Jump to content

Golf 5 SH


blu
 Share

Golf 5 SH  

370 voturi

  1. 1. Merita ?

    • categoric da
      181
    • da, daca e diferenta mare la pret fata de una noua din Ro
      128
    • nu prea
      38
    • categoric nu, mi se pare o prostie
      24


Postare recomandată

Nu stiu despre ce vorbesti,da am trimis ecu la bucuresti,pentru ca nu stau in bucuresti.Nu vreau sa imi dau datele personale!Nu stiu despre ce pacaleli vorbesti,eu doar l-am ajutat pe om mai sus cu niste sfaturi despre un Golf SH.Preturi,taxe etc.

Eu zic mai bine sa scrii ceva sa-l ajuti pe om aici sau ceva esential la cumpararea unui Golf5 SH,decat sa te iei de lume fara motive.

Ma scuzati de off-topic,trebuia sa-i raspund!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 289
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dacian vl

    12

  • deenman

    11

  • lucianwwl

    10

  • bgd_b92

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, 

 

"bgd_b92", masina mea nu este din 2005-2007 ci din noiembrie 2008 (ultima luna de fabricatie golf 5), nu m-a ajuns 8000 ci 6000 plus 1000 procedura de inmatriculare definitiva (din care 850 timbrul de mediu, bani pe care o sa-i recuperez ulterior). Iti dai seama ca la 8000 de euro ma orientam la un golf 6 dar nu i-am avut. Referitor la mediocritatea masinii asta este parerea ta cu care nu sunt de acord, din punctul meu de vedere are un pic din toate: este fiabila,sigura, consum relativ mic,piese de schimb relativ ieftine, design placut, spatioasa, ergonomie ireprosabila, durata de viata lunga si multe altele. Binenteles asta e doar o parere personala fiecare e liber sa aleaga ce vrea!

Modificat de BMC MK5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am spus ca e mediocra ma refer la faptul ca e o masina comuna, un model aparut acum peste 10 ani pe piata ; deja au mai aparut 2 generatii de golf. Nu am spus-o in nume de rau, dar trebuie apreciata la adevarata ei valoare ; la 8000 euro pe piata SH deja e supra evaluata + ca ( topgear) la o masina mai veche de 3-4 ani te poti astepta oricand sa pice ceva ; daca pui piese bune cu care a venit masina echipata te va tine mult si bine ; teapa iti poti lua si de bani multi si de bani putini..mai naspa e sa dai 8000 euro pe o masina banala, sa mai investesti inca 1000-2000 euro din diverse motive / probleme si sa vrei sa o vinzi . Iar atunci cand vei vrea sa o vinzi ( sau vei fi nevoit ) o vei da cu ~5000 euro pt ca la banii aia -7000-10000 euro ) nu te va cauta nici ala cu coarne...nici macar un mesaj de mistocareala ;

Eu personal am un astra G momentan din 2006; masina fara nicio problema, full option ( interior recaro, pilot, climatronic, anvelope noi (1200lei) + jante aliaj oem, roti iarna, folii, comenzi pe volan, 6 boxe+ multe imbunatatiri ), cu 90.000 km reali ; masina nu are o problema..insa nu are taxa platita ( dar e inscrisa RO, se poate merge asa cu ea ), si o am la 4000 euro fix ; nu m-a sunat NIMENI ! in contextul in care una stock cu dotari de baza e ~ 3300-3700 euro ; deci treaba cu " dau un ban in plus pt o masina buna" nu se prea poarta la noi ; asa ca dupa cum ti-am zis, daca iti cumperi o masina supra evaluata vei plange la vanzare sau daca se va strica si asta ; nu e prima masina impecabila pe care nu reusesc sa o vand...am avut si masini cu probleme la preturi mici la vanzare si alea s-au dat imediat ; insa masinile la pretul corect cu km putini le-am vandut doar prietenilor sau pasionatilor ;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul tau de vedere ai dreptate pt ca vrei sa o vinzi, dar in cazul meu nu se aplica. Mi-am luat masina sa o pastrez mai multi ani nu sa o revand eventual daca nu sunt satisfacut de pretul pe care masina o sa il aiba peste cativa ani o las in familie si aia e.(oricum se devalorizeaza mai putin in raport cu alte marci si motorizari). Daca aveam 8000 imi luam un golf 6 2009-2010 dar am avut 6000 si m-am orientat in banii aia. Ai dreptate e supraevaluata masina daca costa 8000 de euro dar prost este ala care da banii aia nu care cere. Un pret corect pt ce am eu s-ar situa undeva intre 6000-7000(oricum in talon am trecut 2009 an de fabricatie deci mai castig si prin asta ceva la pretul masinii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda..fiecare isi stie mai bine socotelile lui ! Insa piata e moarta..masini sunt cu gramada..la fel si oameni cu datorii...si cumparatorul poate profita din plin pt a achizitiona un autoturism la pret bun ; am pus-o la vanzare doar din simplul motiv ca mi-as lua altceva..nu se vinde, nicio problema, ramane la mine ; la fel si cand am pus ibiza la vanzare..nu m-a sunat NIMENI ! si aia era 2007 cu taxa platita, eu al 2 lea proprietar, numai eu am investit 1200 euro in ea..si cerusem 4000 fix..pana la urma a vrut-o un prieten cand numai era la vanzare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faceti o mica greseala.Eu am dat 8000 cu ea(dar nu se pune taxa 1250 ,500 euro bani la omul care a aduso plus 250 ce a mai fost de facut?filtre ulei)Numai vorbiti aiurea...Eu nu as fi vrut Golf 6?Daca vroiam golf 6 trebuia sa dau vreo 8000 euro numai masina din Germania(si nu era una mai buna,era aia cea mai ieftina posibila) si ma ajungea sa zic la 9000(pt ca taxa era euro 5).Da aveam golf 6,dar cu cine stie ce km si cine stie ce optiuni.

 

BMC tu ai dat 7500 cu totul(taxa,masina adusa,etc) si eu am dat 8000,asa ca numai zice ca "daca aveam 8000 luam golf 6"ca nu luai.

 

Bgd nu te supara pe mine,dar masina aia astra g daca e si benzina la km aia (daca sunt reali) maxim 3500 euro as da(daca ar fi diesel)la benzina nici 3500 euro nu as da:))...Pentru ca nu as da,am avut opel ,i stiu valoarea,astra g e un fel de hatchback mi se pare mie mica nu-mi place de nicio culoare,nu e ca un passat(care as da 3500-4000,chiar si 2003-2004),stiu cat consuma un benzinar,stiu ce probleme am avut cu ele.

 

masina nu are o problema..insa nu are taxa platita ( dar e inscrisa RO, se poate merge asa cu ea ), si o am la 4000 euro fix

 

Eu daca as vedea la o masina chestia asta nici nu as mai suna sa ma interesez,m-as gandi ca e o teapa,o vrajeala o ceva.Omu vede 4000 euro si vede doar 4 cuvinte "nu are taxa platita".In fine e parerea mea,e masina ta nu ma bag la vanzarea sau pretul ei.

 

Tot ce am spus mai sus despre masina ta bgd e strict parerea mea,nu vreau sa te enervez sau sa te supar!Scuza-ma daca te supar!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

topgear : nu ma enervezi, pt ca nu ai de ce ; este parerea ta personala si o respect ; stii cum e, gusturile nu se discuta ; dar...nu stiu cate stii tu, insa e z16xep, fara probleme, twinportul ; plin pe plin consum urban 8 si extraurban 5 la mers legal ; 3500 este una stock dupa cum am spus, fara imbunatatirile aduse s.a.m.d ; de ce e o vrajeala faptul ca citeste omul " fara taxa " ? ca asta e guvernul nostru de rahat? care a blocat piata auto ? in 2006 nu se platea taxa de timbru ; cu ce pacalesc eu pe cineva ? desigur, acum toti isi cumpara masini din Jermania, ca deh, oricum trebuie sa plateasca taxa ; si decat una cu 100k km in RO mai bine una cu 300k km din DE samsarita si veche de 10-13 ani; daca asta e mentalitatea unora pe mine nu ma deranjeaza ; de banii astia puteam sa imi iau si eu passat b5.5 sau e46 ; insa intretinerea o pui la socoteala ? manvrabilitatea si dimensiunile lui o fac o masina buna pt Bucuresti ?  important este sa iti cumperi masina pe care o poti intretine ; am avut de ales intre G 4 highline si opelul asta ( cam astea mi-au placut la momentul acela pe piata )  si datorita consumului enorm si performantelor slabe ale motoarelor 1.6 de la vw, am ales cel din urma ; gandeste-te la preturile de noi ale masinilor in cauza, cum ar fi golful tau, si deprecierea in timp si pretul pe piata ; plus ca mie imi place sa cumpar o masina stock si sa o fac a mea ; stii, vorba aia " Built not bought ! " ; satisfactia e alta ; 

p.s : taxa nu e enorma, e ~450 euro ;

p.s2 : vezi, asta e problema defapt ! doar daca auzi ca nu e taxa platita nici nu te-ar interesa ca poate fi o masina foarte buna in care sa nu investesti un leu ! doar sa ii platesti taxa in cazul in care vrei sa o inmatriculezi pe numele tau ; si asta o faci si pt o masina de afara ; la noi mai gasesti masini cu km puini la bani putini din diverse motive ( rate la banci , probleme, decese, etc ) insa in Germania, masina ieftina cu km putini -> niciodata ! 

p.s3 : multi km fara probleme va doresc tuturor ; 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bgd (bogdan presupun ca te cheama) eu totusi nu inteleg cum de nu ai reusit sa vinzi masinile pe care le-ai scos la vanzare in trecut! Deci baiatul de la care mi-am luat masina se ocupa cu asta ca al doilea job. Omul se duce 1 data pe luna in Olanda (are cateva surse acolo am inteles ca ar fi stat vreo 10 ani acolo si iti dai seama ca stie mersul treburilor), cumpara o masina de obicei VW sau Opel le aduce binenteles o "cosmetizeaza" putin pune anunturi o scoate in targ etc si in maxim 2 saptamani o vinde dupa care reia ciclul. Eu mi-am luat masina in martie de la el si de atunci numai ce stiu eu sigur a mai dat vreo 3 masini (un passat, un opel astra si inca ceva). Nu cred ca piata e moarta eu zic ca de obicei trebuie sa oferi potentialului client cam ce se vinde pe la noi la preturi cat de cat corecte. Eu stiu exact ce i-a facut la masina mea inainte sa mi-o vanda desi omul la o adica e samsar:

 

1.A dat km inapoi (da, m-a deranjat dar am mai scazut la pret si oricum nu era multi kilometri si aia facuti in proportie de 90% pe autostrada)

2.A polishat masina (lucru care m-a scutit de o cheltuiala in plus, masina luceste,arata f bine ceea ce iti dai seama ca nu ma deranjeaza)

3.A spalat motorul (lucru care iar nu ma deranjeaza arata ca nou nu am mai stat eu sa-l degresez si asa mai departe) 

 

Deci lucruri prea ""rele""nu a facut la ea, sigur sunt si cazuri in care unii incearca sa mascheze lucruri grave la masina (era unul care a vrut sa combine un audi a8 la un pret de nimic dar masina era pe din 2 :)), sasiul stramb, etc). Oricum depinde si de noroc si de modul in care investighezi masina la achizitie si altele. Vezi ca sunt targuri de turcaleti in Germania care dau tepe groaznic cu masini. Infine, si referitor la piata auto nu cred ca e moarta cel putin piata second hand in ultimele 2 luni numai eu am 3-4 cunostinte care si-au luat masini si multi altii care intentioneaza sa faca asta. Numai bine! ;)

Modificat de dudu
nu mai da Quote mesajului anterior! Mersi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa ma cheama :D 

Bmc, am multi prieteni care au vw / bmw / audi / opel ; un caz concret e un prieten foarte bun care in ultimii 4 ani a avut un passat 1.9 131 cp si un G4 variant acelasi motor ; le-a cumparat pe la ~180.000-220.000 si le-a vandut pe la 400-450.000 ( el merge cam 100.000 + pe an ) , normal, cu 150.000 in bord ca altfel nu le lua nimeni ; masinile nu aveau probleme, investise in ele doar strictul necesar ; passatul l-a dat curand ( acum 1 luna ) cu 3500 euro ; a fost bataie pe el, mai avea putin deschide o licitatie ; daca avea in bord 450.000 nu se mai atingea nici draq de el ; deci...intelegi acum de ce prefer sa cer putin mai mult pe o masina corecta ? Si da..uite asa pur si simplu nu le-am vandut pe cele bune ; am avut un ibiza negru din 2005, primul proprietar pe carte, 53.000 km reali, full option si l-am avut cu 3800 pus ; a stat 2 luni pe autovit, apoi nu am mai platit ; a venit un baiat incepator care nici nu s-a uitat la masina ca nu se pricepea, nici macar nu a mers cu ea si a cumparat-o cu banii jos, pt ca ramasese anuntul pe clubseat ( uitasem sa-l sterg ) ; singurul care a sunat, a si cumparat-o ; la fel si cu YBZ-ul din semnatura ; l-am pus la vanzare, nu l-a vrut nimeni ; am zis ca nu-l mai vand, si pana la urma l-a luat un prieten bun care isi cauta o masina buna ; ca idee, am mai avut un bravo T-jet 150 cp care l-am dat cu 4300 euro dupa 2 luni pt ca nu prea am fost atent la cumparare si mai necesita o investitie de 2-3000 euro ; la fel, s-a dat imediat ; o corsa D coupe din 2007 care am dat-o in 2012 cu 4500 fix, a avut la clienteala de nu ma intreba..era cea mai ieftina de pe piata, dar tot asa ; necesita investitii ; deci la noi in tara, afacerile se fac cu masini ieftine si praf tehnic dar impecabiel estetic ; de aceea iti spun din experienta ca este foarte greu sa gasesti o masina buna in care sa nu investesti un leu  ( cum este opelul in cazul meu ) ; ca idee, anvelopele m-au costat 1200 lei ( fara jantele de aliaj ) ; daca vreau pot sa ii cumpar un set de 4 bucati la 100 lei facute praf, sau sa ii pun rotile de iarna, sa ii iau interiorul si multe altele de pe ea si sa o dau cu 3000 ; dar nu vreau sa fac asta, pt ca nu o vand de nevoie ; daca se vinde bine, daca nu iarasi bine ; insa incercam sa scot in evidenta mentalitatea romanului..cauta doar ce este IEFTIN ! nu se gandeste si cat mai investeste dupa aceea in masina..sau crede ca o scoate la capat cumva, cu timpul ; multi nu vor o masina buna, perfecta, fara chichite si probleme ; majoritatea masinilor in care am fost pasager, ba avea cate un bec aprins in bord, batea ceva, greieri, probleme pe exterior s.a.m.d iar pe proprietar nu il interesa...la gropi daca ii ziceam " bate ceva pe dreapta...?!" raspunsul lui era " dao drq..se invarte roata..." ; asta la audi  a6 ...dupa cum am zis, nu banii sunt o problema acum pe piata SH...cu 3500 euro iti iei logan din 2008 sau audi a6 / bmw 330 e46 ; un kit de brate pe fata la audi a 6 e ~3400 lei ; si la masini vechi de 10-15 ani....complicate....investesti continuu ; de aceea vinde prietenul tau masini de genul passat foarte bine ; pt ca lumea tine la imagine..si daca vede o masina mare, dotata, care ofera o oarecare prezenta la un pret de ~3-4000 euro..de ce si-ar lua logan ? mai bine mergi pe strada cu un passat care bate si troncane de ii ies sarmele prin cauciucuri decat un logan / astra ; pretul suspicios de mic pt o masina SH ar trebui sa le dea de gandit multora...dar prefera sa se minta frumos ca au facut o alegere buna...am pierdut si eu ceva bani si timp prin servisuri pana am invatat sa imi aleg o masina buna ( adica sa mai reduc din sansele de a merge la servis direct la fata locului ) ; am intalnit atatea de nici numai tin minte...masini care mergeau bine iar in servis constatam ca mai trebuie investiti minim 1500 euro in masina ca sa fie ok ( asta la niste prieteni, nu la reprezentante unde iti face devizul de sute de milioane ) ; masini fara airbaguri in capac, cu chiulasa fisurata sau inceput de sfarsit pt cutie de viteze si multe altele...daca vrei mai bine discutam mai multe pe pm ;)

 

G5 imi place ca masina pt ca este oarecum simpla, are un aspect placut ochiului ( mai putin fusta aia de la bara spate...), piesele sunt acceptabile la pret, tinuta de drum e buna, directia usoara, cutia la fel, pozitia la volan foarte joasa ( ceea ce imi place mult ) si cu siguranta sunt si alte plusuri ; insa pretul mi se pare mare pe piata SH ; 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul e mare la VW in general pt ca modelele anterioare si-au dovedit fiabilitatea in timp si prin urmare si-a capatat o reputatie buna in timp marca. In schimb romanul prefera masini ieftine si dintr-un simplu considerent: Nu are bani! Pai io m-am chinuit  vreo 2 ani sa strang din simplul motiv ca merg pe premiza "imprumut imi fac doar pentru casa sau o afacere rentabila" in niciun caz pt un moft de-al meu. Si am reusit sa strang in conditiile in care am avut oportunitatea sa fac am un al doilea job in paralel cu ocupatia mea principala si nu m-am atins de salariu cateva luni bune. Dar vezi ca majoritatea nu au 5000-6000-7000 de euro in banca cu care sa-si cumpere o masina cu banii jos prin urmare isi iau ceva la 2000-3000 si aia trasi de par din pacate...Sa stii ca baiatul aduce masini si la 8000-9000  passatul ala era din 2010 daca nu ma insel deci nu vinde numai ciurucuri. Infine, in schimb ai dreptate romanul cumpara mai mult dupa aspectul exterior tinde sa uite de partea mecanica care e cea mai importanta desi si la exterior daca e lovita, zgariata, sau are rugina conteaza f mult. Eu cand mi-am luat-o am verficat-o de a luat-o draq: la reprezentata i-am verficat istoricul, am fost la mecanic pt inspectie si a mai vazut si cumnatul meu care s-a ocupat cu masini multi ani si cred ca i-au trecut prin mana nu exagerez cel putin 100 de masini ba de la munca ba combinatii ba personale, nu mai pun ca si taicamiu a avut un cuvant greu de spus el fiind sofer profesionist a vazut multe la viata lui.

Modificat de dudu
nu mai da Quote mesajului anterior! Mersi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMC masina nu se spala la motor,e cea mai mare prostie,numai stau sa zic de ce...uitate pe google.Ca idee cand am vandut opel corsa C cu 1650 euro anul trecut(am dat pe ea 5000 in 2005)am deschis capota la masina si omul a zis"aa ce bine in sfarsit vad o masina care nu e spalata la motor" si m-a bucurat acest lucru,dupa m-am interesat si eu care e faza cu spalatu la motor.Si apropo ai dreptate la faza cu turcaletii in germania,cine nimere sa cumpere de la ei e mai rau ca o masina rulata in Romania.

 

BGD tu stiu ca zici ca dai o masina corect si buna la un pret mai mare,dar daca romanul cumpara de la 400-500k km la 150k km dati inapoi ce mai vrei? :))Altceva altii mai bine dau 600 lei pe niste anvelope si i doare undeva...crezi ca i intereseaza pe ei la pret ca ai bagat tu 1200 lei in cauciucuri doar?pe tine te doare ca tu i-ai bagat.SI ti-am mai spus o masina SH cu 150k km poate sa fie mai buna decat opelul tau cu 90k km reali sau la fel de buna.

 

Cand am luat masina am si zis la om sa puna pe cineva sa-i de-a talpa si sa se uite in spate sa vada daca iese ceva.Am si zis ca nu suport masinile astea smechere A6-A4(astea peste 2008) ,passaturi la fel si toate smecheriile si cand baga picioru in ea si face "nori de ploaie" prin spate.

 

Vrei o masina buna SH? platesti.Vrei o masina Forjata SH la pret mic?ai masina,dar numai conteaza cum troncane si cum scoate fum.Si nu neaparat ca lumea tine la imagine,in ansamblu pasaturile au fost masini bune intotdeauna mai ales alea mai vechi inainte de 131cp.

 

Dintre toate golfurile ,golf 5 a fost cel mai problematic dintre toate,dar uite ca tot 8000 am dat pe el.Sincer va spun ca nu am avut ce sa iau...Audi A4 2005-2006(un model frumos,dar cu probleme mai multe ca la golf5,injectoare,filtru particule etc),Opel Vectra C (la fel un model frumos,dar am inteles ca la fel de problematice sunt,alea 1.9 erau mai bune,dar era motorul prea mic si caroseria prea grea ,un 2.2 ar fi fost bun la ele,dar taikmiu a zis sa nu trec peste 1999 cm3:)) ),passat 2005-2006 (problematice si km in draci in germania),Bmw 320 2005-2006(prea forjata si la 8000,tractiune spate,daca era de putere luam Golf 5 GTD,dar daca vroiam de aspect luam A4 sau Bmw 320,care daca ar fi fost banii mei poate as fi luat).Daca as mai fi avut 2000 in plus 100% as fi cumparat golf 6 care am inteles ca l-au facut tanc,este foarte bun!Dar urmatoarea masina poate o sa fie un golf 6!

Modificat de topgear4all
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, normal, doar nu cer 250€ in plus pe masina ca i-am luat eu cauciucuri noi; oricum majoritatea ati inteles ideea ; acum depinde de ce vroiai tu..eu pe vw numai pun pret pe fiabilitate; personal in 5-6000 euro as fi luat un peugeot 308 ,( masina anului) ford focus 2 facelift sau noul citroen C4 ; din 2008-2011; 308-ul chiar mi se pare o masina buna si frumoasa ; francezii incep sa exceleze pe partea de fiabilitate si siguranta pe cand vw regreseaza ; niciun constructor nu a avut atatea probleme cu motoarele..au fost probleme la senzori / electrica/ suspensii/ caroserie..insa la motoare problematice ( turbina/ injectoare/ chiulase/ lanturi distrinutie/ cutii automate) vw castiga detasat ; jos palaria, mai ales pt renault ; sunt prea multe de zis...problema unora e ca sunt fixati ca si caii cu capastru pe opel/vw ca au auzit ei ca sunt fiabile si ieftine la intretinere..tare rau imi va parea de ei cand vor fi dezamagiti ;

Btw, G6 chiar isi merita banii ! Un mare pas inainte fata de G5

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da G6 ...e de 100 ori mai buna ca Golf 5...G6 se aseamana cu G4 deoarece ambele au fost tancuri,masini foarte bune.Dar G6 din cauza tehnoligiei avansate e si mai buna.G6 chiar o sa vreau si DSG de data asta si pentru sportivitate si pentru relaxare.

 

Eu stiam de niste probleme vechi la renault cu ambreiaj dintotdeauna in fine...la fel si la peugeot a avut taikmiu un peugeot din 83 parca si a bagat inca o data bani decat masina.E adevarat a carat mult cu ea(era break) ,dar cate ia facut masina aia am zis ca peugeot nu o sa iau in viata mea...a dat prin 2000 cam 9000 E(erau bani atunci si acuma sunt...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@topgear4all: doar asa, stii ca pe Vectra C 1.9 are 101, 120 si 150cp, pe cand 2.2 are 100, nu? Asta ca ziceai ca e mic 1.9 pentru caroserie :).

Cum o fi Golf 6 un mare pas inainte fata de 5 cand sunt identice in proportie covarsitoare pe parte mecanica, nu stiu :D.

In cateva luni trebuie sa mai luam o masina in familie in 8-9 MAXIM 10k. Vad ca va speriati la 5-uri de 8000 de euro, dar masinile dotate si cu km pana-n 120k sunt pe la 9000 :). Da, Golf 5. De altfel, mi se pare si normal ca omul sa nu o dea mult mai jos de 1/2 din pretul de achizitie cand masina are ~100.000km..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@topgear4all: doar asa, stii ca pe Vectra C 1.9 are 101, 120 si 150cp, pe cand 2.2 are 100, nu? Asta ca ziceai ca e mic 1.9 pentru caroserie :).

Cum o fi Golf 6 un mare pas inainte fata de 5 cand sunt identice in proportie covarsitoare pe parte mecanica, nu stiu :D.

In cateva luni trebuie sa mai luam o masina in familie in 8-9 MAXIM 10k. Vad ca va speriati la 5-uri de 8000 de euro, dar masinile dotate si cu km pana-n 120k sunt pe la 9000 :). Da, Golf 5. De altfel, mi se pare si normal ca omul sa nu o dea mult mai jos de 1/2 din pretul de achizitie cand masina are ~100.000km..

 

Foarte bine pentru spusele cu pretul pentru Golf 5 la 100k km.Asa e ,gandirea asta o am si eu:).Am vazut G5 care doar masinile din germania costau aproape 8000E.An bun,km,dotari,dar da exista.

 

Si numai dizgratia G6 ca iei bataie:)) ,glumesc,fa comparatie la G6 si G5 intre posturi sa vezi care sunt cele mai discutate la fiecare si o sa-ti dai seama de probleme.Dute la 10 mecanici (buni) si intreabai "Domnule ce e asa mare diferenta intre G6 si G5 ca eu zic ca nu e"...sa vezi cum se uita.Piesele sunt mult mai stabile,mult mai durabile,mult mai bune.Poate pe G5 au vrut sa schimbe ceva si sa bage chestii noi fata de G4 si nu prea le-a iesit mai ales primii ani,dupa incet incet le-au facut mai bune,dar la G6 au facut totul perfect pentru ca s-au perfectionat pe G5....

 

Eu am G5 ,nu spun ca e panarama,spun ca e mult mai bun G6 ca orice decat G5,la orice vreti voi(interior,piese mecanica,electrica,sunet din masina,suspensii,troncanituri...orice:)) )Urmatoarea masina si asta poate peste 3-5 ani o sa fie G6,asta as vrea eu,dar pana atunci cine stie ce se intampla,ori nu mai imi permit,ori imi permit mai mult...

Modificat de topgear4all
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, nu am vazut Golfuri 5 cu pistoane topite in motor, nici cu EGR-uri facute praf mai devreme de 100k km, cu atat mai putin cu lanturi de distributie sarite cu luat tot motoru' dupa ele si lista poate continua dar nu are rost sa facem offtopic :).

LE: incearca sa nu mai dai Quote la mesajul anterior - or sa te vada moderatorii si te urecheaza :P

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exceptia de la regula,dar eu zic ca G5 a avut si are cele mai mari probleme din Marca Golf (si modelele mai vechi de au probleme..lasa-le incolo ca sunt vechi).Nu cred ca exista o masina ,model orice in care sa nu fi existat probleme de mecanica ,partea cu motoru si etc...sa fim seriosi,iar eu nu am auzit de pistoane topite in motor pana acuma in viata mea,sincer.Nici nu sunt mecanic ,dar din cate lucruri cunosc ca imi place sa aflu si sa intreb nu am auzit de asa ceva.EGR-uri se poate din cauza benzinei,motorinei foarte "bune"din Romania.Am inteles ca distributia (lanturile sa zicem ca si eu am avut corsa si era pe lant) pur si simpla poate sa se deregleze de la unghi ,lantul se slabeste in folosinta intervine combustibil prost ->pac rateu-> pac sare distributia,acuma depinde cum sare la fiecare,poate sa nu-ti mai porneasca motorul,sau poate sa se intrerupa in mers(cum imi facea mie).Daca tu ai patit toate alea de mai sus pe G6,nu pot sa spun altceva decat ghinion si huaa Romania!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Înainte de a va ruga sa încetați cu versus-ul, existând o arie separata pentru asa ceva, o sa îmi spun părerea (spun eu) avizată.

Sunt fost posesor de mk4, mk5, am avut mk6 masina de serviciu iar acum conduc destule des mk7

Nu poți spune neapărat ca exista unul clar mai bun decât celalalt ci exista un model care s-a bucurat de succes și altul nu... Mk6 intra clar în a doua categorie, nu prin prisma defectelor ci prin durata de viata tradusa automat în număr de unități pe piața.

Mk4 a avut aproape 8 ani de viata, mk5 spre 7 iar mk6 doar 4 deci este evident ca statistic apar mai puține defecte la mai puține unități vândute.

Mk4 a adus PD-ul, mk5 TSI-ul și DSG, mk6 CR-ul doar dacă ne gândim la motoare și transmisii, fără a lua multe altele în calcul. Fiecare din noutățile astea a venit cu plusuri și minusuri asa ca a cataloga sau ierarhiza fiabilitatea lor mi se pare un pic arbitrar și subiectiv. Nu exista masina bullet proof, toate cedează și factorul rezistenta tine destul de mult și de chestia aia aflata intre volan și scaunul stânga fata...

Rog sa încheiem acest trend de discuție, acest topic se adresează celor care vor sa își cumpere un G5 SH și nu cauta neapărat comparații - existente oricum în aria de Versus.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate Dudu ar trebuie sa incheiem cu aceste polemici off topic. Totusi daca se poate vreau sa fac o mica completare dupa care incheiem discutiile acestea, pentru ca ma aflu in cunostinta de cauza si as vrea sa impartasesc informatia si cu voi. Mai exact sa lamuresc 1 aspect legat de diferenta intre Golf 5 si 6 . Din motive de confidentialitate nu va pot spune cu ce ma ocup si unde lucrez doar atat pot spune ca sunt angajat in industria constructoare de masini si am avut si am acces de-a lungul timpului la f multe informatii referitoare la absolut toate aspectele ce tin de aproape 90% din masinile de pe piata auto la momentul actual:

 

Intre golf 5 si golf 6 NU exista diferente notabile in ceea ce privesc urmatoarele aspecte:

Exterior:

1. Sasiu acelasi ca la Golf 5

2. Platforma identica ca la Golf 5

3.Tren de rulare identic, suspensii identice

4.Bielete, fuzete, tot ce tine de mecanismul de directie identice

5.Aerodinamica si elemente protectie sasiu identice

6.Pompa carburant, mecanism de circulatia a carburantului identice

7.Dimensiuni totale lungime si latime: diferenta de cativa cm, greutate totala identica (la doua motorizari identice), ampatament sol aceealeasi dimensiuni.

8.Esapament identic

 

Interior:

1.Plansa bord aproape neschimbata sa zicem ca s-a facut un facelift

2.Ergonomie, modul de rabatarea a scaunelor, volum portbagaj identic,acelasi spatiu pt pasageri

3.Elemente de design interior, finisaj, materiale folosite aproape identice cu unele mici modificari

 

Diferente notabile intre Golf 5 si Golf 6:

Exterior:

1.Design faruri,stopuri, forme si linii geometrice putin schimbate

 

Interior:

1.Amplasarea butoanelor electrice pe lateral stanga cu inclinatie(f bine amplasate un plus la capitolul ergonomie)

2.Schimbari pe la navigatie, lumini din bord albe in loc de albastru, ecran putin schimbat si floricele din astea dar cum spuneam nu schimbari majore

 

Ce aduce in plus Golf 6 fata de Golf 5 (din ce am retinut din surse posibil sa-mi mai scape ceva):

1.Motorizari noi ( ex 1.6 TDI,etc)

2.Tehnologia bluemotion

3.Tehnologia common rail

3.Park assist, ACC 3 module(normal, sport si confort), tehnologii din aste gen asistenta in timpul conducerii care oricum dispui de ele in functie de nivelul de echipare al masinii.

 

 

Concluzie: La modul general vorbind diferente prea mari nu exista parerea mea dat fiind ca am adus argumente suficiente, comentariile de genul "nu exista comparatie intre Golf 5 si Golf 6 " in favoarea ultimului nu isi au rostul. Evident ca alegerea logica si cea mai inspirata este o versiune sau o generatie cat mai noua posibila dar asta si in functie de bugetul de care dispune fiecare.

 

Ca sa inchei si ON TOPIC sfatul meu este urmatorul la intrebarea: merita sa-mi cumpar Golf 5? Raspunsul in opinia mea este: Daca ai buget de pana in 5000- 7000, DA! Daca ai buget de peste 7000-8000 orienteaza-te la Golf 6!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Propun sa se stearga ultimele posturi offtopic.

@BMC: cu tot respectul, dar sunt de parere ca nu ai retinut bine. Esti departe de adevar cu cateva liniute de acolo..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mai bine se sterge! Cu tot respectul Mike, parerea ta este neavizata, neoficiala si pur si simplu subiectiva. Daca nici feedback-ul unor ingineri din domeniul auto (retine ca sunt info care provin din documente oficiale din departamente care se ocupa cu analiza concurentei pe piata auto) nu mai este de luat in considerare atunci ajung la parerea ca este absolut inutil sa mai comentez si sa mai vin cu vreun cu un sfat util unei persoane interesate de mai multe detalii. Numai bine!;)

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice masina intretinuta costa mai mult.

De aceiasi bani poti sa-ti iei model mai vechi si dotat+ingrijit sau poti sa iei model mai nou sau mai slab dotat.

Alegerea e simpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am revizitat targul Vitan, incep sa-mi fac un obicei din asta, plimbandu-ma printre masini am dat de una oarecum interesanta, onesta.  

 

Golf 5  an 2007 motor 1.9 BXE 6 trepte 105 cai, km ~ 160 000km, inmatriculat in Ro/B condus de nevasta vanzatorului, cateva zgarieturi pe ici pe colo (o infundatura scoasa cu pop a dent, insa minora) insa destul de dotat (spalatori faruri, proiectoare, cotiera, volan 3 spite piele, culoare albastru inchis, jante aliaj 16 cu anvelope vara noi). Taxa platita si nerecuperata daca va intereseaza probabil masina e inca spre intrarea dinspre Carrefour- pret 6750 E negociabil. (taxa a fost 1000E).

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au probleme cu rugina Golfurile 5 ? Am ocazia sa cumpar o Octavia 2 1.9 full de la un prieten cumparata de noua, are 110.000km reali, este din 2008 si mi-o da mie cu 6200. Cu taxa as ajunge undeva la 7000. Nu mai necesita nici o investitie, are toate reviziile la zi, este in perfecta stare mecanica. Este de culoare neagra. Dar are problema cu rugina. A fost facuta de 2 ori si deja da din nou rugina in ea. La aripi si praguri. Sa o cumpar ? Mecanic este perfecta, stiu istoricul, km sunt 100% reali, am fost cu el si cand a cumparat-o din reprezentanta.

Sau reusesc sa gasesc in Romania un Golf 5 1.9tdi fara DPF cu 6000-7000 inmatriculat cu max 150.000km ? Imi plac la nebunie modelele care au faruri cu xenon.

Inca ceva, doua VW JETTA cunosc personal care au aceleasi probleme cu rugina ca si Octavia de mai sus. Si cunosc inca o Octavia cu rugina. Asa slaba tabla au ?

Modificat de Scorpyon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are problema cu rugina golful 5. are probleme minore, gen de la lichidul de parbriz rugineste cercul de la yala de la haion, insa masina nu,

 

Daca vrei masina buna uite aici, daca nu are defecte majore (chiar daca are motorul varza cu 1000E il faci nou ca dotari e de vis:

 

http://vwforum.ro/topic/113166-vand-vw-golf-5-19-tdi-105-cp-2004/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!