Jump to content

Golf GT - Bisisica


Chucky_Catalin

Postare recomandată

Chucky_Catalin

Vreo 5 minute, pe ambalaj parca nu zice nimic de timp de actionare. ii dai si freci :)

Link către comentariu
  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Chucky_Catalin

    111

  • cogdao

    31

  • F l o r i n

    11

  • vali_devill

    9

Luati sonax full effect!garanta merge fara probleme pt jante!

Pt tipsuri sonax metal polish.utilizat I frecvent,dupa fiecare spalare,si o sa aveti tipsurile ca noi multa vreme.

Brgds

Link către comentariu
Chucky_Catalin

Pt tipsuri am studiat topicul tau cu babuinu si eram si eu axat pe Sonax metal polish, insa unde am gasit erau ori la mama draq ori nu avea deschis sambata, si cum atunci avem timp am luat ce am apucat. si-a facut treaba insa nu 100%.

Tu de unde ai cumparat sonax pt tipsuri?

Link către comentariu
Chucky_Catalin

Vali, asta e ? http://www.colindetailing.ro/sonax-polish-crom-si-aluminiu-p-260.html.

 

Ai idee in ce zona este? Vitan cumva?

 

In alta ordine de idei, aveti idee de ce (rar) gasesc becul de la inchiderea centralizata aprins, care ramane aprins si dupa ce pornesc motorul?

Ce depisteaza masina in neregula? Geam incomplet inchis cumva?

Link către comentariu
Chucky_Catalin

O sa mai incerc inca o pasta in afara de cea pe care o am acum. Tipsurile se prezinta ft bine de cand le-am curatat. Problema e ca evacuarea "mai scuipa" aburi + negreala de zici ca-i o smoala si se murdareste constant.

Multumesc pt recomandari.

 

A mai avut cineva simtomele becului de la inchiderea centralizata, sa il gaseasca aprins? Am incercat sa gasesc pe forum informatii.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Chucky_Catalin

Pe principiu iarna car si vara sanie:

 

post-19908-0-56465800-1396607958_thumb.j

 

Nu-s in cea mai buna stare, insa am timp pana la iarna sa ma decid cum le voi face.

 

Link către comentariu

le vazusem si eu la vanzare, mi se pare ca sunt la fel ca ale lui vali_devil de iarna.

 

sa le porti cu placere !!!

Link către comentariu
Chucky_Catalin

Dap, le-am luat la un pret bun de la colegul JAF, sunt acelasi model ca ale lui Vali, insa astea sunt vopsite Alb mat (momentan) 

Sa gasesc niste cauciucuri bune pentru ele, sa le dau pe ale mele cu setul de tabla pe 16. si sa tot astept seonul rece :)

Link către comentariu

Ar merge gun metal. De mult voiam sa vad in realitate cum arata pe albastru grafit :D.

Oricum mai e o vara :))

Link către comentariu
Chucky_Catalin

Dap, cam aia ar fi si ideea mea "conservatoare".

Altceva ar fi: rosu, verde, bleu, insa doar cochetez cu ideea.

Link către comentariu

Pastreaza culoarea clasica,uneori e cel mai bine!personal,detest culori gen rosu,verde,mov,oricat de bine ar da pe masina!

Brgds

Link către comentariu
Chucky_Catalin

Vali tu n-ai somn? Sau erai in timpul serviciului? :)

Am vazut astazi live unn audi, culoarea mea cu jante (16) vopsite alb mat si sincer nu arata asa rau. Mai ales pt iarna...oricum am timp sa ma hotarasc daca le vopsesc in vreo culoare sau le las asa + niste cauciucuri bune.

 

Recomanzi 205/50 sau 225/45 ?

Link către comentariu

Pastreaza culoarea clasica,uneori e cel mai bine!personal,detest culori gen rosu,verde,mov,oricat de bine ar da pe masina!

Brgds

Cu culori din alea o transformi clar in papagal. :)

Link către comentariu
Chucky_Catalin

Momentan raman cum sunt, sau le voi vopsi un Gun Metal.

Jantele sunt model RH AeTechnic 5x112, 8J, Et 55. Una e putin indoita pe interior, insa se va repara pana la iarna.

Tot astazi am reusit sa dau tablele vechi :)

 

Intrebarea acum este catre ce cauciucuri sa ma indrept si mai ales dimensiunea lor pentru sezonul rece.

post-19908-0-85107700-1396791693_thumb.jpost-19908-0-96039200-1396791700_thumb.j

 

 

Modificat de Chucky_Catalin
Link către comentariu
Chucky_Catalin

In dimineata asta l-am intalnit pe "unchiu'" Ed 30. O masina ft dotata.

 

post-19908-0-43050200-1396858020_thumb.j

 

Cat de bine arata acel eleron :)

Stiti daca masina este aici pe forum?

Link către comentariu
Chucky_Catalin

Gramatica ma mai saboteaza cateodata, voiam sa stiu daca GTI-ul este prezentat aici pe forum, sa-l contactez pe propr :)

Link către comentariu
Chucky_Catalin

De departe cea mai utila modificare a fost bixenonul.

Iluminare perfecta in toate conditiile meteo :)

 

Recomand pentru cei ce au halogene

 

post-19908-0-20395900-1397414462_thumb.j

 

In rest fara probleme, masina merge perfect :) Consuma decent. Tine cu portofelul.

Modificat de Chucky_Catalin
Link către comentariu
  • 4 weeks later...
Chucky_Catalin

Salut,

 

Din cauza unei operatii la picior, am facut o pauza de 2 saptamani in care n-am condus masina, i-am dat o cheie dupa vreo 10 zile fara nici o problema, insa dupa a 14-a zii, cand sa ma duc la munca, am observat ca atunci cand am pornit-o a luat-o mai greu, s-a auzit lantul putin ...s-a balbait 1 secunda, 2 apoi a murit motorul. Din a 2a incercare nici un zgomot, totul normal. Sa fie asta un semn ca trebuie verificat ceva la distributie, sau doar nu avea acel intinzator hidraulit ulei in el si de aia a murit motorul?  

 

Pana una alta avem si bloc lumini pe crom :)

post-19908-0-26540400-1399882264_thumb.j

Link către comentariu

intinzatorul e pe baza de arc si este ajutat hidraulic atunci cand merge motorul si este presiune pe circuitul de ulei 

 

am analizat  intinzatorul si nu are niciun fel de blocator ca sa tina presiunea de ulei in el

 

daca lantul este alungit , arcul care impinge pistonul intinzatorului nu mai face fata si de aia caraie la inceput pana se formeaza presiune de ulei si pistonul este impins cu putere de ulei si lantul este in tensiune si merge OK .

 

cu cat lantul este mai alungit cu atat tre sa iasa pistonul acela al intinzatorului mai mult , acest lucru este facut cu ajutorul unui arc care o data cu alungirea lantului tre sa scoata  pistonul afara mai mult astfel scazandu i forta si de aici apare caraitul pana se formeaza presiune de ulei in spatele pistonului si lantul sta ferm.

Modificat de pit90
Link către comentariu
Chucky_Catalin
Publicat (modificat)

Ms pentru detalii, in mare stiam cat de cat principiul de functionare :)

Cand ar trebui sa ma ingrijorez? daca face odata la x zile dupa ce n-am pornit motorul?

Cand devine grava situatia ? si la ce pisese sa ma gandesc ca trebuie schimbate? 

Modificat de Chucky_Catalin
Link către comentariu

eu am schimbat lantul si intinzatorul e suficient ca doar masina nu cred ca are peste 250k sau 300k sa schimbi si restul pieselor

cert e cand e caraiala mai lunga inseamna ca si lantul e destul de alungit si se amorseaza mai greu , dureaza mai mult pana intra ulei pe gaurica aia mica si formeaza presiune .

daca e problema mai grava cu lantul iti da eroare la camshaft sensor position out of range 

Link către comentariu
Chucky_Catalin

Lantul a fost schimbat la mine de 2 ori (odata din exces de zel cred) de vechiul proprietar + patine cel putin odata, asta pana la 88k km. Acum am 102k si cred ca l-am auzit zbarnaind de vreo 5 ori a cate 1 secunda la pornire de cand o am.

 

Un coleg mi-a recomandat sa incerc preventiv si varianta asta: 

 

http://www.sciroccocentral.co.uk/forum/viewtopic.php?f=25&t=11007

 

Probabil ca o s-o incerc in viitorul apropiat.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!