Jump to content

Golf 5 SH


blu
 Share

Golf 5 SH  

370 voturi

  1. 1. Merita ?

    • categoric da
      181
    • da, daca e diferenta mare la pret fata de una noua din Ro
      128
    • nu prea
      38
    • categoric nu, mi se pare o prostie
      24


Postare recomandată

e bine ca cel putin masina are garantie... asta e un aspect foarte important de care chiar trebuie sa te bucuri la banii care i-ai platit!

de fapt noi toti cred ca asta ne intereseaza cel mai mult sa avem garantie, asta cred ca e motivul principal pt care optam pentru lucru nou. am cunostinte care si-au luat kia... eu zic kiaaaaa??? raspunsul este: ce ba, am 7 ani garantie! :|

sa o stapanesti sanatos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 289
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dacian vl

    12

  • deenman

    11

  • lucianwwl

    10

  • bgd_b92

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mersi Lucian.

Ca sa detaliez un pic votul meu... cred ca merita un SH din Germania de max 1 an vechime, inca in garantie :D.

Si apropo de Kia... inainte sa plec in Germania ma uitam la Ceed hatchback, la pretul diesel-ului de 140 cai si ma gandeam "oricat de Kia ar fi, are totusi 5 ani de garantie din bara-n bara". Dar am plecat pana la urma in Germania si nu regret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am dat 2 bani pe garantie sa zic asa....si nici nu am apelat la ea niciodata...multumesc lui Dumnezeu...mi-am luat masina noua in ideea ca o voi tine mai mult timp....insa sunt de acord cu masinile sh iar urmatoarea va fi sigur sh..... :D ..nu imi permit noua la vremea asta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu vad decat avantaj 4000 euro in cazul de fata si o pierdere mult mai mica la revanzare peste 1 an sa zic asa fata de alta masina cumparata de noua din tara...

4abc, felicitari, esti un norocos, sa speram ca nu o sa ai nevoie niciodata de garantie! are si norocul tributul lui, asta e singura explicatie, puerila, dar este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acidutzul, felicitari pentru masina ... e bine ca ti-ai putut permite pretul ... din pacate eu nu am asa de mult la dispozitie, si trebuie sa caut una de vreo 1-2 ani vechime cu 70-80.000 KM ... poate gasesc max 13.000 E :(

Ce ma intereseaza este fiabilitatea in timp a unei masini Golf 1.9 TDI SH cu detaliile de mai sus ... in afara de intretinerea periodica normala, ce anume crapa mai des si care sunt costurile de reparatie.

Referitor la kitul de distributie, am inteles ca in RO trebuie schimbat la 90.000 KM ... in Germania e la fel sau la mai multi KM ? Si merita sa iau masina SH cu distributia schimbata acolo (adica masina are peste 90.000 KM) sau sa o schimb aici (adica masina sa aiba mai putin de 90.000 KM) ? :P

Intrebarea din titlu cred ca e mai actuala acum, la aproape 3-4 ani de cand masina se produce, pentru ca teoretic sunt mai multe ocazii de a cumpara un SH acum, decat in primii ani ... stiu ca pe strazi vad din ce in ce mai multe - asta e un motiv in plus sa cred ca e o masina buna.

Cei care aveti experiente de genul asta, va rog sa detaliati :P

Thanks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu in vorba: Golful e o masina foarte scumpa in varianta second, e greu de zis cum e mai bine, daca diferenta e de cca 2000 de euro parca mai bine o iei de noua(eu fiind un mare amator de second-uri, deoarece schimb des masinile si asa pierderea financiara e mai mica). Sunt alte tipuri de masini care au un pret mai mic ca si second si care merita sa fie cumparate dupa 1,2 sau chiar 3 ani, dar la Golf e un caz special, isi mentine foarte bine pretul in timp. merita second numai in cazul in care e super-accesorizat si nelovit sau neatins(in cazul asta cu ceva km, vreo suta de mii ca sa fie si pretul mai acceptabil)

Ce spui tu aici e o chestie relativa . Golful are pret ridicat ca si masina second hand . Dar si pretul de revanzare va fi la fel de mare . Pierderile sunt aceleasi , daca nu mai mici , comparand cu un opel sau ford . Doar ca jonglezi cu putin mai multi bani .

Discutam aici de ex de masina mea , care a costat de noua 20650 de euro pret de catalog si am luat-0 cu 11500 de euro dupa 3 ani si 100.000 km . Si pun pariu cu cine vrea ca masina o voi vinde cu cel putin 11500 peste 2 ani. Practic ma voi folosi de ea si voi pierde taxa de inmatric si restul cheltuielilor . In cel mai rau caz.

@CatalinS la 13000 o gasesti acolo la 2 ani vechime . Sau sfarsit de 2004 . Discutam de 105 cai , tdi cu dotari bune . Pretul masinii va fi de 15000 -15200 inmatriculata.

Am observat ca multi nemti vand TDI PD , inainte de distributie sau in jurul celor 120.000 km , sau putin depasiti . Prefera sa NU o faca , banuiesc ca din cauza costurilor ridicate . Mai bine una cu 100.000 cu distributia nefacuta , decat una cu 130.000 cu distributia facuta .

La TDI 105 cai distributia ma costa 1300 lei . In rreprezentanta VW oradea . La mecanicul meu m=ar costa pe la 7=800 lei . Cu tot cu piese . Da vreau sa o trec in carte , respectiv in sistem.

Modificat de Serhio24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

serhio,

eu am procedat la fel.

distributia tocmai am facut-o eu la dealer VW cu 1200, tot pentru a o trece in sistem.

masina avea 98000 cand am luat-o eu, deci depasise termenul de schimbare al distributiei si a vandut-o. eu am facut schimbul la 104000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi-au spus clar si raspicat: trebuie sa faci distributia, se face la 90000, mergi pe riscul tau!

dupa verificarea vin - ului, la intervalele de schimb apare mentionat ca la 120000 se face schimbul, dar daca de la reprezentanta au zis 90000 eu m-am conformat.

colegii de forum ce spun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce spui tu aici e o chestie relativa .

Asa este, se jongleaza cu mai multi bani si se va revinde oricand la un pret bun . Eu am vrut sa zic ca pentru o diferenta mica de bani mai bine cumperi noua(era vorba de cca 2000 de euro, eu am alergat prin toata Europa dupa masini, trebuie sa ai in vedere acele costuri de transport, cazare, riscul achizitionarii unui bun de ocazie-care prin definitie poate implica cheltuieli imediate), pe cand la alte marci diferenta ar fi mai mare in aceleasi conditii. In ceea ce priveste faptul ca vei vinde masina ta cu acelasi pret peste 2 ani, aici intervine intr-adevar relativitatea. In principiu nu e bine sa faci astfel de prognoze, nu poti sa stii in ce stare va fi masina peste 2 ani, sau ce se va intampla cu taxa de inmatriculare(daca va disparea si atunci masinile se vor mai ieftini putin sau mai mult in functie de norma de poluare). In general la masini in 2 ani se cam pierde ceva, sunt cazuri rare sa nu pierzi nimic(o super-ocazie la cumparare), nu vreau neaparat sa te contrazic, dar cam asa sta treaba, in general. Nu putem decat sa vorbim in general, pentru cazuri particulare problemele trebuie studiate(vizionate, probate) atent, de la caz la caz, aici doar ne dam cu parerea.

In ceea ce priveste schimbarea distributiei, carnetul service spune clar cand se face(in cazul VW se face ori la 90000 ori la 120000 in functie de motor). La Passat din 2004 cu motor de 101 cai pe care l-am avut(si deci m-am informat exact) distributia se face la 90000, de exemplu.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista destul de multe mituri legate de fabricarea masinilor. Unul dintre ele ar fi ca masinile pt. estul Europei sunt inferioare calitativ. Sa va pun o intrebare: la problemele actuale de concurenta, respectiv micile probleme financiare care au mai aparut pe la producatorii germani, voi chiar credeti ca are cineva spatiul si banii suficienti pentru a monta o banda de productie speciala pentru Europa de Est?

Mitul 2: O masina SH din Germania e categoric mai buna decat una SH din tara. Partial gresit. Pretul este poate mai accesibil, dar masina poate sa te lase cu buzunarele goale. Sa ne gandim putin...cati nemti fac rodajele dupa carte? Pot sa va spun ca personal nu cunosc niciunul si am fost ceva ani pe la ei. Se urca baietii pe autostrada si da-i bataie. Sunt foarte multi care locuiesc chiar langa autostrada...chiar credeti ca iarna se pune cineva sa incalzeascamotorul inainte de a baga 110-150 pe autostrada.

Mitul 3: Daca o cumpar din germania nu este umblat la kilometraj. Sa nu uitam cati turci are germania la acest punct... Daca mai adaugam si o firma intermediara din RO, e clar....masina va avea exact numarul de km pe care i-ai dorit!

Oricum bugetul hotareste ce masina si de unde o iei. Eu mai bine fac un imprumut decat sa mai cumpar masini SH.

Bafta la cumparaturi si cat mai multi km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de parere ca merita masina SH din strainatate, dar e greu sa gasesti exact ceea ce vrei. la masina noua pierzi mult din valoarea ei in primii 3 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat doat masin sh, din Germ si din Belgia. Le-am cumparat pt mine si nu regret deloc alegerile facute. Au avut km reali, au avut carti de service, nu le am cumparat de la firme dubioase. E drept ca daca nu esti atent de unde le cumperi poti sa iei de multe ori teapa, e drept ca daca te vede strain si pierdut in spatiu cresc sansele unei tepe. Eu am fost mereu cu prieteni cetateni germani. Le e frica de reclamatii si probleme pe care le pot avea cu un "localnic" . Nu sunt dispus sa dau bani pe o masina noua si oricum nici nu ii prea am de cele mai multe ori. Era sa iau si teapa de la un turc in Germ, cumparasem un Fiat pt un prieten si imi patina discul de ambreiaj. A facut putin scandal prietenul german si in cateva ore a fost discul schimbat cu chitanta de 480eur de la service.Daca eram singur probabil ca nu era tocmai asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul se reduce la atentia acordata acestui procedeu...

Daca cumperi de unde trebuie, esti atent la detalii si nu urmaresti chilipiruri (nu exista) poti achitiziona o masina buna cu cateva mii de euro mai ieftina decat pretul de achizitie la nou, pret pe care nu avem toti posibilitatea de a-l plati.

Iar daca mai esti si genul care te plictisesti repede, o masina noua vanduta dupa un an inseamna numai pierdere, substantiala!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul se reduce la atentia acordata acestui procedeu...

Daca cumperi de unde trebuie, esti atent la detalii si nu urmaresti chilipiruri (nu exista) poti achitiziona o masina buna cu cateva mii de euro mai ieftina decat pretul de achizitie la nou, pret pe care nu avem toti posibilitatea de a-l plati.

Iar daca mai esti si genul care te plictisesti repede, o masina noua vanduta dupa un an inseamna numai pierdere, substantiala!

Foarte bine zis, mai ales la sfarsit, daca vrei sa schimbi masinile des(pentru a incerca si alt model, altceva, nu neaparat trebuie ca masina sa aiba ceva probleme), varianta cu cumparatul de nou nu prea e rentabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista destul de multe mituri legate de fabricarea masinilor. Unul dintre ele ar fi ca masinile pt. estul Europei sunt inferioare calitativ. Sa va pun o intrebare: la problemele actuale de concurenta, respectiv micile probleme financiare care au mai aparut pe la producatorii germani, voi chiar credeti ca are cineva spatiul si banii suficienti pentru a monta o banda de productie speciala pentru Europa de Est?

Mitul 2: O masina SH din Germania e categoric mai buna decat una SH din tara. Partial gresit. Pretul este poate mai accesibil, dar masina poate sa te lase cu buzunarele goale. Sa ne gandim putin...cati nemti fac rodajele dupa carte? Pot sa va spun ca personal nu cunosc niciunul si am fost ceva ani pe la ei. Se urca baietii pe autostrada si da-i bataie. Sunt foarte multi care locuiesc chiar langa autostrada...chiar credeti ca iarna se pune cineva sa incalzeascamotorul inainte de a baga 110-150 pe autostrada.

Mitul 3: Daca o cumpar din germania nu este umblat la kilometraj. Sa nu uitam cati turci are germania la acest punct... Daca mai adaugam si o firma intermediara din RO, e clar....masina va avea exact numarul de km pe care i-ai dorit!

Oricum bugetul hotareste ce masina si de unde o iei. Eu mai bine fac un imprumut decat sa mai cumpar masini SH.

Bafta la cumparaturi si cat mai multi km.

Mitul 1: - pe aceiasi banda se monteaza diferite componente echivalente. Anvelopele pot fi Sava, Matador, Continental sau Michelin. Binenteles, premiantii(Germania, franta, Luxemburg) primesc Michelin, cei din mijloc (Olanda, Belgia) primesc Continental iar codasii primesc Sava sau Matador.

aceleasi piese Bosch pot fi facute in Germania, Turcia, Romania sau Kurdisatn. Preturile difera. Din nou premiantii primesc produsele mai scumpe pentru care si platesc putin mai mult. Exemplele ar putea continua... de la turbine pana la clipsuri de ornamente toate sunt pe diferite trepte de calitate. Se asambleaza pe aceiasi banda, dar se stie unde va merge masina.

Mitul2: - o masina SH adusa din Germania va fi tot timpul mai scumpa decat echivalentul ei inmatriculata in Romania. Automat dupa ce ai inmatriculat-o definitiv pretul scade. Si daca vii dn Germania iti cam dai seama de ce nu stiu ei de rotule si flanse de amortizor. Sa nu mai vorbim de calitatea produselor de intretinere, detergentilor, lubrifiantilor. Sunt si aici produse pentru premianti si produse pentru codasi. Si ciocolata e mai buna acolo ;)

Mitul 3: - Romanul se sperie de peste 150k km. daca are 2 in fata kilometrajului deja intra in fibrilatie. Neamtul stie ce inseamna an vs km. Fiecare primeste ceea ce doreste. Daca romanul vrea masina diesel din 2000 cu 91k km cu distributia proaspat schimbata, asta primeste. Pe de alta parte, daca vezi o factura de cumparare a unei masini SH din Germania vezi ca are acolo rubrica cu "kmstand". La fel, trebuie bifat daca asina a fost taxi, masina de scoala sau inchiriat. Daca o completezi si nu corespunde adevarului e grav. De aia multi le vand "nur fur handler oder export". Asta te scuteste sa mai garantezi ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot spune ca am vizitat unele fabrici de autoturisme din Germania. Totodata lucrez intr-un domeniu automotive. Conditiile de fabricare a pieselor sunt extrem de stricte in acest domeniu. Sa nu uitam faptul ca marii producatori de autoturisme nu mai au demult "poarta in casa". Toata lumea produce pentru cele mai mari marci.

ELBA produce faruri de te miri la ce marci; Draexlmaier face cablaje pana si de Maybach; Continental vinde cauciucuri si in Germania (iar in RO se fac cauciucuri si de Ferarri); Siemens...; Delphi....; TRW.........toate aste se afla in RO, iar gaurile de prindere sunt tot aceleasi.

Dupa ce am cumparat masina personala, am vazut pe aripi stantat MADE IN ITALY. In prima vizita in Germania evident m-am benoclat la cele de-acolo. Guess what: MADE IN ITALY.

Politica de pret se stabileste in functie de regiune. Totodata dotarile standard si optionalele. Sa nu uitam faptul ca un Logan vandut in Germania era mai ieftin decat cel vandut in RO (doar pentru a prinde piata!!!).

Ca sa mai adaug ceva. Toata lumea fuge de VW Jetta ca, deh, e produsa DOAR in Mexic. Majoritatea VW-urilor din State sunt Jetta (sau cel putin marea majoritate). Stii ce greu este sa patrunzi pe o piata Americana cu un autoturism de marca europeana?

De curand a fost o emisiune pe un post german (Pro 7) legata de autoturismele SH. Te prinzi cu mainile de cap daca vezi ce au filmat baietii cu camera ascunsa. Au avut detectoare de grosime ale stratului de vopsea si ale lacului. Sa fi vazut ce cifre "zburau" pe display la masini fara daune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GEK77 - sa inteleg ca nu esti adeptul masinilor SH ... as fi interesat daca este undeva pe net reportajul de care spui.

Cred ca cea mai mare problema la achizitionarea unei masini SH este gasirea unui dealer de incredere in Germania (unul care nu umbla la KM sau nu falsifica actele) ... care stie, sa spuna :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.prosieben.de/wissen/multimedia/...eoplayer/37833/

http://www.prosieben.de/wissen/multimedia/...eoplayer/41451/

Nu am reusit sa-l gasesc chiar pe ala in asa scurt timp. Ca sa-ti intind o mana de ajutor, am postat 2 linkuri cu tipps & tricks din Germania. Video in limba germana.

Incerc sa mai caut ceva. Bafta la cumparaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oameni buni, ma speriati !! eu sunt bucuros ca sapt viitoare am masina iar voi ma demoralizati..masina mi-o aduce din germania un amic bun( are antecedente in sensul ca a mai adus unor prieteni si nu exista reclamatii) si imi convine de minune ce dotari are..1,6 benzina, 02/2007, 11k km, modelul Goal, full options mai putzin piele, pret final 13.500 Euro..sa fie o TEAPA ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

De aprox 10 zile m-am intros din Germania, de unde mi-am adus, un GolfV.

Povestea pe scurt:

Am cautat pe mobile.de aproximativ 2-3 saptamani masini si de fiecare data cand aparea una noua sunam.

Dupa mai multe incercari cu rezultate de genul: s-a vandut, e rezervata, e masina de scoala, am gasit si una care era disponibila.

Pret, dotari, km erau peste asteptari.

Am cerut neamtului un e-mail cu seria sasiu, sa pot verifica la dealerul VW, Tg-Mures istoricul masinii (cat a fost in garantie).

Mi-au confirmat nr de km, si ce revizii a facut. Asa ca am rugat neamtul sa o tina 4 zile, am trimis pe fax datele firmei si o cerere scrisa, stampilata.

Mai ramanea sa vad la fata locului daca e curata, ingrijita si daca nu s-a fumat in ea.

Am plecat a doua zi dupa ea.

Date despre masina:

2004, 74.000km reali,comfortline,incalzire webasto,8xairbaguri,ogliznei heliomatice (3 buc), senzor ploaie,senzor lumini,

climatronic,incalzire in scaune,bord computer plus, roti alu (incluziv rezerva), oglinzi pliabile electric, parctronic spate.

Pret:

10800 acolo + drum + taxa = 12700 EUR

Concluiza:

Masina e impecabila, cred ca totusi telescoapele fata bat, si va trebui sa le schimb.

Chiar si asa pentru mine a meritat din plin.

Sfat:

Incercati sa aflati istoricul la un dealer autorizat pe baza seriei.

Daca puteti sa mergeti sa o vedeti la fata locului, mergeti, nu o acceptati fara sa o vedeti inainte.

Modificat de Ovidiu Cocis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Lucianwwl -> inca nu am poze, fac si revin ! E argintie, curata arata foarte bine.

@NetFlow -> De pe siteul www.volkswagen.ro , la configurator :

Incalzire stationara cu telecomanda :

- scaune fata incalzite

- computer de bord "Plus"

- claxon bitonal

EUR 910,- fara tva

E interesant, il poti programa si incalzeste interiorul si motorul, consuma 0.5 l/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!