Jump to content

ALH nu mai porneste !


z_a_c
 Share

Postare recomandată

Cand i-am dat curent cu cablurile, anume am urmarit de 2 ori spirala ... si se aprindea normal, aproximativ o secunda, dupa care se stingea. 

 

Ce face mai exact acel releu? De ce nu porneste daca el e dus? 

 

LE: m-am documentat, e releul de alimentare al ECU-ului. Dar daca ecu nu primeste curent, ar mai porni masina trasa?

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • z_a_c

    16

  • MRC

    11

  • marius1982.11

    8

  • Borcanel

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

sigur ca nu.

 

daca o ajuti cu spray, porneste ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu spray nu am incercat. Acum sunt la masina, am incercat s-o pornesc, a urcat turatia pana pe la 500 si s-a oprit. Am mai incercat o data, iar a urcat turatia pana la 500, a dat sa scada, am tinut cheia si a pornit pana la urma, dar balbait.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

Recent am schimbat valva n75 si bateria.

A mers normal cateva zile dar marti dupa 15 min condus, a stat oprita aprox 30min.

Dupa aprox 10incercari am deschid conductele la injectoare, am dat 3 chei, a iesit motorina, am strans conductele si a pornit f greu la a3-a incercare cu spray de pornire.

Am oprit dupa 1h, am repornit 2h mai tarziu normal, condus la munca 30 min. 

Oprita 8h si de atunci nu a mai pornit. Am desfacut conductele electrice de la bujii si le-am gasit casante, am strans contactele metalice pe bujii cu patentul.

Am incercat iar cu spray, am schimbat si amorsat filtrul de motorina, am decuplat G62, da sa porneasca dar nu porneste.

Am multimetru dar nu am acces la diagnoza.

In seara a pornit impinsa.

Totul normal pt 10km (tragea, frana...) dar la iesire din a2a localitate cand acceleram nu mai tura. A accelerat greu la 90km/h, cand am apasat frana in urmatoarea localitate frana greu.

Accelerat greu din nou, iar la urmatoarea frana mai lunga s-a oprit in mers si nu a vrut sa porneasca dupa aprox 5chei la automat decat impinsa in viteza 2.

 

Cu EasyObd2 nu imi da nicio eroare.

 

On 2/16/2022 at 7:15 AM, Borcanel said:

Nu mai porneste de 2 zile.

 

La o inspectie am fasit bujiile ca in poze.

 

Ce e de facut?

PXL_20220216_050407606.jpg

PXL_20220216_045800381.jpg

 

On 2/16/2022 at 12:50 PM, F l o r i n said:

Da, clar...dar la cat e de cald afara...trebuie sa porneasca si fara ele

 

On 2/16/2022 at 3:04 PM, F l o r i n said:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare sa fie o pierdere de vacuum la tine daca nu ai frana servo. In consecinta nici turbo nu ai. Verifica sa nu fie blocata clapeta de shut off de pe egr., desi si aia merge cu vaccum. Nu ai treaba cu bujile incandescente la temperaturile astea. Verifica furtunele de vaccum, inclusiv canistra de vacuum si furtunul gros care iese din pompa de vacuum si intra in tulumba de la servo. Totusi, lipsa vacumului nu ar trebui sa afecteze pornirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez poze cu erorilr dupa scanare.

Masina inca nu porneste...

PXL_20220220_165302499.jpg

PXL_20220220_165645722.jpg

PXL_20220220_165722549.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sigurantele, cablaj si ecu motor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică contactele de la mufă să nu fi intrat apă pe acolo (ca să scoţi mufa trebuie să tragi de pârghiile alea din capătul mufei). Curăţă cu sparay de contacte (nu altceva).

Şterge erorile şi vezi ce erori reapar după ce încerci să porneşti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat cu spary de contacte.desi nu era murdar.

Am sters erorile dar masina nu porneste.

Nu am erori.

PXL_20220221_100954032.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanează erorile de pe Engine nu pe Immobilizer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai verifică legătura la masă din compartimentul motorului, undeva prin spatele motorului, nu ştiu să-ţi spune exact poziţia, dar trebuie să fie pe acolo un şurub de care sunt legate mai multe fire. Acolo sunt legate la masă cele trei module pe care ai erorile postate mai sus

1253779552_2-21-20221-04-43PM.thumb.jpg.89ea7a2053586130202af0b53c1c7e45.jpg

Şi mai verifică:

- releele încercuite (în special 12 pe care ai eroarea aia 18009)

- siguranţele alea lamelare de pe baterie, să facă contact bine şi să nu fie oxidate  

 

 

1117635732_ALHrelee.thumb.JPG.f1fa9df42f5e58225768fbbd2e6bdb36.JPG

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat relee, masa (si curatat), sigurante lamelare pe baterie; am schimbat bateria.

Si A pornit!

Imi apar doar eroarile 00534 pe instruments si 18962 pe engine; sa schimb senzorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza erorile in intregime, ca sa te putem ajuta..nu doar codul acestora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tuesday,22,February,2022,11:58:01:62939
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)

                Address 01: Engine       Labels: 038-906-012-AGR.lbl
Control Module Part Number: 038 906 012 M
  Component and/or Version:  1,9l R4 EDC 0400SG  2528
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 01317  
                      VCID: 1A3B34E3866A62CE7A7-4A9C
1 Fault Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster 
            P1654 - 35-10 -  - Intermittent

Readiness: N/A

Tuesday,22,February,2022,11:58:30:62939
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)

                Address 17: Instruments       Labels: 1J0-920-xx0-17.lbl
Control Module Part Number: 1J0 920 802 E
  Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V15
           Software Coding: 05142
            Work Shop Code: WSC 00222  
           Additional Info: Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1100555
                      VCID: 2541171FBF14DD36C75-5000
1 Fault Found:

00534 - Engine Oil Temperature Sensor (G8) 
            30-00 - Open or Short to Plus
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica siguranta si firele din mufa, de la senzorul de pe baie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!