Jump to content

Golf 5 SH


blu
 Share

Golf 5 SH  

370 voturi

  1. 1. Merita ?

    • categoric da
      181
    • da, daca e diferenta mare la pret fata de una noua din Ro
      128
    • nu prea
      38
    • categoric nu, mi se pare o prostie
      24


Postare recomandată

Subbbscriuu ! Aici va fi ultimul loc unde se vor vinde masini manarite de la astfel de "oameni"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 289
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dacian vl

    12

  • deenman

    11

  • lucianwwl

    10

  • BMC MK5

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sustin si eu, puteti vedea mai sus demonstratia, daca nu luati vinurile si verificati ! Crezi ca poti prosti lumea pe fata ?!  :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai si vine aici sa ne infrunte...nesimtire mare:).Vor sa faca si ei un ban ,hotiii!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti ,apropo de verificat vin-urile imi poate explica cineva cum se face chestia asta?unde trebuie sa introduci sau sa mergi cu vin-ul masinii pentru a vedea istoricul ei?si cam ce poti si nu poti afla din aceasta verificare?urmeaza sa merg in Ger. sa imi aduc un golf dar am observat ca pe autovit si auto.ro sunt masini mai bune ca pret si km decat pe mobile.de ,si culmea e ca unii samsari dau si vin-ul masinii in descriere,http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C34151207.html         Pai daca asta are km reali ,ce rost are mai mai mergi in Ger.??desi mi se pare teapa,4400E,151.000KM,fara accident.Pe mobile o asemenea masina se da la 6000 E.Vanzatoru da si vin-ul.Ca sa castige macar 500 euro cat a dat el pe masina?plus costuri sa o aduca in tara.Cum se poate verifica?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca va trimit contractul de vc in care am trecut si km in momentul buy-back lui? semnat de proprietar? am observat ca aici se vand doar masini cu "km reali" chiar am verificat una personal cu testerul si pe bord avea ceva iar pe DSG altceva!! lumea corecta domne aici,ce sa mai zici!


apropos domnule DAVYDSSSSSS, nu vin aici,am fost aici cand tu nici nu visai!!! vezi de cand sunt membru pe acest forum si apoi deschide gura!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti ,apropo de verificat vin-urile imi poate explica cineva cum se face chestia asta?unde trebuie sa introduci sau sa mergi cu vin-ul masinii pentru a vedea istoricul ei?si cam ce poti si nu poti afla din aceasta verificare?urmeaza sa merg in Ger. sa imi aduc un golf dar am observat ca pe autovit si auto.ro sunt masini mai bune ca pret si km decat pe mobile.de ,si culmea e ca unii samsari dau si vin-ul masinii in descriere,http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C34151207.html         Pai daca asta are km reali ,ce rost are mai mai mergi in Ger.??desi mi se pare teapa,4400E,151.000KM,fara accident.Pe mobile o asemenea masina se da la 6000 E.Vanzatoru da si vin-ul.Ca sa castige macar 500 euro cat a dat el pe masina?plus costuri sa o aduca in tara.Cum se poate verifica?multumesc

Mi se pare prea ieftina. Tot asa si-a luat un prieten din 2008 cu 5500euro inmatriculata si cam tot km astia + aceste dotari. Mi se par cam suspecte + culoarea alba. Ceva nu-i in regula.

Am sanse sa gasesc un GTi cu cutie manuala si 4/5 usi pana in 8000 in stare buna ?  :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca va trimit contractul de vc in care am trecut si km in momentul buy-back lui? semnat de proprietar? am observat ca aici se vand doar masini cu "km reali" chiar am verificat una personal cu testerul si pe bord avea ceva iar pe DSG altceva!! lumea corecta domne aici,ce sa mai zici!

apropos domnule DAVYDSSSSSS, nu vin aici,am fost aici cand tu nici nu visai!!! vezi de cand sunt membru pe acest forum si apoi deschide gura!!

Nu ma int de cand esti membru ,nu inseamna ca esti de incredere,te-au prins colegii si acuma ne iei pe noi cu corectitudine,samsarule !

 

 

Dacian Masina aia nu are nici piele pe volan,nu are climatronic,maxidot,fara senzori parcare,cu capace.Nu conteaza km atat de mult cat conteaza unde sunt facuti,personal ca exemplu decat sa iau o masina cu 100.000 km facuti in RO mai bine iau una cu 160.000+ facuti in pe drumurile din Germania.2 cunostinte si-au luat passat 2007 amandoi,unu din RO ,unu din germania.Pai se vedea...care troncane si etc si la tras si la orice(nu e o regula,dar cam asa e majoritar).  Pai la ce optiuni si MAI E SI DIN ANUL 2004(ba esti nebun:)) )PAI E SCUMPAAA,toata lumea stie ca 2004-2005 au fost ani crima cu probleme la Golf 5 de la injectoare,turbo,volante,chiulase si etc.

 

Eu am luat cu 6.000 din Germania cu 179.000 km reali in octombrie/noiembrie anul trecut.An 08/2006  (pe sasiu e trecut direct 2007 si cred ca si in doc de la RAR).Optiuni (Maxidot-climatronic-volan 3 spite piele,model goal cu cusaturi portocalii pe schimbator volan scaune etc fata de aia de mai sus,-toate prostiile de module comfort care le-am aflat pe parcurs da-mi pm sa-ti spun care daca vrei,motor 2.0 TDI 6 trepte 140 cp)Cu totul ma ajuns la 8000E. (am verificat acasa pe tester turbo,injectoare.mi-a aratat omul ca sunt foarte bune).Fata de aproape un an de cand am luat au scazut preturile in draci...adica la banii astia acum mi-as lua din 2008 cu km la fel sau mai buni si poate cu optiuni ceva mai multe,gen jante de aliaj,senzor lumina,lumini picioare,xenon(care toate astea m-ar ajunge pe la  600-700E).Benzinarele sunt mai ieftine in Germania.Eu iti recomand diesel pt oriunde ai merge...eu merg numai in oras cu a mea am facut de atunci 9.000 km,consum 6.5 mediu acuma vara,iarna 6.8).Deci masina aia care ai zis tu e scumpa la ce are pe ea si anul...plus de la 151.000 km la 179.000(exemplu a mea de cand am luato)100% ia din Germania.

 

Bafta sper ca te-am ajutat si imi cer scuze daca am scris prea mult,dar cred ca pot sa te ajut destul cu aceste informatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns davydsss,dar stie cineva cum se verifica VIN-ul unei masini si unde trebuie facut acest demers?ce poti afla de acolo despre istoricul masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut dacian!

 

Trebuie sa mergi la o reprezentanta VW. Poti afla istoricul masinii (intrari in service/ce s-a remediat, nr de km la intrarea in service) - asta daca proprietarul a facut reviziile intr-un service afiliat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun ,sa inteleg ca tre sa mergi la o reprezentanta VW din Ro,care contra cost banuiesc,daca ai VIN-ul masinii il poate verifica accesand o baza de date din Ger,banuiesc tot VW.nu?asta daca reviziile la auto respectiv au fost facute la reprezentanta si dupa iesirea din garantie.!Dar daca dupa ce a iesit din garantie in Ger,reviziile s-au facut la alte firme??aceste date exista undeva centralizat?se poate verifica? din ce am citit mai sus se pare ca , colegul BMC a intreprins o astfel de actiune,nu? poate ne ajuta el cu niste sfaturi sau altcineva!multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca nu se pot verifica, si normal ca nu ai cum sa afli realitate, de aceea tot mai multi au inceput sa nu mai fie interesati de nr de km.   

 

Golfurile din 2006-2007-2008 nu vezi ca toate au 165-179 000km? crezi ca sunt reali? toate cele care vin din Germania, evident ca nu sunt reali, mai nou vezi masini din 2010 euro 5 cu 250 000km.

 

Dupa o perioada in ultimul deceniu s-a schimbat modul de  deplasare a oamenilor in ceea ce priveste locul de munca, pt ca dupa cum vezi o naveta medie in Germania este 100km/zi, asta in cazul unui angajat obisnuit, sunt oameni care distribuie produse pe mai multe provincii si atunci in mod cert fac 300-400-500km/zi.

 

Pustanii care inca au impresia ca au masina an mai nou si cu mai putin km  sa inceapa fie sa verifice km dupa serie (pt ca de obicei reviziile la o masina pe firma/leasing s-au facut in reprezentanta) fie sa ignore nr de km si sa se mai laude cu asta. 

 

Din cate cunosc ii lasi un bacsis unui angajat la reprezenta si iti furnizeaza datele stocate la ei, insa poate sa nu fie complete, doar spre ex sa vezi ca in 2011 aveai X km.

 

Sau daca esti prop masinii in acte, cred ca poti cere fara cost istoricul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Calm domnilor, contului "peteru" i-a fost restrictionat accesul pe vwForum prin BAN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C35027232.htmlce parere aveti despre masina asta?Doresc sa ii achizitionez una sorei mele si asta mi_a sarit in ochi si as vrea si o parere din partea voastra..Nu sunt un cunoscator al motoarelor 1.9_pd eu avand un clasic ALH.Puteti sa imi dati si mie mai multe detalii despre aceste motoare,consum ,etc.Multumesc anticipat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pas, a uitat sa-i lustruiasca si anvelopele ca sa fie tot tacamul, ce sa mai vanzator bou.  Masina aia are :

 

- clima manuala

- geamuri electrice fata-

-bandouri de plastic nevopsite in culoarea caroseriei-

-lipsa cotiera-

- lipsa proiectoare

 

Asta e definitia unei masini de flota,trendline cumparate in 2006, alergate pana la refuz (300 000km  sau pe acolo) si acum o vezi frumoasa toata la 177 000km, tipic samsaresc. PAS, cauta golf de la prim proprietar sau sa scrie nr de km pe contractul de germania.

 

Eu as avea tupeu sa o cumpar, dupa ce as face urmatoarele:

 

- desfacut capac motor, verificat joc tacheti, uzura ax came, injectoare-

-dat jos ambreiaj verificat starea lui-

- verificat lonjeroane, radiatoare, aripi - serie si data fabricatiei pe ele-

- verificat geamuri si anul fabricatiei-

-verificat cu interfata si facut log in mers-

 

Daca axul cu came arata bine poate sa aiba si 500 000km, ca mai merge,  ca mai trebuie schimbat un egr/ o turbina nu ma deranjeaza.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Va salut!

Recent mi-am vandut vechea masina si doresc sa imi achizionez un VW Golf V. Sincer sunt destul de indecis ce motorizare sa aleg deoarece bugetul meu este destul de limitat (in jurul a 4500 E). Din ce m-am informat fiecare motor are cate un defect specific, pe 1.9 TDI dupa 150k KM incep sa apara probleme cu volant sau turbina (ar fi de inteles pentru numarul de KM), pe 1.6 FSI sunt probleme cu sonda Lambda, combustibilul sa fie foarte bun calitativ (CO >= 98) s.a.m.d...

Intrebarea mea este ce considerati ca ar fi mai rentabil din punct de vedere al pieselor si al problemelor sa cumpar la bugetul acesta, eu totusi consider ca mi s-ar potrivi mai mult un motor pe benzina deoarece conduc in jur de 10k KM/an si consumul acesteia nu ar reprezenta o problema atat de mare. Insa nu doresc sa mai cumpar masina inca o data prin piesele de service.

Astept opiniile voastre, va mulumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!