Jump to content

cutia de viteze-zgomot


pretorian
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Am si eu un Roomster cu motor 1.9BSW si de ceva timp a inceput sa se auda un zgomot la nivelul transmisiei.Am schimbat volant si kit-ul de ambreiaj si zgomotul putin modificat inca persista.A mai intalnit cineva problema asta?Este cutia?Vreun rulment de prin cutie presupun eu...

Zgomotul apare din cand in cand si pe liber la relanti si apoi intr-o treapta de viteza cand e la limita dintre frana de motor si punerea in sarcina...un fel de clampaneala...e ciudat rau.

Daca a mai patit sau a auzit cineva problema asta...va rog,povestiti!

Modificat de pretorian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e asta...imi dadeam seama...ceva ce este foarte asemanator cu zgomotul produs de o volant bimasica,doar ca la modelul meu volant e monomasica....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se aude la relanti, inseamna ca nu e din cutie, pentru ca in momentul ala nu se mai invarte nimic in cutie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum intra in viteze?!usor/greu,zgomotul apare la schimbarea treptelor,cind a aparut inainte/dupa schimbarea ambreiajului?! nivelul uleiului din cutie care este?! citi km are masina?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intra foarte bine in viteze,zgomotul e acelasi si cu volant veche si cu cea noua,nivelul uleiului este ok.am si schimbat uleiu lsi tot nimic.

zgomotul apare din cand in cand la relanti si in orice treapta de viteze cu conditia sa nu fie in sarcina...cumva sa tii motorul turat la limita relantiului.

probabil ca se aude si la viteze foarte mari dar zgomotul e acoperit de cel al motorului...

este foarte ciudat...am si fost la un dealer skoda...doar presupuneri,nimic sigur...revin daca am noutati.

Alte idei?!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie verificati rulmentii axului primar al cutiei.

priza pe care vine discul de ambreiaj avea joc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poți cumva să îți dai seama dacă, atunci când este la ralanti, zgomotul apare/dispare la apăsarea completă a pedalei de ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as merge pe rulmentii axului primar al cutiei, mai ales daca zici ca ai avut volant monomasa.... desi nu prea imi vine sa cred....

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o posibilitate ca rulmemții față de la arborele de intrare să aibă o problemă, dar nu numai.

Încă o chestie: ai remarcat vreodată la plecarea de pe loc dacă, cu pedala de ambreiaj maxim călcată, când bagi în tr.1 mașina să aibă o ușoară tendință să plece înainte?

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ehe...e mai complicat decat credeam.am dus-o la reprezentanta la skoda si mi-au schimbat 2 cutii de viteza de proba...nici o schimbare,acelasi zgomot...

banuiesc ei ceva din motor...spun ca arborele are probabil joc axial si s-ar rezolva prin inlocuirea cuzinetilor axiali...

Alta chestie...ieri m-am plimbat cu un T4 la care a fost inlocuita volant bimasica cu una monomasica...si surpriza...face exact ca masina mea...a dracu' tehnologie  au si astia de la VW...

Modificat de pretorian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cuzineții axiali ar fi cea mai ușoară dintre soluții. Sper să fie de-acolo deși de-a lungul timpului n-am întâlnit asemenea caz la 1.9 TDI-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant bimasica amortizeaza mult mai eficient vibratiile si nu genereaza zgomote in alte mecanisme

 

nici eu nu am intalnit probleme cu jocul axial, doar la 1.4 si 1.6 mpi am intalnit sa mai cada in  baia de ulei gulerele de la cuzinetul central...

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este posibil ca zgomotul sa fie normal?!!!daca e normal...e ultima masina din gama  de la vw care o cumpar...

Modificat de pretorian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Zgomotul este de la semicuzinetii arborelui

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact,numai ca am uzura si pe arbore...zgomotul s-a diminuat in proportie de 70% prin schimbarea semicuzinetilor,dar inca exista.

Problema e ca solutia cu o volant monomasica pe acest motor a fost prost gandita de la inceput...toate socurile din transmisie le-a preluat motorul...iata rezultatul.

Ultima masina cumparata din aceasta gama...cica 1.9 TDI...este extraordinar...iata ca nu e chiar asa.

Dupa mai bine de 15 ani de cand construiesc motorul asta inca au probleme...

Modificat de pretorian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Dar uruit in frana de motor de la ce sa fie ? rulmentii trenului fix ?

La ralanti nu se aude nimic , scoasa din viteza nu se aud zgomote, in viteza (mai ales frana de motor ) se aude ca la autobuzele vechi. Cel mai accentuat in treapta 5 -a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!