Jump to content

VW Golf MK5 GTI


s3r61u

Postare recomandată

interesanta problema asta cu axele, oare ce axe am eu,masina este fabricata pe la jumatatea lui 2007. Am avut pe ea ultima revizie de DV cu membrana,cea cu membrana rosie,la 100.000 km inca era intreaga(am schimbat preventiv cu varianta D cu piston), bobinele le am pe cele F,si sunt originale si au 104.000 km,pcv-ul este varianta rectificata cea cu 2 supape pe el,varianta J parca daca nu ma insel,inca in stare f buna.  Nu stiu cum voi aveti probleme cu axele,probleme cu lantu etc la km mult mia putini decat am eu, nu aud zgomote,nu bate. Sper sa nu apara probleme sa cobesc :P

Modificat de golfix
Link către comentariu
  • Replies 460
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • s3r61u

    179

  • golfix

    47

  • B_490_RZV

    26

  • saibot

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai nici nu vrei sa ai probleme cu axele sau Lantul de la distributia variabila :P toate se schimba preventiv...sunt problemele TFSI-urilor :)  Eu cel putin n-am vrut sa risc, ..am luat masina second hand si prin urmare am pregatit de dinainte ceva bani de invetit(imbunatatiri in special)...asta e singura "garantie" de dupa garantia oficiala, de cand iese masina din cei 5-6 ani d garantie :)) chair daca fostul proprietar mai ca-mi  jura ca masina a fost intretinuta mai bine ca un bibelou :)) ...ca sa-ti faci idee de cand am luat-o am bagat in ea inca vreo 4000 de E(aici sunt incluse si rotile de iarna). Sunt oameni pe forum care au cumparat masina asta de noua si au bagat in ea inca vreo 6.000 :)) ...depinde de fiecare ce si cum vrea..

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Cred ca o dati putin in paranoia :)). Nu are rost sa schimbati axele ca nu are nus ce revizie in coada..

 

Lobul axei cu came actioneaza pompa de benzina, prin urmare daca are alte dimensiuni o sa ai probleme de presiune de inalte.

 

B_490_RZV tu de ce ai schimbat axele? ce probleme aveai?

Link către comentariu

daca nu ma insel i s-a spart tachetul,lucru normal sa uzeze axele. Sper sa nu ma insel

Link către comentariu

Te inseli! :) Ma confunzi cu un alt coleg de pe celalalt forum, la mine problema se manifesta in felul urmator: cu masina stock totul ok, cu masina resoftata imi taie benzina in sarcina, in treapta a 4-a pe la 4700rpm, intr-a 5 la 3500rpm, intr-a 6-a nu am incercat..am verificat masina pe dyno si de la 2800rpm imi scade presiunea in pompa de inalte de la 110b la vreo 70b, ajungand pe la 4000rpm la 40-45b. Tachetul a fost schimbat acum vreo 15.000km si deja are ceva semne pe el. Mi s-a spus ca problema poate fi de la pompa, de la tachet sau de la axa.

Fiindca am desfacut si am si ceva urme pe axa am decis sa schimb tot. Nu le schimb degeaba, mi s-a intamplat de cateva ori sa ma bag in depasire si sa imi taie benzina, senzatia e extrema. Puteam sa raman stock si sa nu mai schimb nimic, dar la mine asta inseamna 170cp/280nm, ceea ce e slabut, cel putin pentru mine. Cu toate astea, mi se pare ca raman la un pret decent, tinand cont de lista de piese schimbate, 1000E pt siguranta in depasiri merita :)

@golfix: probabil ai axa B, poti verifica usor acest aspect.

Ca fapt divers, in SUA exista TSB pentru aceasta problema si se schimba gratuit (in limita a 10ani/120.000mile) axa came+hpfp+tachet. In Europa se caca pe ei, nu schimba nimic. 

Modificat de B_490_RZV
Link către comentariu

De cand am masina am bagat asa:  DV 150 lei, cam follower 100 lei,ulei,filtru ulei filtru benzina 200 lei, curatarea de supape cu tot ce a inclus ea 1200 lei,spoiler spate s3(care nu se pune :D )1000 lei, 2 bobine de rezerva in portbagaj 250 lei.  Mai urmeaza o suspensie reglabila si niste distantiere,tempomat,iar dupa perioada de concedii si bani cheltuiti probabil o navigatie oem.

Link către comentariu

@Alex

Daca-mi aduc bine aminte..tu cand ai curatat admisia nu ai schimbat supapele..doar le-ai curatat nu !?

Nu te-ar fi costat cam la fel daca nu mai curatai supapele si le schimbai direct ? :)  (era minus manoper curatare supape + pret supape noi ...deci zic eu ieseai unpic peste 1200 lei)

Cat costau supapele noi OEM sau chiar mai bune..ma gandesc ca sunt unele mai performante...  :D

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

ca sa schimbi supapele tre sa dai chiulasa jos,la curatare nu s-a dat jos decat admisia. in 1200 lei este inclus 4 seturi de etansare injectoare,garnitura admisie,un injector sh si restul manopera

Link către comentariu

Pt sergiu, la mine costa asa: 1set etansare injector - 50lei (200lei toate 4, asa se schimba). Garnitura admisie OE - 70lei. Eu o sa schimb si garnitura de la clapeta de acceleratie, daca tot o dau jos, mai costa si aia 65lei, tot OE.

Link către comentariu

Ok, thnx pt info. 

 

S-a notat ! :D daca mai adaugi ceva anunta-ma te rog si pe mine in conitnuare.

Numai de poze sau filmare  sa nu uiti :D

Poate ma bag eu sa o curatz la a mea...daca am suficiente detalii...scule..una alta...asta in cazul in care nu gasesc pe cineva care a mai facut asa ceva si se pricepe :)

Link către comentariu

nu te sfatuiesc sa te bagi tu,sa stii ca nici eu nu sunt stangaci in mecanica,si am desfacut multe masini la viata mea,insa aici nu e de joaca,desfaci conducte cu benzina,daca nu le pui bine la loc s-ar putea sa iei foc In primul rand ai nevoie de o scula speciala de etansare injectoare,pe care o gasesti numai la reprezentanta. Eu m-am dus cu injectoarele in mana la reprezentanta sa le etansez.

Link către comentariu

@Razvan

Mi-a dat si Alex codul pt kit-ul de etansare a injectoarelor, dar poti sa mi-l trimiti si tu intr-un PM si restul codurilor :)

 

@Alex

atunci probabil c-o sa merg tot la reprezentanta....daca tot am facut totul pana acuma doar acolo...daca se baga baietii o s-o curat acolo

 

Sau in vara cu un drum prin Bucuresti poate se rezolva :D

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Ca fapt divers: 

  1. You don't need that tool. You can remove, install, and replace all the seals without it. I have replaced 50+ injector seals and you can just use a small socket to install the teflon seal. I've never had a seal failure

Se pare ca se poate si fara..

Link către comentariu

EU am bagat vreo 1500 E de cand l-am luat ,mai am de bagat vreo 2500 sa fie un gti perfect si frumos pt mine .(in acesti bani sunt incluse si consumabile)

Link către comentariu

se poate si fara,insa e treaba de mantuiala,facuta pe genunchi cum s-ar zice,si exista riscu sa se largeasca acel oring,sau sa il ciupesti fara sa iti dai seama cand il impingi pe pozitie. se baga oring-ul pe o cheie tubulara de acelasi diametru cu injectorul,apoi se face trecerea de pe cheie pe injector. Eu am ales sa nu risc,avand in vedere ca nu se va mai umbla acolo pera curand si am preferat sa fie treaba ca la carte,la urma urmei nu e vorba de o suma mare,sunt banii pe benzina pe 2 zile :))

Link către comentariu

:D Asta nu prea avem cum sa aflam cum se face in service.

Dar in manualul de reparatii al fabrici toate oringurile se baga exact cu acea cheie speciala. Pare banal nu ? Dar e simplu si sigur.

Link către comentariu

este o cheie speciala,metoda cu bagatu pe cheie apoi pe injector e metoda pe genunchi. Numai reprezentantele detin acea scula,pentru ca e foarte scumpa si nu prea se gaseste


neoficial daca tot sunteti curiosi,am fost cu injectoarele in mana la un baiat care lucreaza la reprezentanta,a iesit dupa program cu ea la subtioara,mi-a facut injectoarele,apoi a intrat sa lase scula inapoi in service. 


   ascultati cu atentie ce zice asta,o sa vedeti si scula si osa mai vedeti ca si cu scula,de multe ori nu iese cum trebuie Modificat de golfix
Link către comentariu

  1. injectoarele la FSI nu se curata,se inlocuiesc,asta e partea nasoala. Nu se curata din motive de siguranta,pentru ca la ultrasunete se strica nush ce electrovalva din ele,si incep sa curga 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!