Jump to content

Probleme 3.0TDI (Touareg 7L)


iugdra
 Share

Postare recomandată

Astăzi am băgat mașina în service, dau jos injectoarele și le duc la verificat. Revin după cu noutăți, în cazul în care o să mai aibă alt coleg aceeași problemă.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, revin cu noutăți, nu bune însă asta e. Am trimis injectoarele la verificat, am primit răspuns ca toate 6 sunt slăbite electronic, explicându-mi ca ele trebuie sa fie între 170-200 kohmi. Am luat 6 injectoare noi, le-am trimis la verificat pentru siguranta 100%, le-am pus pe mașina și mașina la subturare in treaptele 4/5/6 tremura rău, gen merge înecat/in suturi. Valorile la relanti la injectoare sunt perfecte(între -0,3 și +0,4). Mașina este softata de către vechiul proprietar din Germania, am pus soft original, același lucru. Pe lângă asta se aude in sarcina de la 2500 rpm tacanit de injectoare. Pe tester nu am nicio eroare. Ce poate sa fie oare? Am crezut inițial ca am spart ceva piston, însă am avut ocazia sa văd acum recent un A6 3.0 cu piston crăpat, dar acela avea presiune in motor, pe cilindrul respectiv acea 5 și ceva ... îmi puteți da ceva sfaturi? Cu cele vechi nu avea nicio problema însă pe cilindru  5 aveam 2,4 in relanti, dar mașina mergea rotund, nu bătea nimic in motor și nu scotea deloc fum alb la relanti ca sa pot sa spun ca într-adevăr e un injector gata.. am o întrebare, ce semnifica ZQC( zero quantity calibration) pentru ca acolo pe toate injectoarele am 0.00, iar înainte aveam valori diferite pe fiecare dintre cele 3 rubrici..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut tuturor!

Am și eu o problema cu un touareg 7L 30 v6 240 cp din 2006 pe care îl dețin 

Dacă las mașina nepornita mai mult de 8-9 ore și vreau sa o pornesc ,pornește foarte greu la a 2 sau a 3 cheie

Specific ca motorul se învârte deci baterie are 

Puteți sa îmi dați câteva sfaturi va rog 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pierderi de motorina pe undeva?Poate se dezamorseaza...O diagnoza ai incercat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe diagnoza nu mi-a apărut nimic 

Mecanicul mi-a dat mai multe variante 

Injectoare (se aude un tacanit) sau

Bujiile incandescente

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune contactul dimineață de 2-3 ori, fără să dai la automat așteaptă de fiecare dată să se stingă martorul de bujii și apoi a 4-a oară da la automat. 

Urcă mașina pe elevator și controlează toată tevaraia de motorina sa nu aibă pierderi 

Modificat de docalucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca erau bujiile, apareau la diagnoza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 23.04.2021 at 5:58, docalucian a scris:

Pune contactul dimineață de 2-3 ori, fără să dai la automat așteaptă de fiecare dată să se stingă martorul de bujii și apoi a 4-a oară da la automat. 

Urcă mașina pe elevator și controlează toată tevaraia de motorina sa nu aibă pierderi 

Am făcut și asta 

Pierderi de motorina nu are 

Si cu pornitul cum spui tu 

Merge câteodată 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare tuturor!!Vreau sa ma ajutati si pe mine in legatura cu un motor de pe un touareg 3.0 tdi 176kw care ar fi cauza gasiri unui piston Spart fara ca valvele sa fie atinse .Azi a fost deschisa chiulasa pe partea cu vacum si am gasit surpriza.Nu ma pricep a pune poze ca nu ma lasa ptr marimea ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil și biela îndoită la acel piston, cauza principală, poate fi talpa grea, carburant prost, sau a luat-o motorul pe ulei la un moment dat... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul este CAS 3.0TDI 176 KW si are 170000km reali.O singura eroare mi a aparut pe vag 001027- EGR VALVE (N18) P0403-000-MALFUNCTION.Motorul pornea perfect doar ca nu avea relantiul rotund .Imi scotea fum si compresie pe la joja si capac la culbutori.Azi am schimbat pistonul spart gaurit de fapt fara a schimba biela.maine incerc al inchide.

 

La prima proba cand am luat masina am facut eu test cu niste seringi cu furtunase proba pe retur si mirarea mea a fost ca toate cele 6 injectoare erau egale .Piston care a fost topit e nr 2.Pentru cei ce li se poate intampla acelasi lucru pistoanela 1,2 4,5 se pot schimba fara a da motorul jos .eu cel putin asa am procedat cu pistonul nr 2. Se desface baia de tabla si carcasa din plastic si la treaba.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 14.10.2021 at 7:10, docalucian a scris:

Posibil și biela îndoită la acel piston, cauza principală, poate fi talpa grea, carburant prost, sau a luat-o motorul pe ulei la un moment dat... 

Biela nu se vede a fi indoita ca imi urca pistonul pana sus si nu freaca deloc.Cuzineti de pe biela sunt intacti chiar si segmenti i am folosit aceiasi .Operatiunea de a da chiulasa jos fara a da motorul jos chiar mi sa parut simpla fara a deplasa punctele de blocaj.Eu am achizitionat masina asa cum e de la o cunostinta .Din ce mi a povestit despre masina cu 3 saptamani inainte de a se strica se tot aprinde averie motor si nu mai tragea oprea lua contactul si mergea din nou .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ma sfatuiti sa fac daca reusesc sa il pornesc ma refer ce probe pot face sa vad cauza gauriri pistonului si sa nu mi se mai intample .Va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat cei care se pricep mai bine la motoarele astea.Si o alta intrebare la desfacerea Egr am gasit sonda acea cu gaurele era astupata in totalitate si am desfundat gaurelele .La curatare am atins nu stiu ce are pe mijloc un carbune cred si sa rupt o parte din mai e functionala cu partea cea care sa rupt?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caută un Touareg cu același cod motor, punele unu lângă altu și fa comparația la țevile de eșapament, să dea flux de gaze aprox la fel pe accelerație, suspectez catalizatorul infundat.

Sigur nu e strâmbă biela? 

Aliniază 2 pistoane în pms și măsoară cu un subler de adâncime.

Baftă 

Modificat de docalucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU DA QUOTE LA MESAJUL ANTERIOR!

E deja montat motorul mai am partea din fata si sa vad daca reusesc sa il pornesc .O alta chestie inainte de al demonta am facut proba compresie pe fiecare piston si am la toate 20 -21 bar asta la rece 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Va salut , am si eu urmatoarea problema la un Touareg 3.0 Tdi V6 an 2007 , 290k km .

 

Astazi cand am vrut sa plec cu masina din parcare s-a aprins martorul de bujii care se aprinde intermitent si eroarea “engine fault workshop” , am oprit motorul am lasat-o cateva minute am mers 100m si s-a aprins iar, dupa s-a aprins si martorul de motor in bord cu mesajul “exhaust workshop” , ideea este ca masina nici nu mai trage, probabil a intrat si turbina in avarie , aveti idee de la ce poate fi ? A mai intampinat cineva problema ? 
 

acum cateva zile am verificat injectoare,egr,dpf toate erau in parametri.

 

Daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns, multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update am pus testerul si am urmatoarele erori 

2BEE191D-F334-455B-8717-7E9230C945FC.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna ziua si La multi ani !

Dupa 9 ani de ,,relatie" cu Golful V, am ajuns la momentul fericit in care sa cautam ceva mai spatios si mai sigur pentru familia noastra. Dupa aprox 8 luni de cautari, am gasit un Toareg 3.0 TDI, fabricatie 2009, motor CAS putere 176KW, 130.000 km, cu intreg istoric (si RAR si facturi, carte service etc), masina fiind initial achizitionata de (aproape) noua din Germania si inmatriculata in Romania in 2010. Inainte de achizitie, am fost la o verificare la un service din orasul proprietarului unde s-au descoperit doua scurgeri de ulei: una pe la furtunul de la turbo si alta pe la semeringul vibrochenului de la arbore. Nu pareau probleme foarte mari sau foarte scump de reparat, astfel incat am achizitionat masinuta. Ajuns acasa, am facut o programare pentru a face reparatiile necesare, moment in care au descoperit ca scurgerea nu e de la vilbrochen ci de la capacul de distributie. Am fost directionat catre un service specializat VW din Cluj (WOB Service), unde am aflat cu stupoare ca reparatia costa aproximativ 16-18.000 lei. Cei din service spuneau ca este o problema foarte des intalnita la Touareg si ca singura rezolvare este aceasta operatiune de etanseizare a motorului, la pretul mai devreme amintit. Am inteles ca trebuie dat tot motorul jos, intrucat nu este loc altfel si de aceea pretul este asa mare. Curios este ca nu am gasit pe forum astfel de probleme, desi de la service spuneau ca este o probleme des intalnita la Toareg 7L. Apelez cu recunostiinta la voi, colegi de forum, sa va intreb daca ati avut astfel de probleme si cum le-ati rezolvat. Va multumesc anticipat

Modificat de grati15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Gabrielbogdan

Salut colegi !! Am o problema cu un Touareg 3.0 TDI  cod motor bks! Mașina nu trece de 2.500 de rotații! Diagnoza a ieșit problema la actuatorul de admisie BANK 2 , l-am schimbat , după mi-a pus ca am emisii , am curățat filtrul de particule nu sa schimbat nimic , eroarea nu mai apare , dar la fel nu trece de 2.500 , am pus acum iar testerul , acum îmi zice ca senzorul de la arborele cotit !! A întâlnit careva problema asta !!! Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza erorile ,complete 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabrielbogdan

Acestea au fost primele erori, au dispărut după ce am schimbat motorasul care acționează colectorul a dispărut eroarea și a apărut eroare filtrul de particule , l-am curățat  a dispărut eroarea , acum am eroare la senzorul de la arborele cotit !!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa diagnoza cu vcds/vas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!