Jump to content

Probleme 3.0TDI (Touareg 7L)


iugdra
 Share

Postare recomandată

Multumesc mult tuturor.

 

Se pare ca iara trebuie sa ii fac ceva la masina asta. Pentru mine, Touaregul = Dezamagire !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

Pacat...Al meu are 101000 si in afara de revizii n-a avut nicio problema. Mici consumabile, placutele, cauciucuri, evident, farurile au mai facut figuri...dar cam atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica ce a mentionat colegul la # 7.

Poti inlocui filtrul epurator, dar in opinia mea, nu  va fi nicio imbunatatire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa busonul de la vasul de expansiune si vezi daca miroase a gaze. Daca da, e clar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

7L 2006 V6: parcat aseara fara probleme; dimineata dau sa pornesc: incepe sa piuie si apar erori: suspensie pneumatica, transmisie, cutie automata, senzor ulei, etc: SERVICE NOW IMPERATIV !.

Motorul porneste insa nu pot sa o scot din P macar in N sa o tractez.

Aveti idee ce/care/unde este ECU asta buclucas? Macar ce sigurante sa verific?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuesc ca inca mai ai garantie. Alta solutie nu ai decat sa suni la un dealer si sa ii spui sa iti trimita platforma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din 2006 nu mai are nicio garantie.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sry, exact partea aia nu am citit-o si 7L credeam ca noul model...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU mai are garantie, fireste si da, am chemat platforma :dry:

Un mester bun cauta comunicarea dintre diverse calculatoare - va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvare: mai multe cabluri intre diverse calculatoare oxidate. Rezolvare usoara pentru un foarte bun electrician. Am scapat usor de data asta... :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut. Problema a aparut la un Touareg 3.0 tdi, motor BKS, din 2008, 85000 km reali. Se manifesta in felul urmator: numai la prima pornire dimineata, dupa ce turatia coboara sub 1000, numai la relanti, incepe sa se auda un tacanit enervant perceptibil si din interior si parca se simte si o usoara trepidatie in scaun. Zgomotul se aude timp de 10-15 minute daca tin masina pe loc, apoi dispare treptat adica se aude din ce in ce mai stins, cu momente de 1-2 sec in care nu se mai aude, apoi iarasi, pana cand dispare cu totul. In sarcina nu se simte nimic, nici zgomotul nu se aude nici nu trepideaza la accelerare, merge absolut normal, consumul e normal, raspunsul la pedala e bun. Am facut o diagnoza si nu apare nimic, nici o eroare, injectoarele au valori normale. Uleiul e schimbat la timp si numai de calitate, motorina din cea mai buna.Totusi ma dispera zgomotul asta. E posibil sa fie din egr? Sau din clapete? Daca aveti o idee va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am facut o scanare completa( vcds) si nu apare nici o eroare pe nici o componenta. Injectoarele sunt in limitele admise(intre -0,4 si +0,3). Ar putea fi totusi un injector cu probleme si sa nu apara la diagnoza nimic? Cum ar trebui sa procedez ca sa depistez sursa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si a mea avea un usor tacanit la relanti care a disparut dupa ce i am schimbat intinzatoarele de la lantul de distributie( cele de la axele cu came). Cost 1.400 lei manopera nu am platit pentru ca le am schimbat singur, dar mi am cumparat setul pentru calarea distributiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua, nu am mai folosit vwforum cu interes de 10 ani, asa ca scuzati emotiile!

An 2008, 3000 cc

Din primavara lui 2016, dupa un schimb de placute frana esuat ( senzor ABS rupt si lipit cu superglue ), am mers cam 1000 km pana sa schimb si senzorul ABS.

Intre timp am fost nevoit sa circul 700 km cu anvelope cu o marime mai mica decat cele de pe fata...

Tot in primavara am schimbat si rulmentul de la cardan. Am mers 250 km cu 40 km/h, viteza maxima fara vibratii...

Dupa numaroasele peripetii, mergand nevoit cu turatii reduse, am observat ca fluctueaza turatiile intre 1500 / 1700 rpm, in pozitia D, in orice treapta. Fluctuatiile sunt insotite si de vibratii slabe in caroserie ( vibratii cum se simt pe autostrazi la banda continua dintre banda de urgenta si b1 ) .

Pe diagnoza nu apare nici o eroare, nici macar in mers. 

Am fost la PBN, la mecanici la "garaj" de la POR, la mecanici cunoscuti si necunoscuti. Nimeni nu gaseste cauza!

Am detaliat posibile cauze create de micile probleme ivite in urma schimbarii placutelor de frana...

Va rog in cazul in care ati intampinat problema fluctuatiilor de turatii, sa ma ajutati cu un sfat. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic
  • 1 month later...

Aduc si eu o problema in discutie si, daca aveti putina rabdare sa cititi, poate ma poate ajuta cineva cu un sfat...:unsure:

Masina: Touareg 2006, 3.0TDI - BKS.

Acum vreo 2 luni, masina a inceput sa ma limiteze la 3000 RPM, indiferent ca era la relanti cu masina oprita sau in mers, plus ca urca foarte greu in ture cand avea aceasta limitare. Daca opream motorul si reporneam, mergea un pic ok, dupa care iar ma limita. Aveam o eroare pe "clapeta de acceleratie", (stiu ca nu se cheama exact asa, dar sa folosim momentan acest termen). Era o eroare intermitenta. Am schimbat clapeta cu una SH, aia era mai praf si imi dadea "malfunction" pe tester. Masina avea in continuare acea limitare.

Vanzatorul mi-a schimbat-o cu alta, care nu mai dadea nici o eroare, dar masina se comporta la fel. Am hotarat sa iau o clapeta noua, am montat-o si timp de 2 saptamani nu am avut nici o problema, masina a mers foarte bine. Dupa acele 2 saptamani in care credeam ca totul e ok, problema a reaparut dar un pic diferit...la prima pornire, dupa ce plec cu masina am iarasi acea limitare pana se incalzeste un pic motorul. O opresc, dau cheie din nou si dupa aceea masina merge bine toata ziua in 95 la suta din cazuri. Uneori mai apare acea limitare, dar se rezolva cu repornirea motorului.

Acum...NU AM NICI O EROARE pe motor sau pe cutie. Am curatat mufele de la clapeta, de la MAF, de la MAP si ce am mai gasit pe acolo.

E posibil sa se fi stricat asa de repede noua clapeta? Sau care ar putea fi cauza? Ce as mai putea sa verific? Sa incerc sa schimb senzorul MAP?

Multumesc.:mellow:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de postarea de mai sus, intre timp am mai cerut niste pareri, dar explicatiile sunt confuze din partea mecanicilor si am sa enumerez aici parerile fiecarui mecanic in parte:

 

1) Ar putea fi de vina turbina din moment ce iau "limp mode" la 3000 RPM, dar ar trebui sa faca mai des si nu doar la rece (la primul drum cu masina) si dupa aceea totul sa revina la normal.

2) O problema de cablaj/contacte intre clapeta si ECU, dar...iarasi nu exista o explicatie pentru faptul ca se manifesta doar la prima cheie si dupa ce repornesc isi revine.

3) Alta clapeta noua, poate cea de pe masina a picat dupa 2 saptamani.

4) Alt senzor MAP, poate nu mai citeste cum trebuie.

5) Probleme la cutia de viteze.:blink:

6) Intrucat fostul proprietar a facut DPF Off, posibil sa fie o problema de soft, sa se fi "bulit" soft-ul, dar iarasi...nu intelege de ce face doar la prima cheie. Recomandare: sa se scrie soft-ul original pe masina si de acolo vedem daca gasim alte erori, dupa care...iarasi DPF Off cu alt soft (asa, mai degraba pun alt filtru de particule si am mai rezolvat o problema).:banghead:

Am fost la 6 oameni diferiti si sincer...nici nu stiu cu ce sa incep mai intai, ca daca le iau pe toate la rand si tot nu se rezolva problema o iau razna.

Un sfat, va rog din suflet? Multumesc.:unsure:

 

 

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc sa rescriu soft-ul original, ca sa vad daca dispare problema.

Acum...sa vad pe cine gasesc care sa stie sa rescrie soft-ul original al masinii, mai ales in zona Moldovei.:blink:

 

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intre timp a aparut si eroarea care  cred ca imi cauzeaza problemele descrise mai sus::blink:

Saturday,06,April,2019,13:24:13:33490
VCDS Version: Release 12.12.3

                Address 01: Engine       Labels: 059-907-401-ASB.clb
Control Module Part Number: 7L0 907 401     HW: 8E0 907 401 AB
  Component and/or Version: 3.0L V6TDI  G000AG  0090
           Software Coding: 0011779
            Work Shop Code: WSC 12345 123 12345
                      VCID: E8D94EFBD8F1895EB3D-5000
1 Fault Found:

005445 - Throttle Valve Controller
               P1545 - 002 - Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 10
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 283700 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2064.00.00
                    Time: 00:00:00

             Freeze Frame:
                    RPM: 756 /min
                    Torque: 46.8 Nm
                    Speed: 10.1 km/h
                    Voltage: 13.91 V
                    Duty Cycle: 26.0 %
                    Bin. Bits:    000  
                    Mass Air / Rev.: 329.0 mg/str

 

Deci...tot pe undeva pe la "clapeta de acceleratie" ar fi problema.

Acum, nu stiu ce sa zic...am pus clapeta noua marca "ERA", nu originala sau "VDO". Este posibil sa se fi stricat asa de repede, sau tot pe la soft poate fi o problema care sa o determine sa nu functioneze corect?

PS: n-am ajuns inca la punerea soft-ului original, pentru ca eu sunt momentan in Barlad si trebuie sa ajung tocmai la Roman.

Multumesc pentru orice sfat!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut! este vorba de un Touareg V6 TDI 240 hp din 2009. am urmatoarea eroare pe motor. Stie cineva unde se afla pompa respectiva? Este vreo problema daca mai circul cu masina, avand aceasta eroare, pana schimb acea pompa? ma poate ajuta cineva cu un link pt achizitie pt pompa respectiva? cateva poze cu locatia ei in compartimentul motor ar fi extraordinar!: 

Address 01: Engine (CAS)       L

1 Fault Found:
005276 - EGR Coolant Pump 
               P149C - 000 - Open Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                   

             Freeze Frame:
                    RPM: 1659 /min
                    Speed: 34.7 km/h
                    Mass Air / Rev.: 9.0 mg/str
                    Temperature: 35.1°C
                    Temperature: 27.0°C

Readiness: 0 0 0 0 0 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/15/2019 at 3:30 PM, Deadly said:

Intre timp a aparut si eroarea care  cred ca imi cauzeaza problemele descrise mai sus::blink:

Saturday,06,April,2019,13:24:13:33490
VCDS Version: Release 12.12.3

                Address 01: Engine       Labels: 059-907-401-ASB.clb
Control Module Part Number: 7L0 907 401     HW: 8E0 907 401 AB
  Component and/or Version: 3.0L V6TDI  G000AG  0090
           Software Coding: 0011779
            Work Shop Code: WSC 12345 123 12345
                      VCID: E8D94EFBD8F1895EB3D-5000
1 Fault Found:

005445 - Throttle Valve Controller
               P1545 - 002 - Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 10
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 283700 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2064.00.00
                    Time: 00:00:00

             Freeze Frame:
                    RPM: 756 /min
                    Torque: 46.8 Nm
                    Speed: 10.1 km/h
                    Voltage: 13.91 V
                    Duty Cycle: 26.0 %
                    Bin. Bits:    000  
                    Mass Air / Rev.: 329.0 mg/str

 

Deci...tot pe undeva pe la "clapeta de acceleratie" ar fi problema.

Acum, nu stiu ce sa zic...am pus clapeta noua marca "ERA", nu originala sau "VDO". Este posibil sa se fi stricat asa de repede, sau tot pe la soft poate fi o problema care sa o determine sa nu functioneze corect?

PS: n-am ajuns inca la punerea soft-ului original, pentru ca eu sunt momentan in Barlad si trebuie sa ajung tocmai la Roman.

Multumesc pentru orice sfat!

 

 

Sa nu confuni clapetele de admisie cu clapeta de acceleratie. Clapeta de acceleratie cea care deschide si inchide aerul la pornirea motorului, si se afla in partea dreapta a motorului(vezi poza)

7BE0611C-ECDB-4B7C-8C9A-9183DD982DEC.jpeg

On 5/9/2019 at 10:13 PM, dark_ang3l said:

salut! este vorba de un Touareg V6 TDI 240 hp din 2009. am urmatoarea eroare pe motor. Stie cineva unde se afla pompa respectiva? Este vreo problema daca mai circul cu masina, avand aceasta eroare, pana schimb acea pompa? ma poate ajuta cineva cu un link pt achizitie pt pompa respectiva? cateva poze cu locatia ei in compartimentul motor ar fi extraordinar!: 

Address 01: Engine (CAS)       L

1 Fault Found:
005276 - EGR Coolant Pump 
               P149C - 000 - Open Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                   

             Freeze Frame:
                    RPM: 1659 /min
                    Speed: 34.7 km/h
                    Mass Air / Rev.: 9.0 mg/str
                    Temperature: 35.1°C
                    Temperature: 27.0°C

Readiness: 0 0 0 0 0 

Temperatura apei motorului iti sta la 90 de grade tot timpul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre clapeta din poza este vorba. Culmea...eroarea persista, dar nu mi se aprinde "check engine" si masina merge perfect acum (aparent).

Deci...cred ca tot de la soft este problema, asa cum am mai fost sfatuit. Vedem ce se intampla exact dupa ce voi pune soft-ul original.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bun...inca nu am pus soft-ul original, dar urmeaza cat de curand.

As avea nevoie de o parere. Touareg-ul meu are DPF OFF. Eu vreau sa-i pun inapoi filtrul de particule si soft-ul original al masinii.:icon_thumright:

Cum sa fac? Pun intai filtrul de particule si apoi resoftez masina sau invers? Resoftarea si montarea filtrului de particule se vor face in locatii diferite (~150 de km intre ele).

Cum sa procedez, ca sa pot parcurge cu masina cei 150 de km fara probleme?:scratch:

 

 

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca filtrul este curat/nou la momentul instalarii, nu e nicio problema sa mergi asa pana la locatia cu soft. Gandeste-te ca masina parcurge distante mai lungi intre regenerari. 

Poti merge linistit sa flash-uesti masina cu harta originala dupa instalarea DPF-ului. 

Invers risti sa intre masina in limp mode si sa mergi foarte greu pana la celalalt garaj. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!