Jump to content

Probleme 3.0TDI (Touareg 7L)


iugdra
 Share

Postare recomandată

Multumesc! Am sa montez filtrul intai si dupa aceea voi merge la soft.:icon_thumright:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau,

Dupa mult timp, astazi mi-am luat masina visata: Touareg 7L, 3.0 TDI V6, 224CP si suspensie pneumatica. ? Insa, din pacate, dupa mai mult timp de mers la relantiu (aprox 1-2 ore) mi s-a aprins martorul "Check engine", fara nici un mesaj pe display-ul din board-ului. Dupa ce s-a aprins, am facut un drum de aprox 2 ore (o ora pe autostrada), cu multiple opriri si porniri, insa becul tot aprins a ramas.

Ce mai este de mentionat este faptul ca masina nu a mai fost pornita aproape deloc in ultimele 6 luni, iar cand a fost pornita pentru mine, nu a mai fost suficient curent in baterie, insa s-a pornit cu un kickstarter si dupa aceea nu au mai fost probleme.

Acum ce sa fac? Sa merg cat mai repede la diagnoza sau sa mai astept cateva zile (poate dispare)?

 

P.S.: Ar fi util oare un cititor ODB2 din comert cu care sa vad exact ce are? Intreb in ideea in care a incerca cineva asa ceva.

Modificat de andrei141592
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru masina. Mergi si fa o diagnoza in primul rand sa vezi de la ce s-a aprins. Chiar de-ti dispare de la sine, nu inseamna ca problema este si rezolvata. Este mai simplu sa previi problemele decat sa astepti sa te lase in drum. 

Fiind masina proaspat achizitionata, este indicat sa-i faci o servisare completa si o diagnoza amanuntita, sa ai idee unde te afli. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! Zilele trecute Touaregul meu ce are specificatiile: 3.0 TDI V6, 240 HP, cod motor CASA, refuza sa porneasca. Sa va povestesc de la inceput cum au decurs lucrurile in ziua de ...13 august, zi cu ghinion pt mine:

Asadar, plec de acasa (masina porneste normal) si merg 20 km pana la benzinarie. Opresc masina si merg sa iau rovinieta, iar cand ma intorc la masina, aceasta porneste fara nici o problema, ajungand in alt loc unde aveam treaba pt 40 minute. Cand ma intorc la masina si incerc din nou sa pornesc masina, aceasta refuza. Motorul invarte, dar nu porneste, iar pe bord apare iconita galbena de motor, impreuna cu un mesaj care din pacate nu mai stiu ce spunea... Cum aveam interfata de diagnoza la mine, fac o scanare masinii, unde vad urmatoarea eroare:

000801 - Engine Speed Sensor (G28) 
               P0321 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 200769 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.08.13
                    Time: 10:06:29

             Freeze Frame:
                    RPM: 126 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Bin. Bits: 00000000
                    Voltage: 10.18 V
                    RPM: 106 /min
                    Bin. Bits: 00000101
                    RPM: 231 /min

Sterg eroarea, apoi incerc sa pornesc motorul din nou, fara succes. Incerc sa pornesc masina de inca 2 ori, din nou fara nici un succes. Pe bord apare din nou iconita de motor galbena, impreuna cu mesajul care nu imi aduc aminte ce spunea din pacate...

Vazand ca masina refuza sa porneasca, o incui si plec pt aprox 10 minute. Cand ajung din nou la ea si incerc sa o pornesc, masina porneste imediat si ajung acasa cu ea 20 km. Culmea, ajuns acasa am zis sa mai fac cateva teste de pornire, sa vad mai face probleme la pornire. Absolut nimic, porneste instant... Atunci pun din nou interfata, de data asta gasind din nou eroarea de mai sus pe care o stersesem si inca una:

012370 - Starter Control; Returned Message 
               P3052 - 000 - 50 Short to Plus - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 200769 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.08.13
                    Time: 10:15:19

             Freeze Frame:
                    RPM: 210 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 10.49 V
                    Bin. Bits:        0
                    Temperature: 66.6°C
                    Bin. Bits: 00000001
                    Bin. Bits:  000   1

Din prima eroare, inteleg ca senzorul G28 este defect. Dar cea de a doua eroare ce inseamna? Nu a mai aparut pana acum deloc. I-am dat o cheie la masina mai devreme, porneste normal acum...Oare a fost cauzata de problema cu G28, sau mai exista si alta problema?

In ceea ce priveste senzorul G28, ma poate ajuta cineva cu denumirea sa exacta in romana, eventual cu un cod de piesa sau un link de unde pot cumpara? Pe ce producator sa merg? Este dificil de schimbat, unde se afla senzorul respectiv? Rog daca a mai schimbat cineva senzorul G28 pe acest motor, sau daca este identic cu celelalte motoare 3.0 TDI sa ma ajute cu cateva indicatii. Am scris specificatiile motorului in partea de sus a topicului.

 

 

PS: Masina mai are stocata si urmatoarea eroare, poate duce si aceasta la erori de pornire? In 4 luni de cand am masina, nu a mai facut niciodata probleme la pornire. Daca ma poate ajuta cineva cu un link si pt aceasta pompa, sau un cod OEM, ar fi super! De asemeanea, unde se afla pompa respectiva?Multumesc

005276 - EGR Coolant Pump 
               P149C - 000 - Open Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 200765 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.08.13
                    Time: 08:49:48

             Freeze Frame:
                    RPM: 2604 /min
                    Speed: 53.8 km/h
                    Mass Air / Rev.: 47.0 mg/str
                    Temperature: 38.7°C
                    Temperature: 33.3°C
 

 

check-engine-light_1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mufa/cablaj /inlocuieste senzorul g28

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta cineva cu un cod oem,un link cu piesa, sau denumire exacta pt senzorul respectiv? am fost la un magazin de piese auto, unde am cerut senzorul g28. nu au gasit, ori nu stiu ce sa caute, au nevoie de denumirea exacta a senzorului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai ce am schimbat senzorul respectiv, acum masina pare sa mearga ok. am sa o tin sub observatie o perioada. ca si detalii:

- senzorul a costat 177 lei, am mers pe Bosch.

- l-am schimbat singur, acasa. A fost nevoie sa ridic masina din perne la maxim (extra level) si sa blochez pernele. E destul de dificil accesul la senzor, in special la mufa acestuia. Pt a ajunge la el, trebuie dat jos scutul de plastic de sub masina, iar senzorul se afla pe partea soferului. Luati ca reper caseta de directie si niste furtune de antigel, cam prin zona aceea se afla senzorul. Pt scut aveti nevoie de tubulara de 10 si un torx (nu mai stiu marimea), iar pt senzor aveti nevoie de un Torx 30 si de o surubelnita lunga pt a desface mufa.

Din pacate asta e singura poza ce am putut sa o fac, spatiul era destul de ingust si ma si grabeam.

IMG_20190819_153914[1].jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor!

 

sunt nou pe forum si am achizitionat de curand un Touareg din 2007 7L 3.0 V6 automat cu perne de aer.

problema mea la el e ca, cate o data merge de parca ar fi fara turbo, dar de turat se tureaza "pana pe rosu" atat ca nu are vlaga in el...

inca nu am fost cu ea pe tester sa vad ce are, dar poate a mai intampinat careva aceasta problema. 

am citit aici printre postari ca pe unii ii limita turatia la 3000de ture. pe mine nu ma limiteaza...

o parere, un sfat daca se poate?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

fara diagnoza nu se poate dar limitarea nu e normala. so, 2 variante, limp mode fara nicio eroare nu prea se poate, sa nu nu e limp mode si ai prea multe asteptari - nu stiu concret cum interpretezi tu vlaga sau lispa ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Detin de putin timp un Touareg din anul 2009 V6 TDI, cod motor CASA, 240 hp. Observ ca temperatura lichidului de racire nu ajunge la 90 C, asa ca nu prea am caldura in masina. Am mers astazi in jur de 20 km, cu viteza de aprox 90 km/h, afara fiind 3 C. Temperatura lichidului de racire nu a ajuns la 90 C, ci d-abia la aprox 60-65. Doresc sa rezolv problema, iarna se apropie din ce in ce mai repede si nu vreau sa tremur... Intentionez sa schimb termostatul principal, dar am inteles ca mai exista un termostat si in zona EGR. ma poate ajuta cineva cu un cod pt acesta? Doresc sa il schimb si pe acela, in cazul in care schimbarea termostatului principal nu rezolva problema. De asemenea, la o scanare cu VCDS, am urmatoarea eroare: 

005276 - EGR Coolant Pump 
               P149C - 000 - Open Circuit - Intermittent

Unde este localizata aceasta pompa? ma poate ajuta cineva cu un cod si pt ea? Este cumva aceasta din poza? Multumesc mult!

pompa egr 2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema. aceea este pompa pt egr.

revin cu o alta nedumerire. la o verificare mai atenta, am observat ca am o conducta de antigel in stare nu foarte ok. este vorba de conducta de retur antigel cu codul 7L6122447BM. am observat ca in interiorul acesteia, se afla o supapa. care este rolul acesteia, imi poate spune cineva? am intrebat la diverse magazine de piese care ar fi pretul conductei respective, primind preturi chiar si de 300 lei. nu doresc sa dau suma asta de bani pe conducta de antigel decat daca este absolut necesar. pot folosi o conducta de antigel fara supapa respectiva? care e rolul acelei supape? risc sa produc avarii motorului daca pun conducta simpla? multumesc! atasez si o diagrama. este vorba de conducta nr36. http://www.oemepc.com/vw/part_single/catalog/vw/markt/RDW/modell/TOUA/year/2009/drive_standart/616/hg_ug/121/subcategory/121063/part_id/3691348/lang/e#sec_36

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema. Un touareg 3.0 mi-a dat eroare in mers sa opresc mașina. Nu am apucat sa vad bine ce-mi scria pe bord ca am oprit imediat motorul. Arata un semn cu un robinet ca de chiuveta care picura. Si semnul de la bujii se aprindea. Dupa ce am oprit nu imi mai arata erorile in bord dar nu mai pornește. Pe tester am presiune 0 la motorina. Pompa de motorina a primit comanda si funcționează. Inalta funcționează și ea. Imi pare rau ca nu am citit ce ma avertiza in bord. Poate sa fie filtrul de motorina? Sa am apa in motorina? Am bagat cu canistra motorina si am 3 sferturi de rezervor plin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut! Cu scuzele de rigoare, anunt ca aceasta va fi o postare putin mai lunga. 

Detin un Touareg din anul 2009, motor V6 TDI (cod CASA). Masina pierde antigel din vasul de expansiune, dupa un drum Targoviste Bucuresti Targoviste, pierd aproximativ 1,2 litri. Masina nu are ulei in vasul de expansiune, nici antigel in ulei! Cand pornesc masina cu motorul rece, scoate aburi pe esapament (pana se incalzeste motorul) si daca motorul e cald, daca desfac busonul de la vasul de expansiune, da afara antigel(asta nu stiu cat de relevant este). In ultimul timp am remarcat si probleme de pornire la rece, nu stiu daca are legatura cu problema pierderii de antigel, sau poate din cauza ca nu am mai pornit demult masina. Atasez mai jos un video cu privire la aceasta problema. Chestia e ca masina functioneaza bine in rest. Nu am alte probleme, accelereaza ok,nu da in nas in depasiri...

 Am masina intr-un service din Targoviste de aproape 3 saptamani, timp in care cei de la service au testat cu presiune sistemul de racire (nu pierde pe la furtune, nu are pierderi vizibile). Le-am spus sa dea jos si racitorul egr, pt a-l verifica. Au dat jos egr-ul, dar nu au separat racitorul de valva cand au testat(e corecta modalitatea lor de testare?)  si cred ca presiune au bagat doar pe furtunul de antigel de 8 mm, nu si pe unul din furtunele racitorului si au spus ca nu ar pierde presiune(comunica cele 2 parti intre ele?). las o poza mai jos sa vedeti cum au lasat montat racitorul de egr-ul pt verificare. La spusele lor, problema ar fi garnitura de chiulasa. Nu am deloc incredere in acest service, mi-au blocat masina in service 3 saptamani, cand testele astea puteau fi facute in cateva zile, asa ca dupa ce iau masina, as dori sa fac cateva teste personal.

ce simptome ar trebui sa aibe masina, daca ar avea probleme cu garniturile de chiulasa? nu ar trebui sa fie vizibila problema la un test de compresie?(pe care nici macar nu l-au facut)? Nu ar trebui sa existe macar o dovada ca intra antigel in camera de ardere si bujiile,gen sa aibe o depunere pe ele? ce alte simptome sau la ce altceva sa ma uit care sa imi indice ca garnitura de chiulasa are probleme, sau ca am o chiulasa fisurata? Vreau ca umblatul in motor sa fie ultima optiune, cand celelalte au fost complet epuizate, mi-e teama ca o sa desfac motorul degeaba, iar cum Targovistea e plina de mecanici profesionisti, sigur nu o sa mai functioneze corect motorul ala. 

 

As dori ca dupa ce imi iau masina acasa, sa anulez EGR-ul (nu m-am decis daca permanent sau temporar) si sa vad daca mai pierd antigel. dar nu stiu cum sa conectez furtunele de antigel ce raman dupa indepartarea egr-ului. daca nu ma insel intra in totalitate 4 furtune in egr. 2 in racitorul de gaze, unul este cu termostatul si unul de 8 mm intra in valva egr. cum trebuie conectate intre ele furtunele, pt a fi corect? anularea din soft se face prin portul obd la acest motor, sau cu ecu pe banc? daca vreau sa imi pun egr-ul inapoi dupa ce identific problema, se mai poate, daca a fost anulat din soft? imi puteti recomanda pe cineva de pe grup care sa imi modifice softul pt asta?

 

Las mai jos un video cu problema care apare la pornire de ceva timp.

https://www.youtube.com/watch?v=z6wJ-sgXGF0

 

doAAAgLNuuA-960.jpg

Modificat de dark_ang3l
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anularea egr-ului nu rezolva problema.

Racitorul de gaze se poate testa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca prin anularea egr-ului scap de probleme permanent, e o varianta pe care sunt nevoit sa o iau in calcul. nu zic ca o sa fac neaparat asta, dar ma gandesc la acest lucru... stiu, nu este cea mai ok solutie, dar e una dintre solutiile pe care o iau in calcul pt ca ar implica costuri mai mici.

in ceea ce priveste anularea din soft, as vrea sa stiu daca este si reversibila. o sa doresc sa montez inapoi egr-ul la un momentdat si vreau sa stiu daca e posibil.

racitorul de gaze cum il pot testa?se poate mai multe amanunte? vreau sa iau in calcul toate variantele, orice ajutor este binevenit. 

Chestia e ca m-am saturat sa tot dau bani degeaba, doar sa imi demonteze si remonteze piesele si sa nu rezolva nimeni, nimic. Mi-am descarcat manualul de reparatii de la erwin si vreau sa ma apuc singur sa incerc sa rezolv problema.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anularea egr-ului NU  rezolva problema consumului de antigel.

Daca racitorul de gaze e ok ,atunci ai o garnitura de chiulasa arsa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poti spune cum sa testez racitorul de egr personal, ca sa vad cu ochii mei ca nu el este problema? mi-e greu sa cred ca ar fi o garnitura de chiulasa arsa pt ca nu am antigel in ulei sau ulei in antigel? nu ar trebui asta sa fie un simptom al garniturii arse?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un capat al racitorului pui un manometru .

La celalalt capat o valva de sens prin care bagi 1 bar .

lasi sub presiune 1-2 ore si daca nu scade ...problema e in slta parte.

Garnitura de chiulasa arsa NU inseamna neaparat ca se amesteca lichidele sau ca da antigelul afara .

Fa un test de co2

Iti recomand sa mergi la un service/mecanic specializat pe motoarele astea ,altfel ...ai toate sansele sa-l macelaresti 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Touareg 3.0 tdi bks

Buna ziua , a mai avut cineva probleme cu senzorul de nivel din baia de ulei la Touareg an 2008 , 3.0 tdi , motor Bks ? 
Cand pornesc madina imi da eroarea “Oil senzor workshop “..... am schimbat senzorul , am verificat cablajele , am schimbat mufa ..... nu ii dau de cap ... s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Touareg 3.0 tdi bks  colegul @bysus are dreptate , trebuie sa testezi cu alte ceasuri , sau sa verifici mufa de la ceasurile de bord , poate ai o surpriza cu contact imperfect acolo , dar sunt 95% ca este din ceasuri. 

Ai cumva trapa pe masina? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua, îmi cer scuze dacă fac off-topic dar nu am văzut secțiune pentru partea de injectoare 3.0 TDI. Am o problema cred la injectoare.Am avut pe cilindrul 5 valoare +2,45 la relanti. Am schimbat injectorul cu altul și acuma am pe cilindrul respectiv valoare negativă, respectiv -1,98. Nu pot pune poza cu valorile ca depășesc 1 mb. Valorile au fost citite la 90 de grade. Va mulțumesc !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok. Înseamnă ca altul...altele...au uzura mai mare. Acesta compenseaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!