care a alimentat cu 99+ de la Petrom, sau la toti care au facut asta nu le-a mai pornit masina :)

La intrebarea asta e foarte greu de raspuns.[/b]

-cum este posibil sa porneasca pe ger masini noi si SH pe benzina si motorina si asta nu, daca totul e OK?

Mi se pare cel putin de prost gust ca o masina pe care am dat 25000E sa nu porneasca si sa ma dau cu batrana dacie care a pornit la a treia cheie, desi nu o mai folosisem din noiembrie.

Dupa cum vedeti pot sa apara probleme si la masini mult mai scumpe...

E posibil ca unele tehnologii folosite in motoare de diferite generatii sa fie mai putin sensibile la calitatea carburantilor.[/b]

La fel se intampla si la diesel. TDI in varianta PD (Pumpe Duse - Pompa-Injector) e mai sensibil atat la carburant cat si la ulei, fata de TDI Clasic (pompa de injectie unica).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au sunat cei de la reprezentanta.

Tipul de la service spune ca e benzina de proasta calitate. A ramas fara replica atunci cand i-am cerut dovezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce dovezi ai fii asteptat? Probabil un buletin de analiza a benzinei...

Daca ei au schimbat benzina si a mers bine, logic ar fi ca problema sa fie carburantul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie rampa injectoarelor si injectoarele blocate cu mizerie .Nu est singurul (sau singura -dupa semnatura ) cu aceasta problema . Se mai intampla . Ce ti-a zis service-ul ca are?

Vezi ca faza cu benzina nu tine pentru ca nu scrie nicaieri ce benzina trebuie sa bagi . Nu ai nici o vina ca benzina este proasta .Sa faca ei masini mai bune

Modificat de ARDEI_IUTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am cumparat Leon-ul (pe benzina), dealerul (Porsche Aviatiei) mi-a inmanat printre altele si cateva pagini cu statiile de benzina de unde imi recomandau sa alimentez (lista cuprindea practic statiile de benzina din retelele catorva comercianti).

Tu ai primit asa ceva? Poti sa le soliciti asta ... ca sa stii ce-ti recomanda ei pentru masina pe care ti-au vandut-o. Macar sa stii daca poti sa folosesti masina in apropierea casei sau trebuie sa o tii in alta parte a tarii. Daca masina functioneaza cu benzina pusa de ei, atunci intreaba-i de unde o au.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai au voie sa faca asa ceva - directiva de la producatorul masinii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au sunat cei de la reprezentanta.

Tipul de la service spune ca e benzina de proasta calitate. A ramas fara replica atunci cand i-am cerut dovezi

Tu poti dovedi ca benzina e de buna calitate?Stii doar ca ai platit benzina de calitate...iti recomand sa le spui la service sa-ti schimbe filtrul de benzina...iar cantitatea de benzina ce se scurge (cea cu impuritati) din filtru la inlocuire sa o duci la analiza.Service-ul Skoda trebuie sa aibe laborator de analiza?Nu cred ca analiza combustibilului e domeniul lor de activitate, dar au si ei ceva experienta...ca sunt de ceva vreme reprezentanta...Mai mult ca sigur ca prin "scanarea" masinii pe tester nu au gasit mai mult decat "rateuri sporadice pe toti cilindrii".Daca da, asta inseamna clar impuritati in combustibil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la tata s-a intamplat la Galati cu Benzina Petrom. In trecut la fel am avut o revizie de 5 mil pt ca inghetase apa in filtrul de motorina. Solutia e sa-i iei de gat pe Petrom Tulcea, scrie la petrom Bucuresti, la ANPC si cere o analiza a benzinei lor. Spune-le ca-i dai si in judecata, daca sunteti si mai multi e si mai bine, vezi poate ajunge la vreun ziar local... Dealerul n-are nici o vina, el vinde masina pur si simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am luat-o din service de la AUTO-GRUP Constanta si merge cum o stiam. Astept primul ger !!!

Oricum in caietul de service nu au vrut sa scrie nimic; la insistentele mele au verificat filtrul de combustibil si mi-au adus un pahar de plastic cu un lichid murdar in el, evident era "benzina din filtru"; bineinteles ca nu am fost invitat sa asist la verificare. Pentru ca nu am vrut sa iau cheile si sa plec cu masina (asa cum mi s-a sugerat) fara sa am o constatare a nefunctionarii masinii, au completat o foaie de intrare/iesire din service cu: -defect reclamat : masina nu porneste

-constatare : combustibil de proasta calitate.

Nici o solutie, nici o masura luata, NICI O STAMPILA.

Macar au fost de bun simt si nu m-au pus sa platesc nimic.

ACUM, partea cea mai "frumoasa" a lucrurilor: cand ma intorceam spre TL, ma suna un amic care imi stia problema, si-mi spune de un cunoscut comun care are aceleasi probleme pe acelasi tip de motor (masina proaspata). Sun si aflu ca fusese ieri la service in CT si acelasi raspuns. Si aud ca si colegul lui are aceeasi motorizare si aceeasi problema. Trebuie sa ma intalnesc luni cu ei. Cred ca o pun de un sindicat, sau un club, ceva.

Cred ori ca e ceva in neregula cu motorizarea 2L FSI, ori ca Petrom TL vinde apa cu praf. :D

CEVA SUGESTII ???? Ca nu pot fi linistit. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am luat-o din service de la AUTO-GRUP Constanta si merge cum o stiam. Astept primul ger !!!

Oricum in caietul de service nu au vrut sa scrie nimic; la insistentele mele au verificat filtrul de combustibil si mi-au adus un pahar de plastic cu un lichid murdar in el, evident era "benzina din filtru"; bineinteles ca nu am fost invitat sa asist la verificare. Pentru ca nu am vrut sa iau cheile si sa plec cu masina (asa cum mi s-a sugerat) fara sa am o constatare a nefunctionarii masinii, au completat o foaie de intrare/iesire din service cu: -defect reclamat : masina nu porneste

-constatare : combustibil de proasta calitate.

Nici o solutie, nici o masura luata, NICI O STAMPILA.

Macar au fost de bun simt si nu m-au pus sa platesc nimic.

ACUM, partea cea mai "frumoasa" a lucrurilor: cand ma intorceam spre TL, ma suna un amic care imi stia problema, si-mi spune de un cunoscut comun care are aceleasi probleme pe acelasi tip de motor (masina proaspata). Sun si aflu ca fusese ieri la service in CT si acelasi raspuns. Si aud ca si colegul lui are aceeasi motorizare si aceeasi problema. Trebuie sa ma intalnesc luni cu ei. Cred ca o pun de un sindicat, sau un club, ceva.

Cred ori ca e ceva in neregula cu motorizarea 2L FSI, ori ca Petrom TL vinde apa cu praf. :(

CEVA SUGESTII ???? Ca nu pot fi linistit. ;)

"Foia de intrare-iesire" se cheama "Contract Service"si trebuie sa aiba numar de inregistrare...astfel poti dovedi in toata istoria masinii ca ai fost la service si ai reclamat problema, iar ei nu au avut o solutie la acel moment, deci chiar daca esti in afara garantiei poti face uz de faptul ca problema reclamata in GARANTIE nu a fost solutionata si ca atare trebuie tratata ca un caz de GARANTIE pana la rezolvarea definitiva...oricum am auzit si de Volkswagen ca au aceleasi MARI probleme cu FSI-uri si de aceea agentii lor de vanzari sunt instruiti sa nu recomande motoarele FSI decat la cei care vin "chititzi " pe motoarele astea...evident li se explica riscurile de a se reintoarce la Service cu probleme de combustibil

P.S. referitor la ServicePlanul, acolo apare un nr de pagini in care scrie "Insemnari ale atelierului"si se refera la actiuni de rechemare in Service...care sunt urmarite pe fiecare serie de sasiu in parte...adica de cate ori se deschide o comanda pe seria de sasiu respectiva, softul de service il anuntza pe ing Consilier Service ca trebuie sa verifice ca actiunea de rechemare XXX a fost facuta, si atunci el verifica ServicePlanul la acea rubrica si verifica daca ai stampila de vreun service SKODA si mentiunea "Actiune XXX" data si statia service care a efectuat-o....restul actiunilor de garantie se tzin pe Net intr-o baza de date comuna unde fiecare dealer poate verifica ce s-a mai lucrat in garantie masinii, introducand seria de sasiu...se vede inclusiv saptamana de livrare a masinii, adica inceputul GARANTIEI masinii...cam stufos explicat dar asa sunt nemtzii le plac lucrurile COMPLICATE

Sindicat poti sa-ti faci ...sindicatul celor fraieritzi de Firmele de distributie combustibil...maine poate primesti apa cu nisip cum a alimentat un prieten cu un Golf V TDI de la Petrom si a trebuit sa schimbe injectoarele pe banii lui si s-a ales si cu 2 canistre de apa jegoasa drept motorina...ca nici nu vroia sa arda...puteai sa stingi o lumanare de botez in ea...Frumoasa Tzara e ROMANIA pacat ca are si oameni in ea!!!

Modificat de MadMax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CEVA SUGESTII ???? Ca nu pot fi linistit. :(

O sugestie colegiala ar fi sa te calmezi...si sa devii linistit(a).

Atata timp cat masina merge acum ca in vremurile bune si nu s-a reparat nimic la ea pe cheltuiala ta, eu zic ca nu ai motive de ingrijorare (exceptand disconfortul de a fii avut masina in service).

Din pacate esti singurul cu Octavia II 2.o FSI de pe forum si nu ai cu cine schimba impresii dar te sfatuiesc sa-l contactezi pe userul Seadog (sper sa nu fi gresit) din sectiunea VW Passat care are aceeasi motorizare pe Passat. Din cele scrise de el, nu s-a plans decat de consumul mare pe care il inregistreaza cu masina...deci nu exista defecte de fabricatie demonstrate la acest motor. Totusi, mare atentie de unde alimentati cu benzina...pt ca exista sanse ca experienta nefasta sa se repete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca nu pot fi linistit.

Cum e corect: 'simona' nu poate fi linistit sau linistita. Sau 'simona' e de fapt 'simon' ? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!