Jump to content

VW Golf MK5 GTI


s3r61u

Postare recomandată

Salutare baieti !

 

N-am mai scris de ceva vreme aici...dar am fost ocupat incantandu-ma cu masinutza :D.

Pot sa spun acum dupa aproape 1an si jumatate de cand o am, ca efectiv NU ai cum sa te plictisesti de ea..indiferent ca e soare ca e ploaie,etc ..ca fac drumuri lungi sau ca fac drumuri scurte..e o incantare. Din pacate la noi in tzara nu prea avem drumuri propice sa-i exploatezi toate "resursele" ...

Masina este Stock, nu are soft pe ea si sincer nu stiu de ce i-as pune mai multi cai..decat in cazul in care daca as participa la concursuri de drag sau.altele...iar cum nu e cazul meu..asa va ramane pe veci :)) cu stock...defapt cei cu care am mai vb stiu asta.

 

In fine..dar nu e cazul si daca pot sa-i aduc mici imbunatatziri :D... asta-zi i-am achizitionat si sper eu imbunatatzit "respiratia" si anume am luat de la colegul nostru Bogdan_Vetrea Kittul de Admisie Ingen+filtrul itg(poze mai jos), momentan nu am reushit sa-l montez(a venit tarziu curierul..azi) dar cat de curand posibil, sunt nerabdator sa-l montez  :icon_bounce:  iar daca v-oi primi si 5 calutzi in plus sunt ff multumit.(in urma schimabrii filtrul OEM o sa fie la vanzare..are maxim 500km..de folosinta)

de asemenea  astazi..i-am schimbat si bujiile, am trecut de la OEM Bosch la NGK(poze mai jos)..aici am avut surprinderea sa vad ca bujia 1 era destul de umeda...restul aveau urme normale de uzura..negre..p partea inferioara...dupa schimbul lor..sincer(sper sa nu fie doar impresia mea)motorul chiar merge mai...liniar...se stie ca Bosch-ul cam produc..."missfire-uri"..dar cu aceste NGK..chiar se simte diferenta

 

Pe viitor cat de curand v-oi schimba Bobinele de inductie cu unele de S3..daca tot le schimb.(dupa cum spuneam si mai sus daca pot sa imbunatatzesc partile componente cu unele mai performante decat cele OEM  asta v-oi face).

 

Drept urmare si ca si concluzie..am investit per total in acesta masina de cand o am peste 14.000E++,, DAR nu regret nicio clipa..sincer la inceput.. nu credeam asta(ca nu ma plictisesc)..eu cam schimb masinile... la 1an..2ani...dar acest motor e senzatie...

poate i-am gasit un mic "defect" la masina...ca nu are 4x4 :D

 


un mic portret

post-125783-0-90399000-1413045646_thumb.

post-125783-0-62147300-1413045647_thumb.

post-125783-0-63820700-1413045648_thumb.

post-125783-0-49346000-1413045649_thumb.

post-125783-0-02473200-1413045650_thumb.

post-125783-0-00815100-1413045651_thumb.

post-125783-0-59611200-1413045799_thumb.

Modificat de s3r61u
Link către comentariu
  • Replies 460
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • s3r61u

    179

  • golfix

    47

  • B_490_RZV

    26

  • saibot

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

O sa se simta diferenta cu admisia asta ! Si 4x4 poti sa o faci , arunca un ochi la colegul de forum care a tranformat skoda din 2x4 in 4x4 

Link către comentariu

Chiar sper din tot sufletul sa se simta diferenta in bine :) ..si dap..am vazut topicul cu "transformarea" i-l urmaresc :D

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos in continuare, arata foarte bine, si te inteleg perfect in ceea ce priveste pastrarea masinii stock :)

 

Chiar cunt curios cum o sa ti se para masina dupa ce montezi admisia, modifici si capacul de la motor ca sa il pastrezi pe masina sau il dai jos? 

Link către comentariu

Mersi mult Horia !

 

Capacul de la motor o sa-l pastrez...n-o sa-l modific...sau poate o sa-l vand...mi se pare risipa..daca l-ash taia.

Oricum i-mi place f mult cum arata fara capac :D ai "acces" la tot.

Link către comentariu

Mersi Bogdane ! Inca "meditez" la o evacuare ca a ta :)

Si tie  mult succes cu proiectul tau (e mult mai mare :D )

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Cred ca o sa fie apa de ploaie acel filtru cu soft stock. Debitul de aer tot ala o sa fie + ca iti murdaresti motorul pe interior :)) daca tot o faci macar baga un soft ca sa stii de ce l-ai "murdarit" :))

Link către comentariu

@Flaviusmaff  -- cu tot cu masina :)

@robi -- la asta ma gandeam si eu ieri...daca se v-a murdarii mai mult uleiul...sper ca nu...filtrul e destul de dens..l-am studiat bine :D si merg p mana celor de la itg..doar sunt firma serioasa..stiu ei ce fac..plus ca am incredere in Bogdan..d la care l-am cumparat :)

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Toata lumea zice sa iei EVO-MS sau ITG Maxogen si tu iei Injen...

 

La o admisie traseul si pozitia debitmetrului sunt mai importante decat materialul filtrului. Diferente vei simti la sunet :)

Link către comentariu

Asta nu stiam ca in functie de producator difera pozitia debitmetrului..iar legat de traseu...din ce vad eu doar la imbinatura celor doua bucati de conducta, aceea unde este mebrana de cauciuc ..sa zicem ca ar putea fi diferit..nefiind lin ca o bucata de tzeava...nu credeam ca ar conta asa mult...

Link către comentariu

Pe viitor asculta de parerea lui Saibot , om care a trecut prin multe si care are o experienta in TFSI , dar daca tu nu o vei tuna ma gandesc ca nu o sa conteze atat de mult !

Link către comentariu

Merge si Injenul dar daca tot ai bagat destui bani in masina nu e pacat sa nu iei cel mai bun produs pt ea? EVO-MS si ITG Maxogen sunt ultra testate si dau cele mai bune rezultate.

 

Sunt destui aici pe forum cu 2.0 TFSI cu masini tunate si cu experienta in motoarele astea.Iti garantez ca au una din cele 2 admisii de care ti-am spus pentru ca sunt cele mai bune  - constructie si performante

Modificat de saibot
Link către comentariu

:D +1 EVOMS , pozitia debitmetrului perfecta,fuel trims-urile raman ca si cu filtrul stoc,adica no check engine :D,aspect si calitate buna.

Link către comentariu

perfect de acord cu tine Dragos, ca daca tot am bagat atat sa iau ce-i mai bun dar legat de admisie...nu stiam detaliile astea...

Link către comentariu

Sergiu a luat admisia la un pret bun, mai putin de jumatate din pretul unei Evoms, mai ales ca nu vrea soft, e foarte ok pt el.

Oricum se aude frumos, o sa-l incante,are si filtru itg care face toti banii.

Link către comentariu

de ce? ca a luat admisia de la tine? :) tu ai pus k04,oarecum ai fost obligat sa treci pe evoms la nivelul ala,insa asta nu inseamna ca un k03 nu merge mai bine cu evoms :D  Fiecare cu bugetul si cu decizia lui,dar in momentul in care cumperi ceva,te gandesti si la viitoare modificari

Modificat de golfix
Link către comentariu

Ok, mersi mult  baieti de sfaturi si de ajutor, conteaza foarte mult pt mine, chiar au fost contructive :)  si nu vreau sa degenereze situatia la "mici conflicte" :D.

 

Acum o sa vad, o sa montez admisia(dupa ce-mi vine spray-ul de dat p filtru) si vad cum se comporta, iar Bogdan mi-a spus ca nu-i stres, daca nu-mi place pot sa i-o returnez fara niciun fel de problema :)

 

Dar "problema" e acuma ca nu am cu ce sa compar, decat cu ce am acuma stock :)) ca si putere senzatie etc..si sunt fff curios acum cum se simte cu EVO MS ..fiindca.. clar!! VREAU CE-I MAI BUN pt masina mea !!...pff complicata treaba :)

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Se simte fix la fel! Mai putin galagioasa fata de Injen.

Poate pe loguri sa fie o diferenta,in + pentru Evo-MS,insa ma indoiesc ca vei simti ceva ,tu ca sofer.

 

Marele plus pentru EvoMS este faptul ca nu se incinge asa tare cand faci abuz! Asta a fost singurul motiv pentru care am schimbat Injen...si pentru faptul ca nu sunt dedicate K04 :D .

 

Daca ramai doar cu admisia schimbata,fara evac soft etc,nu cred ca are rost sa iei altceva.

Modificat de Ciosmi
Link către comentariu

daca nu vrei galagie,poti pune downpipe,montezi admisia si mergi pe un stage1+,aprox 260 265 cai

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!