Jump to content

VW Golf MK5 GTI


s3r61u

Postare recomandată

buna achizitie, mi-am luat si eu anul trecut, si vad ca si la tine prinderile sunt rotunde, eu inca astept comanda de prinderi pe dreptunghi sa pot sa le prind in podea:)

Link către comentariu
  • Replies 460
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • s3r61u

    179

  • golfix

    47

  • B_490_RZV

    26

  • saibot

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut Robert, 

 

da asa este, ele vin cu prinderi rotunde..o gaurica mica acolo :)) ...dar am vb cu baietii de la reprezentanta si mi-au facut un switch intre Clipsuri.. adica...prinderile acelea sunt niste plasticuri care pot fi inlocuite :) asa ca baietii de acolo mi-au luat clipsurile cu prindere ovala de la unele presuri tot noi :) si le-au inversat..asa toata lumea e multumita :D

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Salutare !!

 

Alta noua achizitie....bateria veche dadea semne  de "oboseala" ...si n-am vrut sa risc si sa fortez electromotorul :)

 

Bosch S5 77Ah (cea veche Originala Varta de 8 ani...avea 72Ah)

 

am masurat-o inainte s-o montez cu multimetru si avea 12,5V --cred ca-i ok(cei de la magazin au spus caci chiar in ziua aia au primt-o...defapt inca nici nu e bagata p stock pe calculator inca.. :) )

iar cu motorul pornit si faza lunga pornita avea 13,8V

post-125783-0-52010900-1386716042_thumb.

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Esti la limita cu incarcarea - trebuie sa fie peste 14V - ma mir ca ti-au dat garantie pe asa tensiune de incarcare.

12.5 la o baterie noua e putin. Un 12.7 ar fi ok. Poate de-aia n-au comentat la 13.8-ul tau, ca sa scape de ea...

Link către comentariu

13.8 cu faza lunga pornita,daca mai avea si aeroterma si muzica pornita e ceva normal zic eu.


in mod normal cu toti consumatorii porniti ar trebui sa ajunga la 13.8, fara consumatori 14.2 14.4

Link către comentariu

Dupa ce am ajuns la lucru cu masina am lasat-o 2 ore jumate in parcare la frig -5 grade ...am fost acum si am masurat dinnou :
 

- tensiune fara sarcina: 12,3V
- tesniune in sarcina: 14,4V ...bine aici varia...am facut eu o medie varia intre minim 14,36V si 14,5V
- 14,36 era cand clima era pornita si faza lunga.

Deci in concluzie incarcare e buna.
Dar ma pune pe ganduri acel 12,3V ...dimineata, cand nu este in sarcina.

 

Inca mai caut un topic CONCRET pe forum despre treaba asta...inca n-am gasit...

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Salutare !!

vin cu ceva pareri despre noile mele cauciucuri  si jante de iarna...acum ma gandam ...ca n-am facut o treaba prea buna ca mi-am luat jante de 16" cu cauciucuri noi pt iarna...rupe aderenta de numa...nu pot sa pun toata puterea pe sosea chiar daca am luat foarte bune gumele..spun multi si eu printre ei :D...ultimul model de la Continental, Winter T850.  

Ma bate gandul sa le vand si sa-mi pun pe 17 :D ..dar o sa pierd ceva bani la treaba asta ... :(  oricum inca sunt p ganduri, nu stiu ce sa fac..

Posibil atunci CAND O SA APARA si la Timisoara ZAPADA sa fie mai bune p 16...dar avnd in vedere ca azi 28 DECEMBRIE 2013 au fost 14 grade celsius  :o ...nu vad sa vina prea curand zapada :)

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Nu merita sa le schimbi cu 17...pierzi prea mult. La 17 ai pune anvelope 225/45 R17 dar vei rupe aderenta si cu acele roti.

 

Si eu patesc la fel cu A4 2.0 TDI 170 CP + soft si DPF off...am roti de iarna pe 16 cu anvelope 225/55 R16 si imi rupe aderenta rau de tot pe vremea asta (in treptele 2, 3 si chiar 4 pana la 90-100 km/h). Am incercat cu roti de iarna pe 17 cu anvelope 235/45 R17 si este cam acelasi lucru.

Link către comentariu

Pai daca spui ca ai incercat si cu 235...si tot rupe aderenta...cred c-o sa raman bine mersi cu astea... :)

Mersi de info. :)

Link către comentariu

La Multi Ani !!!

 

Tuturor si un an 2014 mai bun decat 2013, ..daca se poate :D

Link către comentariu

Salutare !!!

 

Am si eu o intrebare pt. voi... :) ma bate gandul sa-mi schimb Bobinele...ele au fost schimbate in 2011 ...si bujiile.. la ultima revizie...masina este Stock...

Oare este nevoie sa le schimb deja.. ?

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Lasa 16 sunt excelente pentru iarna si drumurile noastre.

 

Iar cu bobinele nu vad de ce sa le schimbi daca nu ai probleme.

Modificat de blordc
Link către comentariu

Legat de jante, da, asa o sa ramana...mai ales ca am investit  acum in rotile de iarna aproape 4000 de ron,,,daca le-ash vinde acum ash pierde la ele..

Bobinele am inteles ca s-ar schimba cam la 30-40k km..

Link către comentariu

Bobinele merg pana nu mai merg :)) adica e posibil sa pice una si ramai in 3 pistoane. E preferabil sa le schimbi si sa le pastrezi pe celelalte de rezerva (in masina)

Vezi ce bujii ai. Pana acum cativa ani producatorul mergea pe Bosh dar in urma defectiunilor repetate ale acestora s-a trecut pe NGK Platinum.

Eu am avut ambele. Cu bosh am avut misfire de cand le-am pus si le-am dat jos de pe masina instant. Cu NGK nicio problema..

Bobinele sunt in jur de 150 bucata si bujiile sunt 50 ron buc. Ideal e sa le schimbi impreuna.

Link către comentariu

Saluuuut Dragos :)

 

da, la asta ma gandeam si eu...ca daca este sa le schimb sa le schimb p amandoua(bobine+bujii)...dar in acelasi timp...daca ar fi sa nu mearga o bujie sau o bobina...ma gandesc ca s-ar auzii destul de tare...la motor..si mai ales ca as avea erori pe vag com daca n-ar merge o bujie sau o bobina...si atunci m-am hotarat sa mai astept :D

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Salutare !!

 

intr-un final am reusit sa schimb distributia variabila :D ..sincer sunt foarte fericit   :)) ...si in acelasi timp am scapat de acel "sunet de Diesel " de care se plangea toata lumea :)

Deci si prin urmare pentru toata lumea care probabil nu a stiu cum se rezolva aceasta problema..dar le era enervant acel sunet ..solutia este sa fie schimbate lantul si intinzatorul de lant care angreneaza axele cu came, un exemplu din timpul lucrarii  pozele de mai jos :)  :

 

 

si ca un "noota bene" ... semne de uszura vizibile pe vechiul intinzator sau pe vechiul lant NU am observat. Probabil lantul era alungit cu 1,2 mm ...si baietii de la reprezentanta au spus ca este suficient 1 sau 2 mm sa se auda derqanjant...si se apre ca asa a si fost :)


PS: au fost singurii care s-au "bagat" la acest tip de lucrare

post-125783-0-06558200-1389296737_thumb.

post-125783-0-90386700-1389296746_thumb.

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

GTI-ul nu avea distributia pe curea? si nu inteleg o chestie tu ai distributia pe partea dreapta?

Link către comentariu

sunt doua distributii..adica...este cea clasica pe curea si acesta este cea care angreneaza axele cu came :) este o.. "mini" distributie ...la sciroco este la fel :)  ...distributie variabila...asa-i spune

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Scuze daca aceasta imbunatatire se considera off topic..

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Lantul acela trebuie schimbat la un nr de km ?

Tu de ce ti l-ai schimbat , doar pentru zgomotul produs " ca de diesel " ?

Ti-au recomandat cei din service ?
La cat s-a ajuns ca timp si ca bani ?

Modificat de inspektah
Link către comentariu

In legatura cu cauciucurile poti sta linistit. Eu am acelasi model, dar pe 17" (225/45/17) si imi derapeaza chiar si de pe la 2500-3000rpm la plecari de pe loc. E o iarna prea ciudata ca sa ai conditii optime pt cauciucuri. Ai facut alegerea buna cu cele pe 16".

Link către comentariu

eu nu pot sa imi dau seama despre ce sunet de diesel vorbiti,cati km are motorul tau?

Link către comentariu

Lantul acela trebuie schimbat la un nr de km ?

Tu de ce ti l-ai schimbat , doar pentru zgomotul produs " ca de diesel " ?

Ti-au recomandat cei din service ?

La cat s-a ajuns ca timp si ca bani ?

pff e poveste lunga care mi-a ocupat cam 5 luni de intrebat in stanga dreapta...dar pe scurt, ma interesez de cand am masina de probleme specifice 2.0 TFSI...si una dintre ele este acesta....bine sa nu ma intelegi gresit..nu a disparut in totalitate zgomotul motorului :))...injectoarele tot se mai aud :) .doar ca ele asa trebuie sa fie... tzacanitul acela (specific injectiei directe)

Iar legat de ce am schimbat distributia exact ...am vorbit foarte mult si pe un forum a celor de la Audi ..cu motoarele acestea..daca-ti vine sa crezi sau nu, pe Audi s-au intamplat sa se sparga acea patina de plastic de pe intinzator si zgomotul era infernal..bine p langa ca sar si supapele de numa...

ma rog in fine...alta poveste :)...ideea este ca in timp acel lant cedeaza cu 1 sau 2 mm(cazurile fericite) ...si e suficient crede-ma, am vazut cu ochii mei lantul vechi pe masina ...care era deloc tensionat in partea de jos, iar cel nou pus pe masina, era tensionat bine ...apoi un mic experiment de al meu, le-am agatzat pe o surubelnita in paralele p amandoua..lipite unul de altul si se vedea acea diferenta d 1,2 mm ca lungime..(i-mi pare rau acum ca n-amfacut poza..)

Acum depinde si de..noroc sa-i spunem, am vorbit si cu multi baieti de aici de pe forum(nu dau nume ca nu vreau sa uit pe careva :D )..si fiecare are diferite pareri dar in concluzie este bine sa-l schimbi daca te derenjeaza p tine...

 

Masina mea are acum 107.000 km (pur Stock, nu a avut niciodata soft pe ea-- ca sa zicem ca softul(excesul de cai) ar fi fost defapt problema intinderii lantului)....in alte cazuri de ex la un audi A4 model 2011 al unui prieten l-a schimbat dupa 70.000 de km..fiindca aparuse acel zgomot.

Eu l-am schimbat pt confortul meu psihologic :D

In legatura cu cauciucurile poti sta linistit. Eu am acelasi model, dar pe 17" (225/45/17) si imi derapeaza chiar si de pe la 2500-3000rpm la plecari de pe loc. E o iarna prea ciudata ca sa ai conditii optime pt cauciucuri. Ai facut alegerea buna cu cele pe 16".

 

Da, multumesc de hint , mi-au mai confirmat cativa colegi de pe forum aceeasi chestie din pacate,  au incercat si cu cauciucuri 235/45/17 si cam acelasi rezultat...si atunci am renuntat la ideea de a le mai schimba

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!