Jump to content

Motorizare 1.4 AEX


asterix 68
 Share

Postare recomandată

este mers doar in afara orasului, fara nici macar o oprire !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • florin_gti

    39

  • asterix 68

    39

  • colceriu adrian

    14

  • lupo_bv

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu cred.de ce doar afara?depinde de stilul lui de mers.eu zic ca este un mixt 7 la suta.si eu am tot 1.4 aex si sunt multumit de consum atunci cand este in toate mintile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e simplu dece doar afara , masina este folosita strict ptr naveta la serviciu si retur, pleca din fata blocului, iese in dn 1 si retur, problema cred ca a mentionat-o colegii mai sus, motorul nici macar nu apuca sa se incalzeasca si de aici consumul asa de mare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,


 am un golf 3 , motor AEX , la care , dupa ce se incalzeste motorul, turatia de relanti devine fluctuanta. Adica scade foarte mult iar apoi creste spre 1500rpm ritmic. Un mecanic mi-a spus sa schimb motorasul pas cu pas, iar altul mi-a zis ca trebuie sa fie de la senzorul motorasului. Ma puteti ajuta cu un sfat, ca parca nu as schimba motorasul daca nu sunt sigur. Poate sa fie de la epurator? de asemenea vreau sa stiu daca la tipul asta de motor schimbul de ulei se poate face prin absorbtie pentru ca s-a rupt busonul de la baia de ulei. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema cu tachetii o am si eu. S-a spart un tachet si am mers o vreme cu tacanit pana cand am demontat capacul chiuloasei si am vazut ce are. Cama tachetului spart este putin ciupita. Trebuie sa schimb si axul cu came sau mai tine o vreme?. Ma pricep cat de cat la mecanica dar la distributia motorului nu am umblat niciodata.

Gasesc undeva un tutorial legat de schimbatul distributiei la acest motor?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut o diagnoza ? Curata si epuratorul de gaze....Apoi verifica sonda de temperatura ........referitor la schimbul de ulei indicat ar fi sa repari filetul dela busonul de baie cu ajutorul unui tarod, schimbi si dopul in functie de filetul facut de tarod.....

Daca detii ceva scule (chei tubulare,imbusuri,cheie dinamometrica etc.) iar la capitolul mecanica spui ca ai habar ......te poti apuca linistit de treaba...(o imagine cu distributia o gasesti la pag.1)

Iar daca ai spatiu unde poti lucra (curte,un garaj)........

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.

Referitor la axul cu came, daca are o mica ciupitura pe cama unde a fost spart tachetul, mai poate fi folosit? Am sa caut un ax la sh dar am auzit ca trebuie sa gasesc neaparat un motor AEX . Nu se potriveste si de la alt cod de motor? Ca sa slabesc cureaua de distributie ( pentru a scoate axul cu came ) trebuie sa scot cureaua de la alternator? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu axul .L-am scos destul de usor. Am sa incerc sa merg cu vechiul ax dupa ce pun tachet nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colceriu adrian

si cum faci cu distributia?


ma gandit si eu sa il scot dar nu stiu cum fac cu distributia si cu apriderea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele mai multe date despre distributie se gasesc in manualul de reparatie (ro) pentru Golf 3 (pag.1post 7)

Dar atentie la cuplul de stringere al suruburilor !! Recomandat o cheie dinamometrica astfel exista riscul smulgerii filetului sau a surubului ....am intimpinat o problema de genul respectiv la montarea axului cu came unde am inlocuit 2 prezoane de la chiulasa (dezmembrari)..

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colceriu adrian

am patit si eu cu un surub de la capacul axului cu came am strans putin mai tare si foarte usor sa rupt asa este si acum Nu sunt probleme capacul mai are doua suruburi care il tin dar foarte usor se smulg se rup


saptamana asta poate reusesc sa schimb ce am de schimbat sa o pun pe roti La mine e putin nasol pt ca stau la bloc si e cam greu sa mesteresti in fata blocului mai ales pe sub masina Daca as fi la curte ar fi o veselie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tragi distributia la punct si scoti pinionul de pe ax cu tot cu curea pe el.


Deci referitor la axul meu cu came care are o tesitura (vezi foto ) , ce parere aveti? Cat ma mai tine daca pun tachet nou?post-4345-0-01277800-1394383815_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data se aduce motorul in punctul 0 (-vezi semne volant,ax came etc.)si se slabeste rola de intindere a distributiei  (rola de jos in prima fotografie)

post-85877-0-60399200-1394389711_thumb.jMotor-demontare distributie.pdf

apoi se scoate cureaua....Fotografia axului cu came este neclara ..... si pentru a masura uzura se folosesc diverse metode.......oricum daca se schimba tachetul respectiv cu altul nou (sau sh mai bun ) nu vad de ce nu ar merge !! :tuktuk: Dar spun :cele mai multe date sunt in manualul de reparatii (ro) sau engleza ,Haynes Autodata si alte surse....

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus tachetul. Tacane mai putin; cred ca trebuia sa-i schimb pe toti sau sa-i curat pe cei vechi. Nu am dat jos distributia. Am pus pinionul pe ax cu tot cu curea pe el. A mers fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O imagine (foto) face cit o mie de cuvinte !!

Iar daca tot ai desfacut axul cu came ......si nu ai verificat fiecare tachet (curatat )  se cheama lucru neterminat sau de ..... :biggrin:

Mai multe detalii  ......si incearca sa faci treaba pina la capat ! Daca nu  singur vei descoperi unde duce o lucrare de mintuiala .....    :banghead:

Pina la urma ce masina  folosesti cu motor pe benzina sau diesel....???  :Driver:

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si un diesel.

Logic ca am incercat sa curat tachetii dar nu am reusit sa scot cilindrul ala mic din mijloc. Am observat ca acel cilindru se poate roti in tachet si am zis ca functioneaza normal. Nu am mai insistat sa-i demontez . Am inteles ca acel cilindru iese daca il lovesc de o bucata de lemn. Eu nu am reusit. Poate ca trebuia sa il lovesc mai tare. 

Zi-mi ce poza vrei sa iti dau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In alta ordine de idei, am comandat de pe ebay un cablu + cd de diagnoza auto :

 

 http://www.ebay.com/itm/271398054707?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

 

 Ati  folosit cineva acest tip de cablu?  Acolo scrie ca merge si pe golf 3.

 

Am schimbat senzorul de temperatura a lichidului de racire si problema nu s-a rezolvat. Dupa ce motorul se incalzeste am aceeasi fluctuatie a relanti-ului Intre 300 si 1300 rpm in interval de doua secunde. Am sa-i fac o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gaseste foarte usor si mai pe aproape....cu el poti vedea si sterge erorile acumulate ,interpreta si vizualiza codurile afisate ,am folosit cu ceva timp folosind un laptop imprumutat la revenirea normala a relantiului (sa blocat undeva in jurul valorii de 1100 rot/min ) post-85877-0-49041300-1394514592_thumb.j

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colceriu adrian

Salutare baieti Mam apucat de mesterit toate bune si frumoase pana la tresa de masa de la motor la bobina de inductie tresa masa capota cred ca ii zice A mea este rupta nu se mai poate folosi Am cautat la magazinele de piese auto si este foarte scumpa aproape 200 de lei nu merita atata o bucata de cablu Cel de la magazim mi a recomandat sa pu alt cablu ceva similar aproximativ Un cablu de sudura ceva Voi ce ziceti?Pe la dezmembari aici  aproape de mine nu am gasit in stare buna cat de cat Acum nu stiu daca se potriveste si de la alt tip se motor pe aex lungimea fiind de 45 cm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti pe la un electrician sau pe la depozitele de electrice sufa de Cu flexibila folosita la coborari pentru paratrasnete sau pentru legarea carcaselor metalice ale utilajelor la centura de impamantare. Roaga pe cei de acolo sa iti dea o bucata la care atasezi in capete doi papuci electrici si rezolvi problema. Daca nu cumpara 1m de conductor MyF DE 10 mmp si la fel ii pui doi papuci, poti chiar sa ii scoti izolatia si sa lasi doar litele alea libere dar se vor rasfira.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colceriu adrian

da ms de sfat Am vorbit cu un electrician si am facut rost de un cablu myf de 10 si doi papuci din cupru azi ii pun si gata sa rezolvat Oricum motorul meu mergea cred de mult timp fara acel cablu fiind rupt mai demult eu doar acum am descoperit Ma gandesc ca si acestaisi va face treaba a si cel original doara e un cablu ce naiba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorizarea 1.4 AEX, vreau sa dau jos catalizatorul, cam zornaie , problema este cum i-l scot !

In partea spre galerie , nu are nici o nada ?

Cum naiba i-l dau jos ?

post-16436-0-28439300-1394903665_thumb.j

post-16436-0-33800400-1394903679_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede ca a fost modificat (a doua poza)......nu prea semana cu originalul ! Dar nu-i o mare problema sa tai cu flexul acolo unde se vede inaditura si apoi cumperi un cuplaj pentru toba cu 2 coliere.....asa ceva :

http://www.epiesa.ro/conector-teava-sistem-de-esapament-vw-golf-iii-1h1-1.4-topran-102753/1869/10816/cod-3051064/

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colceriu adrian

se poate anula catalizatorul?sa pui o simpla teava acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles , dar uneori o poza face cat o mie de cuvinte , poti pune te rog o poza cum este la tine ?

Vad ca avem aceiasi motorizare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!