Jump to content

2011 - VW Passat 1.8TSI DSG


mik15

Postare recomandată

am vandut deci Cayenne-ul, care cu toate ca era o masina placuta si mai ales bine facuta, nu am reusit sa ma identific cu genul acesta de vehicul, SUV sau SAV ori whatever, nu imi place tipul asta de masina dar Cayenne-ul era cam singura din categoria asta care imi facea cu ochiul si am zis totusi sa incerc, dar e clar ca nu suntem pe aceeasi lungime de unda, nu imi place senzatia de inaltime la volan, ma simt deconecatat de drum, era insa placut sa te uiti de sus la ceilalti din jur, masina prin proportii si brand impunea respect in trafic dar asta nu m-a facut sa o tin si nici nu m-ar face sa cumpar alta, desi la noul Cayenne imi place interiorul mult. Ca atare am pus-o la vanzare iar pretul luat a fost cu mult peste ceea ce platisem pentru ea si deci a fost o afacere buna in final si cum nu imi intrase la inima nu avea rost sa o tin.

 

Apoi, pentru ca totusi GTi-ul e cam micut pentru o familie, am inceput din nou sa caut o alta masina, plecasem pe ideaa unui Passat R36, desi m-am uitat si pe la A6, A8, S8, BMW E60, etc....pana in final cand mi-am dat seama ca vreau totusi o masina ieftina, cat mai noua, nemteasca, spatioasa, care sa imi si placa cat de cat, cu garantie, km cat mai putini. In felul acesta variantele s-au restrans foarte mult si tot cautand dau intr-o zi pe net de acest Passat 1.8TSI DSG Trendline, m-am tot uitat vreo 2 zile la poze si desi nu ma incanta prea tare am hotarat sa merg totusi sa il vad.

 

Intre timp mai vazusem un Passat modelul nou care imi placuse insa vanzatorul, un coreean avar, a preferat sa o dea altuia pentru 200Eur in plus, asta dupa ce batusem palma si ii dadusem deja cu 200Eur in plus fata de pretul cerut, asta pentru ca imi zisese el ca are pe cineva care ii ofera suma respectiva, dar deja a 2a oara cand a incercat faza asta mi s-a parut de o tiganeala curata si l-am bagat pe unde a iesit.

 

Apoi am hotarat sa dau o sansa si acestui Passat, m-am dus sa il vad, masina fiind Trendline nu mi s-a parut wow, e chiar cheala pe partea de optiuni, dar am negociat-o la un pret foarte bun, practic din pretul cerut de vanzator initial am platit cu 4k Eur mai putin, 

Masina are acum vreo 39,5k km, mai are garantie de fabrica pana in 16 Oct. anul acesta, insa tocami i-am extins-o pentru inca 2 ani fara limita de km, asta a fost si criteriul in alegerea ei, altfel nu o luam pentru ca nu era prea atractiva. A avut in urma cu vreo 3 saptamani ambreiajul si mecatronic-ul schimbat, fiind DSG cu 7 trepte. se pare ca astea sunt cam cu probleme, partea buna este ca mecatronic-ul montat este cel upgraded, deci ar trebui sa fie ok de acum incolo.

 

Ca si dotari ar fi:

- parktronic;

- autohold;

- jante pe 16";

- rcd 310(parca asa ii zice) cu AUX in;

- DSG;

- torpedou refrigerat;

- isofix, era musai;

- bancheta rabatabila;

- geamuri electrice, fiind asa putine le enumar pe toate :)

 

si cam atat :). De lipsit, lipsesc o gramada, nu are xenon, nu are piele, nu are comenzi pe volan, nu are trapa, nu are climatronic(cel putin are clima nu cu butoane de aragaz :) ), si altele....

 

Deocamdata i-am comandat un RCD510, actualul 310 ma dispera cu lumina aia albastra pe fundal si o sa urmeze probabil un volan in 3 spite cu piele si comenzi si sper sa pot activa si meniul din bord.

 

Deocamdata doar doua poze de cand era pe site, o sa ii fac si ei niste poze in curand.

 

Ce imi place la ea:

- este intr-o stare foarte buna, nu are nevoie nici macar de detailing,

-  spatiul interior care este ok,

-  portbagajul se ridica singur si poate fi actionat fie din masina fie de pe cheie, e de ajutor in multe situatii,

-  e confortabila, suspensia e foarte soft,

-  desi nu ma asteptam trage foarte bine motorul asta de 160cp, credeam ca va fi cam lesinata, dar se misca super bine, cu mult peste asteptari iar consumul pare mic, nu am BC deci nu stiu cat este real :)

-  o sa am de lucru ceva sa o mai intregesc dpdv al optiunilor, o sa fie un mic proiect.

- nu are bordul vechi de la Passat cu display-ul rosu, ceasurile si afisajul central sunt ca si la GTi, mai putin rdc310 ala care e ca nuca in perete cu lumina albastra, nu se pupa cu nimic din restul masinii, poate doar cu partea de lispa optiuni :)

 

Cam atat deocamdata.

post-39984-0-03453700-1379229921_thumb.j

post-39984-0-27554000-1379229928_thumb.j

Modificat de mik15
Link către comentariu
  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mik15

    26

  • F l o r i n

    9

  • Rave

    3

  • Sor!n

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Prin comparatie cu ce ai avut  nu merita nici un comentariu! :)) Ne poti spune totusi pretul final, din curiozitate pentru comparatie. 

Abia astept sa vad ce urmeaza dupa asta! :icon_bounce:

Link către comentariu

cca 9k Eur am dat pe ea, nu stiu cum sunt preturile in Ro sau DE, dar aici mi s-a parut un pret bun tinand cont de rulaj si garantie. Nu am fost vreodata fan Passat, insa e o masina corecta zic eu si destul de reliable, sper, chiar si cu garantie nu as vrea sa o tin doar prin service.

 

Comparativ cu celelalte normal ca e mult sub, insa cred ca am ajuns la o perioada cand vreau ceva cu care sa merg cu familia si sa nu imi fie teama ca se strica pe drum si vreau siguranta unei masini aproape noua, iar garantia si km putini imi ofera chestia asta, apoi pe termen lung ma gandesc si la costuri, pana sa vina prichindelul nu gandeam nici eu asa, insa prioritatile s-au cam schimbat. GTi-ul imi ofera adrenalina de care am nevoie si in acelasi timp si liniste avand garantie pana in 2017 si servisare gratuita pana la 45k km, deci incerc sa reduc cat mai mult chelutielile cu masinile pe termen lung. Incerc si varianta asta, sa cumpar masini cat mai noi, dar nu noi cu 0 km, si sa nu le tin mai mult de 2 ani, astfel incat sa nu iau primul val de depreciere in piept, dar nici sa nu pierd mult la ele si sa nu cheltui cu intretinerea pentru piese care cad din cauza uzurii. Spre exemplu la Passat cat si la GTi, garantia extinsa acopera si compresorul de aer, alternator, brate fata, planetare, deci in afara de service-urile regulate nu prea vad ce as plati extra, cu exceptia modificarilor, evident.

 

De dragul pasiunii pentru masini, mi-am luat si o babuta, un E39 540i cu M-packet, asta e strict pentru dragostea mea pentru masinile old school care mi se par cu muuult mai bine facute fata de ceea ce se fabrica astazi. Dar despre ea in alta parte.

Modificat de mik15
Link către comentariu

Sa stapanesti sanatos Passatul, dar mai ales E39. I-am citit topicul din partea cealalta si pot spune ca masina este superba.

 

Bafta cu upgrade-urile la Passat. :icon_thumleft:

Link către comentariu

stie cineva daca volanul in 3 spite cu comenzi se potriveste in locul celui cu 4 si fara comenzi fara modificari fizice? Banuiesc ca trebuie recodat modulul sa stie de comenzi, dar in rest este plu&play? ma tot uit dupa un volan acum...

Modificat de mik15
Link către comentariu

mi-am adus aminte, are si cruise control :), ma uitam la una tot Trendline pe mobile si am vazut ca a mea e parca o idee mai bine dotata :)...dar sunt putine pe mobile benzinare si destul de scumpe...

Modificat de mik15
Link către comentariu

am dus-o azi la service pentru ca pompa de benzina tot bazaia, ca si atunci cand se amorseaza prima data dupa o noapte lasata parcata, bazaia dupa care se oprea si apoi incepea si tot asa, ma enerva la culme chestia asta. Am facut un test drive cu un service advisor de la VW si a auzit si el zgomotul, o vor inlocui si o data cu ea si filtrul, care cica trebuia schimbat in mod normal la 60k km si care costa vreo 150Eur, ca urmare nu mai platesc filtrul la acel service acum fiind platit de garantie.

 

Au mai descoperit ei 2 bucse pe fata care ar fi uzate, nu bate, dar ei zic ca sunt invechite si planetara dreapta la iesirea din cutie foarte putin umeda, ulei probabil, ca urmare vor inlocui si acel simering. Si toate astea la nici 40k km impliniti, daca mai pui si ambreiajul si mecatronicul, rezulta o buba cam mare pentru masina asta, dar ei platesc. Vor schimba toate acestea, garantia plateste totul, traiasca garantia :) si bine ca am extins-o, ma simt mai bine acum ca stiu ca nu am dat banii degeaba :) .

Link către comentariu

Se vede ca stai intr-o tara civilizata. Nu stau pe ganduri cand e ceva legat de garantie ;)

Link către comentariu

din punctul asta de vedere e civilizatie aici, nici nu i-am zis eu sa schimbe bucse sau simering, el a luat decizia fara ca eu sa zic nimic, in schimb sunt alte lipsuri, gen personal calificat in reprezentante. Asta probabil se intampla pe piete unde marcile germane nu au monopol ca in Europa si vor sa atraga clienti. De exemplu BMW acorda aici garantie bumper to bumper, timp de 5 ani si 105k km service gratuit, iti schimba chiar si butoane din interior sau chestii din astea minore, Ford imi oferea la Focus ST 60k km service gratuit in care intrau si discuri si placute plus 5 ani garantie. E o piata emergenta in contiuna expansiune in zona asta si de asta si vor sa isi atraga cat mai multi clienti iar VW e vazuta ca o masina relativ ieftina dar fiabila si ieftina la intretinere, spre deosebire de Audi, de care mai toti fug aici daca nu mai are garantie din cauza mentenantei scumpe si a fiabilitatii mai reduse, cel putin in clima de aici nu sunt atat de rezistente.

Link către comentariu

stie cineva daca volanul in 3 spite cu comenzi se potriveste in locul celui cu 4 si fara comenzi fara modificari fizice? Banuiesc ca trebuie recodat modulul sa stie de comenzi, dar in rest este plu&play? ma tot uit dupa un volan acum...

 

Pentru volan in 3 spite, cu comenzi iti trebuie - volanul cu comenzi, airbag-ul aferent (nu merge utilizat cel care il ai acum), cablajul din volan si alt calculator de coloana.

 

in functie de modelul de volan care il vrei - banuiesc ca cel de CC - e nevoie de un anumit calculator de coloana.

 

cand vrei sa iti alegi ceva, te pot ajuta cu codurile necesare, ca sa imi mearga cum trebuie.

 

sa o stapanesti sanatos !

Link către comentariu

Raman uimit cum in tarile civilizate, VW trateaza problemele de garantie fara a discuta prea multe. Cred ca la noi nici nu se punea problema de bucse si planetare...inventau tot felul de scuze. Stiu un prieten cu un Touareg cu 3.0 tdi, la care a reclamat in garantie celebrele clapete si nu i-au schimbat nimic. A trebuie sa plateasca vreo 800 eur sa le schimbe ulterior. Si chestia asta s-a intamplat la un dealer destul de serios..

Anyway, misto masina ! Mii de km fara probleme!

Sa o stapanesti sanatos!:)

Link către comentariu

@claudiusnc - poti sta linistit ca si aici dupa ce masina nu mai e in garantie te umlfa astia de te zapacesc daca nu te tocmesti cu ei sau daca nu ai habar. Chiar azi imi zicea cel caruia i-am vandut RS-ul ca i-au facut un deviz de peste 6k Eur printre altele bagand farurile care cica trebuie inlocuite si costa 2k Eur, niste bucse alti 400Eur, curea accesorii alti 400Eur, compresor AC 1k Eur, discuri 1.5k Eur si alte aberatii, ori cu excetia discurilor care sa zicem ca poate ar trebui schimbate restul sunt nefondate intrucat au fost schimbate de mine si nu au nici 2 ani sau peste 30k km rulati, deci te umfla rau de tot.

 

@Florin - mersi mult pentru informatie.

 

@Muale -  plus ca este si mai practic.

Modificat de mik15
Link către comentariu

Inteleg! Probabil se gandesc ca pe acolo se fac banii mai usor decat prin Europa...

Macar respecta garantia..

Link către comentariu

cam asa gandesc multi aici, daca esti alb si western inseamna ca esti mai credul si plin de bani si vor incerca sa te faca daca nu cunosti piata sau mentalitatea lor, aici totul, dar absolut totul si in orice imprejurare trebuie negociat, daca accepti prima oferta e semn ca nu esti de pe aici si te vor ataca ca niste hiene daca te-au mirosit :) . La reprezentante, de obicei fac discount la manopera, pentru ca forta de munca e ieftina(indieni/filipinezi) de unde si lipsa de profesionalism de multe ori, foarte, foarte rar la piese, insa din manopera ajungi sa ai discount si pana la 50% daca sti persoana cu care trebuie sa discuti, da, aici se pot rezolva multe cu ''pile'', fara insa a da bani, pur trafic de influenta :) .

 

Altcumva, ieri l-am luat pe Passatescu inapoi de la service, au schimbat baietii pe la ea pompa de benzina, bucsele mari de la bratele fata, bieletele anti-ruliu, simeringul de la planetara si inca o garnitura, probabil de pe la pompa de benzina. Pare sa nu mai faca zgomot pompa, sper sa fie ok, voi vedea cand merg mai mult cu ea. Am un pic zgomot provocat de cauciucuri, pe fata sunt putin mai uzate pe interior, semn ca geometria nu a fost perfecta, le voi roti si apoi sa ii fac unghiurile, oricum sunt 2010 cauciucurile, cred ca sunt echiparea originala, Bridgestone, dar deja au aproape 3 ani, la anul vor trebui schimbate oricum, dar mai trag de ele pana atunci.

 

Astept sa imi ajunga RCD510 sa il montez si mai incolo si volanul, si cam atat deocamdata.

Modificat de mik15
Link către comentariu

tocmai mi-a ajuns RCD510, brand new cu toate accesoriile inclusiv cu sculele necesare ca sa il dau jos pe cel vechi, sper sa fie intr-adevar totul, la prima vedere asa pare. Azi voi avea de munca, i love it :) . Am comandat si volanul de la "b-76-jaf" , parca asta este nik-ul lui de pe forum, pare un tip super de treaba. Vor urma poze dupa retrofit.

Modificat de mik15
Link către comentariu

una bucata RCD510 montata, 10 min. job, ar trebui sa mai trag cablul USB si sa il scot undeva, inca nu stiu unde dar nici nu stiu daca il voi folosi prea mult...o schimbare binevenita in masina, nu imi placea deloc 310-le ala...stie cineva daca pot pune panoul de climatronic?

post-39984-0-63858100-1379612166_thumb.j

post-39984-0-79267800-1379612181_thumb.j

post-39984-0-69076400-1379612191_thumb.j

Modificat de mik15
Link către comentariu

Poti monta panoul de climatronic, dar nu o sa mai poti regla directia aerului. Restul functiilor sunt electronice, si o sa iti functioneze.

Link către comentariu

E mult de schimbat pt a avea climatronic in loc de climatic. Nu doar panoul :(

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Poti monta panoul de climatronic, dar nu o sa mai poti regla directia aerului. Restul functiilor sunt electronice, si o sa iti functioneze.

 

atunci cum il directioneaza?baga peste tot?

E mult de schimbat pt a avea climatronic in loc de climatic. Nu doar panoul :( Sent from my ApfelPhone

deci nu prea merita efortul?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!