Jump to content

B6 nu mai porneste


Gnr
 Share

Postare recomandată

Buna ziua.  Astazi passat-ul cu motor 2.0 TDI CBAB n-a vrut sa mai porneasca. Problema arata in felul urmator. Pun contactul se aprind martorii, dupa care raman aprinsi vreo 2-3 care pana acum nu ramaneau. Invarte odata si apoi se aude un bazait puternic si in bord si pe sub capota si flicare toti martorii din bord . Toata flicareala tine cat ti apasat pe cheie pentru a porni (desi electormotorul nu invarte). Asta s-a intamplat azi dupa ce am facut vreo 30 de km si totul a fost normal. De curand am facut un drum la mare (aprox 600km) si cateodata am simtit-o ca porneste cam urat, in sensul ca trepideaza motorul. Niciodata nu am patit nimic la ea, nici un  martor aprins, nicio spirala , nici dpf nimic. Are cineva vreo idee? Electromotor? Baterie?   In imagine se vad martorii care raman aprinsi la contact

post-108391-0-98081800-1378390137_thumb.

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa bati un pic in electromotor. Posibil sa te fi lasat. Daca ai posibilitatea roaga pe cineva sa-ti faca o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa tensiune, probabil baterie descarcata.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Modificat de bysus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am pe nimeni in apropiere cu un vcds. As incerca sa pun redresorul pe baterie. Una dintre borne pare oxidata asa. Daca o scot si o curat se intampla ceva ? Se reseteaza ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se intampla nimic daca scoti borna. Se v-a reseta doar CB si ceasurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca problema este la baterie,nu are curent suficient,trebuie verificate mai intai incarcarea,contact la borne,electromotor.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria..... aveti dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept pe cineva sa vina sa ii punem alta baterie. Totusi masina are 4 ani deci si bateria la fel (originala varta). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa vreo 3 incercari cu redresorul masina a pornit. A invartit bine. Acum raman martorii aprinsi de la Presiune roti, ESP, si acela de la volan. Banuiesc ca a ramas vreo eroare in calcualtor. Am luat bornele de la baterie si degeaba tot au ramas. Si in plus am observat ca mi-au disparut directiile de la camera de marsarier

Ma scuzati pentru dublu post

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se vor stinge martorii cand vei merge un pic cu masina - senzorul g85 se va initializa. Tot atunci o sa reapara si dungile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine. Multumesc pentru raspunsuri. Oricum zilele astea cumpar alta baterie ca nu am baza pe asta. O seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand montezi bateria noua incearca sa cureti si bornele ei cu niste smirghel mai fin ca sa faca un contanct mai ferm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Binenteles ca azi dimineata n-a pornit. E clar ca bateria e dusa. Maine ma duc sa cumpar alta baterie. Dar totusi, as vrea sa stiu de ce s-a dus asa repede. Dupa parerea mea 4 ani jumate sunt cam putini pentru o baterie originala Varta. La cealalta masina pe care o am, un golf IV din 2000, bateria originala a tinut 11 ani. Cu toate ca diferenta de consumatori dintre cele 2 masini este mare, nu ma asteptam asa devreme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Zic sa nu comparam mere cu pere

2. Conteaza calitatea bateriei. Adica esti convins ca e originala? Ai avut masina de noua? Nu e posibil sa fi fost inlocuita bateria?

3. E posibil sa ai vreun consumator parazit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e din 2009 si eu am luat-o in 2012. Nu cred ca a fost inlocuita in 3 ani de zile. Legat de consumatori nu stiu ce sa zic, navigatia are un cooler cred care porneste din cand in cand chiar si cand e oprita. De obicei o pornesc pe pozitii. Dar problema cea mare cred ca nu prea o folosesc, in sensul ca o pornesc odata la 3-4 zile. Si asta iarna o porneam decat vinerea si sambata ca in rest sunt plecat. Probabil ca ar fi trebuit sa tin bateria in casa. 

Maine ma duc sa vad si cum incarca alternatorul.

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand iti schimbi bateria du-te si verifica-ti consumatorii si incarcarea ca sa primesti garantie la baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gnr. eu te cred si sunt de acord ca o exploatezi corect dar eu unu nu sunt convins ca bateria ta e originala. ia situatia ca atare si pune o baterie compatibila (putere/marca) si atunci fa verificari si vezi daca ai sau nu alte probleme.

 

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta am sa fac. O baterie noua si verificat alternator / consumatori. Iarna nu merita sa o ti pe masina daca nu o folosesti regulat (macar la 2-3 zile).

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum? ori nu am inteles eu ori sunt prea uimit. cum nu merita sa tii pe masina? ce nu merita? sa nu tii bateria pe masina? iarna/vara?

 

din ce stiu eu la nivelul asta de masina (cu multe electronice) nu e recomandat sa deconectezi bateria prea des doar asa "sa faci economie".

 

ba mai mult stiu ca exista un sistem al alarmei si daca e armata alarma si tu nu o deschizi 7-10 zile parca sau mai mult, nu stiu exact timpul, intra in protectie, adica in hibernare ca sa economiseasca bateria deci in nici un caz recomandat sa o deconectezi.

 

de ce crezi ca a facut cheia service de plastic si nu metal?

de ce e acoperita yala mecanica cu un capac?

 

concluzia e ca fiecare manage-uieste cum vrea si stie propriul bolid dar cert e ca nu e bine sa reinventam roata si sa respectam recomandarile producatorului.

 

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai masina sta in garaj, la curte. Nu e incuiata niciodata, asa ca nici alarma nu e armata. Nu sta nici chiar 7 zile nepornita dar 5 sta. Si in 5 zile daca nu bagi niciun pic de curent in ea iti garantez eu ca poate sa stea in orice sistem al ei de hibernare ca tot se duce.  Bateria trebuie incarcata. Altfel, in regimul asta nu te tine. Gandeste-te la 5 zile in ger. 

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. situatia ta este ca sta 5 zile din 7. dar ce incerci sa imi zici ca e recomandat sa dai la cheia de 10 sa deconectezi borna si sa o reconectezi inainte de a pleca?

cine recomanda asta? as vrea sa vad oficial lucrul asta.

 

te gandesti ca e posibil asa te fi lasat bateria? uite o ipoteza: tu deconectand bateria, cand vrei sa pleci strangi cu 2-3 filete mai putin si nu se strange surubul bine si la pornire nu se poate realiza curentul de rupere pentru a porni masina sau chiar mai rau daca nu e un contact bine realizat la borna bateriei poate nu reuseste alternatorul sa incarce suficient. stiu ca sunt doar ipoteze sau poate chiar greu de crezut dar sunt realizabile atat timp cat deconectezi bateria la fel de des cum ai incuia/descuia masina.

 

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca sunt realizabile acele ipoteze si de obicei asa se intampla. Un  contact imperfect, un fir slab. Inca n-am practicat asta pana acum, dar ma gandesc ca din asta i s-a tras. Nefolosirea masinii, si mai ales pe timp de iarna. Eu zic ca tu n-ai schimbat inca bateria la Passatul tau si nimeni de aici cu passat model ca al meu din 2009 n-a schimbat-o inca. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu, la motor 1,9 BXE, detin masina din noiembrie 2011, si nu pot garanta ca din 2007 pana in 2011 nu a fost schimbata.

 

ce e drept, eu nu deconectez bateria niciodata.dar nici nu sta mai mult de 2-3 zile nepornita si cand sta 3 zile e sarbatoare pt mine ca nu plec nicaieri. si o luna de ar sta nepornita nu as deconecta bateria.

 

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu baterie din 2007, folosesc masina o data la 1-2 luni (merg la cumparaturi in week-end). Porneste la sfert. Iarna o folosesc la 2-3 saptamani (tot pt. mers la cumparaturi). Porneste tot la sfert.

 

In rest masina sta in garaj. O mai folosesc in concedii (de 2-3 ori pe an).

Modificat de draganuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!