Jump to content

bujii incadescente


accelerator
 Share

Postare recomandată

Salut tuturor! sunt nou pe forum dupa cum se vede, sunt de mai demult prezent pe forum dar nu am postat nimic ci doar am cules informatiile neceare. Acum insa cred ca am ajuns in postura de a avea nevoie de un sfat:

De cum a venit iarna Leonul meu TDI a inceput sa porneasca mai greu, asa incat acum pe gerurile astea, intr-o dimineata nu a mai pornit deloc (erau -18 grade si vant). Am vb cu un mecanic din bloc, care lucreaza la un service specializat VW, si mi-a spus ca am o 1-2 bujii arse (asta fara sa verifice propriu zis ci doar dupa "ochi").

M-am interesat de bujii si am gasit niste Bilstein la 400.000 lei bucata. Bosch si altele mai destepte nu am gasit ca cica au fost la mare cautare pe frigurile astea.

Intrebarea mea e: sa iau 4 buc din astea sau sa mai caut, si ce anume sa caut?

Multam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si bine ai venit pe forum ca membru activ :(

Uite aici link cu ce iti trebuie: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=1978&st=20

Este topic cu bujii scanteie dar se scrie si despre cele incandescente!

Modificat de X-Ecutor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok merci, am analizat discutiile dar din pacate e vorba mai mult despre bujiile cu scanteie. Noroace!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul n-am avut problema asta la TDI-ul de pe Seat, insa am avut un Ford mai vechi, diesel, la care o data la cateva luni trebuia sa se arda o bujie. Nu cred ca are rost sa dai banii pe 4, adica sa le schimbi pe toate. Desfa-le una cate una si vezi care e arsa si care e buna (daca ai continuitate prin ea inseamna ca nu e arsa, verifici cu un multimetru). Bujia incandescenta o folosesti doar cand pornesti motorul pentru a preincalzi. E o simpla bobina care face caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre 1 si 2 ohmi trebuie sa fie o bujie incandescenta buna. Daca trece peste aceasta valoare insemna ca e pe moarte.

NOTA: Vezi ca la piese originale ai 2 ani garantie. Le poti duce inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am interesat de bujii si am gasit niste Bilstein la 400.000 lei bucata. Bosch si altele mai destepte nu am gasit ca cica au fost la mare cautare pe frigurile astea.

sigur asa se chemau ? Bilstein nu face bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai scria Bilstein parca pe cutie, dar omul de la magazinul de piese auto a spus ceva de FIDO sau FEDO, cam asa ceva.

Am gasit la acelasi pret NGK, japoneze si am dat comanda ca nu aveau pe stoc. Merg sa le iau in 2 zile.

@Mihi: Masina e din 06.2003 si nu cred ca i-a fost schimbata vreo bujie, nu mai sunt in garantie. Merci oricum de pont.

@asterix: As vrea sa fie la fel. Dupa verificare pe cele bune o sa le pastrez :(

Modificat de accelerator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai scria Bilstein parca pe cutie, dar omul de la magazinul de piese auto a spus ceva de FIDO sau FEDO, cam asa ceva.

Am gasit la acelasi pret NGK, japoneze si am dat comanda ca nu aveau pe stoc. Merg sa le iau in 2 zile.

@Mihi: Masina e din 06.2003 si nu cred ca i-a fost schimbata vreo bujie, nu mai sunt in garantie. Merci oricum de pont.

@asterix: As vrea sa fie la fel. Dupa verificare pe cele bune o sa le pastrez :P

NGK sunt OK, si pretul e bun, 40 ron bucata.

Eu le-am vandut pe ultimile ieri, azi am vrut sa aduc iar, dar nu am mai gasit NGK pe stocurile din tara. Sper ca vor intra saptamana viitoare. La clientii care au venit azi le-am adus altceva fiindca nu puteau sa astepte:Beru la aceeasi bani si Champion ceva mai ieftine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg eu ca astea Champion sunt cele mai ieftine? Cat sunt de bune, ca mi-ai facut oferta volksman :blink: Macar sa stiu ce cumpar :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg eu ca astea Champion sunt cele mai ieftine? Cat sunt de bune, ca mi-ai facut oferta volksman :lol: Macar sa stiu ce cumpar :P

Nu, exista si mai ieftine.

Champion sunt chiar bunute.

Dar ai sa vezi si Beru si Champion la magazin cand vii :lol:

Apropo, v-a venit NGK-ul ala, ca parca au disparut de pe fata pamantului. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat bujiile, erau 3 arse. Ma mir ca a pornit la -10 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat bujiile, erau 3 arse. Ma mir ca a pornit la -10 grade.

Am vrut sa-ti spun sa le schimbi pe toate; La mine erau 2 duse (una arsa si una in scurt) si 2 iesite din parametrii (desi nu erau arse);

Mai bine le schimbi pe toate si ramii cu 2 de rezerva;

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=10407&hl=

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat bujiile, erau 3 arse. Ma mir ca a pornit la -10 grade.

Nu te mira prea tare. Gandeste-te ca motoarele Diesel de pe Roman nu au constructiv bujii incadescente. E adevarat ca si fac aia focul sub motor (la propriu) ca sa porneasca mai usor, dar oricum bujiile sunt facute sa ajute pornirea nu sunt total indispensabile pentru pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!