Jump to content

VW Golf MK5 GTI


s3r61u

Postare recomandată

Intreb fiindca am vazut la tine in topic ca ai scris ca le-ai curatat...eu am mers relativ sportiv si folosesc numai benzina cu CO mare, 99/100. Tind sa cred ca nu sunt probleme, pe tester toate injectoarele sunt super. Oricum, toata operatiunea de curatare admisie o fac preventiv, nu am nici o simptoma aiurea in acest sens, nu da in nas, nu nimic.

Link către comentariu
  • Replies 460
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • s3r61u

    179

  • golfix

    47

  • B_490_RZV

    26

  • saibot

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

injectoarele le-am curatat manual,doar varfurile lor unde era foarte multa depunere in jurul diuzei,astfel modificanduse spray pattern-ul. 

Link către comentariu

Si porcu zboara....chiar crezi ca la 135bar max mizeria data de arderea din cilindru modifica "spray pattern-ul"? Daca iti desfaci acum galeria injectoarele tale vor arata FIX la fel....

Nu mai dezinformati oamenii aiurea...

Link către comentariu

avand in vedere ca s-a adunat mizarie in varf,strat pestre strat de jur imprejurul diuzei se modifica spray pattern-ul,e ca si atunci cand pui degetul in fata furtunului de apa,nu isi modifica deloc traiectoria,oricat de putin ai pune degetu? Sau mai bine explicane tu daca sunt asa de mari presiunile,de ce mama masii se infunda injectoarele? LA ce explicatie ai dat tu,rezulta ca practic este imposibil sa se infunde injectoarele,datorita presiunii de lucru

 

Cand zic calamina in varful injectorului,nu ma refer doar ca se inegreste,se depune exact cum se depune pe valve,imi pare rau ca nu am poze sa vezi cum erau.

 

Modificat de golfix
Link către comentariu

, pe tester toate injectoarele sunt super.

 

 

Cum ai verificat injectoarele la TFSI pe tester?

Link către comentariu

Frattilor !!! Nu va mai certati mai aici :)))  ca ne cearta apoi pe noi moderatorii :(

Cred ca deja trebuie deschis un alt topic de curatare a injectoarelor :))

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Nu stiu, nu le-am verificat personal. La PBV2 si la alte diagnoze mi s-a spus ca e ok. Si nu simt probleme in mers oricum.

Link către comentariu

Iti zic eu ca nu ai cum sa vezi injectoarele la tfsi. Nu exista "logo" pentru injectoare...din pacate. Poti sa tragi niste concluzii asa pe departe insa in baza a multor loguri nu la reprezentanta cu masina la relanti :))

 

Ca nu simti e alta discutie, e posibil sa nu ai probleme, sau pot exista probleme care sa nu le vezi. Masina poate merge sarac bine-mersi sau cu missfire fara ca tu sa simti ceva sau sa iti aprinda vre-un bec....oricum ne indepartam de subiect.

 

Eu va doresc sa acoperiti cati mai multi km fara probleme :)

Link către comentariu

Parametrii injectorelor se pot presupune,daca pot spune asa si in urma valorilor Fuel Trims-urilor,pe termen scurt si pe termen lung,mai exact iti poti face o idee prin compensatia sondelor lambda. Nu prea am explicat eu ca la carte,dar sper sa se inteleaga

Link către comentariu

Sonda da o valoare generala, nu iti zice cilindrul cu probleme sa poti presupune care merge prost

Link către comentariu

Daca da missfire nu imi apare la diagnoza? Nu stiu cum se face, cunostintele mele de mecanica sunt limitate, dar la PBV2 mi-au spus ca injectoarele sunt in stare perfecta, nu au tinut masina doar la relantii, au si accelerat treptat pana la rosu, tinuta acceleratia la anumite valori cam 10-15s samd. Nu stiu de unde au tras concluzia, ma gandesc ca daca aveam cea mai mica problema imi spuneau, oricum mi-au dat atunci un deviz de peste 2000e cu tot felul de prostii.

Link către comentariu

Cine stie sa interpreteze un log isi da seama daca injectoarele merg in parametri normali :)

Link către comentariu

Asa e, iti raspund acum. :)

Pt curatat admisie:

06F129717D

06D998907 x4

06F133073D - garnitura clapeta acceleratie

Modificat de B_490_RZV
Link către comentariu

pai odata ai deconectat bateria,sau ai schimbat bateria,sau ai borna de plus sau de minus slabita.

 

si inca odata ai defect senzoru de abs dreapta spate,sau camasa de pe care el citeste,care face parte din butuc. Trebuie desfacut si curatat,poate ai noroc si scapi ieftin. Aceeasi problema am si eu in prezent la golful 5 2.0TDI,se aprind martorii abs si esp,abs si espul nu mai functioneaza,la mine da eroare intermitenta ,tre sa verific senzoru sau firele. Si culmea,tot dreapta spate

 

Restu nu le lua in seama :))

Modificat de golfix
Link către comentariu

Salutare tuturor !!!

 

Fratilor am o rugaminte la voi...cine poate sa ma ajute...si anume, poate cineva sa-mi atasaze poze sau macar link  la modelele de upgradeTurbo pt GTI 5,..adica.....

 

K01------

K02------

K03------

K04------

 

Ce anume le diferentiaza ? Cum i-mi dau seama ce model este ?

K01 sa inteleg ca vine stock GTI-ul ?

 

sunt foarte interesat si curios sa vad exact cum arata..fiindca vreau sa ma uit maine la turbina mea si sa compar :) si cine stie poate cumpar un upgrade..fiindca s-a ivit ocazia printr-o cunostinta :D

 

Va multumesc mult !!

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Stock GTI-ul vine cu K03 cel mai probabil fabricat de Borg Warner.

K04 ai pe GTI Ed30, 35, S3, Cupra.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

ai turbina K03, ti-au explicat colegii foarte bine mai sus,iar linkul este tot ce vrei sa stii.

Link către comentariu

Tu nu ai nici soft pe masina si vrei sa faci direct turbo up-grade ? :))))))

 

Intai trebuie sa te obisnuiesti cu ce ai, pe urma sa concretizezi ca ai nevoie/vrei mai mult, faci niste calcule care oricum nu ies :)) si pe urma te apuci de treaba :))

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!