Jump to content

Probleme 1.6 TD


killerage
 Share

Postare recomandată

Probleme noi , am achizitionat o pompa porneste cu pompa sta in relantiu o vreme dupa moare , daca incerc sa il accelerez moare instant , si nu da motorina pe retur deloc , puteti sa imi spuneti ce sa verific? e vb de motor 1.6 td

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si dupa ce moare, mai porneste? sau trebuie sa ii dai la pompita sa o amorsezi?

daca nu vine deloc motorinape retur, si nu trage motorina pe tur, inseamna ca e blocata pompa de alimentare cu motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pune_o sa trag motorina dintr-UN bid on transparent. Dac asa merge, verifica sorbul din rezervor. Daca nici asa nu merge, ai pompa de amorsare defecta si nu mai trage . Se rezolva la pompagiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codrut mitulescu

ca sa nu mai deschid alt topic si masina mea e 1.6 td. povestesc : azi am schimbat discul de ambreiaj si trage de rupe doar ca decupleaza si cupleaza jos de tot, langa podea. pana am plecat de la mecanic am oprit motorul de vreo 3 ori si am plecat cu scartait de roti de fiecare data :) . intreb : cum se regleaza cursa pedalei ? ca mecanicul meu nu stie . mentionez ca am cablu de ambreiaj  cu o piulita  in partea de jos si mecanicul crede ca pe acolo ar merge  dar nu stie cum. nu prea face masini vechi. mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codrut mitulescu

revin cu un nou simptom : nu mai fuge !! inainte ajungeam la 100km/h intr-a treia, acum se chinuie intr-a treia sa ajunga la 80 si intr-a cincea la 105-110. ce fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablul de ambreiaj are o piulita in capatul dinspre cutia de viteze, de acolo se strange. La tine, se pare ca are cursa prea mica, mai trebuie desurubata piulita aia.

Pentru noul simptom, da-ne mai multe detalii. Nu mai are putere, patineaza cumva ambreiajul (se tureaza motorul fara sa creasca viteza), scoate fum alb/negru, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codrut mitulescu

Nu patineaza , fum scoate ca de obicei si dupa un anumit numar de turatii( n-am turometru deci nu stiu fix la cat) se simte ca si cum ar fi limitata de ceva. Nu prea stiu cum sa explic doar ca inainte sa-mi patineze abreiajul si implicit sa-l schimb parca se tura mai mult . ce stiu sigur e ca mergeam in blana cu 130 km/h( am cutie in 5 trepte cod 4s si desi pare o viteza mica mie imi ajungea) acum ma chinuiesc sa ajung la 110. Ciudat nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ar putea fi asa: filtru de motorina sau conducte infundate; cablu de acceleratie dereglat, verifica daca parghia de acceleratie face cursa completa; s-a intamplat ceva in pompa de injectie - de verificat pe banc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!