Jump to content

relanti/mers neregulat motor RF


mihuz
 Share

Postare recomandată

salutare,

 

are cineva idee ce ar putea cauza fluctuatiile de relanti la motorul RF ? sau anume ce ar trebui sa verific ?

mai mentionez ca, la rece, cateodata trebuie turata cateva secunde, altfel se opreste....si am impresia ca am si un consum fenomenal de mare..

 

am schimbat capac delco, fise si bobina, care nu erau ale ei - mersul s-a schimbat mult (in bine), dar tot nu e 100% ok..

 

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Verifica avansul in prima instant.

Nu stiu motorul, dar daca este pe carburatie, verifica amestecul la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amestecul este acelasi si la relanti si in ture, deci nu e de acolo.

Reglajul de amestec este facut prin surubul pentru aer, si surubul pentru benzina, si se gasesc pe lateral dreapta la carburator.

 

 

Banuiesc ca ai verificat sa nu traga aer fals pe la flansa (se rupe in timp)

Mai trebuie verificat socul, sa nu mergi cu el pus in , si se poate vede cu ochiul liber daca scoti capacul acela de deasupra, si daca clapeta e inchisa inseamna ca socul termic nu functioneaza cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat flansa..e noua - merge mult mai bine, dar tot nu sunt multumit

mai ramane sa caut suruburile pt aer/benzina si sa vad si bujiile in ce stare sunt (tot banuiesc ca aprinderea nu e 100% ok....)

 

mersi Cornel,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Verifica si tulumba de la frana.A mea era dusa si din aceasta cauza se tura foarte urat...si bineinteles tragea aer fals.Iti recomand sa nu te joci tu cu acele suruburi pentru ca e posibil sa nu le mai dai de cap. Motorul RF nu are surub de benzina si de aer. Are un sg surub care probabil e de aer sau aer/benzina. Sa nu incerci sa cureti carburatorul.Daca ai putea sa gasesti o pompa de spritz de la alt carburator ar fi ideal. Mai incearca (ceva fara riscuri) sa dai cu putina vaselina pe surubul (nu e chiar surub. are forma unei jumatati de baterii de telecomanda) in partea stanga a carb. acel "surub " sa ii spunem culiseaza in functie de relantiu. dai cu putina vaselina.In rest numai succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!