Jump to content

VW Golf MK5 GTI


s3r61u

Postare recomandată

Inca nu...am inteles ca nu trebuie..o sa ma uit zilele astea..sa vad...si asa am fqcut un drum mai lungu azi...neprevazut...de vreo 800km...pe defileul Dunarii...pana dupa Craiova...si innapoi la Timisoara...un consum mediu d 8.3 si o viteza medie de 80km...cu ceva mici pauze..dintre care una d vreo ora...consumul spun ca e ok...avand in vedere ca unde s-a putut s-a mers cu 180km/h...dar si portiuni d viteza a doua la relanti...

Maine sper sa nu ploua si numai bine o sa ma uit sa vad ..daca s-a scurs ceva p langa...garnitura :)

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
  • Replies 460
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • s3r61u

    179

  • golfix

    47

  • B_490_RZV

    26

  • saibot

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

intrebare....a venit momentul sa fac schimbul de ulei si filtre..etc..

Am fost la reprezentanta...si ei ..spre surprinderea mea...cand le-am spus ca vreau 6l de ulei la recipient de cate 1 lintru..respectiv din acelasi lot de anul acesta....ei mi-au recomandat uleiul varsat ce vine la butoi de 200l de metal..cred ...care-l au ei...ca cica e mai bun... :| ...mie mi se pare unpic..cam exagereat...eu stiam ca cel varsat e mai slab calitativ decat cel ce vine in recipiente de 1l...

Voi ce parere aveti ?  mie mi se pare a fi...unpic de aiureala..nu stiu...tin sa precizez ca uleiul in ambele cazuri este vorba de Castrol 5w30 Professional Edge...

Link către comentariu

In mod normal nu trebuie sa aiba nicio diferenta la cutie sau la vrac. Mai mult ca sigur ei castiga mai bine la butoiul de 200l decat la cutia de 1l

Link către comentariu

Asta ar putea fi o proba pentru MythBusters. :)

In mod normal sunt ambalate in acelasi loc si din aceiasi sursa. Oricum, sursa celor de la reprezentanta este mai sigura decat sursele unor magazine obscure (online mai ales).

Nu prea are sens revizia la reprezentanta pentru o masina second, pentru ca cei de acolo nu-i fac nimic in plus fata de un service auto normal si bun (poate chiar in minus). Dar asta este alta discutie si trebuie mers pentru a vedea pe propria piele. :) Intretinerea o faci cu uleiul de motor ales de tine (care sa respecte normele producatorului) in functie de regimul de exploatare al masinii. De obicei aceia ce merg la reprezentanta si aleg uleiul lor, sunt ori in garantie ori sunt genul de persoane care nu sunt inregistrate pe forumurile de masini - daca intelegi ce vreau sa spun. :)

Modificat de volvol
Link către comentariu

mersi robi_zet

 

mersi Ovidiu ..legat de MythBusters :)) cred ca ai ndreptate...spune-mi te  rog tu un service sau un om bun(priceput) de incredere in Timisoara ....si acolo merg :)  si reprezentanta e PA !! ca le-am baga la bani la aia...de cred ca eu le platesc salariile :))

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Goodies ! :D

 

Urmeaza "refresh-ul" anual ..mai ales ca urmeaza un drum de vreo 6000 km intr-o saptamana :)

post-125783-0-26734100-1407490970_thumb.

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Pentru ce e acea garnitura?

 

Daca zici ca urmeaza un drum de 6000 km iti sugerez sa mai iei vro 2 litri de ulei la tine.

Modificat de robi_zet
Link către comentariu

este garnitura de la capacul motorului(supape)-cand am schimbat distributia variabila si am dat capacul jos am observat ca este destul de tare garnitura...si acuma m-am hotarat s-o schimb...preventiv :)

Legat de ulei...nu cred ca-mi trebuie chiar 2l...sper sa nu...intre schimburi mi-a mancat 1L/13.000 km ...deci...1l acum sper sa fie mai mult decat suficient...e stock masina

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

S-ar putea sa consume mai mult daca mergi in regim de autostrada. Tu iti cunosti mai bine masina :)

Link către comentariu

Filtru de benzina l-am schimbat cand am fost la Alex, la curatzat admisia :P  ..acum vreo 1luna jumate :) era inca originalul pe masina :))) ne-am minunat amandoi

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Adica filtru de benzina era cel cu care a venit masina? Ciudat....

Link către comentariu

L-ai taiat de curiozitate sa vezi cat de murdar era? Eu l-am schimbat la 20000 prima oara, l-am taiat insa era foarte curat si am ramas surprins acum depinde de unde bagi benzina.

Link către comentariu

In carte parca scrie ca se schimba la 60.000 filtrul de benzina, insa cred ca la noi ar trebui la 30.000

Link către comentariu

La polo se schimba la 20000/km,dar fiecare e liber sa faca cum crede....

Link către comentariu

Cand am dat jos filtrul de benzina..am incercat sa vedem cata mizerie este in el...nu l-am taiat dar am bagat putin cate putin aer in el(in sens invers) pana am scos toata benzina din el, si nu a iesit deloc mizerie...pana la un moment dat :)...cand...efectiv din benzina impecabila, a fost spre final neagra ca si pacura...acuma..sunt curios cand il voi schimba data viitoare(30.000km) cum o sa arate..daca o sa se mai adune mizerie in el sau nu....eu bag, de cand am masina(1an) DOAR benzina de la OMV ..Max Motion100 ...FARA EXCEPTIE ...teoretic ar trebuii sa fie curat..acum..ramane de vazut :)

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Unde e filtrul de benzina? Pentru ca eu la al meu 2.0 FSI nu il gasesc...vreau sa il schimb.

Link către comentariu

Amplasarea filtrului de benzina cred ca depinde de motorizare. La masina mea e undeva sub bancheta spate in partea dreapta. 

 

Eu l-am schimbat dupa vreo 18.000Km (mai mult dupa sugestiile de pe forum) si era curat.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Salutare !

 

Am o intrebare...la care am citit/vazut/auzit mai multe variante...asa ca va rog si p voi sa ma ajutati cu sfaturi intelepte :)..si anume...

 

Legat de volant(stock dual mass..nu stiu specificatiile lui si nici ce firma este..fiindca nu l=am dat jos) intrebarea mea este daca schimb volantul ? trebuie schimbat neaparat si tot kittul de ambreiaj? cu cilndru..etc..tot c e pe acolo...

Variantele auzitte de mine sunt...ca daca schimbi volantul e bine sa schimbi tot...ambreiaj..cilintru etc..inclusiv ulei din cutia de viteza(manuala)...unii spun ca nu e neaparat sa schimbi tot...si se poate schimba doar volant-ul ...

Acuma..sincer am nevoie de ceva explicatii pertinente...d c una si d c alta...fiindca...ma bate gandul sa schimb volant-ul...si n-ash schimba TOT daca nu este nevoie..fiindca sunt ceva costuri in plus considerabile...si nu ash arunca banii p geam...de banii aia prefer sa-mi iau poate o evacuare calumea :D

 

PS:

ce volant i-mi recomandati pt masina mea ?...poate la acelasi pret ca unul stock(desii nu stiu cu ce a venit stock masina mea :D) ma rog..poate la acelasi pret  dar mai performant :)

 

Sau in in cazul in care ar trebuii tot...ce KITT complet...recomandati ?  dinnou ..ca pret apropiat cu cele stock dar poate sunt produse mai performante...la pretul celor stock

 

Multumesc mult !

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Sergiu, principala problema e ca nimeni nu iti da garantie decat daca schimbi intreg ansamblul, adica volant+kit ambreiaj. Mai bine mergi cu masina pana te lasa complet decat sa schimbi doar volantul..eu as schimba intreg ansamblul, o sa te coste vreo 2500-3000lei probabil.

Link către comentariu

Ms Razvane,...da, din pacate de asta ma temeam si eu...mai investighez ;)

Link către comentariu

De ce vrei sa schimbi volant ul ?

De ce vrei sa schimbi volant ul ?

Link către comentariu

Pentruca-mi bate la relanti..usor..dar bate...si de aia, daca tot sunt aici,  vroiam ceva mai bun decat stock ;)

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Din moment ce se poate merge nu ii vad rostul sa il schimbi. E ca si cum ai schimba antigelul in fiecare an, si a mea bate foarte putin dar merge fara problema, schimba usor etc.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!