Jump to content

ulei nears pe teava dintre turbo si toba


rtanase
 Share

Postare recomandată

Salut baieti , va rog sa ma ajutati cu rspunsul la intrebarea : de ce imi apare ulei pe conducta / teava dintre turbosuflanta si toba ? Care pot fi cauzele pentru a sti ce masuri sa iau . Motorul este 1,9 TDI cod 1z cu turbo kkk k14. Multumesc frumos .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica presiunea in carter daca e mare curata epuratorul de ulei daca tot e mare fa un test compresie, verifica conducta de retur ulei turbo, si daca nimic nu ajuta verifica jocul axului turbinei.

 

Si cel mai simplu turbo nou!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

joc in axul turbinei exista , jocul fata spate este destul de mic iar cel sus jos este maricel ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

joc sus jos se numeste joc radial si spate fata se numeste joc axial.

 

un anumit joc radial trebuie sa aiba dar joc axial nu, sau atat de mic incat sa nu il simti la mana.

 

daca toate celelanta sunt in ordine si ceea ce ai gasit anormal este jocul la axa turbinei  eu personal iti recomand sa cauti pe cineva care cunoaste secretele unui turbo .

 

Daca nu iti permiti finaciar un turbo nou poti opta si pentru varianta de a schimba numai miezul (cu conditia sa fie echilibrat), o alta varianta sa il reconditionezi, sigur mai sunt si alte variante daca scotocest forumul, cert este ca daca cedeaza axul turbinei atunci poate fi mai scumpa reparatia.

 

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc foarte mult pentru explicatii si sfaturi . Am sa caut kitul de reparatie pentru aceasta turbina . DIn ceea ce am voi pastra carcasa dinspre evacuare si cea dinspre admisie . 

 

Daca stie cineva pe cineva care aduce asa ceva la comanda il rog sa ma anunte ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, masina mea are aceleasi simptome cu ulei pe teava si in ultimul timp scotea fum de nu vedeam in spate inca nu am desfacut

turbo sa vad daca are joc ca momentan nu am bani sa cumpar unul nou da la un control vizual am vazut ulei unde se imbina toba cu

turbosuflanta si pe la partea din mijloc unde cred ca vine conducta de ulei de la motor, zgomote nu prea sunt, uleiul acum il am la

minim si nu mai circul cu ea sa nu stric si altceva...daca poate sa ma ajute cineva cu un sfat cum sa verific un turbo sh, cum ar trebui

sa se comporte sau sa arate, ce sa verific la el daca am ce verifica. si inca ceva ce ar trebui sa fac dupa ce il schimb sa nu se duca iar.

masina Ford galaxy ``97 motor 1.9 tdi AHU postez aici ca e identica vw sharan doar numele il are de ford

MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Isy contacteaza-l pe Cipos si schimba numai miezul de la turbo, cel putin daca stai prost cu finantele, dar chiar daca mergi sau nu la cipos lasa pe cineva care stie ce face in asa fel ca dupa 1000KM  sa nu-ti trebuiasca un turbo nou.

 

Si atentie mare sa nu iti intre pe ulei!!

 

Cu placere

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in sfarsit dupa aproape o zi de stat pe sub masina am reusit sa desfac turbo cu tot cu galeria de evacuare (il dau jos de pe galerie maine ca astazi nu am avut chei cu 12 caneluri). totul plin de ulei, pana si in actuator..sunt mai capos de fel si vreau sa stric eu inainte sa merg la un meserias. maine merg sa vad un turbo sh daca se potriveste, sper sa mearga ca l-am gasit ieftinut..acum sper sa reusesc sa o mai si asamblez la loc, de obicei imi mai raman suruburi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar tu de crezi ca a schimbat turbo cel ce il ofera???

 

mai bine te duci la Cip sau la alcineva , da nu maintreba ca nu  cunosc mai mult, si cumpara un miez nou si pune pe turboul tau un miez nou, deoarece pierderile vin de la miezul turbo deci restul e sigur ok.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar tu de crezi ca a schimbat turbo cel ce il ofera???

 

mai bine te duci la Cip sau la alcineva , da nu maintreba ca nu  cunosc mai mult, si cumpara un miez nou si pune pe turboul tau un miez nou, deoarece pierderile vin de la miezul turbo deci restul e sigur ok.

inca nu stiu prea multe doar ca tipul de la care il iau are un service si mai si dezmembreaza, in fine maine merg si vad daca se potriveste din cate am mai inteles trebuie sa verific daca are joc nu ma intereseaza neaparat ceva nou pentru ca vreau sa vand masina. ce e de apreciat la tine si iti multumesc este ca totusi incerci sa ma indrumi pe calea cea buna. sunt constient ca un miez nou ar fi bun. in cazul in care nu e bun ce am gasit asta ar fi urmatoarea varianta. inca odata multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

controlul jocului la axa este o chestie foarte relativa si din punctul meu de vedere nu este un control elocvent.

 

ce este foarte important la un turbo este starea , unii zic segmenti, unii zic visco simering, cert este ca  acele inele din metal asigura etansarea axei turbo si ceea ce este de controlat este starea lor   sunt libere si se invart atunci etanseaza, daca sunt blocate cu ulei ars si nu se mai invart  atunci acel turbo pierde ulei la greu.

 

E spune tu cum crezi ca se testeaza aceste inele de etansare????  dificil fara a avea turbo pe masina  sa vezi daca  pierde ulei sau nu pe la axa...deci daca vrei sa verifici trebuie sa il pui pe masina si sa faci o proba, si daca nu e bun  da jos cauta altu .........timp pierdut, am vazut acest film asta vara in vacanta la un prieten......te aduce in punctul sa  ii dai foc.

 

de aceea daca nu ai bani de un turbo nou , aprox 400 euro, si vrei sa faci ieftin atunci ia cel putin un miez nou  e undeva la 200 euro, si demontezi o singura data.

 

eu raman in continuare la telefonat la Cipos, explicat situatia, si am certitudinea ca el v-a gasi cea mai buna solutie raportata la banii care esti dispus sa ii investesti, poate ca ptr inceput este indeajuns o curatare in asa fel sa te mai poti tarai in siguranta pana strangi ceva bani ptr un miez  ori turbo nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ala vechi nu aveam ce sa mai curat am luat azi turbo de la tipul ala si s-a potrivit doar miezul, era diferit actuatorul si carcasa de la compresor nu avea 2 gauri cu filet sper sa reusesc maine sa o asamblez la loc si sa vad cum merge, joc radial are f mic cred ca este normal axial deloc. sper sa mearga oricum pentru 300 de lei cred ca o sa ma tina pana cand o dau. la urmatoarea o sa am mai multa grija, acum la ultimul schimb de ulei care l-am facut tot eu am avut nivelul la ulei prea ridicat si nu am luat in calcul am zis ca oricum mai papa si scade dar cred ca asta a fost picatura care a umplut paharul..:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!