Jump to content

Axa cu came nelubrefiata


Alex P
 Share

Postare recomandată

Salut, am si eu MK5 1.9 TDI motor BXE. Masina huruie ingrozitor cand accelerezi si nu prea are putere...Am fost sa verific turbina si au zis ca are problema cu "geometria" dar ei spun ca huruitul se aude de pe admisie si ca in mod sigur am probleme la axa cu came si tacheti etc. Masina are 139.000 km reali si sunt sigur de asta. Unde pot sa merg sa imi constate cu siguranta ce problema are? Cine a mai avut probleme de genul asta poate ma indruma si pe mine la un service sa imi faca si mie o constatare. Motorul e mai zgomotos de mult timp si am intrebat la service-uri pe unde am mai fost si au zis ca e evacuarea, esapamentul ca are sitele infundate si sa nu imi fac griji dar se aude din ce in ce mai rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

suna ca asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu face chiar asa... Ideea e ca se aude motorul foarte gros si e o vibratie in partea dreapta a masinii... Cam in zona turbinei :( o sa fac o inregistrare si o pun aici. Cand trec de 2000 de ture face ca toate alea, la relanti zici ca e muta. Nu se aude nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Se pare ca la mine nu se lubrefia daca nu era nivelul full full pe joja.

Axa cu came isi arata uzura(2 lobi, nu este foarte uzat dar este destul cat sa nu se mai vada sanfrenul pe vf lobilor)

Schimb sapt viitoare axa cu came, am luat SH, impreuna cu tacheti cuzineti si culbutori(culbutorii sunt cadou)

 

Intrebari:

 

- poate fi ok utilizarea cuzinetilor si culbutorilor primiti?

- motorul are mazga prin el, cum il curat? Uleiul are un an, am facut cam 3-4 schimbari de ulei in 30.000 km(6 ani)+completari fara numar, cred ca un litru pe an.

Eventual niste tips-uri pt inlocuire, operatiuni suplimentare recomandate? Am facut distributia acum 2 ani, 10.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul se schimba la 10000 sau 2 ori pe an[primavara,toamna] pt ca traim in Ro si avem cel mai prost carburant.

daca ai 1.9 tdi si nu il respecti bagi cateva sute  de euro in el.

axa cu came,se topeste de la ulei neschimbat la timp,mers cu el la minim, confundand  passat 1.9 tdi cu bugaty.

ai grija pe viitor si nu vei mai avea probleme.

 

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este exagerata treaba cu schimbatul de 2 ori pe an?

Treaba cu intretinerea este la mintea cocosului, in cazul meu a fost ceva asumat, banii au fost directionati pt alte proiecte mult mai importante decat aceasta masina care oricum a papat constant bani(planetare, placute/discuri frane, pompa tandem, furtunase, manopera, turbina, etc....). In continuare are defecte mari, cum ar fi: yala sofer, yala usa spate, harness din usi, receptie proasta radio, buton oglinzi, amortizoare haion, bucsaraie, amortizoare, scut, plange pe la simeringuri planetare, caseta directie. Mentionez ca am mai avut masini in familie, dar niciuna asa de paguboasa. Includ aici chiar si oltcit si sandero ca sa nu mai zicem de Daewoo, etc...

 

Sensibilitatea exagerata a acestui motor dovedeste ca nu prea este stralucit. Sa nu uitam ca altii faceau CR-uri in acel timp, tehnologie pe care VW nu a vrut sa o achizitioneze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare rau ca ai o parere proasta despre aceasta masina,

poate ai avut tu ghinion.

eu sunt foarte multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina complexa are multe sanse sa ii pice piese.

 

Mai stiu pe cineva cu masina noua care statea numai in service - niste separatoare din rezervor desprinse, greieri la greu in bord si usi, etc....

Asta este, ne chinuim asa. Sa mai mentionam consumul de peste 15l motorina/100km in oras pe automata care si asa tremura ca zapacita in drive pe loc? Hmmm...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca ai cumparat o rapciuga de masina. Sau ai adus-o tu in halul asta.

In principiu modelul asta e unul foarte solid si fiabil, dar cazut in mainile nepriceputilor orice tanc poate ajunge fier vechi. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte posibil. Cum se face ca switch-ul din portiera este pacatos la toate vw din acea perioada? Cati nu sunt care au montat switch extern, ca la dacie? Oricum principiul nu inseamna regula. Sunt oameni norocosi si oameni ghinionisti.

 

Cata pricepere iti trebuie pt o masina care ar trebui sa necesite la motor doar schimb lichide si distributie? Pana in distributie au fost N probleme....

Ti se pare ok consumul pt o masina care este aproape la fel de sprintena ca si megane din 2001 dTI(modelul anterior DCI-ului)?

 

O sa repar motorul, probabil si elementele de suspensie si sper sa ii treaca din cheful de inghitit bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma refeream la problemele tipice care pot sa apara la modelul asta (gen switch de broasca), ci la suma problemelor care au aparut la masina in discutie.

Cat despre ax cu came si tacheti... aud tot mai multe probleme cu ele. Si n-as putea spune ca e vina utilizatorului. Undeva e o greseala de proiectare sau consumabile proaste. Nu stiu...

Discutia mai pe larg aici.

 

Nu stiu ce cod de motor ai. Daca e AVF, cred ca e cea mai proasta varianta a PD-ului de 1.9 si cel mai gurmand.

La general vorbind, daca fostul proprietar si-a batut joc de masina sau a mers pe celebrul motto romanesc "am o masina perfecta, n-am schimbat nimic decat uleiul si filtrele de cand o am", urmatorul proprietar o sa cheltuie pe ea tot ce n-a cheltuit primul, ba chiar mai mult. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!