Jump to content

Confectionare furtun supraalimentare admisie


VW Passat 1.9 TDI 116c
 Share

Postare recomandată

VW Passat 1.9 TDI 116c

Deschid acest topic in urma cautarilor fara succes, in piata pieselor sh + a preturilor nesimtite cerute de majoritatea fimelor de dezmembrari, a unui furtun de supraalimentare.

Cum unul nou este de la 300 de lei in sus, iar la dezmembrari nu l-am gasit sub 200 lei, m-am gandit sa incerc sa-l confectionez dintr o teava de aluminiu, iar conectarea sa o fac tot prin bucati de furtun provenite de la cel vechi.

Poate mai sunt colegi care au acesta problema  ori care stiu pe cineva ce ar putea sa faca lucrul asta... ar fi bine.

Orice sugestii sau reclamatii sunt binevenite 

Modificat de VW Passat 1.9 TDI 116c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbesti de furtunul care are o forma de S si pleaca dela turbina spre intercooler...sau gresesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo...dar nu ne arati si noua ce a iesit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Passat 1.9 TDI 116c

De la intercooler catre galeria de admisie, cel de deasupra. Imediat ce gasesc pe cineva din oras dispus sa mi indoaie teava. Poate ca titlul induce un pic in eroare, este un proiect in desfasurare.

Modificat de VW Passat 1.9 TDI 116c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care se ocupa cu evacuari fac si asa ceva. De preferat este sa se foloseasca teava de inox nu de aluminiu. La imbinari se foloseste furtun siliconic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor ! Passatul nu este Dacia 1300. O fi ieftin la intretinere dar nici asa. Furtunul acela este scump pentru ca inglobeaza multa tehnologie. Furtunul este elastic pe toata lungimea. ''Inventia'' asta va crapa la prima ''blana''.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu confunda...un traseu custom bine facut va rezista mai bine decat unul stock....in general traseele custom se fac pentru presiuni mai mari generate de mariri de putere...

Deci nu este dacie si nici nu va crapanla prima talpa...

Sent from Lwr-itza using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@VW Passat 1.9 TDI 116c, foarte buna ideea desi nu va fi usor.. Mi se pare destul de greu sa indoi teava si fara sa obti acele aglomerari de material pe interior si cu cat unghiul este mai ascutit cu atat mai deformat (denivelat) va fi traseul aerului...

Oricum eu as incerca sa fac asta daca as avea nevoie si daca as avea materialele..

Daca te pot ajuta cu ceva, mana de lucru ori altceva, sa'mi spui si vedem cum facem..

Spor!

P.s. la ce stadiu ai ajuns?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea sunt discutii non-sens.

E un furtun special si pretul e pe masura. Se sparge odata la 6-7 ani, poate mai mult. Al meu are deja 13 ani si nici o problema. Puterea motorului aproape am dublat-o iar respectivul furtun doar l-am intarit cu banda de bumbac.

 

O sa faci tot felul de improvizatii si o sa constati la sfarsit ca te-a costat aproape cat cel original, dar nici pe departe la fel de bun.

 

Acel S are si rol de compensare a miscarilor motorului, nu are din intamplare acea forma.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da mai jos sa se vada si cureaua din ciorap de dama... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Passat 1.9 TDI 116c

Am tot cautat teava de inox de 1mm grosime... dar fara rezultat. Cea de 1,5mm grosime ( care se fabrica aici la noi este prea groasa). Am tot incercat si pe la firme care se ocupa cu trasee custom de evacuare, dar si ei folosesc tot teava de 1,5mm.  Am incercat si pe la firme care fabrica mobila la comanda dar nici nu au teava la marimile ce mi trebuie. Se pare ca e sortit esecului proiectul. 

Ca si costuri ajungeam aproape de 300 lei, incluzand furtunele siliconice.

Oricum am gasit furtun nou la 40 euro cu taxe transport incluse, din De. Inca nu l am comandat... sper sa gasesc teava.  

Modificat de VW Passat 1.9 TDI 116c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei neaparat un furtun custom, sau vrei sa iesi mai ieftin ? Cel de 40 de euro mi l-a ''scuipat'' afara dupa 500 km. Mai bine pui oem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune furtun ca lumea,nu te zgarci,300 de lei nu e o avere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!