Jump to content

VW Golf MK5 GTI


s3r61u

Postare recomandată

A4 din 2011 are alt motor - cu valve lift. Nu cred ca e aceeasi treaba pe la variabila.

 

Problema la variabila nu o reprezinta insa lantul ci variatorul, piesa aia rotunda care e formata de fapt din vreo 5 piese :) si functioneaza hidraulic.

Din fericire nu prea pica :), din pacate daca pica e e foarte scump. Pe langa asta nu e recomandat sa umbli acolo pentru ca nu multa lumea stie cu ce se mananca. Oricum din poze pare sa fii lucrat corect baietii, cale de axe and stuff....S.F-uri pentru multi mecanici

Modificat de saibot
Link către comentariu
  • Replies 460
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • s3r61u

    179

  • golfix

    47

  • B_490_RZV

    26

  • saibot

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da asa este dar am avut parte de un mecanic care n-a mai facut asta nicodata :)) si era tot timpul cu ochii-n calculator pe documentatia celor de la Porche si un tip super meserias care a aliniat axele de mana care erau corelate cu pistoanele pe diferite pozitii cand faceau explozie sau nu si apoi le-au blocat cu placa aia.. in fine pt mine...procesul acela chiar a fost  SF(n-am mai vazut niciodata) :))... :| am rams prost cate stia ala...si am si stat non-stop cu ochii p ei :D

 

Legat de variator..da asa este dar speram sa dispara zgomotul doar din lant+ intinzator(la foarte multa lume asa s-a intamplat)..si a disparut :D ..ca altfel variatorul doar el ca piessa ar fi fost peste 2000 de lei ...plus mai stiu eu ce trusa de reglare..care doar aia ar fi fosr 1700 de lei...deci..enorm

Oricum..a fost dat jos si variatorul si verificat vizual :) pare OK 

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Poti posta un filmulet dp youtube sau cu al tau daca ai inregistrat zgomotele? La mine toarce motorasu,nu se aude decat tacanitul acela metalic specific( cam follower,injectoare si mai e o valva n85 parca care tacane odata la cateva secunde,undeva in fata motorului).

 

Daca ma Insel ma poate corecta cineva?

 

Sincer eu credo ca astis sunt greierasii nostrii din creier,si forumurile ne baga numai prostii in cap,daca te apuci sa citesti pe forumuri,te ingrozesti de problemele altora,dar trebuie sa te gandesti ca procentul celor cu probleme este poate de 0,5% din posesorii de 2.0tfsi. Omu intra pe forum 90% din cazuri cand are probleme,si cauta rezolvari


http://www.youtube.com/watch?v=tXk9pNKF6T0     asa trebuie sa se auda cand nu e in regula?

Modificat de golfix
Link către comentariu

da asa ceva..dar la mine nu a ajuns sa se auda chiar in halu asta...am avut un filmuletz am sa-l caut si am sa-l pun dar la alt topic(revin cu adresa topicului)..este un topic inceput pt zgomotul acesta...ideea este ca la mine se auzea mult mai incet si constant si doar cand se incalzea bine motorul

Link către comentariu

La mine se aude un zgomot ciudat asta dupa schimbarea distributiei si dupa schimbul de ulei ( cand am luat-o avea in ea 10w60 castrol si eu i-am bagat 5w30 ).

la rece nu face ,doar dupa ce se incalzeste motorul ( poate sa fie tacheti ?)

masina are 65000 km.

scuze de offtopic.

Sent from my iPad using Tapatalk

Link către comentariu

Aici gasiti un veeechi topic redeschis de mine, dupa apropae un an de pauza...  despre acest Tzacanit/troncanit la motor:

 

http://vwforum.ro/topic/96844-problema-tacanit-motor-golf-5-gti/

 

si gasiti in acest topic si filmuletul pus de mine pe youtube..cum se auzea inainte la mine.

 

@inspektah

legat de tacheti la mine masina are peste 100k km si erau in stare perfecta acum cand am dat capacul jos...deci in mod normal nici la tine n-ar trebui sa fie tachetii..

iar legat de ulei...eu sincer  esti primul care spune ca a avut asemena ulei in TFSI 10W60...deci nu stiu ce sa spun despre acest ulei....5w30 am si eu si multi altii cred...se mai baga 5w40 ...dar nu e ok sa te tot joci cu uleiurile asa :)

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Mai sunt posesori de TFSI care baga 10W60 pentru a diminua consumul mare de ulei. Cu 10W60 nu mai consuma asa de mult, insa nu stiu ce se intampla pe termen lung.

 

Cel mai bine este sa mergeti pe 5W30 sau 5W40, Motul, LM sau altele dupa preferinte.

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu

Eu imediat i-am facut schimbul cu 5w30 castrol dar dupa cateva mii (2-3) l-a papat pe paine, bine ca m-am uitat la nivel , era sub minim , iar in bord nu m-a avertizat cu vreun martor, nimic.

Am completat cu mobil esp 5w30..inca e la nivelul normal.

scuze inca o data pt offtopic

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu

Salutaree !!

 

Acum sa revenim pe normele normale ale fagasului :D  si anume...as dorii sa-mi schimb admisia si evacuarea si doresc unele bunicele :D si aici....as dorii sa va rog sa ma ajutati cu cateva opinii cat mai pertinente...ideea este ca NU vreau sa umblu la motor vreau sa-l las stock (poate mai tarziu un Stage 1, dar asta daca o sa mai vreau "caluti" dupa ce o sa scot ce se poate scoate din admisie si evacuare sau cand vine momentul pieselor de schimbat.. de ex. bobine,injectoare etc. voi punele unele mai performante decat stock).

Am auzit ca este soft facut de cei de la  REVO care efectiv iti optimizeaza hartile in felul in care pur si simplu ramane ca si softul original(consumul de combustibil este acelasi si nu e fortat mai mult motorul, cu aceleasi piese stock...ba chiar poate scadea consumul si poate ceva caluti in plus).

Am sa sun si reprezentatul revo de aici din Timisoara dar intai vreau parerile voastre :)

 

Va multumesc mult !! si astept cu MAXIM interes parerile voastre. Sa incepem sa zicem cu admisia si evacuare...

Rapunsurile pot fi si PM-uri(Personal Messages)   :)

 

Ca exemplu de evacuare si cum as vrea eu.. este asha...cu 4 iesiri:

http://www.ebay.com/itm/Volkswagen-Golf-V-GTI-Exhaust-by-Remus-/370139648924

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Admisie: EVO MS v flow sau ITG

Evacuare: Milltek

Nu au nici un rost sa le pui pe masina cu softul stock.

Link către comentariu

EVO MS + milltek non resonated decat + soft revo stage 2  :D

 

Admisia 360 euro, evacuarea 1500 euro,softul 600 euro + TVA.

 

Am aceaste modificari pe masina si sunt multumit

Modificat de golfix
Link către comentariu

Ce au enumerat baietii mai sus e necesar si suficient. Altceva nu merita sa pui...

 

Fara soft le pui degeaba.

 

Daca nu ti le permiti lasa masina asa.

Link către comentariu

Evacuarea se poate si din alta parte. 7000ron pentru o teava goala + 1 toba este foarte mult.

Daca nu ii faci si un soft,mai bine scoti doar intermediara.

Modificat de Ciosmi
Link către comentariu

Am vazut destule evacuari, inclusiv custom care costa destul de mult. Rezultatul e un horcait care te rupe la creier.

 

Milltek este si performanta si silentioasa...si scumpa :))

Link către comentariu

Asa este,desi am varianta decat si non resonated( varianta mai galagioasa),pot spune ca daca conduci fara acceleratii bruste si pana in 2800 ture,din masina nici nu simti ca ai evacuare sport.la acceleratii bruste si peste 2800 ture parca e alta masina,nu degeaba are stantat  pe ea" Only for race,not for street" :)))

 

Dai un ban dar stai in fata..plus ca estea evacuarea cea mai recomandata pt motorizarea 2.0Tfsi,la fel si admisia EVO-MS,pastreaza fuel trims-urile cele mai apropiate de admisia stoc.

Link către comentariu

Aia e cea mai mare problema la evacuari custom, galagia..

Eu am Milltek decat resonated si doar la peste 4000 se dezlantuie :D

Link către comentariu

Salutare :)

 

deci, ca si concluzie sa inteleg ca ar fi asa

  admisie: EVO MS

evacuare: Milltek non resonated decat

DAR in acelasi timp ...inteleg ca n-are rost fara un Soft..Stage1 sau Stage2 ...(din ce am mai auzit si fara soft se castiga cam 40cp cu admisia si evacuarea de mai sus...)

De ce nu as vrea soft...eu sunt ff multumit de acest motor si cum se comporta...am deja peste 7.000 de km de mers cu el de la ultima revizie si nu mi-a consumat cred nici macar 50ml de ulei( in schimb vad destula lume care se plange de consum mare de ulei cu softuri puse...)  (si in weekenduri sau macar odata la doua saptamani, am program de mers sportiv, in afara orasului cam 100Km)trage ff bine...ok..da, normal, simt nevoia uneori de mai multa putere..DAR nu vreau sa risc punandu-i un soft unde sa castig 70-100cp si apoi sa-mi dea motorul peste cap...in principiu nu vreau sa-i scurtez viata motorului..chiar i-mi place masina asta.

de asemenea am auzit si vad peste tot ca baieiti de la REVO sunt exceptionali in acest tip de motor...ca au peste 8 ani de experienta si dezvoltare de soft pt TFSI si in mod normal n-am de ce sa-mi fac probleme cu softul...

In concluzie eu vreau o evacuare noua(cu 4 iesiri gen r32 modelul de anul acesta) si admisie...astea le-ash cumpara..dar vad ca este destula lume care spune ca n-are rost..daca nu-i fac chiptunning ca n-o sa casitg deloc putere si sa-n teleg c-o sa fie strict de design?? :))

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Niciodata 40cp doar din alea..  si in plus o sa iti stea martorul de la catalizator aprins (si cu soft o sa ai consum mai mic)..

Link către comentariu

Strict de design 4 evacuari arata urat pe Golf 5. Daca vrei o modificare la partea din spate, mergi pe 2 tevi centrale ca la R32.

 

O sa ai imbunatatiri la partea de sunet, atat din evacuare cat si de la admisie. 

 

Daca nu vrei sa treci de Stage 1, merge un catback nu neaparat TBE. Sfatul meu este sa nu iei ceva custom, ci de la firme titrate.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Din modificarilea alea fara soft poate castigi maxim 10 cai.. Masina nu va consuma mai mult ulei cu soft :)

Legat de aspect evacuare, ori clasic GTI, ori R32.. 4 iesiri sunt cam mult :)

Link către comentariu

Propun Sa facem un topic cu sunetul evacuari fiecarui posesor de tfsi ! who's  first?

Link către comentariu

Si mie mi se pare hidoasa cea cu 4 evacuari...pt GTI cred ca cel mai bine ramai pe cele 2 de pe partea stanga, astfel nu vei fi un R32 wanna-be si poate ii adaugi un diffuser...desi caut de cateva zile, se gasesc la preturi nejustificat de mari

http://www.osirusa.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=VGTI-DTMGT1-CF&Category_Code=VGTIEB

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!