Jump to content

Pornire grea la cald (Touareg 7L)


voctav
 Share

Postare recomandată

Salut!

 

De cand am luat masina(avea 100.000 km la bord) are urmatoarea problema,care intre timp s-a agravat,in sensul ca se manifesta mereu(inainte facea mai rar) cu motorul cald: Dupa o pauza de 10-60 minute,cand incerc sa pornesc,electromotorul invarte o data sau de doua ori foarte greu,dupa care se decupleaza singur.Iau contactul,il pun din nou si motorul porneste usor.Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Mentionez ca bateria e ok,s-au verificat si conexiunile de la alternator pana la acumulator,incarcarea e in parametri!Am atasat si un link cu un filmulet edificator.Va multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi electromotorul de vina. Masina  are Start-Stop? S-a umplut cu pilitura de la carbuni si acum se stabileste un circuit intre carbuni si carcasa deci "fura curent". Daca ai desfacut si curatat toate contactele electrice atunci asta ar putea fi cauza. Contactele la care ma refer sunt: legatura de masa a acumulatorului pe cutia de viteze, bornele  bateriei si legaturile de  forta de pe electromotor si alternator. Orice oxidare aici pune probleme. Deci o rezolvare ar fi sa se verifice daca motorul are o problema, prin rotirea arborelui cotit cu o cheie, ca la schimbarea distributiei,si daca totul e normal,se desface electromotorul, se curata,se schimba vaselina,carbunii sau platoul port-perii dupa caz.

 

Masina  are Start-Stop?  Asa s-ar explica mai usor o astfel de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa vizualizarea filmuletului eu as spune ca undeva se pierde cuentul,il fura ceva si nu are suficient amperaj .Mie asa imi par simptomele ca si atunci cand nu e suficient curent in acumulator,e descarcat si dai la automat si se sting toate in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina NU are start-stop. Nu cred ca e de electromotor,la rece invarte foarte bine.Mentionez in mod deosebit:simptomul apare numai cu motorul cald! Multumesc oricum

Modificat de voctav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motor cald => se dilata inclusiv periile/lagarele electromotorului si undeva face masa; daca se invarte putin isi schimba pozitia si reuseste sa intrerupa circuitl stabilit prin dilatarea pieselor. Si eu ca si Dexterino prima miscare ar fi sa merg sa verific (demontare de pe motor apoi demontare in parti componente si verificate la sange) electromotorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Aceeiasi problema o am si eu la un Touareg 3.0 diesel.

Cand e motorul rece porneste impecabil.. Daca motorul e cald, si ii dau cheie, uneori nu reuseste sa porneasca din prima si moare. A 2-a oara cand incerc porneste impecabil, si totusi se aude un tacanit in jur de 5 secunde dupa pornire (tacanitul se aude doar daca nu a reusit sa porneasca din prima).

 

Pe la mecanici am auzit ba sa fie bateria desi nu cred pentru ca e noua, ba sa fie electromotorul dar nu inteleg de ce face doar la cald si de ce totusi nu face tot timpul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e foarte simplu: la cald metale diferita se dilata diferit. La electromotor sunt solicitari mari la un motor mare si se uzeaza mai repede decat la un motor mai mic. Electromotor schimbat, cea mai buna solutie.

Modificat de vtoderoiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI eu am aceeasi parere cu vtoderoiu,mai mult,in timp ce scriam aceleasi lucruri,a aparut postul nr 5 si am renuntat la a posta. Doua posturi similare nu ajutau nimanui. Am lucrat cu electromotoare,am avut probleme similare ce s-au rezolvat cu schimbarea periilor,curatare completa,gresare,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult, voi incerca sa ajung sa vad ce e de facut cu asta daca se mai poate face ceva, daca nu voi lua unul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la vw plus alți mecanici din cj am exact aceeași problema ca si voi si din nefericire toți miau spus același lucru :( INJECTOARELE :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut.

E foarte curios ca si mie mi s-a spus acelasi lucru,de catre cei de la reprezentanta VW-SKODA,ca ar fi duse INJECTOARELE !Totusi nu inteleg cum un injector defect(sau mai multe ) ar putea impiedica motorul sa se roteasca la pornire.Mentionez ca motorul nu scoate fum in niciun regim,trage foarte bine si porneste la rece fara probleme!Astept orice explicatii,pareri,etc,despre cum ar putea injectoarele defecte sa genereze acest defect curios!

Modificat de voctav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor!

Am rezolvat problema pornirii greoaie la cald (vezi si clipul de pe vwforum),astazi,prin SCHIMBAREA ELECTROMOTORULUI ! Dupa aceasta operatiune,electromotorul invarte foarte ,foarte bine, atat la rece cat si la cald. Deci, diagnosticul unor mecanici specialisti care sustineau ca ar fi duse INJECTOARELE este eronat! Recomand posesorilor de masini cu motorul de 3.0 V6 TDI (Audi A6,Touareg,A8,etc) care au aceasta problema, sa incerce remedierea ei prin schimbarea sau macar revizia electromotorului.Voi posta maine pe vwforum un nou clip cu pornirea dupa schimbarea electromotorului.Felicitari celor de pe acest forum care au intuit cauza problemei!

Modificat de voctav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor!

 

Asa cum am promis ,revin cu un nou clip realizat astazi,dupa schimbarea electromotorului.Motorul cald,apa 90 grd,uleiul 80 grd,oprit si lasat circa 10 minute.Va rog observati,in afara de faptul ca porneste din prima si fara sa se balbaie, turatia foarte mare cu care invarte electromotorul!

 

O zi buna sa aveti

 

Modificat de voctav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca ai rezolvat insa din pacate astia sunt mecanicii in Ro, cand nu porneste imediat stiu ei ca sunt injectoarele. Asa am patit si eu insa n am facut ce zic mecanicul care lucrase anterior la Porsche si de fapt a fost un senzor turatie motor - schimbat si masina merge fara probleme. Diagnosticieni buni sunt destul de putini in RO si care sunt au ateliere proprii, nu mai lucreaza prin reteaua marcii ca nu renteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se pare ca m-am bucurat degeaba....Problema pornirii la cald apare in continuare,ce-i drept,nu atat de evident ca inainte,dar nu a disparut. Faptul ca se manifesta mai putin evident este datorita faptului ca electromotorul nou are puterea mai mare decat cel orginal de pe masina ,care mai era si obosit pe deasupra (2.2 kw fata de 2 kw cel vechi) si am pus si o baterie noua.Oricum sunt ff dezamagit...In acest moment sunt ABSOLUT SIGUR ca aceste simptome se datoreaza INJECTOARELOR !!! E foarte posibil ca pe unele motoare care au injectoarele mai putin uzate decat ale mele schimbarea electromotorului sa rezolve TEMPORAR problema (pana se uzeaza mai mult),si de aceea sa se creada ca defectul provine de la electromotor.

 

S-auzim de bine

Modificat de voctav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza ai facut?? Daca ai avea o problema cu injectoarele ar trebui ca la relanti sa simti o usoara vibratie in caroserie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar electromotorul invarte de cateva ori (6-7) daca tii pe cheie continuu, la pornire, sau dupa ce invarte o data se opreste chiar daca tii pe cheie/demaror?

Modificat de vtoderoiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza ai facut?? Daca ai avea o problema cu injectoarele ar trebui ca la relanti sa simti o usoara vibratie in caroserie

N-am facut diagnoza.Motorul merge rotund la relanti si in toate regimurile,nu scoate fum deloc.

dar electromotorul invarte de cateva ori (6-7) daca tii pe cheie continuu, la pornire, sau dupa ce invarte o data se opreste chiar daca tii pe cheie/demaror?

Dupa ce invarte odata,se opreste.Vezi ca am postat doua clipuri.Uita-te la primul(inainte sa schimb electromotorul).Acum se manifesta asemanator,dar nu la fel de des si nu la fel de evident(de multe ori,invarte odata,se poticneste un pic si apoi o ia)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi verifica cablajul undeva ai o problema,sa nu fie un cablu 'de forta" intrerupt

L.E-Eu am avut o problema  la o alta masina pornea ff greu  cam la a6-7 cheie am umblat la N*-spe mecanici inlocuit baterie/oringuri injectoare/curatat electromotor....in final un electrician batrin a gasit buba- pierdea curent pe la imbinarea cablului cu papucul bornei ce venea de la alternator si nu incarca corect bateria.Solutia a fost inlocuirea papucului cost 10ron papuc +20 manopera Acum vad ca iar pleaca la a 2-a tura de electromotor ,cauza un cablu "taiat" cam un sfert

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@voctav: aceeasi problema am avut si eu la acelasi motor, tot pe Touareg: la cald, practic in prima zi de canicula din Aprilie, dupa ce a stat cateva ore in parcare insorita nu a mai vrut sa porneasca. Dupa ce s-a racit motorul a pornit cu greu. Facea si mai rau - mi se se oprea in mers. Un singur om s-a gandit ce ar fi si acesta a fost confirmat de Porsche Vest: senzor turatie motor. Schimbat si apoi totul OK. A costat mult manopera: total ~1200 ron cu tva la porsche.

Senzorul in sine e ieftin, daca ai mecanic sa-l schimbe scapi cred cu max 500 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La fel ca si la audi q7, cablajul de forta este problema. Costa aprox 900 de lei la reprezentanta, in schimb se schimba cam greu dar rezolva aceasta problema. Am avut si eu problema aceasta si rezolvarea a fost schimbarea cablajului. Tine-ne la curent sa stim si noi daca si in cazul tau s-a rezolvat problema odata cu schimbarea acelui cablu

Modificat de Baddboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Are si fratele meu aceasta problema cu pornirea la cald, puteti sa-mi spuneti ce cod are acest cablaj de forta sau din ce este compus, de unde pleaca si unde se termina ? Nu de alta dar nu este in tara si vrea sa il cumpere de acolo, sa stie un cod sau cum arata.

Modificat de superuser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Avand problema cu pornirea la cald asa cum se vede in clipurile postate de initiator, avand electromotorul demontat pt alta operatie, l-am desfacut pt o revizie. Lagarele nu aveau joc, periile erau putin uzate, colectorul era uzat uniform si fara lamele sarite dar nu avea gram de vaselina la reductorul mecanic. L-am curatat bine si l-am gresat. Am verificat conexiunile electrice si erau in firea lor, stranse si neoxidate. La baterie (schimbata de 2 luni) totul in regula. Problema pornirii persista. Catre ce as putea sa-mi indrept cautarile? Aici problema a ramas fara rezolvare. E frustrant ca la benzinarie sa nu mai poti porni dupa alimentare si cei din spate sa te claxoneze crezand ca stai sa bei cafea in pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, doar VAG COM-ul a citit ceva despre ele si erau in limite admise.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!