Jump to content

Scoate fum


Calin.Mtb
 Share

Postare recomandată

De ceva timp am observat ca atunci cand masina este pe liber indiferent de temperatura motorului, acesta scoate fum, iar cand masina se afla in deplasare nu mai scoate absolut deloc. Dupa ce am ambalat-o pe loc, a scos fum, iar pe asfalt a lasat o urma maricica cu un amestec ciudat nu parea sa fie nici ulei, nici lichid de racire( o substanta usor negricioasa). Mentionez ca masina este un Golf 4, 1.6 16v(AUS). Masina trage normal, nu bate nimic la motor, mai mananca ulei cand fac drumuri lungi la turatie mare( Autostrazi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmele alea negricioase pe asfalt le-am vazut la cei cu diesel cand plecai in turatii mari .. erau prea infundate probabil de lasau asa urme .. Dar tu ai benzina ... Ca-ti scoate fum pe liber .. nu stiu ce sa zici daca zici ca nu-ti scoate si`n mers, n`am mai auzit pana acum .. Fum imi scoate si mie a4`ul meu ca papa ulei dar albastru nu negru . Posibil la tine sa fi lasat urma aia ca s-a mers subturat cu el mai mult timp, benzina e proasta si mai cine stie ce cauze ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea scoate fum, in frana de motor de obicei, pentru ca mananca ulei, dar nu scoate nici un fel de amestec, probabil ai ceva depuneri pe toba care le scoate la turatii mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca tot se vorbeste de depuneri,profesionistii sa sara cu pareri si argumente vis-à-vis de plauzibilitatea urmatorului filmulet:

"http://www.youtube.com/watch?v=Ugn8TI0TMio"

Modificat de laur_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@16ndg: ok, motor uzat cum spui tu..dar de ce problema fumului apare doar pe liber si nu si in sarcina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce arata ala in filmulet, ca pulverizeaza apa pe tubulatura de la intercooler ?

Nu m-as risca sa fac asa ceva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
Ionut Maruta

 

Am si eu problema asta la accelerari bruste, gen plecari mai rapide de la semafor, depasiri... Fumul nu este chiar negru negru, ci mai degraba spre gri.

Fum alb am avut anul trecut cand am avut problma cu un injector care arunca mai multa motorina decat trebuie. Si ala semana ca fumul scos de frunze uscate carora li s-au dat foc... :)

 

 

Masina trage, se duce destul de bine, nu sunt 100% multumit de trasul ei, dar pana o sa ma duc sa verific turbina si actuatorul la un specialist, merg cu ea asa.

 

In urma imi lasa un pic de ceata gri ...gri mai inchis, la nivelul asfaltului cand depasesc o masina de exemplu.

Erori pe tester nu am, ulei nu mananca gram in 10.000 km, dar nu stiu de la ce sa fie.... Cand am cumparat-o in 2012 nu prea tragea ea cum trebuie, dar nici fum nu scotea pana sa se duca injectorul ala care l-am schimbat.

 

Daca urmariti filmuletul de mai sus am ceva de genul cam cum e de la secunda 14 la 19. Mai sunt si alte filmulete cu golfuri care scot mult fum negreu dar nu am chiar asa de rau. Totodata si daca o accelerez pe loc lasa un pic de pata pe asfalt iar in spatele ei ramane o ceata usoara nu deasa de fum gri inchis....

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Am si eu un Golf 4 1.9 tdi 110cp (asv) si imi scoate fum albastru cand ii dau cheie si cand plec de pe loc asta pana se incalzeste motorul, dupa ce se incalzeste parca nu mai scoate.. Imi si consuma ceva ulei. Recent am schimbat turbosuflanta (reconditionata + curatat intercooler si toata tubulatura ca erau pline de ulei din cauza turbinei vechi) deci este exclus ca aceasta sa fie problema. E posibil sa fie segmentii de vina (iarna cand e rece afara cam balbaie pana ce porneste cu baterie noua), sau ar putea fi altceva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Care ar fi cauza ,dupa ce fac un drum mai lung si las masina 2-3 zile cand pornesc scoate fum alb spre albastru dupa 20-30 de sec  dispare nu mai scoate?golf 4 1.6 16 valve

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna seara , am si eu o problema cu Bora mea 1.9 tdi ASV care scoate fum si miros de motorina cand sta la relanti si mai ales cand motorul este rece. Am facut o diagnoza si injectoarele au iesit ca merg in parametrii normali,  mentionez ca in turatii nu scoate fum si toate filtrele sunt schimbate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

178000 km . Recent i-am schimbat distributia , toate filtrele si i-am curatat EGR.AM facut diagnoza si injectoarele lucreaza in parametrii normali din cate mi-a zis tipul de la diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca a verificat in campul 013 pe MB, in 01- Engine - si toate erau cu valori aprox egale ... spre 0 - nu insemna ca sunt toate ok - pot sa fie toate uzate si de aceea apar asa.

Cam putini km pentru o asa motorizare, nu zic ca imposibil .... dar cred ca vorbim de o uzura la injectoare.

Verificati avansul, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa cum ti-am zis, nu garanteaza ca sunt ok -pot sa fie toate uzate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca incerc cu un aditiv de curatat injectoarele ajuta sau singura solutie este sa le schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aditiv - nu are ce sa ajute, daca ai uzura. Sa le schimbi .. nu-ti pot da astfel de solutie, avand in vedere doar informatiile pe care le avem - trebuie sa verificati bine, daca se dovedeste ca sunt uzate, atunci trebuie vazut pe ce drum mergi - reparatia acestora sau inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, am si o problema cu bora 1.9 tdi alh. Dupa reconditionarea turbinei( schimbare tot miezul),verificarea tuturor injectoarelor masina la pornire scoate mult fum alb innecacios si relantiul tremura foarte tare (intrerupt).Plecatul de pe loc este dificil de parca ar muri motorul, iar cand este cald parca mai tremura un pic. Multumesc anticipat

Modificat de valentin.d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Mi s-au rupt dinti la cureaua de distributie la masina din semnatura. Dupa schimbul kitului de distributie, a supapelor indoite, tuturor simeringurilor, rectificarea scaunelor de supape, garniturii de chiulasa, curatarea epuratorului, motorul manca foarte mult ulei si scotea fum.

Am dus-o la alt service, i-a schimbat din nou simeringurile, garnitura, pana si chiulasa cu totul, insa tot scoate fum. Nici unul dintre mecanici nu a reusit sa-si dea seama ce are.

Pot face vreo diagnoza pentru admisia de aer, sau combustibil, ca sa vad daca sunt ok, sau sa verific alte componente ?

Ms !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/21/2017 at 4:24 PM, valentin.d said:

Salut, am si o problema cu bora 1.9 tdi alh. Dupa reconditionarea turbinei( schimbare tot miezul),verificarea tuturor injectoarelor masina la pornire scoate mult fum alb innecacios si relantiul tremura foarte tare (intrerupt).Plecatul de pe loc este dificil de parca ar muri motorul, iar cand este cald parca mai tremura un pic. Multumesc anticipat

Dacă s-a umblat şi la pompă/distribuţie ar trebui verificate avansul şi cantitatea de motorină injectată

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sorinel` Inainte de ruperea curelei scotea fum sau nu?Vezi cum stai cu segmentii ca din alta parte nu are de unde sa fie...excludem gresirea punerii la punct a distributiei ca nu cred ca este cazul.Pacat ca ai incaput pe mana unor carpaci ai grija ca astia fura curent si ai sa mai platesti masina odata si tot fum o sa ti dea.

Testul compresiei nu prea este relevant si singurul loc unde mai poate manca ulei este in capul la piston si apoi fum pe evacuare...mai poti scoate bujiile sa vezi daca sunt uscate sau cu urme de ulei pe ele.Totul este o teorie si trebuie vazut si eliminat pana ajungi la vinovat...

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

41 minutes ago, sdR+ said:

@sorinel` Inainte de ruperea curelei scotea fum sau nu?Vezi cum stai cu segmentii ca din alta parte nu are de unde sa fie...excludem gresirea punerii la punct a distributiei ca nu cred ca este cazul.Pacat ca ai incaput pe mana unor carpaci ai grija ca astia fura curent si ai sa mai platesti masina odata si tot fum o sa ti dea.

Inainte sa mi se rupa distributia nu scotea deloc fum, nu manca deloc ulei in oras, unde o conduceam preponderent. Ambii mecanici la care am dus-o au zis ca face compresie bine, este exclus sa fie segmentii. La fel, al doilea mecanic a zis ca nu are cum sa fie distributia pusa gresit la punct, asa cum mi-am dat si eu cu parerea. Intr-adevar, ma deranjeaza cat am platit pana acum si tot nu am masina functionala, de asta si intreb aici ce mai pot face, sau pe cineva la care sa ma duc sa isi dea o parere cand o vede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

am verificat avansul si cantitatea de motorina injectata folosind vcds dar poate ma ajutati cu niste valori mai exacte.

avansul este facut dupa diagrama din vcds iar cantitatea injectata cu metoda hammer mode.

ms.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!