Jump to content

VW Golf MK5 GTI


s3r61u

Postare recomandată

intrebare..daca filtrul este ITG...kittul de curatzare respectiv protectie la praf trebuie sa fie doar ITG?..fiindca pan'acuma am gasit in Timisoara DOAR K&N...iar la Bucuresti p comanda in 2 zile :| ...logic pare sa respecti firma si daca e itg sa fie kitt itg..rspectiv daca ai filtru K&N iei produsele K&N...dar ma gandam ca poate produsele de curatzare sunt la fel..

Modificat de s3r61u
Link către comentariu
  • Replies 460
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • s3r61u

    179

  • golfix

    47

  • B_490_RZV

    26

  • saibot

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Filtrul ITG nu cumva este un filtru uscat,ce nu trebuie uns,ci doar spalat?

Modificat de golfix
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Salutare,

revin dupa doua saptamani de mers  cu noua admisie 

Ca prima impresie ..este...altceva,..sunetul acela gen "blow-off" este simpatic..se aude foarte frumos si  destul de puternic... iti vine...cam tot timpul sa "incarci" turbina :))

 La montaj m-am chinuit unpic cu datul jos a furtunului ce leaga capacul motorului de turbo...foarte incomoda pozitia(si pe intuneric)...si mai ales...cand nu ai acel cleste special de coliere..si ne mai fiind umblat acolo pana acuma..era efectiv intzepenit cauciucul p conducta ..in fine..intr-un final am montat-o...a decurs OK operatiunea...am spalat/uns bine de tot Filtrul ITG cu solutia cumparata(ITG) ..d la Bucuresti, din pacate..m-a costat doar transportul 40 de lei ..in fine...dar aici Bogdan de la cel care am cumparat admisia mi-a scazut din pretul ei pretul kittului de curatzat :).

Alt factor imbucurator...nu mi-a aparut martorul de checkengine :)

 

Ca si concluzie totul a decurs bine si cel mai mult sunt incantat ca am scapat ce acel capac de la motor...care "optura" toata imaginea si placerea d a privii mototul....nush asa sunt eu.. i-mi place sa-l vad "dezbracat" si cum merge..furtunash cu furtunash...vibratie cu vibratie :)

Oricum...acuma parca i-am facut operatie de marire a nasului :)),,altfel RESPIRA!

Acum urmeaza un weekend intreg de stat in curte si cu o galeata de carpe la "slefuit" TOT  !

post-125783-0-29898600-1414753574_thumb.

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

freaca si tu cu pasta de polish admisia,trebuia sa faci asta inainte sa montezi :P sau autosol

post-8814-0-79099700-1414754679_thumb.jp

Modificat de golfix
Link către comentariu

@Alex

da stiu..ca trebuia inainte, dar eram nerabdator s-o montez odata :) si nici nu am am avut la indemana solutiile necesare...dar urmeaza..asta-i sigur...am vazut acuma la tine in poza...ma tenteaza sa dau acel noisepipe jos(chiar nu-i vad rostul)...vad ca tu nu-l ai...ce ai bagat in cele doua gauri ramase libere(futunul acela gros de langa radiator si partea de sus de langa vasul de expansiune) ? ceva capacele? si de unde le-ai luat?

 

@Bogdan 

:icon_thumleft:  :beer:

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Eu nu il am din fabrica :) lucru imbucurator :P  Dopul acela de cauciuc este din admisie,si serveste pentru relocarea dv-ului,in cazul in care iti montezi turbina k04.

 

Poti incerca sa cumperi 3 Fittingu-uri din acelea cu care se optureaza tevile de catre instalatori,cu cheita de strangere. Sunt rotunde,se baga pe gaura,se invarte de cheita si se umfla. Insa,nu ai nevoie sa blochezi cel de sus,care intra in rezonator. Trebuie blocat doar cel care iese din throttle pipe.


sau poti cumpara alt throttle pipe modificat.

 

http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Golf_V--2.0T/News/MKV20T_NoisePipeDelete/ES6065/

Modificat de golfix
Link către comentariu

Ok, ms d info

..vad eu ce si cum fac...si mai ales daca merita :)...credeam ca e ceva mai simplu...iar legat de acele fittinguri ..risti sa-ti sara de la presiune..deci nu :)

Link către comentariu

De departe cea mai comoda solutie este cea cu dop pt instalatii sanitare. Insa pe acea teava trec vapori f fini de ulei, nu este perfect uscat cat sa fii sigur ca nu sare dopul. Plus ca daca sare am vazut pe un forum ca a indoit si capota spre exterior. Dupa ce se scoate noise generator-ul de sub parbriz exista pisa oem care astupa elegant intrarea prin panou

Link către comentariu

Dupa montarea deopului,ii dai frumos cu banda adeziva textila pentur izolatii,practic i prinzi de noisepipe,si iese perfect.Nu are cum sa mai sara

 

http://i140.photobucket.com/albums/r34/saaber1/step42-1copy.jpg

 

http://i7.photobucket.com/albums/y295/Raven6t9/240.jpg

 

http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=5933

Modificat de golfix
Link către comentariu

Eu voi lega finut dopul sa nu sara.. Stiti ce diametru interior are gaura ce trebuie astupata?

Eu voi lega finut dopul sa nu sara.. Stiti ce diametru interior are gaura ce trebuie astupata?

Link către comentariu

@bogmotorsport

 

:))) ce ochi...ce vultur.. da... ma amuz.. fiindca sunt in portbagaj cu un tester dinala de antigel de 1 saptamana(cumparat din dedeman cu 12 lei--sper sa fie bun cat de cat.) si cu sticla de apa distilata dupa mine sigilata :)) ...dar chiar nu am avut timp sa completez :(...momentan e ok e p linia de minim cand e motorul rece.

 

Dar ms de observatie :) asa este, trebuie sa mai pun putina apa...antigel nu cred ca are rost..fiindca anul trecut avea pragul de inghet -42C ..testat in Ianuarie la reprezentanta VW...de aia am cumparat acum din dedeman testerul asta ..mai.."superficial" sa ma orientez :).

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Salutare !

E ceva vreme de cand n-am mai scris..dar busy..busy..busy.. :)

 

cu ocazia implinirii un frumos si simetric nr de km din poza de mai jos  :)) am hotarat sa fac un update la lista cu imbunatatiri..aduse:

 

 
-Kit distrbutie + pompa de apa + role,intinzator, curea accesorii; piese OEM; pret-->2500lei --> reprezentanta;
 
-Ulei +filtru; Castrol Profesional Edge 5w30, filtru Man; piese OEM; pret-->400lei --> reprezentanta;
 
-Cam-follower; piesa OEM; pret-->200lei;
 
-Furtun Vacum(model nou); piesa OEM; pret-->300LEI --> reprezentanta;
 
-Distributie Variabila(lant,intinzator,garnituri,surub,pasta); piese OEM; pret-->1250lei --> reprezentanta;
 
-Termostat mic + Termostat mare; piese OEM; pret-->750lei; --> reprezentanta;
 
-Presuri cauciuc GTI; accesoriu OEM; pret-->400lei; --> reprezentanta;
 
-Jante R16 Autec sh(pt iarna); pret-->1000lei
 
-Anvelope noi Continental Winter T850; pret-->1850lei;
 
-Baterie Bosch S5 77Ah; pret-->450lei;
 
-Curatare admisie + schimbat filtru benzina OEM + Discuri frana fata OEM(Alex-APR) -->costuri totale 450Euro;
 
-Polish profesional faruri + folie de protectie VentureShield --> pret 300Lei;
 
-Butuc dreapta spate(s-a copt banda electromagnetica pt citire viteza de rotatie) pret-->100Euro;
 
-PCV Fix & BoostTap pret-->120Euro;
 
-Ulei Castrol Profesional Edge 5w30, filtru ulei Mahle, Filtru de polen cu carbon activ, filtru de aer Man;  pret-->120Euro;
 
-Bujii NGK Lase Platinum Premium + Admisia Injen + Filtru ITG + Kitt curatzare ITG; pret aprox-->300Euro;
 
-Stergatoare OEM Bosch --> 30Euro;
 
-Becuri Philips EXtraVission (+100%) ..etc. --> 100Lei
 
+maruntisuri...
 
Per total pana in momentul de fata..."masinuta" asta mi-a  "papat" lejer peste 15.000 Euro(it makes you wander :)) )

Ca planuri de viitor...NEAPARAT trebuie sa merg sa-mi revopsesc haionul...din pacate..bunii nostrii romani...habar n-am unde... mi-au trasat doua "semnaturi" p haion...destul de adanci...nici acum nu inteleg de ce..in fine...

plus ca zilele astea mi-a picat si cea dea doua banda magnetica de pe butucul celalalt(stanga spate) ...tocmai ce l-am schimbat p dreapta :)) acuma.....zici ca-s facute de nemtzi...sa pice exact dupa ceas :)) in acelasi timp.

 

 

Off topic : se adauga in familie un Passat B6 1.8TSI din 2010 

post-125783-0-26409900-1416231350_thumb.

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Sergiu, o singura rugaminte as avea: nu mai pune la socoteala pretul masinii cand mentionezi costurile, nu stie nimeni cat ai dat pe masina si daca e cineva interesat de costurile ulterioare achizitiei ii va fi greu sa le diferentieze din acel cost total "papat".

Link către comentariu

pe viitor n-o sa mai scriu decat piesele si pretul lor(pentru orientarea colegilor), e ok asa ?   :) special pt Razvan :)) :P

PS: chiar in PRIMA mea postare scrie cat am dat la inceput p masina ;)

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Sincer nu mi se pare atat de mult cat ai bagat in ea de cand o ai. Cumva te astepti la genul asta de masina, luata sh. Si ai fost si oleaca maniac. In sensul bun ;)

Link către comentariu

@mad_kat

 

da, asa este, ai dreptate :) ...daca e sa compar cu unii colegi de pe forum care au investit muult mai mult si si-au facut "rachete"... la mine e o nimik toata :)) ...dar eu vreau s-o pastrez cat se poate de "stock" cu exceptia unor imbunatatiri mecanice :D ...acum vreau in primavara-vara sa schimb complet tot ce tine de frane...mai e pana atunci... o sa mai postez

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Salutare ! :)

 

Vreau/trebuie sa schimb tips-urile iesirii tobei finale...puteti va rog sa ma ajutati cu ceva pareri/linkuri(de incredere) de unde sa cumpar si mai ales ceva sa fie bun si durabil...si pe cat posibil sa nu mai trebuiasca sa le prind in puncte de sudura...ca acestea care sunt acum p masina(cele din fabrica) sunt prinse in 3 puncte de sudura fiecare...

 

..sau...care ar putea fi  plusurile/minusurile  daca ash scoate cu totul topa finalasi ash pune direct conducta mai groasa ? :)

 

Mersi mult !!

Modificat de s3r61u
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

"Echiparea" de iarna ! :D

 

Filtru ITG jos cu el, pana la primavara si pus cel venit cu admisia standard plus un HydroShield. :) La fel de frumos trage si aproape acelasi sunet..APROAPE :))

post-125783-0-29112500-1418639159_thumb.

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Daca ai scoate finala, ai avea zgomot mai mare si doar atat.

Se gasesc peste tot tipsuri, nu ti-as recomanda sa schimbi nimic, in afara cazului in care ti-ai pune fusta de r.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!