Jump to content

Axa cu came nelubrefiata


Alex P
 Share

Postare recomandată

Sal, la AVF am axa cu came care arata ca in attach.

Este ok sa nu fie lubrefiata?

Mentionez ca la deschiderea capacului doar un compartiment de la injectoare era plin cu ulei(cel din partea din fata).

Presupun ca nu trebuia nici acela sa fie plin....

Am probleme de lubrefiere?

 

Mentionez ca am trecut acum 1 an printr-o problema cu ax rupt la turbo, adaugat temporar ulei ieftin pana la remedierea turbinei(am vazut niste depuneri de mazga prin motor)

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ufff... nu am mai postat de mult pe aici.

Am atasat.

post-5395-0-34993800-1375187001_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca merge "pe uscat" apare decolorare / albastru spre capete de la temperatura ridicata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si totusi este o diferenta mare intre came, unele sunt "umede" iar unele par arse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ulei ieftin-mazga in motor- oare ce astepti sa urmeze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

sa te pregatesti pe viitor cu axa cu came noua si tacheti neaparat oem, toti.

 

lobii axei nu sunt polizati inca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit o eu.... ulei schimbat in reprezentanta. Dupa 2 schimburi de ulei din 2011 decand am adus masina din germaniam am trezit acum o saptamana cu o bataie urata la motor. Diagnosticul.... axa came, tacheti, semering distruse! Unul din tacheti arata de parca a trecut un glont de 9mm prin el. Cei de la reprezentanta au dat vina pe uleiul de porasta calitate... m au intrebat unde am schimbat uleiul si au avut surpriza sa afle ca uleiul a fost schimbat la ei. Toata distractia a costat undeva la 60mil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu par polizati inca.

Ce pot sa fac sa fie lubrefiati? Vreau sa rezolv cauza apoi efectul... desi nu prea face masina cati bani cere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tacanit este, dar asa a facut de cand am luat-o... 2006!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit o eu.... ulei schimbat in reprezentanta. Dupa 2 schimburi de ulei din 2011 decand am adus masina din germaniam am trezit acum o saptamana cu o bataie urata la motor. Diagnosticul.... axa came, tacheti, semering distruse! Unul din tacheti arata de parca a trecut un glont de 9mm prin el. Cei de la reprezentanta au dat vina pe uleiul de porasta calitate... m au intrebat unde am schimbat uleiul si au avut surpriza sa afle ca uleiul a fost schimbat la ei. Toata distractia a costat undeva la 60mil...

Esti sigur ca a fost schimbat??!!ai stat linga masina si ai vazut cu ochii tai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rayan, da am stat langa ei. Nu s au apucat de treaba pana nu am ajuns eu la service. Piesele au fost schimbate in prezenta mea. Uleiul a fost si el schimbat in prezenta mea...

Modificat de Cosmin_F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate pentru cei care au asa ceva in echipare. Eu am doar pressure switch-ul.

 

PD e mai sensibil la tipul de ulei decat restul motoarelor TDI din cauza designului axei cu came. Deoarece au bagat in plus cama ce actioneaza injectorul, au subtiat camele pentru valve. Deci suprafata de contact a devenit mai subtire la camele de valve decat la ALH de exemplu. La PD nu bagati decat ulei full sintetic 5W40 norma 505.01

 

De obicei camele de pe supapele de evacuare se uzeaza primele din cauza ca sunt mult mai solicitate decat cele de pe admisie, ele cand apasa pe supapa trebuie sa invinga presiunea din cilindru post-combustie.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut ieri capacul si l-am pus sa mearga putin cu el deschis.

Uleiul sare peste tot, se pare ca ungerea este ok.

La inspectia camelor se vede ca sunt tociti lobii. Probabil din aceasta cauza motorul este zgomotos(un vecin cu A4 motor tot avf are motorul sensibil mai silentios desi are mai multi km).

O sa merg cu ea asa, mai degraba o vand decat sa ii schimb axa cu came. Sper sa nu ajung sa fiu obligat sa o repar....mai mult de 20.000 km nu o sa mai fac cu ea(am facut 30.000 in 6 ani, acum are aproape 130.000-verificati ca sunt reali la Dan-Don)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

130k km (daca sunt reali) e foarte putin pt. axa cu came originala. Daca se respecta uleiul cerut de PD se pot face mult mai multi. Eu am 80.000 km reali si inca nici cel mai mic semn de uzura la lobi.

 

In poza ce ai pus-o la postul #3 lobul cu uzura cea mai mare e cel de pe cilindrul 4 (cel de langa pompa tandem)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut ieri capacul si l-am pus sa mearga putin cu el deschis.

Uleiul sare peste tot, se pare ca ungerea este ok.

La inspectia camelor se vede ca sunt tociti lobii. Probabil din aceasta cauza motorul este zgomotos(un vecin cu A4 motor tot avf are motorul sensibil mai silentios desi are mai multi km).

O sa merg cu ea asa, mai degraba o vand decat sa ii schimb axa cu came. Sper sa nu ajung sa fiu obligat sa o repar....mai mult de 20.000 km nu o sa mai fac cu ea(am facut 30.000 in 6 ani, acum are aproape 130.000-verificati ca sunt reali la Dan-Don)

 

 

sa nu patesti ce am patit eu...post-97084-0-75540600-1375612770_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banui ca uleiul pus de reprezentanta era vrac, Castrol sau Mobil.

Modificat de rosso corse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stai linistit, multi patesc ca si tine. Si nu doar la VAG. :)

Din pacate in tara asta, ar trebui sa avem fiecare mecanic de intretinere la masina, ori s-o facem noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banui ca uleiul pus de reprezentanta era vrac, Castrol sau Mobil.

Uleiul era Castrol, dar nu vrac, ci bidon de 1l sigilat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era Castrol sau OEM?

Daca scria Castrol, ma indoiesc ca era OEM, iar daca era OEM, nu scrie cine e producatorul.

 

Oricum, in ultimul timp, fiind sete de bani, licitatiile de supply-eri coboara tot mai jos in calitate. Si din cunostintele mele, nu mai e demult Castrol. Poate ma insel la VW, dar mira-m-as.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mentionez ca la deschiderea capacului doar un compartiment de la injectoare era plin cu ulei(cel din partea din fata).

Presupun ca nu trebuia nici acela sa fie plin....

 

 

Ai verificat daca mai ai dopul din pasajul de ungere din axa cu culbutori de pe partea aia (compartimentul plin cu ulei) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog sa detaliezi care/ce/unde.

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 2 axe mai scurte chiar deasupra cu 4 brate care preseaza injectoarele. Ar trebui sa ai 4 dopuri la capete (daca designul e ca la motorul meu). Verifica cu o sarma indoita la 90 sa se opreasca in dop. Mai ales pe partea unde ai gasit uleiul.

 

Aici ai si niste poze:

 

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=325771

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!