Jump to content

Martor baterie


grp
 Share

Postare recomandată

  • 2 years later...

Buna seara!

Am si eu o intrbare:cand pornesc masina imi ramane martorul de la baterie aprins pana accelerez,dupa care se stinge,ce ar putea fii?cat timp este aprins martorul inarcarea nu functioneaza,sta la 12,4 dar cand este stins martorul incarcarea functioneaza,sta pe la 14,2.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. am si eu o problema cu alternatorul, in sensul ca fara consumatori incarca 13,9, 14, insa cand pornesc consumatori scade foarte mult, pana la 12,5. Am mers putin si cu ea si din cand in cand imi aparea martorul de la baterie cu mesajul alternator workshop, iar masina tragea foarte greu si cu multe rateuri. Sa fie din cauza ca nu mai ajungea curent cat trebuie la bobinele de la bujii si sa imi dea rateurile alea in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar este o problema cu alternatorul...acum vreo trei zile am masurat si eu(vine iarna si trebuie sa ne pregatim...)valorile ar trebui sa fie urmatoarele:

La rece(cu motorul oprit) 12.65  iar cu motorul pornit fara consumatori 14.40 apoi cu , clima pornita si pozitiile 14.20(inclusiv faza lunga)...Deci practic  mergi pe baterie...rezolva problema cat inca mai este caldut afara...ori releul ori puntea de diode sunt defecte.

Later Edit : In linie dreapta normal ca iti ajunge curentul ala din baterie dar pe dealuri si in depasiri nu...de stricat nu ai stricat nimic doar poate sa ramai fara baterie...rezolva alternatorul si o sa fie ok.

 

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar pe mine m-a speriat faptul ca atunci cand vroiam sa o accelerea imi dadea rateuri, in schimb daca mergeam constant 60-70 nu aveam rateuri. rateurile mai apareau si cand urcam o panta. sper sa nu se fi stricat si altceva:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, tioacastefanut said:

Salut. am si eu o problema cu alternatorul, in sensul ca fara consumatori incarca 13,9, 14, insa cand pornesc consumatori scade foarte mult, pana la 12,5. Am mers putin si cu ea si din cand in cand imi aparea martorul de la baterie cu mesajul alternator workshop, iar masina tragea foarte greu si cu multe rateuri. Sa fie din cauza ca nu mai ajungea curent cat trebuie la bobinele de la bujii si sa imi dea rateurile alea in mers?

Releu de incarcare defect sau punte de diode defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema a fost remediata. A fost din releul de incarcare, care a fost ars din cauza firului de masa de la motor care avea papucul efectiv rupt. Nu imi trecea prin cap ca acel papuc poate fi rupt pana cand nu a mai vrut sa porneasca si imi facea scurt acolo la motor in momentul pornirii. Firul a fost schimbat si a fost remediata si problema cu pornitul mai greoi.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde se afla acel papuc de masa rupt. O problema cu a ta am si eu. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, este prins de motor exact deasupra electromotorului. Pleaca de la baterie borna minus, pe sub baterie, trece deasupra electromotorului impreuna cu mai multe fire si vine prins undeva mai in stanga. 

golf-4-cod-azd-f57f11bec2e10f8ef7-0-0-0-0-0.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Vin și eu cu o problema la o Jetta când și când la pornire îmi apare martorul la baterie aprins dar doar la pornire și rămâne aprins până opresc motorul și îl repornesc din nou ....adică pornesc rămâne aprins opresc și mai pornesc o dată se stinge și nu face tot mereu ....alternatorul are jumătate de an de când a fost refăcut rulmenți releu bucse punte dioda ...ce mai este ciudat că tot când și când pun contactul învârt de cheie și nu învârte motorul  nu se aude nimic  plus că se sting toate prin bord iau contactul îl pun din nou și pornește...electromotorul a fost refăcut și el au fost schimbate toate prin el mai puțin bobina.

Pe vcds nimic nici o eroare...uitasem bateria este noua 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Pai ceva nu pare sa fie ok cu electromotor. Verifica încărcarea după ce pornești

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ok încărcarea sa verificat incarca foarte bine am și spus că au fost schimbate prin el toate ..acum nu știu mă gândesc la vreun scurt ceva 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu, ultima oara cand am verificat, aria era de G4 nu de G5/Jetta. Te rog sa cauti solutia sau sa postezi intrebarile in aria masinii tale.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut, azi am pornit ac ul si odata cu el a inceput sa clipeasca becul rosu la baterie. Odata oprita clima, se stinge si martorul. Am pus un multimetru, ac pornit, turata in 2000 nu sare de 12.3v

releu de incarcare schimbat acum 2 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

REleu de incarcare defect sau puntea de diode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!