Jump to content

Suspensie Audi S3 pe Golf V


rfh
 Share

Postare recomandată

Salutare,

 

Am si eu de ceva vreme un pitic pe creier legat de suspensia sport si dupa ce am mers cu un Golf 6 ce avea suspensie sport, nu imi mai iesi din cap suspensia sport pentru Golf meu V 1.4 TSI.

As vrea sa nu merg pe ceva foarte complicat si scump gen Bilstein B16 si ma bate gandul sa incerc sa montez o suspensie OEM de Audi S3.

As vrea sa stiu daca a mai facut cineva modificarea asta si daca este doar plug & play sau sunt modificari substantiale de facut in afara de arcuri, amortizoare, flanse, rulmenti amortizoare fata.

Astept sa ma "lumineze" cei care au facut deja astfel de modificari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce S3? O iei second de undeva? S-ar putea sa ai probleme din cauza ca S3-ul e 4x4 si 1.4-ul tau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am niste prieteni care aduc piese din Germania OEM si imi pot face un pret bun. stiu ca S3 are tractiune intregrala de aia am si intrebat aici daca e cineva care a incercat sa imi spuna daca se potriveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine cauti una de GTI. Asa merge 100%.

Si iesi si ceva mai ieftin. Daca te intereseaza strict tinuta de drum a S3-ului poti sa iei, daca le scoti la pret bun, fuzete de S3. 

Amortizoarele si arcurile spte de S3 sunt gandite pentru greutatea puntii spate de S3, care fiind 4x4 e mult mai mare decat a Golfului, asa ca o sa pice prost pe o masina normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ar interesa sa stiu daca este cineva care si-a montat si Bilstein B16 pe Golf V sa imi dea si niste date tehnice si eventual costuri ca sa pot decide mai bine :unsure: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce vrei Bilstein B16? Adica una dintre cele mai scumpe suspensii after-market reglabile pe inaltime si duritate de pe piata? Costa cam 1.500 - 1.600 de euro.

 

Daca nu ai nevoie sa fie reglabila pe duritate poti sa iei un Bilstein B14, care e doar vreo 900 de euro, sau un KW V1, care e putin mai scump.

Si daca nu ai nevoie nici sa fie reglabila pe inaltime poti sa te opresti la un Bilstein B12, care e vreo 6-700 de euro, sau doar o suspensie sport OEM de Golf, care o gasesti la mult mai putin. Eu zic sa te mai gandesti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asta e problema - caut ceva sa fie un compromis optim intre confort si sportivitate mai ales ca masina va fi condusa si de nevasta-mea.

Suspensia pe S3 mi se parea un compromis bun ca si duritate/fermitate. Cea de Golf V GTI OEM nu o cunosc - nu am mers cu nici o masina.

De asta ma gandisem la ceva reglabil pe duritate & inaltime.

Inca nu sunt hotarat si de asta cauta impresii si pe forum.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspensia de S3 este setata pt alta greutate.

S-ar putea sa fie ceva mai ridicata de fata daca o pui pe 1.4.

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bistein B16 nu este in nici u caz compromisul pe care il cauti.

Din ce imi dau seama, nu sti despre ce vorbesti.

Iti recomand sa mergi cu un GTI cu suspensia originala. S3, B16 deja este departe de ce vrei tu.

Suspensia de S3 mai mult ca sigur ca nu se va potrivi fara modificari destul de scumpe, B16, chiar si pe duritate minima este foarte dura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta este ideea- cu un GTI nu am mers sa imi fac o idee. Teoretic ma gandeam ca B16 reglabila si pe duritate si pe inaltime imi poate oferi sansa sa gasesc compromisul pe care il caut.

Pe Golf VII am suspensia OEM reglabila care moduleaza raspunsul amortizoarelor si in modul Sport mi se pare foarte moale iar comportamentul masinii la limita este slabut.

de asta ma gandeam ca suspensia de GTI nu poate fi departe ca si feeling.

Eu cauta ceva un pic mai durdar sa pastrez si garda la sol in limite rezonabile.

Oricum parerile si opiniile voastre sunt binevenite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu te dai pe circuit de cel putin cateva ori bune pe an B16 e overkill.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spuneam, B16, pe cea mai mica setare, este foarte tare. Mai tare decat suspensiile sport OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian Marius88

Incearca produsele Yellow Speed Racing! Eu personal le recomand cu incredere, fiind foarte multumit de raportul calitate/pret/performante. Un kit Dynamic Pro Sport te costa aproximativ 1300 de dolari... Da un search sa vezi cateva review-uri si daca te intereseaza iti recomand un importator.

http://www.yellow-speed.com/index.php

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yellow speed? Chinezari din gama Ksport, XYZ, etc..

Ia ceva de calitate, si daca nu au atatea reglaje.. Mai bine ceva mai simplu dar de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot e sa fie reglabila si pe inaltime si pe duritate si scumpa atunci cam toata lumea pe afara zice ca Koni sunt cele mai "moi" reglabile.

Si vin si cu un nume in spate, ei producand amortizoare si pentru alte firme care vand suspensii.

 

Dar in continuare zic ca e prea mult sa dai 1.000 de euro pe o suspensie fara sa "faci" ceva cu ea. Incearca sa mergi cu un GTI sa vezi exact cum e. Eu zic ca e exact ce cauti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian Marius88

@ Bebeee: Uita-te mai bine de cine e fabricata suspensia Yellow Speed si cam ce poate. Este proiectata de acelasi inginer care a lucrat la D2, chiar daca se face in Taiwan unde e mana de lucru ieftina. Anul acesta spre exemplu, in ERC etapa de la Sibiu au fost cateva masini echipate cu suspensie Yellow Speed, ca sa nu mai vorbim de masinile de drift... Daca asta e chinezarie ce spui de Ta-technix sau Raceland la care se indoaie telescoapele si masina se comporta ca si cand nu ai avea suspensie...

Scuze de offtopic!

 

Intr-adevar aproape 2000 de euro mi se par cam mult pentru o suspensie Bilstein, dar nici sa dai cateva sute de euro pentru ceva ce nu merita si nu este fiabil nu are rost. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D2 = K-Sport = Yellow Speed = aceeasi chestie cu nume diferite. La fel cum Ta-Technix = Raceland = Jom.

Yellow este mult mai buna decat astea din urma(de 300 de euro kit-ul), dar totusi sa nu o comparam cu Bilstein, KW sau Koni. 

 

Si faptul ca sunt masini de WRC echipate cu ea nu e un lucru bun pentru cineva care cauta confort de la o suspensie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!