Jump to content

Golf 5 SH


blu
 Share

Golf 5 SH  

370 voturi

  1. 1. Merita ?

    • categoric da
      181
    • da, daca e diferenta mare la pret fata de una noua din Ro
      128
    • nu prea
      38
    • categoric nu, mi se pare o prostie
      24


Postare recomandată

Salut! Sunt nou aici si as dori sa imi achizitionez un golf 5 1,9 TDI 105 cp , cu un buget de aproximativ 6000 euro ... Ce imi recomandati sa caut in tara sau sa merg in Germania.. In tara sunt o grămada de Golfuri aduse din afara de samsari care le dau km înapoi le iau din Germania busiite s.a....ma încadrez in buget?ma mai gândeam si la un a3 1,9 sau 2.0. Aștept părerile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 289
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dacian vl

    12

  • deenman

    11

  • lucianwwl

    10

  • BMC MK5

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Iti dau cazul meu,sper sa te lamuresc macar cu o parte din ganduri.Am luat golf 5 2.0 TDI 140cp,180.000 km ,an 08/2006(pe sasiul masinii mi sa spus ca scrie 2007),Modelul Goal.Masina rupe pamantu...de la BMW 320d(ala peste 2005) cu 163 cp 2.0...m-am luat cu el si impresionant l-am facut pana in a 4-a(ca numai aveam drum sa-i dam amandoi,poate era el pamant si nu stia sa schimbe bine vitezele).Am prieteni care mi-au spus ca au mers cu alte masini aceeasi motorizare,Golf 5,Passat,Audi A4.Mi-au spus ca nu au vazut sa traga cum trage a mea...eu zic ca nu e modificata la nimic.Sa trecem la altceva...

 

Motorizarea 2.0 tdi s-a auzit ca e mai proasta decat 1.9(depinde de anul masinii si de codurile motorului)eu cred ca am BMN,cred*.Din octombrie-noiembrie am facut 7-8k kilometrii 90% oras.Am verificat masina la injectoare,la turbo...la tot ce se poate,era spirt si sper sa fie in continuare.Daca vrei golf 5 i-ati dupa anul 2006(vorbeste cu cineva care stie si se ocupa...om in care sa-ti pui baza,sa-ti aduca masina ,sau sa o aduci tu daca stii,iti recomand sa nu iei de la vanzator privat ca numai dai de el in caz de ceva...dar la un dealer in caz ca se intampla ceva urat cu masina o mai scoti.

 

Masina a fost 6000 Euro(fara inscriere,plus banii care i-am dat la om sa o aduca 500 E,plus chichitele care trebuie sa le faci cand iei o masina).Ma ajuns aproape 8000...acum 7 luni cum am zis.

 

Iti recomand motor 2.0 140cp deoarece poti sa mergi incet cu el si cand vrei mergi tare(nu ai probleme de depasire,nu ai sa auzi in viata ta de asa ceva...) Consum in oras Drobeta Turnu Severin 6.3, 6.5 ,iarna 6.6 ,as putea sa-l scot si 6.0 cred,dar merg sportiv...3-4 mii turatii in diesel(cand e cald motoru pentru cunoscatori:D).

 

Gasesti mai ieftin ca al meu si posibil mai bun...acum fiecare dupa noroc...poti sa iei 1.9 sa fie praf...poti sa iei 2.0 sa fie spirt si invers...s-au mai ieftinit preturile am vazut,deci eu zic sa te arunci sa-ti gasesti unul pe mobile.de(sper ca nu fac reclama) (conteaza foarte mult interiorul masinii,spune multe despre intretinere si despre realitatea km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interiorul poate fi schimbat, volanul si mansoanele noi si protectiile la pedale si zici ca ai masina noua cand ea defapt are 300.000+ ; cele de 2.0 tdi au stricat reputatia vw-ului..cele mai problematice motoare ; e vorba de cifre, probabilitate, nu de ideea ca poti sa iei un 2.0 spirt si un 1.9 alcohol..1.9 au fost si sunt tancuri ; motoare foarte fiabile ; consum de 6.5% urban nu ai sa vezi la 2.0, mai ales la mers sportiv..6.5 ppate extrurban la 130km/h ; nu te lua chiar dupa ce spun toti, sau cum ca golful a facut bmw l-ul si ca loganul face lamborghini...personal sunt satul de mituri dastea si idei preconcepute despre " masina mea, ca nimeni alta " ; sa dai aproape 8000 euro pe un golf este foarte mult avand in vedere piata, km, anul fabr, model, etc ; cu 7-8000 euro gasesti multe masini bune si de conceptie 2008-2010. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tind spre motorizarea 1,9 TDI 105 cp deoarece am văzut pe toate forumurile si am auzit si de la cunoscuți ca sunt cele mai fiabile..totuși am un prieten in zona Frankfurt tind sa trag o fuga acolo ...sunt ceva autohausuri serioase in acea zona sau e plin de turcaleti sârbi s.a.?treaba e ca nu ma pricep așa de bine la mașini dar as face o încercare ... Apropo cât m-ar ajunge cheltuielile cu drumul, cazarea si nr de zoll?si merita pt o Masina de 6000 de euro?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam la 4000-4500E gasesti o masina in Germania, dar km sunt cu siguranta peste 200 000km, daca vrei sub 200 000km treci de 5000E doar pt masina. Apoi te mai costa sa o aduci cateva sute, rar, si apropo cu cat e mai vechi anul cu atat taxa e mai mica, de ex taxa la un 1.9 2004 este ~450E pe cand la un 2008 sare de 1000E.

 

Ca sa te incadrezi cu toate in 6000E, eu zic sa cauti una in stare cat mai buna, un 2004-2005 (cu echipare cat mai buna) masina e gandita bine, si nu sunt scumpe piesele, nu stiu daca pot sa zic acelasi lucru si  despre Audi. 

 

Spre ex cam orice piesa de pe masina o gasesti cu sume mici gen : set stopuri oem 150 ron, capota 200 ron, aripa 150 ron, fetele de usi se dau jos separat.

 

Iar consumul la 1.9 iti zic eu cat este : 

 

- extraurban- 5 / 5.5 %(cel mai mic a fost 4.4 % pe 280 km drum fara panta)

-urban (Bucuresti) condus nervos si cu plecari agresive (8.5- 9%)

 

 

Scuze am uitat ceva important, problema motoarelor 1.9 este uzura la axa cu came, cum nu o sa te lase nimeni sa desfaci masina inainte sa o cumperi, sa vezi in ce stadiu este, ai putea sa te uiti si la motorizarea 2.0 BKD (versiune la chiulasa sa fie C) pt ca are un sistem cu role care nu uzeaza axa cu came, insa la 2.0 apar alte probleme, nu mari dar ca la orice masina.

 

http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/vw/model/golf/vhc:car,pgn:4,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:vw,mdl:golf,frn:2004-01,frx:2006-12,prn:4000,prx:5001,ful:diesel,pwn:74,pwx:111,ccn:1801,ccx:2000,vcg:smallcar!limousine/pg:vipcar/195217647.html

Aici ai cam de toate, incalzire scaune,proiectoare, climatronic, tempomat, spalatori faruri, cotiera varianta de top,senzori de parcare,anvelope iarna stare excelenta,senzori ploaie, ii lipseste doar volanul cu comenzi (se rezolva ulterior).

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Parerea mea este ca pentru o masina de 5000-6000 euro nu are rost sa te duci pana in Germania. O sa fie cheltuiala cu drumul, foiala de pe acolo ... + timpul necesar pana gasesti masina.

   Eu am cautat timp de aproape 2 luni un golf 5 (an 2007-2008) in tara ( preponderent in Bucuresti pentru ca puteam sa o vad fara prea mult deranj) si intr-un final am luat o jetta din 2008 (din provincie) cu o suma apropiata de bugetul tau  . Cred ca am vazut peste 10-15 masini si indiferent de etnia/sexul/statutul social/nivel cultura al proprietarului , toate masinile erau prezentate la telefon impecabile dar cand ajungeam la fata locului ... puncte de rugina, uzuri excesive, lac sarit, jefuite la interior etc etc etc.Am ratat si doua oferte ''corecte'' , masinile fiind luate de samsari si incarcate iar pe site (autovit) dupa cateva zile. La un moment dat am zis ca nu mai pot da peste un om corect , si am decis sa schimb atat site-ul pe care cautam (autovit) cat si locatia. Asa am dat peste un om din provincie care era unicul proprietar, cu o masina ''cinstita'' , km verificabili prin VIN. 

   Cred ca Golf 5 este o masina preferata in special de un public tanar (aspect, cost achizitie, intretinere etc) si in consecinta o mare parte din masini le vei gasii mai ''lesinate'' (exemplu este un user de mai sus). Trebuie sa te inarmezi cu timp, rabdare si experienta o sa o capeti pe masura ce vezi mai multe masini/proprietari. Cu ocazia vizionarilor am avut ocazia sa conduc 1.6mpi, 1,4tsi, 1,9tdi 5tr, 1,9tdi 6tr... si mi-am facut o parere mai buna asupra deciziei mele. (1.9tdi). Te sfatuiesc sa alegi acest motor 1.9 , indiferent de 5 sau 6 trepte deoarece ai putere/cuplu suficient iar consumul este foarte bun. 

   Intr-un final as concluziona....mare atentie la masina DAR si la vanzator. ( nu te increde in carti service, verifica VIN-ul daca este posibil). 

 

P.S : aventura mea cu ''masina'' a fost acum 1 luna maxim  :D

   

   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca cauti fabricatie 2008 si la pretul de 5000 de euro ce te asteptai sa gasesti ? masini bune se gasesc si la noi dar la un pret pe masura. Lucru valabil si afara .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai vazut ca ii recomanda cineva un model din 2008 cu 5000E in stare buna ...  ? Nu cred ca ai citit bine... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interiorul poate fi schimbat, volanul si mansoanele noi si protectiile la pedale si zici ca ai masina noua cand ea defapt are 300.000+ ; cele de 2.0 tdi au stricat reputatia vw-ului..cele mai problematice motoare ; e vorba de cifre, probabilitate, nu de ideea ca poti sa iei un 2.0 spirt si un 1.9 alcohol..1.9 au fost si sunt tancuri ; motoare foarte fiabile ; consum de 6.5% urban nu ai sa vezi la 2.0, mai ales la mers sportiv..6.5 ppate extrurban la 130km/h ; nu te lua chiar dupa ce spun toti, sau cum ca golful a facut bmw l-ul si ca loganul face lamborghini...personal sunt satul de mituri dastea si idei preconcepute despre " masina mea, ca nimeni alta " ; sa dai aproape 8000 euro pe un golf este foarte mult avand in vedere piata, km, anul fabr, model, etc ; cu 7-8000 euro gasesti multe masini bune si de conceptie 2008-2010. Bafta

 

Cum am spus si mai sus,mers in oras Drobeta Turnu severin (viteze schimbate pe la 2800-3200 turatii),6.3 consumul de 2 luni pe putin(masina o am de 6-7 luni),iarna mi-a luat 6.6 deci cu 0.3 mai mult.Nu ma intereseaza ce crezi tu ,sau ca ma faci mincinos fara sa-mi spui direct in fata.Am dat 8000 euro(doar masina 6000) doar inscrierea era 55 milioane(1200-1300 euro,plus restul chichitele la masina,niste cauciucuri mai bune ,rar ,ulei schimbat,filtre).Cand am spus ca masina arata ca noua,nu inseamna ca interioriul e schimbat,se vede ca e folosit,dar foarte bine ingrijit(scaunele perfecte,fara pete,fara urme).1.9 din popor se stie ca sunt masini bune,dar am auzit la fel de multe probleme la 1.9 ca la 2.0.Probleme la 2.0 sunt de la 2006 in jos:).A mea este cum am spus mai sus 2007.Vrei masina buna platesti,de ce sa-mi iau un Bmw 320 model dupa 2005(coaja?) poate nimeream bun,dar sa fim  seriosi:)).Asa am luat Golf 5 care este foarte bun,are tot ce vreau pe el,nu scoate fum,nu troncane,nu a trebuit sa schimb nimic la el si sper sa ma tina tot la fel de mult.

Si hai sa-ti mai spun o chestie ca sa te bucuri (ca vad ca esti cam ofticos asa putin) in afara mers 110-130 consum 4.5% (viteze schimbate tot de la 2800 turatii in sus,asa sunt eu obisnuit si asa este bine).Poate daca stau sa ma chinui fara sa turez motorul in afara scot si 4% la 2.0 140cp.NA SAC SAC:))!

 

De ce sa-mi iau 1.9 mai puturoasa destul ca 2.0 ,cand 2.0 imi ia in oras 6.3-6.7?sincer.Dilema mea a fost ca vroiam 170 cp 2.0 GT si ala consuma mai mult in oras,adica aproape 8.

 

Eu mi-am zis parerea si i-am dat un sfat(adica sa cumpere 2.0 tdi ,dar sa-l cumpere bun,nerulat in romania daca se poate,nu garantez eu si nimeni ca o sa nimereasca o masina foarte buna,dar nimeni nu-i garanteaza ca o sa gaseasca un 1.9 foarte bun)

 

 

P.S A si da poti sa gasesti si la 4500-5000 Golfuri(da multa bafta atunci).Doar masina 4500-5000 euro,fara inscriere si altele din afara ma refer.

 

 

 

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:seat
  • Model:ibiza 6L 2007
  • Motorizarea:1.4 16v 86 cp

 

Userul cu motorizarea de mai sus vorbeste despre fiabilitatea golfurilor 5 cu motoare 1.9 si 2.0.Deci tu ai 1.4 16v.Tie iti mananca pe putin 12% in bucuresti(daca zici altceva minti,eu am avut si 1.2 16v si stau in Drobeta Turnu Severin si imi lua 9-10).Unde 2.0 golfu imi ia 6.3 pe timp de primavara-vara-toamna.Te rog frumos,daca nu ai aceasta masina sau nu ai avuto nu vorbi...te rog eu mult!

 Si da golful a facut bmw:)) (bmw nu e vreo masina,e doar "jmecher" si atat,da si eu am vrut bmw,dar nu am vrut tractiune spate.

Modificat de davydsss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca te aprinzi repede, intentia mea nu a fost sa te jignesc, ci sa ii spun domnului ca acel consum nu este unul general, un consum mediu al majoritatea colegilor ar fi ~8.5 urban si 5-6 extrUrban ; masina ta a fost destul de scumpa, inteleg ideea unora de a da mai mult pt o masina " buna", insa poate nu toti vor sa dea prea mult, plus ca nu ai nicio garantie ca si cele scumpe sunt lipsite de probleme ; distractia vine atunci cand te arzi cu o masina scumpa la achizite si cu posibile probleme ; dar deh..unora oricum nu le convine nimic..daca a fost revopsita profi nu e bine, daca are motorul spalat sau curat nu e bine, daca are poze frumos facute si descriere buna iar nu e bine...etc..

Personal am condus ceva vw-uri / skode / audi tdi..ciudat este ca si eu am un stil destul de economic de condus insa 6% constant in oras..decat cu un ALH am reusit in weekend ; ca idee, un passat bluemotion 2.0 110 cp, rulat normal urban are un consum urban de 7.5-8.5% ; afara am scos 5% cu clima si viteze intre 130-160km/h ; extraurban m-a uimit insa urban..felicitari tie pt consumurile tale ; eu da, am avut mai multe masini...o ibiza 1.4 75 cp am avut , lua ~9% urban si 6% , ibiza din semnatura 1.4 86 cp resoftata consuma 8.6 urban, 6 extra, ibiza 1.2 12v am ca masina de servici consuma ~10% insa se cam alearga cu ea ( schimbat 3-4-5000 rpm ) , bravo 1.4 tjet 150 cp 9-10% urban ( atentie, turbo pe benzina ), 6.5 extra ( 6 trepte ), corsa D 1.4 90 cp ( 9 urban ) 6 extra, fiat panda 1.2 benzina( 6.2 bucuresti / 4.5% extra ), momentan am un astra G 1.6 103 cp care imi ia 7.8-8.2 urban si 5 % extra ; cam de astea imi aduc aminte in ultimii 2 ani de zile ; nu stiu ce stil ai tu cu benzinara,insa 12.5 % am avut urban cu un superb 2.8 192 cp ; poate daca schimbi numai la 4500-5000 rpm reusesti un consum de 12-13 cu un 1.4...insa daca tu asa crezi, ca eu mint daca iti spun ca la toate motorizarile de 1.4 care le-am detinut aveam consum de 9 urban..e problema ta ; de regula scoteam consumurile din carte ( +0.5%) in conditii de trafic normal, fata ambuteiaje si schimbat normal 2500-3000 rpm ), frana motor,anticipat trafic, etc ( chestii care tin de reflex )in fine lista e prea lunga, topic de consum este pe forum, problema fiecaruia ce vrea sa creada sau ce ferari cu consum de drujba crede el ca , conduce. Motoarele 2.0 in principiu sunt mai problematice decat cele 1.9 ; info pe forum ; un vw bun este tot mai greu de gasit pt ca se importa la greu de samsari, iar de regula oamenii nu prea vand masini bune.

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumuri la 1.9 105 cai 2004, 1-2 persoane, clima pornita pe auto mereu (22 grade):

 

Bucuresti: 8.5-9 % - condus foarte agresiv, si aglomeratie, ora de varf trecut tot bucurestiul din pantelimon pana in baneasa.

Baia Mare: 6-6.5% - am stat 3 luni acolo.

extraurban 5.1% cu viteze medii de 70km/h + indiferent de distante. 

 

 

Cel mai mic consum a fost 2 persoane +bagaje full pe 300km (fara panta) 4.4 %  

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci de ce sa iei 1.9? 1.9 e prea putin pentru golf 5...eu am pe certificat 1450 kg(nush de ce a iesit asa mult ca niciunde nu am vazut acest tonaj) 4/5 usi.

Golf 5 chiar este o masina grea dupa parerea mea.Pasatu lu taikmiu 2001 break are 1560 kg.

Hai sa fac si eu o statistica testata:

 

-Drobeta Turnu Severin -condus cu 2600-3400 turatii 6.3 maxim vara.Daca schimb viteze la 2200 scot si 6.Iarna 6.6-6.7

-Extraurban 2 persoane,clima pe auto tot drumul 110-130km turatii la fel schimbate ca mai sus 4.5%(scoteam si 4).Drum cu curbe...cu frane cu rahaturi.

-Un drum de craiova la scurt timp dupa ce am luat masina 2 persoane (mers turatiile numai pana in 4500 cu accelerat incontinu pana in blana (230 km viteza cu 2 persoane clima auto tot drumul).am scos 6.7 pe acel drum:))Drobeta-Craiova dus-intors si dupa am auzit ca nu e bine sa-i dai mai mult de 190km cu cauciucurile de iarna...in fine greseala mea de incepator.Poate am noroc,poate sunt 10 masini ca a mea cand sunt cu sutele de mii scoase din fabrica...poate ca aveti voi ghinion...Numai stiu pe nimeni cu golf 5 sa intreb,dar asta e consumul meu.Masina trage foarte bine,nu scoate fum si consumul este impresionant de mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10.3 kg/1 CP la 2.0 140 CP

13.4 kg/1 CP la 1.9 105 CP

17  kg /1 CP la 1.4 75 CP

 

 

Tu chiar vrei sa zici ca 1.9 nu este suficient? ai impresia ca ai pe unde sa te deplasezi cu 230 km/h legal macar? nu in siguranta. Aberezi eu zic sa te opresti aici, 1.9 este mai avantajos pentru ca il gasesti mai ieftin, pt ca daca iti cade axa cu came, e doar 1 nu-s 2, pt ca ai asigurare/impozit mai mic (cu putin dar este) si cea mai importanta parte pt ca nu gasesti 2003/2004 2.0 asa ca taxa e infima la 1.9 fata de 2.0, chiar din gura ta a iesit aceasta deductie.

 

Ca sa ne intelegem, un golf 5 pleaca in zilele noastre de la 3200-3500E (varianta  1.9 in 2 usi cu 300 000km+ reali) in Germania , iar unul decent (200 000-250 000km) pleaca de la 4400E  in sus. Ca tu ai ales sa dai 1200+++ si ceva de euro statului  te felicit, si tin sa te anunt ca taxa la un MY 2004 1.9 este ~ 440 Euro. 

 

Am ajuns sa spunem ca nici macar 105 cai cu cuplu de diesel nu mai ajung in viata de zi cu zi, avem nevoie de masini cu propulsie de 250 cai si 400nm, auzi la el... pai de astia cu motoare de 1.4 ce zici? ca stau pe loc?

 

Ce ziceai de consum? ia de aici,cauciucuri de iarna, si observa temperatura, si nu nu-i drum in coborare pe 250 km.

 

1563eqx.jpg5xmk2t.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@davy : consumurile sunt facute plin / plin? Daca nu, incearca sa faci macar unul plin pe plin sa vezi eroarea ; pt ca la viteze astronomice si 4500 rpm nu cred ca exista masina sa consume 6 si ceva %

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cata tiganeala e pe topicul asta :).

am facut Craiova - Oradea cu Passat-ul din familie (B6, 1.9 TDi), cu 4 persoane adulte in masina; medie de viteza 99 km/h (a scazut cand am intrat in oradea) - consum 6.0 l / 100km.

Drumul de mai sus a fost facut ca sa cumparam un Golf 5 BKD. La drumul de intoarcere, Golf-ul a consumat cu cca 0.3 mai mult.

Haideti sa nu ne luam de cei cu 1.4, stock, masinile sunt foarte apropiate ca performante, consumul e cu totul altceva, insa.

Lasati orgoliile de-o parte si incercati sa dati sfaturi pertinente :).

* Numai = decat; "Nu mai" e altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10.3 kg/1 CP la 2.0 140 CP

13.4 kg/1 CP la 1.9 105 CP

17  kg /1 CP la 1.4 75 CP

 

 

Tu chiar vrei sa zici ca 1.9 nu este suficient? ai impresia ca ai pe unde sa te deplasezi cu 230 km/h legal macar? nu in siguranta. Aberezi eu zic sa te opresti aici, 1.9 este mai avantajos pentru ca il gasesti mai ieftin, pt ca daca iti cade axa cu came, e doar 1 nu-s 2, pt ca ai asigurare/impozit mai mic (cu putin dar este) si cea mai importanta parte pt ca nu gasesti 2003/2004 2.0 asa ca taxa e infima la 1.9 fata de 2.0, chiar din gura ta a iesit aceasta deductie.

 

Ca sa ne intelegem, un golf 5 pleaca in zilele noastre de la 3200-3500E (varianta  1.9 in 2 usi cu 300 000km+ reali) in Germania , iar unul decent (200 000-250 000km) pleaca de la 4400E  in sus. Ca tu ai ales sa dai 1200+++ si ceva de euro statului  te felicit, si tin sa te anunt ca taxa la un MY 2004 1.9 este ~ 440 Euro. 

 

Am ajuns sa spunem ca nici macar 105 cai cu cuplu de diesel nu mai ajung in viata de zi cu zi, avem nevoie de masini cu propulsie de 250 cai si 400nm, auzi la el... pai de astia cu motoare de 1.4 ce zici? ca stau pe loc?

 

Ce ziceai de consum? ia de aici,cauciucuri de iarna, si observa temperatura, si nu nu-i drum in coborare pe 250 km.

 

1563eqx.jpg5xmk2t.jpg

 

davydsss aici am luat mute pentru warning o sa am grija sa vorbesc frumos....sa numai ma enervez aiurea la toti oamenii.Ce spun asa este ,nu incerc sa ma laud,daca am o masina care mananca putin bravo mie o fi stricata o fi buna. Imi cer scuze adminilor si oamenilor care i-am jignit(fiind provocat)!

 

Nu ma refer ca pe unde ma deplasez si cu cat la ora,eu zic ceva ca sa va faceti o parere tu imi pui cuvinte in gura.Am zis ca am facut un drum de craiova (consum resetat) si am tinuto blana.Am luato atunci si dupa o luna am avut ocazia sa fac drumul asta si am vrut sa vad ce poate(cum accelereaza,pot sa ma bazez pe ea).Singuru meu drum mers in halu asta cu masina asta.Am vazut ce poate ,m-am linistit acuma.Cu asemenea mers am scos 6.6 cand puteam sa scot 4-4.5%.Numai postez iara conditiile in care am facut aceste consumuri,scrie la postul meu de mai sus.

 

Din ce spune-ti voi 1.9 mi sa parut ca a consumat mai mult decat 2.0.Nu stiu cum mergeti voi fratilor,sau ce are masina voastra,dar in afara mers pana in 130km 2 oameni clima non stop am scos 4.5(curbe,franari) ca sa nu credeti ca am mers pe autostrada.Da e taxa mai mica.E impozit mai mic la el? :)) sa fim seriosi.Daca m-as zgarci pentru fiecare chestie asa as fi chitra orasului. impozitu e trecut tot sub 2000 cm3 ca la tine.Pentru ca poate nu stiai,orice masina 2.0 are 1968 cm3 1989cm3 si mai multe si e inclusa la acelasi impozit ca la tine.Stiu ca vrei sa gasesti diferente,dar tot 2.0 iese in fata dupa parerea mea.Da pentru mine nu e de ajuns,e parerea mea,nu stiu de ce te oftici sau va ofticati altii.Nu am voie sa-mi spun parerea,de aia suntem diferiti sa avem pareri diferite.Spune-ti parerea in legatura cu masinile respective nu te lua de parerea mea:).

 

Ca sa ne intelegem, un golf 5 pleaca in zilele noastre de la 3200-3500E (varianta  1.9 in 2 usi cu 300 000km+ reali) in Germania

 

         Deci:)) Dai pe mobile.de pune ce optiuni ce golf vrei tu cu orice km si cel mai ieftin 3500(fara optiuni km multi si 2 usi cum ai zis tu).sau chiar mai scump! sub 3500 sigur nu gasesti.Preturile la golf 5 se duc de la 3500-8000 (an bun,km putini etc) eu am dat 6000 pe masina,deci pot sa zic ca am luato mediana.187k km 2007.

 

Nu m-am luat de motoarele mici(vorba lu mike daca vine un 1.4 tsi 170 cp rade de mine si cu curu daca incerc sa ma pun cu el).Am zis ca golf 5 e o masina grea si ca urmare 2.0 tdi cred ca e mai potrivit decat 1.9 tdi(nu ca sa prinzi 230 ci pur si simplu te ajuta mai mult intr-o depasire ceva si e acelasi pret la acelasi motor,de ce sa iei mai slab,daca era cu 250 de cp la acelasi pret ca 1.9 de 250cp luam si tot asa),de benzinare nu stiu nimic pe golf 5 ca si consum ,de aia nu ma pronunt.

 

Eu merg pe ideea,decat sa ai putin si sa nu ai ce sa faci(fara chip,fara tuning si etc) si sa te oftici ca daca vrei putere tre sa cumperi alta masina,mai bine iau una mai puternica din prima si pot sa merg la fel ca aia de 1.9 ,dar cand vreau pot sa merg mai tare ca aia.Strict parerea mea!!! Am condus si corsa 1.2 16v cu 75cp ,am condus si passatu lu taikmiu 1.9 tdi 116 cp(parca).Cand conduceam passatu dupa corsa si dupa iara corsa credeam ca merg cu caruta ca mor....acuma cand trec de pe golf5 si mai iau passatu iara nu se compara deloc.Si apropo cu passatu lu taikmiu am facut un golfulet de ala cu 1.9 105cp si e break passatu.Diferenta intre ele de greutate de vreo 150kg.

 

 

P.S chestia cu 2 axe cu came e pe 16v(eu habar nu am cate axe cu came am sau ce model,tot uit codu de la motor) dar am citit si exista si cu 1 axa cu came si exista si cu 2 axe cu came la acelasi motor cu 140cp.

Modificat de Golf520TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut GOLF520TDI ,as vrea sa te intreb cat te-a costat mai exact taxa auto?deoarece pe mobile la descrierea auto,ma uit la g/km si vad ca la motoare din acelasi an de fabricatie cu acceasi putere sunt trecute valori diferite de emisii CO2 respectiv :1.9 tdi 77kw 105cp :143g/km ,135,132,145,143,148,162g/km!!!! la 2.0 tdi 140 cp vad ca sunt cam toate trecute 145-146g/km! stie cineva ceva despre chestia asta,ce ia in considerare R.A.R-ul nostru?

 Ai putea sa imi spui cat te costa asigurarea pe un an sau jumate la aceasta cilindree si cat te costa impositul?pentru ca daca nu este mare diferenta la sume intre 1.9 si 2.0 o sa merg si eu pe 2.0.problema e taxa auto!se mai poate recupera?ai facut ceva in acest sens?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/AsistentaContribuabili_r/calculator_taxe/taxa_timbru_2014.html    daca copletezi 1986 cm3  sau 1896 cm3 si 145g/km CO2 la un auto care se incadreaza in vechime 9-10 ani inclusiv ,rezulta acceasi taxa adica 683 euro! se mai poate recupera ceva din ea?eu am avut 2 benzinare pana acum si nu am platit taxe asa mari,nici nu le-am mai recuperat,dar tinand cont ca un golf 5 e scum in ger,+ cheltuieli achizitie si aducere+taxa+schimb consumabile,e o cheltuiala serioasa care sare de 7500!!! iar daca va uitati pe pagina asta o sa constatati ca e plin de BMW-uri seria 3 2005/6 la 150k-170k la preturi de 6000 de euroi ,150cp!!vizionare placuta ;http://www.mobile.de/ro/categorie/automobil/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:320,frn:2005-01,frx:2008-12,prx:7001,mlx:200000

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa  o luam pe rand.Prima data cu recuperatul.Taikmiu a angajat avocat acum 2 ani sa zic si dupa 1 ani(exact vara trecuta) s-a dus la notar sa ridice banii de pe taxa a doua masini (passatul si corsa).A luat vreo 20-25 mil pe ambele.Cu cat este mai nou anul in Euro 4 cu atat te costa taxa mai mult ,eu am avut 144g/km CO2 ceea ce este foarte bine.Aceste g/km CO2 se refera la poluarea masinii.Ma costat exact 55 milioane.Pentru ca eu a trebuit sa pun vechime 7-8 ani.Motorul de la golf 2.0 tdi de exemplu este mai bine facut ca la Audi A4 modelu peste 2005,deoarece la audi sub 156g/km CO2 nu iesi si conteaza de la 156 la 144 si la bani ,dar si iti dai seama cat de forjata a fost masina.

Asigurarea numai stiu sigur daca e il intreb pe taikmiu si iti zic in privat exact.Pot sa-ti zic ca diferenta a fost maxim de 100 lei intre passat cu 1.9 si golful meu:).

 

Inainte se putea recupera taxa deoarece se numea "Taxa de inmatriculare",U.E a spus ca aceasta taxa este ilegala (de aceea si puteai sa te judeci si sa iei banii inapoi),acum ce a facut romanul nostru?A schimbat numele din Taxa de inmatriculare in "Taxa de mediu",exact acelasi lucru.Deci numai poti recupera banii.Dar la vanzare o sa pui "nu am luat taxa inapoi,mergem la finante pentru dovada care arata ca taxa este platita".M-am uitat si eu de BMW,dar tractiunea spate nu mi-a placut...imi placea pe timp de soare sigur sa ma joc cu ea,dar iarna chiar nu as fi vrut aceasta tractiune spate.Da e o cheltuiala serioasa pe mine ma dus la 8000.Dar omul care s-a dus dupa ea de asta se ocupa si cand ne-am uitat acu 6-7 luni la preturi care sa o luam s-a mirat ca erau ieftine.Atunci nu gaseai sub 5000 ,acuma sunt si la 4000 golfuri.

 

Si iti mai dau un sfat :cumpara de la Dealer,nu de la vanzator privat deoarece ala poate sa arunce cartela numai dai de el,dar daca se intampla ceva la masina se duce inapoi la dealer.Mie asa mi-a zis asta care mi-a luato."Eu iti aduc masina in stare perfecta,daca apare vreo problema pe banii mei ma duc inapoi la dealer sa rezolv vreo problema".Eu cand am luato i expirase aia tehnica si a trebuit sa o faca in Germania omu care s-a dus sa mi-o ia,la intors pe saracu om de vreo 3 ori ,una din dati ca avea un bec ars la numar=)))).O problema mai mare a fost ca avea nush ce chestia iesita din nush ce rahat la roata si neamtu i-a dat 100 euro sa o repare,nu am dat din banii mei sau ai lui.

 

Ia-ti golf dupa 2006(la 6000 gasesti si 2008 acum,eu nu gaseam) ,chiar si mai bine daca ai putea sa iei 2007.A mea scrie 8/2006 in acte si pe sasiu 2007.Si sa aiba km pana in 200.000,a mea a avut 178.000 km.Pentru dupa acel an au scazut drastic problemele la ele.

 

Daca mai ai intrebari nu ezita sa ma contactezi,o sa te ajut cu cat mai multe informatii pot:D!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut George,

 

Iti las aici niste detalii si sfaturi pt achizitionare intrucat sunt si eu din Fcs (locuiesc in Buc acum) si mi-am cumparat un Golf 5 1.9 TDI 105 CP an 2008 acum 5 luni pe care am dat 6000  de la un baiat din Fcs care se ocupa cu masini aduse din Olanda. In primul rand daca vrei sa iti iei masina din Germania si ai buget maxim 6000 trebuie sa iei in considerare ca aceea masina sa nu coste mai mult de 4500 pt ca:

1.Sa o aduci de acolo cu tot cu taxe platite si bani de carburant te costa minim 300 euro.

2.Sa o pui cat de cat la punct adica: schimbat distributie,filtre,etc inca vreo 300-400 euro .

3.Numere rosii,traduceri,asigurare (in caz de vrei sa mai prelungesti 3 luni pana o inscrii) in jur de 100 euro.

4.Timbrul de mediu la Anaf este 850 de euro (pt euro 4 cat are masina), plus acte plus traduceri plus toata procedura de inmatriculare definitiva sari 1000 de euro.

Deci deja sari de 6000 daca vrei sa o aduci plus ca exista riscul sa bati drumul degeaba sau sa o iei pe fuga si sa faci o alegere proasta.

 

Pe de alta parte daca o iei de aici o iei mai scumpa, rulata pe drumuri de rahat (eu pur si simplu innebunesc cand vin acasa si merg pe drumul din Obor spre pasarela Odobesti) dar avantaj ca poate o gasesti deja inmatriculata.

 

Eu personal am avut noroc ca masina cand am luat-o era adusa de abia 2 sapt din Olanda (inca avea nr de tzoll). Apoi am mers pe ideea sa nu ma complic cu drumuri prin Ger si sa gasesc ceva in tara iar intamplarea a facut ca chiar intr-o vizita pe acasa in targ sa-mi gasesc masina dupa ce am fost profund dezamagit de smechereala si samsareala din targul Vitan din Buc.(desi samsari sunt si in Fcs).

Eu am mers pe urmatoarea strategie: masina initial mi-a placut dar desi nu am avut incredere am facut urmatoarele demersuri:

1. Masina fiind din noiembrie 2008(ultima luna de fabricatie golf 5) si aratand impecabil mai ales interior (parca e noua) am avut ceva suspiciuni asa ca intai am verificat seria de sasiu sa vad daca masina e furata. Nu a fost.

2.Cand m-am decis sa o testez  am vorbit cu un prieten care s-a dus la Scorpion la noi in Fcs unde e reprezentanta VW si a verificat istoricul ei din Olanda unde a aflat urmatoarele: propietarul a fost o femeie, masina nu a fost lovita, a schimbat senzori si cauciucuri in prostie (ulterior am aflat de ce tot schimba senzorii, pt ca avea probleme cu ECU pe care l-a schimbat cu totul si a rezolvat problema), iar kilometrajul a fost dat inapoi de baiat cum era de asteptat cu cateva zeci de mii de km fapt care totusi nu m-a deranjat pt ca stiu ca nu se compara drumurile din vest cu ale noastre dar totusi am mai scazut din pretul masinii.

3.Am fost la service pt inspectie totul a iesit ok, ca drept dovada nu am nicio problema cu masina sunt f multumit de ea.

 

Referitor la alegerea motorizarii sfatul meu este ca alegerea ta ar fi f buna la motorizarea aceasta pentru ca are un motor fiabil, consumul este bun 5-6 % exterior, 7-8% Bucuresti, echipare buna, eu am Comfortline (10 airbag-uri, dublu climatronic, geamuri full electric, etc),de infipt se infige bine dar totusi nu ca un benzinar (cam puturoasa in a 2-a dar daca schimbi scurt nu se simte) iar la drum lung are o tinuta excelenta, i-am dat 180 fara probleme si se intindea pe asfalt fara cea mai mica vibratie, cu un consum mic chiar si cand sari de 140/h. Un inconvenient mi se pare faptul ca motorul e putin zgomotos mai ales la rece dar nu ma deranjeaza mai ales in turatii mai mari iti da senzatia ca este o masina mai sportiva. Daca vrei neaparat diesel chiar iti recomand motorizarea asta! Infine daca mai vrei info sau sfaturi iti raspund cu placere.

Modificat de BMC MK5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut acest post pus niste colegi mai sus.Iti dau si eu dreptate...trebuie sa ai un 6000 ca sa o iei buna masina plus cu restul ajungi aproape de 8000 euro.Iti recomand si eu de asemenea sa o iei din Germania sau in afara,in niciun caz Romania...Romanul nu are grija de ea si drumurile sunt foarte proaste.Si 2.0 si 1.9 e bun.Diferenta la pret intre ele nu e.Singura diferenta este de putere,iar daca o iei mai noua de 2006-2007 numai exista probleme intre 2.0 si 1.9.Asigurarea ca diferenta intre 2.0 si 1.9 este de 20 de lei pe 6 luni.Impozitul la fel undeva pe la 50 de lei diferenta.

 

Si sa o verifici in acelasi mod cum a verificato BMC,daca o iei din Romania,daca o iei din Germania nu prea ai posibilitatea sa faci acele verificari,dar trebuie sa cunosti pe cineva care aduce si vorbeste germana si se pricepe.

Cam aceste sfaturi le dau si eu la toata lumea care vrea sa ia masina,orice masina.

Modificat de dudu
nu mai da Quote mesajului anterior! Mersi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat sa ajungeti sa dati ~8000 euro pe o masina care se dovedeste buna la momentul cumpararii ( pt ca dupa, Dzeu stie ce e in inima motorului aluia sau in ce regim s-a mers cu respectiva ) din 2005-2007...si un model vechi aparut pe piata acum 10-11 ani..mai bine va orientati spre un focus2 facelift echipare titanium, din 2008-2009 preturile sunt cam pe la 5000 euro neinmatriculate . Desigur fiecare masina are hibele ei..insa personal nu as da in veci atatia bani pt o masina SH mediocra...~4500-5000 euro pare un pret ok pt G5 2004-2007 ; mai bine o iau pe cea mai ieftina de pe piata (~4000 euro ), mai bag 1000-1500 euro in ea si o fac boboc, cu piese noi schimbate de mine personal si tot nu ajung la 8000 euro..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord, si mai exista o problema aici pe care multi o neglijeaza. Masinile din sud, in special Bucuresti au un pret mult mai mare decat masinile din ardeal spre ex.

 

Eu am platit 5000E cash pe a mea acum 8 luni dar am cumparat-o din targ din Cj, am fost de 2 ori luna trecuta in targul Vitan si vreau sa spun ca mi-a cazut fata cand am vazut ce pret au golfurile aici, scumpe. Nejustificat de scumpe, si in fond sunt aceleasi masini. Momentan pt 2004-2005 platesti cash sub 5000 euro, pt altele mai noi (cu mai putini km) se poate justifica suma de 5500-6000 Euro (insa partea frumoasa e ca te rupe taxa ;) si decat sa dau bani statului prefer sa iau una ok, si in caz de ceva am banii din diferenta de taxa pe care o platiti voi cu masinile din 2008 ca sa o repar.  

 

repet a nu stiu cata oara :

 

taxa de mediu la 2004- 440 euro

taxa de mediu la 2008- 905 euro stimabililor. 

 

diferenta              =   2100 ron, bani de-o volant si un turbo ? sau bani de-un ax cu came?  daca voua va place sa dati bani statului n-aveti decat.

 

 

 euro 4 - 2008 insotit de euro 3 -2003 si 2004 sunt cele mai proaste alegeri din cauza legilor din Romania, sunt unele persoane care nu accepta sa dea banii asa usor, eu sunt una din ele. Inca suspin cand vad pe strada cate un Polo (2010+) stiu ca e euro 5 dar atat mi-a permis bugetul.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat sa ajungeti sa dati ~8000 euro pe o masina care se dovedeste buna la momentul cumpararii ( pt ca dupa, Dzeu stie ce e in inima motorului aluia sau in ce regim s-a mers cu respectiva ) din 2005-2007...si un model vechi aparut pe piata acum 10-11 ani..mai bine va orientati spre un focus2 facelift echipare titanium, din 2008-2009 preturile sunt cam pe la 5000 euro neinmatriculate . Desigur fiecare masina are hibele ei..insa personal nu as da in veci atatia bani pt o masina SH mediocra...~4500-5000 euro pare un pret ok pt G5 2004-2007 ; mai bine o iau pe cea mai ieftina de pe piata (~4000 euro ), mai bag 1000-1500 euro in ea si o fac boboc, cu piese noi schimbate de mine personal si tot nu ajung la 8000 euro..

 

Da ai dreptate...cine stie ce se strica dupa 6 luni de la cumparare...Dar cum ai spus fiecare masina cu hibele ei,dar eu as da.Pentru ca niciodata ce bani bagi tu in piesele masinii nu o sa fie ca alea originale din fabrica,sau nu o sa te tina atata.Niciodata niste injectoare-turbo-kit ambreiaj+volant...nush ce sa-ti mai zic...nu o sa functioneze la fel de mult ca alea originale.Daca functioneaza jumate cat cele cu care a iesit masina e bine.Eu imbratisez ideea Masina SH si nicidecum noua din fabrica.Dar nu imbratisez ideea sa cumpar o masina SH si sa o iau cu anumite probleme ca sa le repar eu sau sa mi se defecteze dupa ce o iau.Daca iau o masina SH dau niste bani buni pe ea ,dar fara sa mi se strice ceva la ea...nush daca ma intelegi,diferenta care o fac intre un SH si una NOUA este ca sa eu o iau deja rulata cu destui km din Germania(de ex) si de acum 7 ani,dar nu inseamna ca zic"aa ma astept sa pice nush ce".Daca vroiam sa ma astept la asa ceva dadeam 4500 pe masina si cu totul ajungeam la 6500 nu la 8000.

 

Si daca e sa dau 8000 pe o masina si pateste ceva vreo piesa,deja a fost o afacere proasta ca sa stricat in primul rand.

Uite acum am vazut ca a mai postat un coleg in timp ce scriam.Taxa la masina mea a fost 55 milioane(1250 euro aprox) 8/2006 179k km.Eu decat sa dau bani pe un turbo sau pe o volant mai bine dau banii statului,asta e daca nu-mi convine statul atat de mult ma mut din el...parerea mea.

 

In concluzie,am ideea asta ca daca s-a stricat ceva la masina si cumperi tu aceeasi piesa aceeasi firma ,e tot degeaba.Sunt patit cu asa ceva si cel mai enervat lucru a fost o sonda Lambda care a fost cumparata de 3 ori noua,deoarece calculatorul masinii nu recunostea piesa.Am trimis ECU la bucuresti...am stat o luna cu masina pe dreapta si nu a fost problema de la ECU nici acum nu stiu de la ce a fost.Acesta a fost doar un exemplu.Masina din Germania care am luato cu 8000 euro am zis m-am rugat si ma rog ca sa ma tina pe putin 3 ani fara sa-i schimb altceva in afara de chestiile normale(ulei,filtre).Nu e normal nici acest lucru sa ma rog sa ma tina,deoarece au fost bani,dar asa am ajuns din cauza ca majoritatea asa patesc si cand te gandesti ca ti s-ar putea intampla si tie te ia cu lesin...Ma scuzati de topicul lung!

Modificat de topgear4all
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

topgear4all, mai faci multe clone? ti-ai trecut in profil ca esti din bucuresti si ne spui ca ai trimis ECU la bucuresti, nu cumva esti davydsss sau golf520tdi sau ce usere mai aveai? nu cred ca ne pacalesti...

scuze de off

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!