Jump to content

Low oil pressure max speed 4000rpm


crisM
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

Am probleme cu avertismentul din titlu "Low oil pressure" pe o Skoda Superb 1.8 TSI(2010), 39000 km .Inca nu am reusit sa identific problema cu toate ca am fost de doua ori cu ea la service dupa avertisment si nu s-a gasit o rezolvare si nici eroare stocata. Posibila cauza - ulei la minim trebuie completat.

Daca la primele interventii banuiala a fost de nivel scazut acum a aparut avertismentul dupa aprox 600km dupa schimbul de ulei care a fost verificat si de mine si era totul ok. S-au verificat cablajele si s-a facut testul de presiune - totul ok in parametri.

A mai intalnit cineva aceasta problema. 

 

Multumesc,

Cristi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din cate stiu si sper sa nu gresesc, avertizarea de ulei apare si cand motorul constata ca uleiul nu este in parametri normali. Nu ma refer ca nivel, ma refer ca si vascozitate sau asa ceva. Sper sa nu gresesc, asa tin minte din niste topic-uri de pe forum.

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, ideea e ca nu ai presiunea la ulei corespunzatoare si unul din motive poate fi caliatatea uleiului(la temperaturi mari).

Ce ulei ai avut inainte si ce ai cum? 

Consum de ulei intre schimburi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Nu are treaba nivelul uleiului cu presiunea.

Ai verificat senzorul de presiune ulei ?

Daca ai schimbat uleiul recent si filtrul presupun, sau e problema electrica adica senzorul zice aiurea, sau problema mecanica adica pompa de ulei nu face presiune destula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea e data de un senzor. Calitatea e data de un alt senzor, si nu stiu sa fie si pe TSi, ci doar pe diesel.

 

Verifica senzorul, eventual schimba-l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul de fata am facut schimbul cu Castrol Edge 5W30, iar in primii doi ani am mers pe Mobil 1 si aveam un consum de aprox 1,3 l ulei la 12000km.

Aceasta avertizare a aparut pana acum cam la 6000 km dupa fiecare schimb cand nivelul de ulei era scazut, dupa completare totul era ok. Pana acum am doua teste de presiune facute in service unul acum si unul in urma cu 15000km ambele sunt ok. Inclusiv au fost verificate cablajele si mufele de la senzori.

Problema mea este ca daca pana acum motivul invocat era nivel scazut de ulei acum nu sunt motive sa se aprinda.

Momentan astept sa vad dc se mai aprinde.

Orice sfat este binevenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai cod motor de 4 litere, vezi ca sunt 2 senzori de presiune.  Unul de presiune mica si unul de presiune mare.

Trebuie verificati amandoi.

 

Cand ai putin ulei (ai senzor separat pe baia de ulei care te avertizeaza de asta ) se aprinde becul pe galben, NU pe rosu.

 

Ce cod de motor ai? BZB sau CDAA?

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CDAA este codul motorului. pana acum au fost doar avertismente cu galben

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur era vorba de pressure si nu de level?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am fost inspirat sa fac o poza in momentul acela asa ca am cautat o poza pe net cu avertismentul.

dupa acest mesaj a ramas doar simbolul galben pe maxi dot. Dupa oprirea motorului a disparut totul.post-46638-0-58932000-1377682976_thumb.j

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am intalnit niciodata acest mesaj desi vad ca l-au primit mai multi. Verifica senzorul/senzorii de presiune, asa cum au spus si altii. O sa incerc sa caut ceva informaii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur zice Low oil presure? nu cumva zice doar "oil pressure"? 

pentru ca daca zice sa nu turezi mai mult de 4000, e posibil sa fie probleme cu presiune prea mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cred ca este vorba de presiune maxima, nu minima. Altfel n-ar avea nici un sens alea 4000 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e procedura de verificare.

 

ai si valorile normale pentru presiune la diferite turatii. poate iti aduci aminte daca presiunea la turatie mare era cu mult mai mare decat specificatia la 3700 rot/min

 

se specifica si cazul in care presiunea este prea mare, trebuie inlocuita pompa de ulei (probabil are supapa de suprapresiune incorporata)

 

tmp.pdf

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate imi aduc aminte pentru ca nu am primit nici un document de data asta era 2 bar la relanti si 2000 rpm si 3.7 bar la 3500 rpm (valori  normale). Aceleasi valori le-am avut si la primul test la 21000km (cf fisei de constatare) 

Eu nu inteleg de ce nu sta aprins in permanenta daca exista o problema la senzor/pompa ulei/etc.si apare aceasta eroare aleator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

concluzia celor care au mai patit: senzorii sau pompa...

 

se pare ca sunt pompe care au dat rateuri uneori.... ssi din pacate sunt rateuri sporadice....

Modificat de Cib_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi mai usor daca ai gasi un motor similar sa faci schimb de cei 2 senzori de presiune......

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!