Jump to content

B6 nu mai porneste


Gnr
 Share

Postare recomandată

salut

passat b6 2.0 bkp diesel ma lasat in drum si nu a mai vrut sa porneasca de nici o culoare,  dadeam la automat,invartea dar nu pornea, am pornit-o cu sprey a stat 1 min pornita si sa oprit, am incercat sa o pornesc din nou cu sprey dar ca nu a mai vrut nici asa. am scos furtunul de tur ,am pus contactul odata chiar si de patru ori  si nu venea strop de motorina, primul gand pompa dusa, pusa pe direct merge ,masurat fire alimentare nu vine curent, verificat fir pompa pana la releu totul ok, verificat relee si sigurante toate bune, pus testerul pe ea plina de erori toate pe electrica iar pe motor nu se conecteaza, luat baterie dupa cealalta masina si inlocuita, nu ma mai lasat apoi nici sa incerc sai dau la automat aratandu-mi mesaj ``sa calc ambreiajul ``chiar daca e calcat.

sa fie oare ecu ars si sa imi dea numai erori pe electrica sau sa fie vreun scurt ceva pe undeva ?

ce as mai putea sa verific, inainte sa iau alt ecu , un ecu ars sa imi dea toti senzori si erori numai pe electrica, 

si inca ceva martorul de buji nici nu se mai aprinde deloc  cand pun contactul nici macar alea 1-2 secunde la inceput

am atasat o parte din erori 

mai dati-mi cateva idei ce sa mai verific sau daca cineva a rezolvat fara sa schimbe ecu.

in loc sa vina Mos Craciun la mine ,ma duc eu la el

IMG_20181128_124710_800x600.jpg

IMG_20181128_124502_800x600.jpg

IMG_20181128_124329_800x600.jpg

IMG_20181128_123518_800x600.jpg

IMG_20181128_123437_800x600.jpg

IMG_20181128_123152_800x600.jpg

IMG_20181128_123813_800x600.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica alimentarea ECU in mufa acestuia. Daca nu primeste curent, verificat cablajul, releu, comanda releu, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, F l o r i n said:

verifica alimentarea ECU in mufa acestuia. Daca nu primeste curent, verificat cablajul, releu, comanda releu, etc

verificat si nu vine, pus un fir direct de la baterie  ma lasa sa ii dau la automat dar tot nu vrea sa porneasca. si testerul tot nu se conecteaza pe motor chiar si in situatia asta, martorul de buji tot nu se aprinde, ne gandim ca pus pe direct si ecu fiind ars, nu da comenzi mai departe. as da 300 lei pe un ecu  il pun pe masina si ii pun contactul si sa vad daca mi-l vede testerul ca oricum trebuie facut immo off la el . ideal ar fi sa gasesc pe cineva care sa vina  sa il pun pe masina inainte sa il cumpar 

Modificat de Manuel N.
Citeste regulamentul forumului. Nu mai folosi quote!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat presupun că (+), dar  (-)? Din ce an este maşina ca să-ţi pun o schemă să verifici după ea?

PS. Nu mai da quote postării anterioare. Este inutil şi contrar regulamentului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba este puţin mai complicată pentru că  ECU nu primeşte tensiune direct de la contact cum este la modele mai vechi de maşini (regleta 15 cum se mai numeşte) şi nici nu are un plus permanent de la regleta 30.

Există un modul  denumit "Onboard supply control unit" în a schema din Elsa sau A11 în schema din autodata, care în momentul când pui contactul dă tensiune către ECU  pe pinul 86 din mufa K (era greşit A şi am corectat eu).

Deci de aici trebuie pornit dacă pe pinul 86 din mufa K ai tensiune cu contactul pus şi dacă ai masă pe pinii 1, 2 şi 4 din mufa K

Ţi-am ataşat o schemă mai simplă din autodata, configuraţia mufei (pe schema din autodata la fiecare pin scrie nr. pinului şi mufa în care se găseşte, în schema din elsa scrie T60 pt mufa A şi T94 pentru mufa K), o schemă mai complexă din elsa şi o explicaţie a citirii schemei.

 

BKP-2006-adata1.pdf

12-5-2018 5-52-54 PM.jpg

bkp-2006-elsa.pdf

citire schema.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica releul de alimentare sau comanda-l direct, sa vedem daca ti-l vede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,astăzi am rămas si eu cu masina imobilizată in sensul ca bag cheia in contact si nu se aprinde nimic in bord de cât afisajul cu usile si atat

Am incercat sa pun vcds-ul dar nu intra pe nimic fără contact.

Bateria este nouo,doar ce a fost montată zilele trecute.

Modificat de valyhd
Cum pot afla ce sa dus?adică să fie blocatorul,modulul de confort sau contactul?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil pb la blocatorul de coloana.

Se aude ca deblocheaza cand introduci cartela?

Era o procedura parca cu apasarea pedalei de frana maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se aude si nu se aprinde absolut nimic..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si varianta cu apasarea puternica a pedalei de frana. 'Freaca" cartela in contact -introdus / scos, poate o ia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti

am rezolvat, practic nici nu stiu exact daca toata problema a fost de aici ca altceva decat sa montez la loc nu am mai verificat dar acum a aparut o noua problema ( ciudata )

am scos toate sigurantele si releele si le-am frecat cu smirghel si dupa ce le-am pus inapoi, a pornit la prima cheie foarte usor. am montat la loc totul si dupa 4-5 porniri-opriri surpriza, imi palpie toti martori in bord si se aude doar un sunet ciudat ( de parca ai face scurtcircuit intre 2 fire) fara ca electromotorul sa invarta , mai incercam o data sa o pornesc si ramaneam fara baterie, schimbam bateria , pornea la prima cheie dar tot la fel de cateva ori si acelasi simptom, puneam din nou bateria care  o dadeam jos fara sa o incarc si iar pornea de cateva ori, am desfacut din nou ecu si am frecat si pini acestuia cu smirghel dupa care am reincercat sa pornesc -opresc si tot la fel. am lasat bornele scoase 5-6 min cat mi-ar fi luat sa schimb bateria si porneste din nou( aceeasi baterie care parea descarcata)  alternatorul incarca 14.10 V fara consumatori si cu toti consumatorii porniti 13.20 V

niste colegi mi-au spus ca e ecu defect ca defapt cat timp schimb eu  bateria sau o las fara borne se reseteaza ecu, altu ca ar fi cablu de masa de la motor la caroserie (m-am uitat de el si cautat poze pe google sa vad unde ar fi situat , am gasit ceva pe langa vasul de antigel la mine nu e nici o masa acolo), eu am si probleme cu volant cand o opresc se cam zguduie un pic motorul (ciudat e ca nu iese din tipar tot 4--6 porniri si opriri)

alt coleg sa o vand ,e suficint cat porneste ajunge acasa proprietarul fara probleme

daca mai aveti ceva idei ar fi perfecte ,cel putin am scapat de ecu si de dat o gramada de bani, cel putin acum pot sa merg cu ea la niste verificari prin service-uri 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astăzi am fost la reparat cu electromotorul si i-a schimbat cărbunii. Apoi a pornit la sfert .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

passat bkp din 2006:

 

zilele trecute eram plecat intr-un mic concediu, cobor dimineata din hotel, bag cheia, se pune contactul, se deblocheaza directia, imping in cheie si nimic.

m-am gandit ca e electromotorul. am dat jos filtru de aer, am ajuns la electromotor, l-am testat si a pornit masina. am cumparat un buton si am tras + de la alt releu la cel al electromotorului si asa am reusit sa il invart si sa ajung acasa.

 

 trebuie neaparat sa schimb tot contactul sau exista eventuale fix-uri pe care pot sa le incerc mai intai ?  daca trebuie schimbat, cam cat ar costa operatiunea in total ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai...un contact sh este in jurul la 100 lei. Merita sa incerci sa-l repari ? Se schimba destul de usor, tragi capacul pe care scrie start/stop. are surub si il schimbi. Atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare dragi colegi.

Am si o problema legata de pornire motor.Cu o zi in urma am incercat sa schimb becuri la plafoniera spate.Tot incercand sa bag becul nu stiu ce s-a intamplat si s-au stins toate (porbagaj,plafoniera spate si fata).Am intrebat pe forum care este sig care alimenteaza palfoniera.Unul din colegi mi a indicat slotul 14 cu sig de 10A.Am incercat sa schimb siguranta dar odata scoasa am constat ca sig este ok.Am continuat sa tot scot sigurate in speranta ca voi gasi una arsa care sa rezolve problema la plafoniera.Dupa ce am costatat ca nu este nici o sig arsa m-am lasat pagubas.Cand am vrut sa parchez masina a venit surpriza ,masina nu a mai vrut sa porneasca.

Va rog un sfat, o parere .Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai pus sigirantele la loc cum trebuie, vezi in care slot liber se vad cele 2 picioruse, acolo tb sa pui siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut.

Am pornit masina (motor CBAB), dar dupa 150 m parcursi s-a oprit. Am incercat sa repornesc, dar fara rezultat. Am verificat si se invarte cureaua de distributie (schimbata in 2017) cand dau la automat.

Cu VCDS am pornit pompa de carburant de 3 ori cate 30 de secunde (cel putin), ca dupa inlocuirea filtrului de carburant, dar motorul tot nu porneste. Nu sunt erori pe engine. Stiu ca din cand in cand apare eroare de la pompa auxiliara de racire, dar presupun ca nu are legatura.

Am patit acelasi lucru cu mai bine de 1 an si jumatate in urma, atunci dupa doar 30 m parcursi. In acel caz, dupa ce am revenit de la serviciu a pornit. Nu am gasit erori in urma scanarii.

In urma cu cateva luni a dat in nas, ruland cu aproximativ 40 km/ora, dar fiind in viteza a repornit imediat. Scanat dupa acel episod, nu am gasit nicio eroare.

Am selectat campurile care cred ca au legatura cu injectia si ar putea ajuta la identificarea cauzei.

 

 

Care ar putea fi cauza? Ce as putea sa verific?

Multumesc anticipat.

Modificat de Accurate
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Va salut

de dimineata cand ieseam din parcare , am lasat masina sa stea cu botul in sus , am oprit o si la 2 minute dupa nu a vrut sa porneasca decat dupa ce am dat de 10 ori la automat cu acceleratie. Intr un final a pornit dar mergea foarte sacadat oprindu se la loc . O parere ? (Rezervorul era la jumate)

passat b6 1.9 tdi 105cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare sa fie depresurizare. Verifica sistemul de alimentare carburant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut! Am un b6 1.9 tdi bkc in cauza. Si astazi am fost cu masina care a pornit la sfert si care a fost folosita toata saptamana zi de zi cativa km am fost pana la magazin adica undeva la 500m am oprit o am luat ceva de la magazin si cand m am intors nu mai pornea absolut deloc dadeam la automat si puteam sa tin si 10 secunde ca nu pornea, intr un final am ramas fara baterie dupa am cumparat un spray i am dat curent si cu spray si tot nu porneste... . Ce sa i mai fac ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un tester să vezi ce erori ai stocate. Fă un test de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal am un passa b6 2010 care la o perioada de timp nu pornește precizez se pune contac se deblochează volan dau la automat nu face nimi ( schimbat electromotor nou relee star stop și cel de electromotor original și tot așa face cine poate da un sfat mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Alexvlad23

Salutare,

 

Am un Passat b6 2010 CBAC. Am mers cu mașina 30 de minute am oprit-o. Când să o pornesc bag cheia în contact nu se pune contactul. Am reușit să o pornesc cu cabluri am crezut ca e bateria. Am dus mașina acasă după ce am reușit să o pornesc am lăsat-o în curte 2-3 zile n-am mai umblat la ea. Ulterior am cumpărat baterie. Înainte să schimb bateria am vrut să văd dacă mai este problema prezentă si tot nu puteam să o pornesc. Am schimbat bateria același lucru nu se pune contactul, nu pornește, doar se deschide și se închide.
o idee ceva ce ar putea fi?

 

mulțumesc frumos! 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune un tester si vezi ce probleme sunt. ai spus doar ca nu porneste, ce simptome are, cum se manifesta ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!