Jump to content

Golf GT - Bisisica


Chucky_Catalin

Postare recomandată

Sunt curios de rezultat. Si al meu se mai aude la pornire din cand in cand pentru o secunda, dar doar atat, deocamdata.

Link către comentariu
  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Chucky_Catalin

    111

  • cogdao

    31

  • F l o r i n

    11

  • vali_devill

    9

eu am facut treaba aia cu bateria , acea valva selenoid functiona perfect si inainte si dupa verificarea ei tot mai facea din cand in cand la pornire dupa 2-3 zile cand nu o porneam dar rareori, acum cert e ca nu mai face, si am lasat o in aceleasi conditii , de vineri pana luni , si luni pornita si nimic , inainte mai facea din cand in cand cum am mai zis.

Ceea ce ma face sa trag concluzia ca nu e de la valva aia...

Altceva ce am mai vazut pe net cand era lantul alungit si nu mai era instins indeajuns se auzea lantul frecand , facand galagie nu la pornire!

Modificat de pit90
Link către comentariu

Bixenonul face toti bani! In legatura cu problemele cu lantul, ma intreb oare care mai e avantajul fata de o curea? Cred ca raspunsul e cam niciunul. :) Comparat cu un lant de MB, zici ca e lant de pus la gat!  :))

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu
Chucky_Catalin

Ms, si eu sunt super multumit de Bi-xenon.

Legat de lant e arhicunoscuta problema in cadrul VW, mai nou, parca au renuntat si au trecut din nou la curea odata cu G7.

Link către comentariu

lantul generatie noua este revizuit daca pot spune asa pare mai solid, problema e simpla, cam la 100k sa schimbi lantul ,  ar veni 2 schimburi la curea 1 la lant :D tot pe acolo iesi la bani , alte probleme nu prea sunt la motorul asta majore ,  orice motor are plus si minusuri :D

Link către comentariu

Misto de tot masina, te-am vazut acum vreo 2 zile in trafic. Mi-a placut foarte mult culoarea, nu cred ca am mai vazut un GT culoarea asta. Poate ne vedem intr-o zi sa-ti vad si eu live volanul, as fi interesat sa fac acelasi lucru la mine, pt ca s-a cam deteriorat. Te salut

Link către comentariu
Chucky_Catalin

Te Salut, Multumesc. Vad ca nu ai topic de prezentare al GT-ului? :(

Ne vedem, lucrez in zona 1 Mai - Romexpo, si locuiesc in zona Baicului, Planorama.

Link către comentariu

Eh, in primul rand mi-e lene... rau :D  si al 2-lea rand, eu tb sa bag foarte multi bani in masina sa o fac sa arate macar decent (ma refer la exterior), deocamdata am bagat mai multi bani decat imi permit pt a o face sa functioneze in mod normal (am avut tot felul de problemute mici, dar scumpe). Daca ne intalnim, o sa vezi ca tb revopsita complet, reconditionat jantele plus schimbat bara fata si spate.... deci mai multe zeci de milioane asa lejer.

Daca ma apuc de treaba sa pun in practica toate ideile o sa fac si eu un thread, dar pana atunci nu are rost.

Stai la Planorama, Doamna Ghica? Eu stau pe langa stadionul Dinamo. Te anunt cand poti sa-ti fac o vizita la munca sau unde locuiesti :)

Link către comentariu
Chucky_Catalin

Dupa cum ar zice BUG MAfia: Baicului, in Spate la Complex chiar :)

Nici a mea nu e de showroom, nici nu prea se poate mentine fara julituri, zgarieturi in jungla numita Bucuresti :)

O intalnire adhoc sau pe la vreo intalnire vw forum  ne vedem noi :)

 

Multa bafta si fara probelme /incidente cu masina. Sa te bucuri de ea.

Link către comentariu

Bixenonul face toti bani! In legatura cu problemele cu lantul, ma intreb oare care mai e avantajul fata de o curea? Cred ca raspunsul e cam niciunul. :) Comparat cu un lant de MB, zici ca e lant de pus la gat!  :))

Salutare, de unde/cine ai facut rost de bixenon?

Link către comentariu
Chucky_Catalin

Salutare, 

 

De la un coleg de pe forum care monteaza asa ceva (lupe + vopsit interior far + multe altele) PM pentru mai multe detalii.

 

Recomand.

Link către comentariu

Eu dupa ce am avut masina vreo 2 ani am renuntat complet la orice gand de a o vopsi. Dupa fiecare spalare observam noi zgarieturi si infundaturi si lovituri. Asa ca am renuntat nu numai la gandul de a baga bani pt exterior, dar si la a o spala chiar :)) . Jur, ma enervam atat de tare cand vedeam cum apar noi lovituri in fiecare luna incat am renuntat la spalat. Acum deja nu ma mai intereseaza. Cand e jegoasa nu se vad imprefectiunile  :blah:  M-am axat pe functionarea tehnica a masinii si deloc pe estetica.

 

Bafta si tie, eu ma bucur de ea deja de 5 ani fara probleme majore :icon_cool:

Link către comentariu
Chucky_Catalin

Ai grija ca in timp se matuieste lacul, poate si mai rau.

Dar asa e, si eu odata cu fiecare spalare vad noi si noi urme. M-am cam resemnat in privinta asta. N-am garaj, e masina de zi cu zi, traiesc in Bucuresti - > stiu riscurile :))

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Chucky_Catalin

Weekendul trecut am avut buna insipiratie sa vin de la Brasov pe Traseul Cheia, sa ocolesc traficul de pe valea prahovei.

Drum bun, peisaje superbe, clar recomand! Bisisica s-a simtit in largul ei.

 

Cateva poze facute acolo: 

 

post-19908-0-42651800-1401008349_thumb.jpost-19908-0-53202100-1401008388_thumb.j post-19908-0-45206900-1401008507_thumb.j post-19908-0-09014700-1401008516_thumb.j

Link către comentariu
Chucky_Catalin

Multumita lui Florin, am si eu lumini avertizare usi, cu leduri, foarte frumoase, utile si practice.

Nu mai e nevoie de puddle lights, lumina emanata de leduri acopera o zona ft mare langa masina in momentul in care este deschisa portiera. 

Momentan am doar cateva poze facute pe zi, insa sper sa fac unele si noaptea.

post-19908-0-39100800-1401438795_thumb.jpost-19908-0-71837300-1401438822_thumb.jpost-19908-0-67843100-1401438834_thumb.jpost-19908-0-22263000-1401438846_thumb.j

 

Si in alta ordine de idei, stie cineva masina/posesorul golfului?

post-19908-0-80842700-1401438884_thumb.j

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Chucky_Catalin

Sambata, pe A2, cu AC on, am observat ca nu baga aer rece cum trebuie. Era aproape de Max, insa nu facea ft rece. Ajung acasa, observ o mica pata in dreptul motorului.....este de la condens + freon, care scapa pe undeva pe la o garnitura.

 

Intrebare, unde recomandati sa ma duc sa rezolv etansarea + completare ulei/freon ?

 

Sunt multi gigei care fac asta, insa m-ar ajuta o recomandare.

 

 

Multumesc.

Link către comentariu

posibil.... pierdere freon - da, ma suni cand vrei si iti dau pe cineva.

Link către comentariu
Chucky_Catalin

Cand poti, da-mi un sms cu nr plz, ca te-am sunat si n-am avut norocu' sa dau de tine :)

 

 

Multumesc.

Link către comentariu

da... ai SMS cu nr de telefon.

 

o zi racoroasa, iti doresc !

Link către comentariu
Chucky_Catalin

Multumesc, pana nu rezolv nu dau drumu la AC, asa ca la cum se anunta temp, o sa fac sauna in masina.

 

Am discutat cu omu, ramane sa-i fac o vizita asap.

Link către comentariu
Chucky_Catalin

Multumesc Florin.

 

S-a rezolvat, sper eu :)

 

Nimic fisurat, nimic spart cum credeam, doar un plin de freon trebuia, aparent lipseau 200ml (din ce 550ml?)

In cei 7 ani si 102k km ai masinii nu cred ca s-a facut vreodata refill.

Un motiv de atentionare a fost presiunea de 3psi pe joase, pe inalte fiind ft bine 15-16psi. Peste cativa ani cred ca ma paste o interventie la compresorul AC.

Modificat de Chucky_Catalin
Link către comentariu

cu mare placere, ma bucur ca s-a rezolvat.

 

monitorizeaza ce se intampla in perioada urmatoare.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
Chucky_Catalin

Saptamana trecuta am observat pt prima oara in bucuresti urmatorul lucru: eram in a 2 a, calc puternic acceleratia, ma infige in scaun, apoi pe la 3400rpm ce sa vezi....boostul scade, da in nas....zic eu in mintea mea poate am luat piciorul de pe acc, calc din nou nici o problema. Dubios, s-a mai intamplat de cateva ori si luni dupa ce s-a incalzit motorul, la care zic clar....a picat N75, la 103k km. Astazi am schimbat-o, totul a revenit la normal. Bisisica e din nou naravasa.

Link către comentariu
  • 3 months later...

N-am mai postat de ceva timp, pentru ca totul a fost in regula, nici o problema cu o masina condusa zilnic in "traficul" din Bucuresti.

Ma bate gandul sa profit de pretul scazut (200E) de Black Friday a celor de la TCM pt a o duce la 200cp si 300nm.

 

Pareri da, nu, fiabilitate, eventual probleme de la cei ce au facut?

 

Intre timp am trecut si la winter mode: jante aliaj pe 17" cu anvelope michelin alpin 4 225/45/17. 

post-19908-0-36392600-1414680042_thumb.j

Link către comentariu

S-a mai facut stage 1 si s-a mers lejer, fara probleme notabile.

Oricum, diferenta fata de acum e destul de mica, castigul nu e wow.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!