Jump to content

Motor Tdi 1,9 66kw cod ALE


adeona
 Share

Postare recomandată

Salutare la toata lumea,

Sunt in tratative sa compar un golf cabrio, 1,9 TDI, 66 kw, cod motor ALE, 290000 km, din 2001

Am cautat pe forum informatii despre acest tip de motor, dar nu am gasit nimic

Intrebarea mea este daca detine cineva o masina cu acest cod, ce probleme specifice are ( sa zicem in comparatie cu ALH despre care am citit ca ar fi cel mai fiabil ), sau daca aveti informatii din alte surse.

Stiu ca sunt destui km dar ptr in diesel eu zic ca e ok (detin momentan o Alhambra 1,9 tdi, 85 kw, model 2003, cod motor AUY, cu care am 550000 km ( am luat-o la 143000 ).

Am postat aici deoarece stiu ca e construita pe platforma mk3 desi unii zic ca e Golf 4.

Multumesc anticipat ptr informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cabrio ala e un hibrid de masina..nu e nici G3-nici G4-.Oricum,elementele interioare aduc mai de graba cu G3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , stiu, unii zic ca e mk3,5 ....

Presupun totusi ca acest tip de motor (ALE) nu a fost montat doar pe cabrio ( am vazut ca nu sunt foarte multi posesori pe aici pe forum)..

Asa cum am mentionat, incerc sa aflu pareri pro si contra ca sa pot sa fac o alegere buna ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosc pe cineva cu ALE pe golf mk3 variant. Masina are foarte multi km fara a avea vreo problema pe partea motorului.

 

Ce este interesant la acest motor este faptul ca este EURO 3. De aceea, pe golf 3, ALE, este singurul motor ce iese de sub tipar, absolut toate celelalte motorizari din gama VW golf3/vento fiind EURO 2.

 

Masina este construita pe platforma GOLF 3 Cabrio. Este in fapt un facelift al Golfului 3 cabrio. 

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru feedback. In plus, masina care ma intereseaza are filtru de particole, deci umweltplakete 4 ( verde ) in clasificarea germana, cera ce-ti permitea accesul in zone centrale din diferite orase UE. Nu stiu daca acesta e neaparat un lucru bun ( ma refer la filtru ) dpdv al fiabilitatii ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adeona dpdv al fiabilitati motorul ale pe care il are golful meu are 310 000 km masina avea 218 000 de km cand am cumparat o sunt foarte multumit de ea trage foarte, bn ca intretinere kit de distributie si ulei bun atat in rest drum sa ai .

 Din cate am inteles motoarele astea sunt garantate 500 000 km fara sa umbli in ele 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ptr precizari, daca ai ceva recomandari referitor la ce ar trebui sa verific ( ma refer in special la motor ) inainte de a o cumpara, sunt receptiv. Desigur orice sugestie de la colegii de pe forum e binevenita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul acela de particule fiind aftermarket nu este legat la electronica masinii deci nu poate prezenta probleme in cazul in care se infunda sau se defecteaza.

Iar in Romania din pacate nu te ajuta pentru ca cei de la RAR sunt cum sunt .

 

Masina va iesi Euro 3 cum este trecuta in cartea ei din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu ma asteptam sa iasa E4. Eu socotelile le-am facut pentru E3. Sa inteleg ca acel filtru la adaugat ulterior pentru a putea circula cu masina prin "zonele verzi" Ce se intimpla daca este inlaturat, se maresc noxele? Influenteaza cu ceva puterea / cuplul masinii ?

 

Multumesc ptr lamuriri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adeona  eu am inmatriculat masina acu vreo 4 luni si ceva si cei de la rar au scos o euro 2 cea ce ma bucurat ca timbrul a fost mai mic fata de euro 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant, din ce am studiat eu, taxa pentru E3 e mai mica ca cea pentru E2. Ce motorizare ai si din ce an e prima inmatriculare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina este fabricata in noiembrie 1998  19 tdi  si timbrul de mediu a fost de 6.456 ron  aceeasi motorizare la euro 3 e undeva la 14.000 ron

 

a fost prima inmatriculare in romania 

 

post-57997-0-82188800-1378627664_thumb.j

Modificat de Gabi_Ciolpani
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant. Am incercat sa calculez pe site-ul anaf pentru euro 3 si imi zice "NaN" . Nu stie sa calculeze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am reusit:

 

1896 cm3, E2, > 14 ani, CO2 140 rezulta: 1427€ / 6456 lei, cat a spus el ca a dat. Pentru E3 rezulta 476 € / 2153 lei ( nu avea cum sa fie mai mare ). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ziceam si eu.....

 

@Gabi_Ciolpani fuguta la RAR. arata-le ca e Euro 3 si apoi fuguta la ANAF sa iti restitutie diferenta de bani. (~1000 euro).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate masina s-a vandut, dealtfel cum era si de asteptat ... :tuktuk:

Oricum optiunea de a achizitiona un golf cabrio ramane in vigoare ..

Multumesc tuturor pentru raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adeona, nu ezita sa iti cumperi mk3 1.9TDI ALE, eu zic ca este mai fiabil decat 1Z sau ALH(glumeam, astea sunt mituri inventate de romani, toate TDI'urile sunt bune).
Eu sunt fostul propietar al unui golf 3 variant din decembrie 97, de care spunea colegul tracto.Masina am cumparato in 10.2008 si am vanduto anul trecut in vara la un prieten foarte bun.In 4ani de zile cat am fost propietar, nu am avut nici cea mai mica problema.Am folosit doar ulei castrol magnatech 10W40, schimbat la 10.000km si filtre mann, iar in sistemul de racire doar antigel(6.5l) HEPU G12+, fabricat in Germania.Porneste foarte usor(nu i-am schimbat bujiile niciodata), se foloseste inca de toata puterea.In prezent la 375.000km+ merge foarte bine, actualul propietar este foarte multumit.

memories  :D :

 

post-38681-0-74373000-1379838466_thumb.j

post-38681-0-46819900-1379838475_thumb.j

post-38681-0-36508800-1379838491_thumb.j

post-38681-0-09014200-1379838502_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru feedback, nu ezit, interesant este ca urmatoarea care am gasit-o e tot un ALE, pe care incerc sa ma lamuresc ca nu e o teapa, ptr ca arata prea bine. Oricum in Octombrie voi pleca in Germania , voi sta 2-3 saptamani, timp in care sper ca voi gasi o masina care sa-mi placa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!