Jump to content

ALH nu mai porneste !


z_a_c
 Share

Postare recomandată

Buna dragi colegi. S-a intamplat ceva bizar aseara la masinuta mea. Merg frumos cu ea...o parchez la teren (am mers la o miscare de seara...la un fotbal)...si la sfarsit cand dau sa plec acasa (ma si grabeam ca incepuse meciul cu Steaua)...hopa...nu mai porneste ! Dar nu asa...nu s-a invartit deloc motorul...nimic. Becurile in bord s-au aprins...bateria ok. Baietii sa ma ajute s-o imping...si se chinuie ei...incerc cu a-3-a...nimic, incerc cu a-2-a...nimic...motorul mort complet. Asa ceva n-am patit niciodata in cei 5 ani de cand o am. Se aude doar un clanc scurt, m-am gandit ca e ceva la electromotor...dar daca nici impinsa n-a dat nici un semn clar e altceva. Oricum electromotorul a fost verificat si pus la punct anul trecut, erau putine sanse sa fie busit. 

A mai patit cineva ceva asemanator ? Distributia a fost schimbata la 371.000 Km...acum am 443.00 Km. Parca s-a blocat motorul...suspect tare...

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • z_a_c

    16

  • MRC

    11

  • marius1982.11

    8

  • Borcanel

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asa ceva a patit azi un turist cu un fiat . I-a sarit distributia lui . Sper ca nu ai patit si tu la fel .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am reusit niciodata s-o pornesc pe a mea impinsa, doar trasa sau la vale ... plus ca dieselul nu e recomandat sa fie pornit impins, ca poate sari distributia de la punct sau chiar se poate rupe cureaua.

 

Deasupra electromotorului ai o mufa cu 1 fir sau 2, nu imi mai amintesc exact. Mufa aia actioneaza solenoidul. Am patit de multe ori sa merg cu ea apoi cand sa incerc s-o pornesc sa nu reactioneze, mufa fiind iesita 1 mm.

 

PS: Desfa capacul de la distributie (e prins in 3 cleme) si vezi daca mai ai cureaua pe role. Daca cureaua nu e rupta, schimb-o cat mai repede ... la ALH, cel putin la cele din 2001, se schimba la 60.000 km!!!

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa am patit eu la 100.000 km.

Nu ai sa crezi dar sub volan sunt niste contacte .

Am dat o palma sub volan si a pornit.

Nu stiu ce e in coloana volanului, un calculator ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca te-a lasat bateria...(da, asa dintr-o data!) Fa rost de un tester si te vei lamuri cu siguranta!

P.S. Cu distributia sarita ar invarti si n-ar porni, deci exclus.

Cu dat o palma....ma abtin sa mai comentez

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa fie bobina de la electromotor,am patzit si eu asa,cu tot ca inainte cu un an am remediat toate defectele electromotorului,bateria are curent bun?

 

Cu impinsu greu pornesti nici eu am reusit,doar atuncia cand am tractato!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Nu cred ca este cazul tau, dar in vremea de azi lumea nu mai stie sa porneasca cu impinsul. Eu nici nu mai imping pe nimeni ca soferii sunt catastrofa. Cati am vazut cu masina impinsa si contactul ( becurile rosii stinse) nepus, sau dadeau la cheie ( demaror) in timpul impingerii...Oricum eu stiam ca se porneste in a 2-a.

   Si eu cred ca este bateria. Poate ai lasat faruri aprinse. Daca este electromotorul de pornire, ar ajuta sa fie lovit cu ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu sa pornesc impinsa, am experienta suficienta cu destule masini...am incercat prima oara cu a-3-a desi nu e voie s-o pornesti asa ca sare cureaua sau mai stiu eu ce, dar cand am vazut ca nimic am zis sa vad si cu a-2-a...dar motorul nici un semn..nimic. Si eu ma gandesc la electromotor cu clancul ala scurt care se aude cand dau la automat. Indata plec la masina sa vad care e treaba. La 60.000 se schimba cureaua ? Eu am 70.000...posibil si asta, dar asa dintr-o data...fara nici un zgomot suspect... Bine ca eram in oras si nu prin concediu la mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca te-a lasat bateria...(da, asa dintr-o data!) Fa rost de un tester si te vei lamuri cu siguranta!

P.S. Cu distributia sarita ar invarti si n-ar porni, deci exclus.

Cu dat o palma....ma abtin sa mai comentez

 

La diesel daca se rupe cureaua exista sanse mari sa se blocheze motorul, pentru ca supapele ating in piston. Pe cand la majoritatea masinilor pe benzina, chiar daca se rupe cureaua, supapele nu ating pistonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca ar fi partea electrica a contactului de pornire ( ala in care bagi cheia,sa pornesti motorul).Cred asta pentru ca nu ai reusit sa o pornesti in niciun fel.S-au vazut multe cazuri similare,mai ales ca masina are destui kilometri,deci uzura partii electrice e plauzibila. Exista si posibilitatea ca bateria sa fie moarta,dar in momentul in care "dai la automat" se sting sau palpaie becurile din bord. Deasemeneasi bobina solenoidului poate sa fie de vina,ca si un contact salb sau oxidat in circuitul de actionare al solenoidului. Ar trebui masurata tensiunea in baterie,continuitatea bobinei solenoidului,tensiunea de comanda a lui cu cheia pe pozitia demaror,apoi putem spune mai precis care e cauza problemei. Poti incerca si cu alta baterie daca iti e la indemana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia o baterie de la careva, de minim 70 Amperi si fa o incercare. Vezi sa ai bornele stranse ca sa faca contact bine, altfel ti se aprind toate cele in bord, dar nu are forta sa invarta motorul si face decat tzac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Periile de la electromotor au dat la masa,nu mai porneste,face doar clic, sau bateria moarta,verifica nivelul de electrolit din baterie,posibil pe timpul verii sa fi scazut nivelul din cauza caldurii.

Modificat de golfix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria e ok, dar am s-o verific. Si eu ma gandesc ca este ceva la partea electrica. Electromotorul are un an de cand a fost verificat si nu pot zice ca l-am fortat. 

Dextrino...am sa iau in vedere recomandarile tale. Dar contactul sa pice asa dintr-o data ? Becurile din bord cand pun contactul se aprind ok toate...se sting cele care trebuie...nu palpaie nimic, geamurile electrice merg ok, deci as exclude bateria din start. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, bateria pare ok. Partea electrica a contactului e construita relativ solid insa uzura poate determina o mare gama de manifestari. O alta idee ar fi sa verifici sigurantele,inclusiv cele de pe capacul bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna din nou. Am descoperit buba...rola de la distributie crapata, a sarit o bucata din ea. Cureaua era un pic slabita dar in stare foarte buna, asa ca a dat de banuit ca ceva s-a slabit s-au rupt. Oricum era sarit de la punct. Marele meu "noroc" sau asa a vrut bunul Dumnezeu...electromotrul s-a blocat si nu a mai dat voie la motor sa se invarta, altfel daca il invarteam la cheie sau impinsa terminam motorul si acum eram in cautare de altul pe la SH. Bendixul a ramas blocat...ciudat, cum l-a desfacut oleaca cum s-a invartit motorul la mana. Asa ca am scapat ieftin pot zice...set nou de distributie + reparare electromotor...ma duc la electrician sa vad ce are mai exact. Mecanicul mi-a zis ca cine mi-a schimbat distributia (alt mecanic)...nu a pus rola exact cum trebuie acolo si nici nu a strans-o prea bine, de aici si ruptura...desi m-a tinut peste 70.000 Km...acum nu stiu nici eu care e adevarul: ori montaj gresit ori calitatea pieselor. Asta e treaba de-acum...mergem inainte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba nici de montaj gresit si nici de calitatea pieselor. Atat timp cat ai depasit termenul de schimbare al distributiei cu 10.000 km, era logic ca exista posibilitatea sa se intample ceva de genul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

termina cu 60.000, unde ai vazut tu asa ceva la ALH, e minciuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mecanicul mi-a zis ca la 60.000 cam trebuie schimbate...cica sunt de calitate prosta piesele acum (omul lucreaza la un service care este dealer Skoda si face service la tot ce tine de gama VW si nu numai). Mi-a dat exemplul numai la role...cat de subtiri sunt facute acum in comparatie cu ce gaseai pe masina inainte (adica cele originale). Nu mai zic la masinile noi cum pica diverse...chiar si in garantie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

bun,asa a estimat el, dar nu ca asa ar fi in vreo documentatie.

 

 

 

 

PS: rolele mele din kitul conti erau exact identice cu cele originale care le-am dat jos, acum cat vor tine, vom vedea.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam ca inainte de 2002 distributia se schimba la 60k km. Si am gasit pe multe site-uri informatia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine dau si eu comanda de kit...banuiesc ca rolele vor fi INA si cureaua CONTI. 

Omul mi-a zis la 60.000 deoarece a vazut multe la viata lui..pe original cica la 90.000 se schimba. Original inseamna tot ce are inscriptia VW. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca de fapt ti s-a blocat bendixul,iar rola s-a crapat din cauza incercarilor de pornire prin impingere.

Distrubutia ta nu avea nimic,s-a dus cand ai incercat sa o pornesti in repetate randuri prin impginere.

Modificat de golfix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De doua ori am incercat prin impingere...cu a-3-a si am riscat si cu a-2-a. Clar s-a blocat bendixul la oprirea masinii si nu a mai dat voie la motor sa sa invarta, asta a reiesit si dupa ce l-a slabit putin. Sa vad astazi ca e sarbatoare daca lucreaza la electromotor...sper sa nu ma rupa la buget. Mecanicul mi-a zis sa nu mai incerc vreodata s-o trag sau s-o imping deoarece consecintele pot fi mai mari. Oricum...a picat cam repede electromotorul, la ultima verificare arata foarte bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hopa...am fost la electrician si electromotorul e in perfecta stare. La demontat complet si nici o urma de uzura. Am stat si m-am gandit...cred ca la oprire s-a rupt rola...iar cand am dat s-o pornesc bendixul a ramas blocat pe coroana si nu a mai dat voie sa se invarta motorul sub nici o forma. Deci multumesc electromotorului ca s-a blocat, mi-a salvat motorasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Bun, si cand ai impins-o?

Da, cu stanta VW pe ea, mai mult si stanta cu anul (99), deci era cea din fabrica sau nu? mai am si acum rolele si pompa, care cred ca am sa o dau la schimb pe una originala reconditionata, iar rolele sincer mi se pareau impecabile la 170mii, le pun in caz ca pusca una de asta de "calitate".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!