Jump to content

B6 nu mai porneste


Gnr
 Share

Postare recomandată

Si eu zic la fel...dezamorsare circuit alimentare combustibil, aprinderea nu prea vad ce intra in discutie, fiind motor diesel si nu pe benzina ca sa faca aprinderea amestecului prin scanteie sau poate in cazul aprinderii daca ne referim la EGR si clapeta de "shut off"...parca asa se cheama, care intrerupe aerul din admisie la oprirea motorului, apoi trebuie sa se deschida...daca ramane blocata pe inchis, mi se pare normal sa nu porneasca masina pentru ca admisia aer este obturata...vezi si tu ce mai gasesti daca citesti de problemele astea...1 dezamorsare circuit de alimentare si 2. egr/ clapeta shut-off. Bujiile nu au nici o treaba cu problema ta. 

Modificat de sorindf2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E greu de crezut ca e EGR(dar posibil)

La BXE este electronic/in momentul cand are "o belea"aprinde martorul de evacuare.

Eu l as sfatui pe colegul nostru sa citeasca ca pe forum sunt informatii exacte si nu...dezinformari incat poti construi o masina.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda se pare ca la prima vedere scapa niste motorina pe la pompa tandem era ceva mazga scursa pe acolo...maine o desface ca acum e weekend no? si verifica atat oringurile cat si pompa tandem...pompa de motorina bazaie ok de fiecare data cand pun contactul,nu huruie nu face nimic urat si nu m-a lasat in mers..sa fie ceva pe la garnituri pe acolo..habar n-am..eu sunt paralel in ale mecanicii las oamenii experimentati sa vorbeasca

ca idee o sa schimb si bujiile daca tot m-am apucat de ea...nu ma mai apuc in toamna..oricum cine stie ce mai apare, e o intreaga loterie cu masinile astea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe cineva care stie/are cu ce sa verifice pompa tandem/etanseitatea ei interna, cat si oringurile fara a demonta injectoarele(necesita demontarea capacului axei cu came).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pompa tandem,daca este doar mazga, nu are treaba. Eu am schimbat garnitura pompei insa masina pornea bine in conditiile in care pana am observat acest defect ajunsese motorina pana spre timonerie.

Pompa tamdem nu se repara, singura piesa care se gaseste este garnitura. La mine s-a remediat doar cu schimbarea ei dar repet, masina pornea la sfert de fiecare data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ahem... romytaxy, nu am vrut sa te ofensez sau ceva. Dar pompa tandem nu are treaba cu simptomele colegului. Stiu si eu ca bujiile nu conteaza acum dar spunea ca are o eroare pe una din ele. poate are elgatura si cu asta. De aia zic sa schimbe bujia respectiva - ca oricum va trebui s-o schimbe pt la iarna. E cea mai simpla, rapida, ieftina solutie de identifica sursa problemei sau de a micsora lista posibilitatilor. Aici chiar nu stiu, dar daca e cumva la mijloc si un senzor aferent bujiilor si ala semnaleaza probleme, e posibil ca de aici sa fie buba.

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand va salut este prima data cand scriu pe acest forum. Problema sta in felul urmator : am un vw passat 1.9 tdi 105 cp bxe din 2009 . De aproximativ o luna de zile masina are probleme la pornire, si anume, dupa mai multe ore dupa ce o las in stationare (cel putin 6 ore) nu porneste decat dupa ce ii dau la automat de 5-10 ori chei lungi, iar atunci cand o face motorul porneste greoi ca si cum ar trage motorina cu pipeta dupa care merge aproximatic 1 min un pic turata la relanti dupa care turatia revine la normal iar din acel punct masina merge perfect ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Mentionez faptul ca am fost la mecanici care prima data i-a schimbat filtrul de motorina ca zicea ca e imbaxit, i-am facut intreaga revizie. Masina a continuat sa porneasa cum am descris mai sus dupa care m-am obisnuit sa trec pe la ea din 7 in 7 ore sa o pornesc ca sa nu mai am problema asta.. Alaltaieri am fost la aelasi mecanic care mi-a schimbat de data aceasta carbunii la electromotor ca vezi domne erau rosii, ma gandesc ce dracu de culoare puteau sa aiba avand in vedere ca eu ii dau de o gramada de ori la automat ca sa porneasca. Ca idee masina pe tester are o singura eroare la o bujie, dar eroarea aceea o are de cand am luat-o de acum un an si jumatate si a pornit fara nici o problema pana acum... Chiar nu stiu ce sa mai fac.. Rog un pic de ajutor :)

 

verificati intai cum porneste masina dupa ce o lasi parcata cu botul in jos - sa o parchezi cu spatele mai sus.

 

verificati turatia electromotorului

 

verificati senzor temperatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor diesel= el trebuie sa se invarta (electromotor+baterie)+aer+motorina, are astea, porneste...la motor pe benzina se adauga bujiile si in loc de motorina avem benzina. Cum tu pe tester nu ai erori, este greu de crezut ca senzorii fac figuri pentru ca ei sunt monitorizati de ECU, ramane sa te concentrezi pe circuitul de alimentare si pe admisia de aer si cum in general cand o masina diesel are simptomele descrise de tine, cel mai ieftin si usor este sa incepi cu verificarea etanseitati acestui circuit. Apoi admisia de aer.

Foarte buna sugestia de a lasa masina cu botul in jos si sa verifici cum porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrei.

Nu m am ofensat deloc doar nu mi a placut chestia cu"dezinformarea".

Masina cu botul in jos se lasa tocmai pt.a vedea daca pompa tandem e in regula.

Chestia cu bujia..am explicat o/senzor lasa"urma"/eroare deci nu ramane decat sa verifice circuitul de alimentare(cu tot ce tine de el, de la pompa din rezervor pana la oringuri).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca idee masina pornea tot timpul bine cand era cu botul in jos, dar in bucuresti e greu sa gasesti un loc de parcare ce sa mai zic sa ai si pretentii sa o lasi cu botul in jos..se pare ca e pompa tandem, maine o schimba si va zic si rezultatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...ieri a schimbat pompa, masina a pornit fara probleme..a oprit-o si asteptam sa vedem cum porneste azi dupa 24 de ore ..daca e totul ok va dau de stire.si inca o data multumesc celor care au raspuns si m-au ajutat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat pompa tandem..masina face aproximativ la fel in sensul in care acum a pornit la a 4 cheie dupa ce am lasat-o 6 ore parcata..iar la ceea de-a 4 cheie a pornit dupa 5 secunde dintr-o data fara a mai fi senzatia aceea ca si-ar trage motorina cu pipeta, si nici n-a mai fost turata...acum mecanicul a zis ca a verificat si oringurile si ca erau in regula dar nu le-a schimbat..chiar nu stiu ce sa cred..alte pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cum a verificat oringuri.

De ce nu apelezi la experienta unui coleg de pe aici ?? Vad ca esti din Buc.si sunt multi care te ar putea ajuta.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai as apela cu cel mai mare drag daca ma indrumi...cert e ca m-a cam chelit de bani nenea ala..si tre sa mai astept un pic..nici cu mana goala nu merge

distributie, chestia cu electromotoru, revizia plus pompa tandem m-a costat ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cauta in aria prestari servicii de pe forum. Cu cat a putut sa "te cheleasca" pt.un schimb de pompa tandem? Stii cum e aia "nici mama lui tata nu i a dat degeaba".

Scuze de off topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vali.bkr@gmail.com poti sa imi transmiti mai multe banuiesc fara sa faci reclama

a nu nu ma plang, e normal sa coste..la fondurile mele ma refeream..ca nu mai dispun momentan, am si alte plati nu doar masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat pompa tandem..masina face aproximativ la fel in sensul in care acum a pornit la a 4 cheie dupa ce am lasat-o 6 ore parcata..iar la ceea de-a 4 cheie a pornit dupa 5 secunde dintr-o data fara a mai fi senzatia aceea ca si-ar trage motorina cu pipeta, si nici n-a mai fost turata...acum mecanicul a zis ca a verificat si oringurile si ca erau in regula dar nu le-a schimbat..chiar nu stiu ce sa cred..alte pareri?

 

acum vezi, cand ti-am recomandat sa faci proba la bordura, te-ai agitat ca nu am descoperit apa calda... era tocmai sa vedem daca e de la oringuri injectoare sau nu...

 

acum, revin la parerea mea.... trebuia intai sa schimbi oringurile la injectoare - erau mai ieftine si cred se rezolva problema - schimbarea pompei tandem - asa cum ai ales tu/mecanicul - se pare ca nu a dat rezultatul scontat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Da Florin ai avut dreptate, si tu si romy..am inlocuit oringurile de 2 saptamani si de atunci nu mai am absolut nici o problema..masina porneste perfect...multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca ai rezolvat, sa te bucuri de masina de acum.

Intod.toti de pe aici spunem sa se inceapa cu ce e usor/ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pam-pam... deci am descoperit apa calda... cel putin de unde se da drumul la ea.  :winter:

 

sanatate multa si acum sa te bucuri de masina :soothe[1]:  - cu ocazia asta, a mai invatat si mecanicul ceva...  :icon_geek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua.  Astazi passat-ul cu motor 2.0 TDI CBAB n-a vrut sa mai porneasca. Problema arata in felul urmator. Pun contactul se aprind martorii, dupa care raman aprinsi vreo 2-3 care pana acum nu ramaneau. Invarte odata si apoi se aude un bazait puternic si in bord si pe sub capota si flicare toti martorii din bord . Toata flicareala tine cat ti apasat pe cheie pentru a porni (desi electormotorul nu invarte). Asta s-a intamplat azi dupa ce am facut vreo 30 de km si totul a fost normal. De curand am facut un drum la mare (aprox 600km) si cateodata am simtit-o ca porneste cam urat, in sensul ca trepideaza motorul. Niciodata nu am patit nimic la ea, nici un  martor aprins, nicio spirala , nici dpf nimic. Are cineva vreo idee? Electromotor? Baterie?   In imagine se vad martorii care raman aprinsi la contact

 

Te rog dai si continuarea.

 

In plecarea in concediu, m-a lasat bateria cam cum spui tu. Dar la 1000km de casa!  :(. Noroc ca eram cu un prieten. Am cumparat cabluri si timp de 3 zile am pornit de la bateria lui, fiindca nici dupa cate 5 ore de condus nu vroia sa porneasca.

 

In primul rand, mi se pare ABSURD ca la atata calculator si martori sa nu afiseze NIMIC! Pur si simplu pe drum la o pornire, am remarcat ca imi palpaie luminile si m-am gandit ca ar fi cazul sa ma uit la baterie cu prima ocazia, iar la a doua pornire a renuntat.

 

Pe ochiul magic nu e nimic (e negru sau transparent). Bateria are 5 ani si nu stiu daca merita efortul de a o scoate incarca, masura si risca din nou. 

 

Sau poate ar fi util sa mai masor cate ceva? Si daca da, ce?

 

Va multumesc,

C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Thanks,

 

Cumva si o recomandare? Am un B6 2.0TDI.

Iar masina o mut odata la 2 luni.

Modificat de keos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baterii de top sunt cele AGM ,Exide ,Moll sau cu buget redus Varta Sylver

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!