Jump to content

Motorizare 1.4 AEX


asterix 68
 Share

Postare recomandată

Astazi am facut operatiunea de verificare a tachetior prin metoda de verificare mentionata mai sus .

Vizual axa cu came nu prezinta urme de uzura gen santuri in ea sau mai stiu eu ce .

Tachetii nu sunt blocati , in sensul ca la apsare toti se misca.

Acum metoda cu lera , dupa cele descrise mai sus ( ma refer la medoda de vrificare ) la mine la toti tachetii dupa ce am apasat cu pana de lemn intre fiecare tachet si suprafata de contact a axei cu came a intrat lera cu mult mai mult de 0,2 mm, uneori chiar si 1mm.

Repet medota mea , poate am gresit eu .......Am pozitionat la fiecare supapa axa cu came indreptata in sus, am apasat tachetul in jos cu o pana de lemn, si am introdus lera intre tachet si rulajul axei cu came !

Concluzia este ca tachetii zornaie mai ales la rece !

post-16436-0-98301900-1400772132_thumb.j

post-16436-0-29929700-1400772148_thumb.j

post-16436-0-69757100-1400772162_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • florin_gti

    39

  • asterix 68

    39

  • colceriu adrian

    14

  • lupo_bv

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Care dintre senzori ransmite catre ecu turatia motorului ?

Vreau sa verific si acest senzor , poate acesta da informatii eronate sau incete catre ECU atunci cand actionez servodirectia si consumatorii electrici mari iar motorul scade in turatii automat el trabuie sa sesizeze acest lucru si implicit sa transmita informatia catre ecu .

Gresesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

...,,Aviatia da senzatia " restul e frectie la piciorul de lemn !!  :Driver:

Deja sari de la una la alta ceva gen : alba-neagra.......mecanica spre  0, diagnoza  dupa ureche  si restul......

Primo : fa cele mai elementare lucruri de intretinere /curatire si apoi treci la faza urmatoare.....

Reparatie capitala sau RK partial ......totul depinde de tine.....

Ai cele mai complexe date pe acest topic/forum.....dar inca mai astepti minuni la cheie  !!

ecm_basic_settings.pdf

 

PS:

Pe aici la mine circula un proverb:

Dute-n sat da de stire.............. :coffee_lol: .......,Vii acasa faci cum poti !!......  :grrrrrr:

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Citeste pagina 3 si 4. Eu am schimbat tachetul fara sa dau jos toata distributia. Masina merge fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
  • 3 months later...

Dupa datele afisate in programul Etka asezarea curelei de transmisie motorizare 1,4_AEX  si 1,6_AEE

Curea transmisie.pdfAEX_AEE.pdf

Iar imaginea cu detalii motor..

http://vwforum.ro/uploads/monthly_04_2014/post-85877-0-95709200-1398097980.jpg

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut !

Doresc sa inlocuiesc puntea spate la masina din semnatura si,intentionez sa caut una buna in parcurile care dezmembreaza g3 .

Spuneti-mi va rog daca se nimereste puntea de pe golf 3 in doua usi,sau trebuie sa caut neaparat o punte de pe un golf 3 in patru usi hatchback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie de punte de hatchback, in 2 sau 4 usi. Doar sa nu fie de variant sau cabrio.

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este diferenta la punte intre 2 sau 4 usi. Ai grija sa nu fie de combi sau cabrio, ca alea difera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles si va multumesc,cu ocazia asta am sa schimb si cele doua bucse de pe punte, pentru ca am inteles ca se schimba mult mai usor cand puntea este data jos de pe masina. Ramane ca acum sa caut o punte buna si acceptabila ca si pret .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce trebuie sa schimbi puntea spate ?? De obicei se uzeaza fuzetele (se pot schimba usor ) ...O problema ar fi cu schimbarea bucselor de la puntea spate ,dar cu ceva atentie se poate rezolva ..Mai multe date si informatii detaliate despre puntea de spate :

Punte spate.pdf

O modalitate de schimbare bucse punte spate

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand nu gasesti asa scula pe la noi si ne chinuim cu ce putem,iar in al doilea rand dupa ce se pune bucsa noua,se monteaza totul la loc,se lasa masina pe roti si apoi se strange surunul care intra prin bucsa si leaga puntea de caroserie,asa cum a facut tipul din clip in cel mult 2-3 luni bucsa e distrusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe site-ul celor de la Klann sunt mai multe filmuleţe, în special pentru prezentarea sculelor pe care le produc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, știe careva pe ce pin la ECU dă semnal de debit benzină la AEX ? Vreau să montez MFA pe această motorizare

Modificat de nextclub
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, pana la urma ai schimbat tachetii?

 

Si la mine tacane mereu, dispare zgomotul dupa 30-40km/h si ma gandeam sa incerc un engine flush + alt ulei asta peste cateva mii de km, momentan n-am nici 1mie cu uleiul actual(Aral 10w40). Masina a stat 1 an nemiscata pana sa ajunga la mine + cati ani inainte nu i s-a schimbat la timp uleiul cine stie. Era destul de murdar uleiul cel vechi iar daca scot busonul de ulei se vad pe capacul ce acopera axul cu came reziduuri de marmelada...

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut am un golf 3 1.4 benzina , 185400km ce ulei sa ii bag 10w sau 5w 40 , sincer as incerca cu mobil 1 5w 40 sintetic astept pareri

Salut am un golf 3 1.4 benzina , 185400km ce ulei sa ii bag 10w sau 5w 40 , sincer as incerca cu mobil 1 5w 40 sintetic astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua , am flansa de la carburator crapata si daca misc carburatorul se aude cum intra aer si moare motorul , iar in mers cand scad turatiile patesc acelasi lucru incepe sa nu se mai tureze masina si incepe sa ingatuie sa fie toate de la flansa ? pentru ca pompa de benzina a fost schimbata cu una noua fix saptamana trecuta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce mai intrebi.

Nu ti se pare normal sa o schimbi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua am si eu o problema cand tin masina umpic sub 2000 turatii se ineaca si nu se mai accelereaza si urmeaza sa moara motorul la fel in curbe cand dau a 2 imi trace greu se ineaca si moare ce poate fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua... Sunt posesorul unui golf 3 de 2 ani...am crezut conform ci masinii ca este 1.6 AEE...dar azi cand am fost la service mi s-a spus ca e 1.4 AEX

Am probleme cu pompa de ulei si cu rulmentul compresorului de AC.

Voiam sa stiu daca tipul asta de motorizare 1.4 aex este prevazut cu AC sau a fost o modificare facuta de fostul proprietar

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Baieti, poate ma puteti ajuta si pe mine cu o problema..

Chiulasa noua, motorul merge brici si dintr-o data am o problema cu el. La rece nu porneste decat daca deconectez mufa de la senzorul MAF, o pun la loc cu motorul pornit si pana se incalzeste merge innecata si da sa moara motorul daca invart de volan. Am schimbat senzorul MAF cu cel de pe chiulasa veche si la fel.. ce ar mai putea fii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata ceva in genul si e prins pe admisie cum te uiti la motor in partea stanga.

download.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu motorizarea 1.4 nu are debitmetru de aer. Fa-i o poza si pune-o aici sa vedem despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am schimbat senzorul de temperatura cu unul care cred ca e bun, identic dar tot nu porneste la rece decat cu mufa de la senzorul MAF scoasa.. primesc pe tester eroarea 00522.

29339C80-51E2-4DEC-9263-16F160FACFC9.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!