Jump to content

Golf GT - Bisisica


Chucky_Catalin

Postare recomandată

Am facut chiptuning si la vechea masina 1.6 aspirat pe o Bora si am simtit diferenta. Mi-a placut.

Acum ca am facut mai mult de 1an cu masina  si m-am obisnuit, vreau ceva mai mult, si dupa calcule un 17-20% power increase si un 25% cuplu. Dupa cifre pare ceva :)

Acum sunt un pic reticent legat de fiabilitatea copresorului (care din cate am vb cu Mugur mai pica ele in mod natural pe la un numar x de km (n-am retinut, 130-150k parca). Acu am 108k in bord.

M-am inscris pe lista lui Voinea de Black Friday.

 

Avem colegi care si-au facut 1.4 TSI de 170? sa iau legatura cu ei.

Link către comentariu
  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Chucky_Catalin

    111

  • cogdao

    31

  • F l o r i n

    11

  • vali_devill

    9

O sa pun saptamana viitoare revo , mi a citit si nu au gasit pt id ul de ecu soft facut in baza de date , asa ca l au trimis pe al meu in UK la tata lor  pt customizing :D 

Link către comentariu

Cam ce valori vei avea (cele standard de pe site-ul lor: 205cp si cuplu de pana la ~330?)

Ce garantii iti ofera baietii?

Ai incercat Trial-ul lor (parca ai cateva ore sa te joci)

 

@cogdao - poate n-ai avut timp sa observi diferentele ft bine, ciudat ca nu s-a simtit mai puternic.

Modificat de Chucky_Catalin
Link către comentariu

Trebuie sa recunosc ca sunt curios cum se va face simtit noul surplus de cuplu si cum va fi el livrat.

Nu am gasit pe internet fise cu chartul dyno pt TSI de 170 cp.

Link către comentariu

Cat de fiabile sunt aceste motoare de 1.4 dupa tuning? dupa parerea mea este oricum fortat la 170 cai. Stiu ca au ceva probleme cu racirea,iar softurile nu aduc mari performante in plus.

Modificat de golfix
Link către comentariu

Multumesc pt dyno.

Acum cat de fortate, nu stiu ce sa zic, probabil va ramane sa vad in timp:) oricum va fii un soft safe. Puterea maxima este pe planul 2, dupa cuplu, pe care Il bad mult mai util.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Astazi m-am jucat putin cu VCDS-ul, niste loguri in mers, in treapta a 3-a, pregatindu-ma oarecum pentru chiptuningul de Black Friday.

 

Banuiesc ca nu este cel mai reliable, insa am obtinut aceste valori (5 incercari):

 

post-19908-0-71100900-1416154940_thumb.j

 

Stiu ca in fisa tehnica motorul 1.4 TSI de 125kw are urmatoarele valori:

 

Max power:125 kW (170 hp)

Max power RPM:6000 rpm

Max torque:240 Nm

Max torque RPM:1750 rpm

 

 

Chiar sa cred ca acum Stock am aceste performante? ~190CP si ~250Nm

La ce sa ma astept dupa tuning?

 

Modelul de calcul l-am urmat de aici:

http://vwforum.ro/topic/43852-cum-aflu-cp-nm/page-2

 

Link către comentariu

Da. Majoritatea au scos mai mult cu 10-15cp si chiar 20-25nm pe dyno vs declarat in ceea ce priveste TSI-urile.

Ma refer pe mai multe dyno-uri si motoare diferite.

Link către comentariu

Super, citisem de cazuri (1.4 TSI) care dadusera mai mult pe dyno, insa nu ma asteptam sa fiu eu unu dintre ei  (chiar daca sunt masurati cu vcds).

Dupa chiptuning sa ma astept pe langa valorile actuale un adaos (promis de voinea) de ~60Nm si 30-35Cp? sau valorile maxime dupa chiptuning vor fi ~300Nm si ~200Cp?

Sunt destul de nerabdator si curios in acelasi timp de noul comportament al masinii.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Cred ca se refera la temperatura uleiului, nu?

Apropo, exista cumva, in meniul "secret" al climatronicului posibilitatea sa urmarim temp uleiului?

Folosesc des canalul 19-2 pt temp apa, pt ca nu am indicator in bord. (got BOOST)

 

Intre timp masina a primit tratamentul TCM cu aprox 30 cai frumosi si 55 nm.

Am avut si un drum de 1300 pana la timisoara si retur. Din pacate vremea n-a fost foarte favorabila sa testez potentialul maxim, insa se tureaza mai usor, depasirile acum sunt si mai usor de facut, practic in afara localitatilor am 2 viteze: 4 pt depasiri si 6 pt restul timpului. Asa de flexiibil mi se pare motorul.

 

Urmeaza un filtru aer K&N in carcasa originala. @PIT poti sa-mi spui te rog cum se simte la tine dupa filtru sport si de unde l-ai luat?

 

O poza dupa 500km de mers pe drumurile mai putin curate ale patriei 

post-19908-0-97207700-1417604227_thumb.j

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Yey, fuckin' yey. Si acum vine geru' si ingheata de se face beton zapada asta.

Sa vezi bucati de scuturi la orice colt de bloc.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Urmeaza revizia.

 

Masina a acumulat 112+k km la bord.

 

Am in plan sa schimb:

- Ulei(Castrol edge 5W40)

- Filtre( voi merge pe mahle de data aceasta),

 

Va trebui sa schimb si

- toate placutele(ATE) 

- eventual discuri spate pt ca mi se par uzate

- acea protectie ce inconjoara discul care a riginit si arata ft urat 

- ulei frana ATE

+ ce s-o mai descoperi la constatare.

Link către comentariu

Buna observatie, 

 

Multumesc, o sa verific, ultima oara cand le-am inspectat erau inca intregi.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Chucky_Catalin

Protectiile praf sunt ok momentan.

 

In alta ordine de idei HABEMUS Frane!

 

Daca pe exterior discurile se prezentau foarte bine, nu la fel erau si pe interior (masina a stat ceva pe dreapta inainte s-o iau eu la mijlocul lui 2013). Daca am avut impresia ca rigina se va curata cu timpul, m-am inselat. Uitati cum se prezentau pe interior: post-19908-0-42819900-1425827242_thumb.j si post-19908-0-02218500-1425827265_thumb.j

 

Am schimbat Discuri placute si lichid frana full ATE. De abia astept sa trec la setupul de vara ClassiX-urile asteapta sa fie montate in locul celor de iarna post-19908-0-19804400-1425827630_thumb.j

 

Pe langa revizia normala ulei Castrol edge 5w30, filtre Knecht am mai schimbat si:

- sistemul de franare ATE,

- bucsele mari si cele mici de pe fata (lemforder)

- aparatori/protectie discuri spate (ruginise)

- curea accesorii

 

Masina este mai silentioasa la relanti, nu mai chitaie la rece cureaua, si cel mai important are frane cum ar fi trebuit sa aiba.

 

Ma gandesc sa o dau si sa trec la ceva mai nou, insa raportul putere si consum/taxe, este imbatabil la motorul asta.

Link către comentariu

Ai ajuns la aceeasi concluzie ca si mine in ceea ce priveste raportul calitate/costuri.

Si eu am observat o diferenta cand am schimbat accesoriile.

Link către comentariu
Chucky_Catalin

Masina imi place la nebunie, puterea si manevrabilitatea masinii este nemaipomenita, raportata la costurile de intretinere

 

Ce nu-mi place sunt cele 2 motive de stres la fiecare pornire si anume zgomotele rare si sporadice ce vin ori de la volant ori de la lant din cand in cand.

Noi avem volant single mass, nu? Acel zanganit la cald de la ce se aude de la volant sau de la rulment? Am citit cazuri cand au schimbat oamenii volant si LA FEL a facut si cea noua.

Iar la distributie, la mine a fost chimbat de 2 ori lantul, ce am acum pe masina ar trebui sa fie vanrianta revizuita a lantului. Variatorul intinzatorul ala nsh sigur daca a fost schimbat. Ma bate gandul sa desfac sa verific cum se prezinta acolo situatia. Il mai aud 1 data la 50 de porniri sa zicem. 

 

In rest este super masina si n-am  ce-i reposa.

 

Performate de GTI cu consum de Logan :)

Modificat de Chucky_Catalin
Link către comentariu

Si eu il aud rar, am incercat sa caut un patern, dar nu am gasit.

Avem colegi care au schimbat distributia si la putin timp a carait din nou.

Link către comentariu
Chucky_Catalin

Chiar daca este pe 1-3 secunde max, pana uleiul impinge lantul, tot e stresant sa-l auzi.

Stiu ca sunt diverse solutii, insa pana acum nu stiu una 100% care sa te scape de problema asta.

La tine auzi zgomot suspect din cand in cand la volant, am inteles ca e din ciclul "asa face toate" la GT

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!