Jump to content

Scoate fum


Calin.Mtb
 Share

Postare recomandată

On 21.03.2017 at 18:24, valentin.d a scris:

Salut, am si o problema cu bora 1.9 tdi alh. Dupa reconditionarea turbinei( schimbare tot miezul),verificarea tuturor injectoarelor masina la pornire scoate mult fum alb innecacios si relantiul tremura foarte tare (intrerupt).Plecatul de pe loc este dificil de parca ar muri motorul, iar cand este cald parca mai tremura un pic. Multumesc anticipat

Salut...stiu ca fumul alb indica prezenta apei in amestec...urmareste nivelul din vasul de expansiune si daca nu scade nu ai probleme pe la garnitura de chiulasa. E posibil ca de unde ai bagat motorina sa fi avut apa in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 minutes ago, llCristyll said:

Salut...stiu ca fumul alb indica prezenta apei in amestec...urmareste nivelul din vasul de expansiune si daca nu scade nu ai probleme pe la garnitura de chiulasa. E posibil ca de unde ai bagat motorina sa fi avut apa in ea.

da dar lucru asta se intampla doar dupa ce am reconditionat turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 minute în urmă, valentin.d a scris:

da dar lucru asta se intampla doar dupa ce am reconditionat turbina

Daca intradevar fumul e alb si nu albastrui nu are nici.o legatur ca ai reconditionat turbina. Oricand poti sa ai ghinionul sa mergi intr.un peco care tocmai a curatat bazinele si a mai ramas apa.

Cand intri pe rosu, ia.ti motorina intr.un bidon si mergi cu masina fara sa alimentezi pana da semne ca ramai fara motorina, cu alte cuvinte sa consumi tot din rezervor. Ulterior mergi si schimbi filtrul de motorina.

9 minute în urmă, llCristyll a scris:

Daca intradevar fumul e alb si nu albastrui nu are nici.o legatur ca ai reconditionat turbina. Oricand poti sa ai ghinionul sa mergi intr.un peco care tocmai a curatat bazinele si a mai ramas apa.

Cand intri pe rosu, ia.ti motorina intr.un bidon si mergi cu masina fara sa alimentezi pana da semne ca ramai fara motorina, cu alte cuvinte sa consumi tot din rezervor. Ulterior mergi si schimbi filtrul de motorina.

Eu spun ca nu e de la faptul ca ai reconditionat turbina pt ca si eu am schimbat.o recent cu una mai mare tot reconditionata...n.am avut nici.o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

29 minutes ago, llCristyll said:

Daca intradevar fumul e alb si nu albastrui nu are nici.o legatur ca ai reconditionat turbina. Oricand poti sa ai ghinionul sa mergi intr.un peco care tocmai a curatat bazinele si a mai ramas apa.

Cand intri pe rosu, ia.ti motorina intr.un bidon si mergi cu masina fara sa alimentezi pana da semne ca ramai fara motorina, cu alte cuvinte sa consumi tot din rezervor. Ulterior mergi si schimbi filtrul de motorina.

azi am sa fac un video pentru clarificare si dupa revin

fumul scos este doar dimineata la prima pornire si simt ceva mici trepidatii dupa ccare toata ziua nu mai scoate deloc

Modificat de valentin.d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

24 minute în urmă, valentin.d a scris:

azi am sa fac un video pentru clarificare si dupa revin

fumul scos este doar dimineata la prima pornire si simt ceva mici trepidatii dupa ccare toata ziua nu mai scoate deloc

Fum scoate si in mers, sau doar la ralanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.

Am un GolF 4 1.9 tdi 90 cp alh.

Problema este in felul urmator, cand o turez pe loc sau motorul intra in sarcina in treapta 1 si 2 scoate fum negru doar cand o accelerez. care ar fi problema ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Acum o saptamana am fost la reconditionat turbina, iar la final baietii de acolo mi.au pus cu 100ml mai mult ulei (lucru ce l.am verificat a 2a zi de dimineata. I.am scos aproape pe toti, ramand foarte putin peste nivelul maxim. Problema e ca imi scoate foarte putin fum albastru in sarcina si as vrea sa stiu daca e de la faptul ca e ulei peste nivelul maxim sau alta problema. Masina are 226000 km, iar inainte de reconditionare nu facea asa (uleiul il schimbam eu si puneam putin sub nivelul maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul se verifica la cald si nivelul trebuie sa fie la maxim.Daca fumul a aparut in urma reconditionarii turbinei.....ai gasit problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grandtourismodiesel

Mergi inapoi la firma unde ai reconditionat turbina. Trebuie sa beneficiezi de garantie la lucrarea care ti-au efectuat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica daca ai ulei in intercooler,supreveghezi nivelul la ulei sa vezi cat dispare in timp...se pare ca scapa ulei pe la axul turbinei

sau desfaci catalizatorul si te uiti in turbo pe partea de evacuare sa vezi daca e umed

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, am verificat si azi dimineata uleiul si este tot peste nivelul maxim cu vreo 100ml. Maine il verific de dimineata si pe urma dau o tura pana il incalzesc la 90 grade, ca sa.l verific iar (da, ai dreptate, mare tampit sunt, uleiul se verifica la cald).

Galeria de admisie, intercoolerul (de unde am scos vreo 200ml de ulei) si EGR.ul le.am curatat eu cu 2 zile inainte de a merge la reconditionat (mi.au spus ca le.am curatat bine).

Voi suna maine la ei, ca sa vad daca au program, si ma voi duce imediat. 

Pe langa faptul ca ar putea fi de la turbina reconditionata, mai poate exista si alta cauza?

Modificat de JulianoDamin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat nivelul uleiul in mod corect, iar acesta este la jumatate. 

Masina merge perfect, rotund, si accelereaza corespunzator. 

Eu credeam ca sunt de vina segmentii uzati sau semeringurile uzate la supape.

Service.ul respectiv deschide pe 3 ianuarie. Voi reveni cu un telefon la ei atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Buna ziua, am si eu o problema la un motor bora 1.6 16v , dimineata la pornire scoate fum pana se incalzeste apoi revine la normal, mai scoate fum cand accelerez sau o turez . fumul este negru albastrui .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ar trebui sa fie abur pe esapament nu fum...fumul este de la ulei amestecat cu , carburant.

Legatura are pentru ca ecu nu taie injectia din pistonul care nu functioneaza sa nu mai vorbim de contaminarea uleiului.Verifica si ai sa gasesti si cauza....problemele au mai fost discutate trebuie doar cautat.

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi mi-a picat un piston nu stiu sa fie bobina sau bujia nu am desfacut sa aiba vreo legatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!