Jump to content

Golf 5 SH


blu
 Share

Golf 5 SH  

370 voturi

  1. 1. Merita ?

    • categoric da
      181
    • da, daca e diferenta mare la pret fata de una noua din Ro
      128
    • nu prea
      38
    • categoric nu, mi se pare o prostie
      24


Postare recomandată

Inginerul are dreptate...piata a scazut...cei care afirma ca un golf poate fi vandut cu 11500-12000 de euro nu stiu ce vorbesc. Mai uitati-va fratilor la preturile care sunt pe piata si o sa va convingeti. Normal, sunt unii care cer un pret exagerat, dar asta nu inseamna ca le si vand cu acel pret...sau mai stii ca nu-si gasesc prostul? Stiti vorba: nu-i prost cine cere, e prost cine da. Eu am vandut Golf-ul anul trecut pe 8800, din 2007 cu destule pe ea si 95000 km adevarati, dar de atunci piata a mai scazut. E criza, nu uitati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 289
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dacian vl

    12

  • deenman

    11

  • lucianwwl

    10

  • BMC MK5

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci din ce spuneti voi inseamna k am sanse mari sa imi iau un G5 Cl de prin 2007 si km mai putini asa :icon_thumright:

Modificat de WVWZZZ
Scrierea cu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mentalitatea romanilui,se gaseste golfuri si la 6000 mii dar sa fim seriosi in ce stare sunt si ce optiuni au si romanul cand aude de 6000 mii le baga pe toate in aceleasi oala

Dar sa nu uitam poate masina aia a costat 12 mii de noua si mai sunt golfuri care au costat 14 de mii

Adridedu, eu mi-am vandutr anul trecut passatul din 2000 mii cu 6400. Conteaza enorm starea masinii, km si optiunile ei

Modificat de Zabin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cand am luat golful am avut de ales intre al meu cu mai putine dotari(trendline) si unul versiunea Comfortline ... acelasi an de fabricatie, km cam asemanatori, dar starea masinii a facut diferenta... Era boboc trendline-ul pe langa celalalt ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum vi se pare la pret un golf 1.9 din 11.2005, climatronic, senzori(lumina,ploaie,parcare), jante, pilot, etc aprox 110.000 km, si rulat in tara din 2008 cand a fost cumparat de la reprezentanta din Germania? din ce am gasit pana acum mi se pare ok ca pret, urmeaza sa vad masina in weekend.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vali_locco da` la ce pret? ca eu nu "banghesc" :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8800 negociabil, probabil undeva in jur de 8500-8600

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte bun pretul asta. In banii astia la noi iti iei un 1.6 MPi muncit serios de vre-un fost loganist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un VW Golf 5, 2008, 1.9TDi, 105 CP, 69.000 km, 2 x climatronic, bixenon, full electric, pilot automat, computer bord, parctronic, senzori ploaie si lumina, ABS, ESP, 12 x airbag, CD-MP3, inmatriculat, 10.000 EURO. Ce parere aveti merita???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cum sa nu merite? Verifica numai de curiozitate cat costa un golf 6 versiunea diesel cu dotarile descrise de tine si afli singur raspunsul.

:vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum vi se pare la pret un golf 1.9 din 11.2005, climatronic, senzori(lumina,ploaie,parcare), jante, pilot, etc aprox 110.000 km, si rulat in tara din 2008 cand a fost cumparat de la reprezentanta din Germania? din ce am gasit pana acum mi se pare ok ca pret, urmeaza sa vad masina in weekend.

Mie mi se pare f scump, cu 8500e iti iei din 2006-2007 cu siguranta. Anul 2005 mg in jur de 7500-8000e. Consulta site-urile de auto sh sa vezi preturi, daca cunosti masina si pe proprietar merita sa dai ceva in plus dar daca o iei din ziar ..........eu nu as da atatia bani pe anul 2005. Este decizia ta si asta e parerea mea. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un VW Golf 5, 2008, 1.9TDi, 105 CP, 69.000 km, 2 x climatronic, bixenon, full electric, pilot automat, computer bord, parctronic, senzori ploaie si lumina, ABS, ESP, 12 x airbag, CD-MP3, inmatriculat, 10.000 EURO. Ce parere aveti merita???

Sunt tare curios sa vad cele 12 airbaguri.

Poate ca nu este locul de dezbatut acest subiect aici, dar cand se fac afirmatii de genul asta...

Golful are max 8 airbaguri astfel:

1. 2 in fata (in volan pentru sofer si in bord pentru pasager)

2. 2 in spatarele scaunelor din fata ( in lateral)

3. 2 cortina ( cele 3 semne de pe stalpii din fata , centrali si spate sunt pentru un singur airbag)

4. 2 airbaguri laterale spate.

In total 8, in general au 6 airbaguri.

Modificat de golfulet v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"golfulet v" , da-mi voie sa te contrazic...la Golful 5 pe care l-am avut, cat si la Jetta actuala am 10 airbag-uri (6 sunt situate in plafon in dreptul stalpilor, 2 in fata si alte 2 in lateralele scaunelor fata)...cat priveste cele care au 12, nu pot sa confirm ca este adevarat, insa din auzite, exista si cu 12 (mai sunt 2 in spatarele scaunelor spate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare f scump, cu 8500e iti iei din 2006-2007 cu siguranta. Anul 2005 mg in jur de 7500-8000e. Consulta site-urile de auto sh sa vezi preturi, daca cunosti masina si pe proprietar merita sa dai ceva in plus dar daca o iei din ziar ..........eu nu as da atatia bani pe anul 2005. Este decizia ta si asta e parerea mea. Bafta.

Eu nu inteleg atitudinea asta de la noi cu anul...voi cumparati anul sau o masina care sa aiba optiuni si sa fie in stare impecabila? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adridedu, te rog sa mai recitesti pct 3.

Cele "(6 sunt situate in plafon in dreptul stalpilor, " sunt de fapt...2 airbaguri cortina care se intind pe latimea masinii unind cei 3 stalpi.

Multi considera capacelele cu insemnul " airbag" de pea stalpi ca fiind aibaguri independente.

Acele capacele de pe stalpii de pe fiecare parte ( 3 la numar, cate unul pe fiecare stalp) sunt pentru un singur airbag care este cortina.

Sper ca m-am facut inteles.

Mai jos ai un link cu airbagurile de la golf VI unde se lauda ca au introdus al 7-lea airbag ( cel de la genunchi), pe langa cele din fata, laterale si cele cortina.("..... A seventh airbag protects the driver

Modificat de golfulet v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, "golf v" , acum m-am lamurit si eu...stii cum e, omul cat traieste , invata. Scuze.

Modificat de Adridedu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

click - niste regului de baza la cumpararea unui SH ... mi s-au parut foarte bune si folositoare !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti, sunt nou pe forum si am nevoie de indrumarile voastre. In viitor as vrea sa-mi iau un VW Golf 5 din Germania. Acuma mi-e greu sa ma decid la motorizare: 1.6 FSI, 1.9 TDI saaaau 2.0 TDI.

Eu as prefera 2.0, dar e ceva mai scump. 1.9 am inteles ca mananca ulei si 1.6 FSI mi se pare un motor mic cu un consum mare. Acuma ce-i care au motorizarile astea sa-mi dea cateva detalii si avantaje / dezavantaje. Mersi!

Modificat de ValiSOV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAL

Din pacate ai auzit gresit ca motoarele de 1.9 mananca ulei,este exact invers adica cele de 2.0 sunt cele cu prbl.mai ales cu injectoarele si bineinteles consumul de ulei.

Depinde ce anume vrei de la masina economie ,putere sau benzina.

economie =1.9

putere = 2.0 + soft

benzia = revizii ieftine (intretinere ieftina)

multa bafta!

Modificat de spydy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca s-ar putea le-as vrea pe toate intr-o masina :cheers:

1.6 ai zis revizii ieftine si intretinere ieftina - asta se puncteaza

1.9 ai zis economie - si asta se puncteaza

2.0 ai zis putere - daca ai zis ca sunt cu probleme, nu cred ca o mai punctez pe asta :)

Cred ca o sa aleg benzina pana la urma, dieselu e mai zgomotos, mai scoate si fum :) La benzina se poate face resoftare? Cat ai de castigat 5-10 cai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 1.6 FSI si nu am consum mare deloc ... cel putin asa zic eu ... 6% afara si 7,5% in oras ... piesele sunt mai ieftine dar nu cu mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ValiSOV:

Ca si fost proprietar de 1,6 FSI si 1,9 TDI si actual proprietar de 2,0 TDI, parerea mea este ca toate au avantaje si dezavantaje; pe 1,9 completam 500 ml ulei intre schimburi, dar am facut 100.000 km cu ea si nu am avut probleme; pe 2.0 nu am completat cu ulei, dar nu este o masina de oras, pentru ca apoi ai probleme cu turbina; asa ca odata pe saptamana trebuie sa o scot afara si sa o turez putin...

In ceea ce priveste zgomotul, nu il consider deranjant, ca dovada ca am inlocuit un diesel cu altul :)

Despre 1,6 FSI - consuma destul de mult (conteaza si stilul de sofat), iar costul reviziilor raportate la numar de km sunt cam la fel...

Salutari!

Modificat de livdaniord
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine iti cumperi un hibrid la cat a ajuns carburantu acum si ce preturi sunt in serviceuri masina o sa devina un lux. un benzinar nu implica foarte multe costuri o revizie te costa cel mult 4 mil (ulei castrol si filtre:ulei , aer si benzina) iar la motor nu prea are ce sa pice pana pe la 3 4 sunte de mii de km in timp ce la motorina mai pica o turbina, volant injector e ceva mai complicat dar pe departe un diesel e mult mai economic la consum de carburant. daca faci in jur de 10-15 mii de km pe an eu zic sa nu te orientezi spre diesel deabia dupa 15 mii de km incepe sa se amortizeze investitia la un diesel. oricum bafta la cumparare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jeunderscore

Am avut un g 5 1.9 tdi si acum 2.0 tdi. Diferenta intre cele doua e de putere. Daca te gandesti la consum poti scoate consumul mic la orice masina. La 1.9 cel mai mic consum a fost de 3.9 ltr/100km iar la 2.0 cel mai mic a fost de 4.1 ltr/100km. Consumul la o masina depinde de starea de spirit a soferului, marimea piciorului sau in ce esti incaltat. Consum de ulei are si 1.9 tdi si 2.0 tdi. Acum daca stai sa te gandesti ca vai masina imi consuma ulei nu mai cumpara diesel daca 1 ltr ulei costa 45 lei. Injectoarele se pot strica la fel de bine si la benzinare si la diesel. Partea proasta la benzinare ca sonda lambda e cam stricacioasa si ca benzina e mai scumpa decat motorina cred ca ar trebui luata in calcul.

In doua cuvinte parerea mea : diesel power!!!

Regards,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Rog nu transformati intr-un versus 1.9 fata de 2.0

Aveti aici toate informatiile necesare, rog ramaneti ontopic fara a monopoliza discutia

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!