Jump to content

VW Golf MK5 GTI


s3r61u

Postare recomandată

Golful 6/7 arata bine cu evacuari stanga dreapta, au altfel difuzorul.. Pe cand 5-ul e foarte bombat in spate si eu zic ca nu arata asa bine. Spatele Golfului alb al colegului Cristi arata perfect.http://vwforum.ro/uploads/monthly_01_2014/post-14028-0-57730800-1389107719.jpg

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
  • Replies 460
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • s3r61u

    179

  • golfix

    47

  • B_490_RZV

    26

  • saibot

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Evacuarea unui "consatean" de-al meu,  Milltek :

 

Nu stiu ce spune lumea..dar mie mi se pare suuuper :D

Deci clar evacuarea va fi impartita...si in stanga si in dreapta :)

post-125783-0-44924700-1389619367_thumb.

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

@The_Ego --> asa era inscriptionat pe iesiri "Milltek" :)

 

@Rave --> sigur ca da, asta era clar ca va trebuii schimbat si bumperul spate...cel putin :) .

Ai vre-un link unde pot sa ma uit dupa el..sau si alte piese ? Unde ai gasit poza asta?

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Da, pai in momentul de fata i-mi fac lista :D sa vad cum, ce, cat, si de unde pot sa cumpar si apoi o sa vad la final de unde si ce cumpar...daca ar venii bamperul acesta pe negru ar fi super ca n-ar mai trebuii sa-l vopsesc...

Mersi de info ! :)

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

cel mai bine la Golf 5 arata cum are Cristi pe GTI sau cu spatele de R32 ... restul cu 4 tobe sunt din '98 ca si aspect ... parerea mea

Link către comentariu

si cu ce difera evacuarea fata de cea stock ?....ca look e cam la fel...scoti ceva caluti din ea sau doar pt sunet ?

Link către comentariu

Personal consider ca o evacuare stanga/dreapta arata cu atat mai bine cu cat tips-urile sunt mai apropiate de cele doua roti. Adica cum este la Golf 6/7 GTI, la Scirocco R, la Golf 7 R, Audi RSX, Mercedes XXX AMG etc ... si diferit fata de cum este spre exemplu la BMW M3 (E46, E90), Nissan 35/70Z, Toyota GT86 etc. Pe Golf 5 ar aduce mai mult cu a doua varianta, vizual pare cumva prea mica distanta dintre tips-urile stanga/dreapta si dau senzatia ca mai lipsesc doua/patru tips-uri la mijloc (din totalul de 6 /8 - exagerez evident).

 

Acesta a fost si unul dintre motivele pentru care am ales in final Milltek cu aspect stock, pe langa pretul total mai bun (fara alte modificari necesare), pe langa faptul ca piesele montate extra se asigura mai greu (cand ti se intampla incepi sa te gandesti si la asta dupa) si pe langa faptul ca teoretic ar scadea riscul unor eventuale probleme cu autoritatile (cand si vizual te-ai da de gol ca esti peste emisiile de CO2 din CIV si te-ar putea costa cat evacuarea).

 

Aspectul stock pare mai autentic/curat/cult/civilizat/elegant.

post-82902-0-10756800-1389658810_thumb.j

post-82902-0-05312700-1389658816_thumb.j

Modificat de volvol
Link către comentariu

volvol a sumarizat perfect din punctul meu de vedere problema evacuarilor si a numarului lor. Singurul element nepotrivit in designul M3 E46 dpmdv a fost mereu evacuarea cu tevile mult prea apropiate. Ori ai un Aventador/Murcielago si-ti pui 4 pe mijloc, ori ai un sports car si ai 1/2 pe fiecare parte, in functie de motorizare. Eleganta sta in simplitate.

Link către comentariu

dap ,exact dupa catalizator e schimbat, teva + o rezonatoare nush ce nume exact + tips .O sa mai fac una cu motorul cald pt ca se aude mai gros ,mai ales cand scand turele.

Link către comentariu

Felicitari pentru schimbarea intinzatorului si lantului, ma bucur ca ai rezolvat problema local :)

Esti un norocos, tu ai axa cu came "B", varianta imbunatatita. Bafta in continuare cu restul planurilor!

Link către comentariu

Multumesc mult de tot Razvan !

 

Legat de axa nici nu stiam ca am varianta B (imbunatatita)...cum ti-ai dat seama ? doar din poza ?? :D ...care este diferenta intre A si B ...aflu si eu chestii noi, inca sunt invatzacel in ale TFSI-urilor :D

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

O poza face mai mult decat 1000 de cuvinte :)

In stanga e varianta "A", in dreapta e "J" (ultima versiune a axei cu came, dar practic o mica imbunatatire fata de "B"). Diferentele se vad in poze, din cate am inteles varianta B este din doua bucati, iar A dintr-o singura bucata si un aliaj mai prost. In poza pusa, axa din stanga este cu 2.5mm mai mica decat cea din dreapta. 

Aceasta "mica" diferenta ma va costa pe mine vreo 3500lei cu manopera  :tuktuk:

post-108199-0-58248000-1390256321_thumb.

Modificat de B_490_RZV
Link către comentariu

Pff..PERFECT !!

Mi-ai dat cea mai buna veste din ultmile 4 luni cred :)) deci nu mai trebuie sa le schimb mult si bine mai merg vreo 200.000 km :D ...

Inseamna ca le-a schimbat fostul proprietar din Germania...fiindca masina este din 2005 deci din fabrica a venit cu modelul A ....mda mi-a spus omu'ca a avut grija maxima de masina. :)

Dau inca o bere daca vin in Bucuresti :D

 

Legat de schimb lant+ intinzator...daca era sa vin in Bucuresti ma costa drumul cel putin 200E plus piese plus manopera asa..m-am decis s-o fac aici la reprezentanta..+ ca am si garantie pe  lucrare 2 ani...per total..sper ca am iesit mai bine....mai urmeaza NEAPARAT curatarea admisiei ...dar iarasi trebuie sa gasesc pe cineva care a mai facut pe aici...

 

Misiune imposibila 2 !! 

 

prima parte a trecut :D

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Asta urmeaza si la mine, pe langa schimbat axa cu came si restul chestiilor pe acolo. Ce pot sa iti spun e ca la 1250lei ai iesit super bine la reprezentanta, doar piesele sunt vreo 850lei. Mie la reprezentanta mi-au dat cu flit, au zis ca nu se schimba asa ceva..

In mod sigur au fost schimbate piesele la tine, doar dupa 2007 am inteles ca au inceput sa pune axele imbunatatite. Pentru linistea ta, verifica si codul de pe HPFP, daca se termina cu H sau K e excelent, ai tot ce trebuie sa stai linistit, ai scapat de una din cele mai costisitoare probleme la 2.0 tfsi. Restul problemelor sunt senzori, valve si alte cacaturi, se rezolva cu costuri mici. :)

In ceea ce priveste curatat admisie, e ceva de desfacut, vreo 2 garnituri de schimbat etc. Eu fac ambele operatiuni la cel care mi-a schimbat si lant+intinzator, revin cu impresii dupa..in 5-10 zile adica.

 

Inca o chestie, stai linistit cu bobinele, daca au fost schimbate in 2011 ai ultima versiune, altceva mai bun pt stock nu ai ce sa pui. Daca se strica o sa iti dai seama. 

Modificat de B_490_RZV
Link către comentariu

Multa bafta si tie !!!

 

Legat de HPFP am ceva poze cu ea dar nu vad in ele niciun codde cat ca este HITACHI... sa incerc sa ma uit live zilele urmatoare la ea poate vad ceva,

legat de baiatu care ti-a facut tie distributia am vb si eu cu el a spus ca se baga si la curatat ...

sa faci multe multe poze :D cu toate starile :)) poate si un filmulet :D cu toata operatiunea...ar fi Dumnezeu pe pamant pe forumuri ..iti dai seama ..un asemenea filmuletz

 

Multa bafta inca odata si astept cu nerabadare rezultatele :D

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

O sa fiu atent ce se intampla pe acolo, poze o sa fac cu siguranta.

Pompa este Hitachi OE, vezi chiar in capul ei scrie pe margine codul..nu trebuie sa demontezi nimic. O sa iti urmaresc topicul sa vad ce imbunatatiri mai aduci, ma mai inspir si eu de la tine.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!