Jump to content

Micile Modificari la KR


nadir@boosted.ro
 Share

Postare recomandată

nadir@boosted.ro

m-am gandit ca multi sunt cei care vor sa isi faca modificari sa treaca de la injectie la carburatoare, unul din ei este Zim`ul, si nu stiu ce implica asta !

mai jos va voi descriile cateva din cele mai importante etape daca pot sa spun asa si sa va arat si ceva pozne!

evident ca prima etapa (dupa ce te hotarasti) este sa cumperi carburatoarele (cand ma refer la o astfel de adaptare .... (daca tot o fac o fac "profi" adica nu ma duc si imi pun 2 carburatoare piesburg sau 2 solexuri de dacie! imi pun ceva care sa fie mai bun decat injectia mecanica a KR`ului).... si ma refer in special la timpii de raspundere "de jos"

Bun acestea fiind spuse dupa ce deja ai 2 carburatoare (2 ca sa se simta) de preferat weber sau delorto

iti va trebuii o mica flansa care sa o faci pt a putea prinde carburatoarele de motor

un alt pas foarte important este sa astupi gaurile din qiuloasa "fantele" de unde erau injectoarele inainte!

dupa aceea de confectionat flansa de prins de motor atentie flansa trebuie sa fie la un unghi de 30de grade,

pt a putea sustine carburatoarele drepte, si pt o functionare in parametrii

flansa este compusa din o mica bucata din vechia galerie de admisie de la KR (cea mare care vinde pe deasupra motorului si pe care scrie dohc 16v)

revin cu poze si mi multe detaliii

oricum cu frica am scapat si peste etapa asta

ideea a fost pt a putea sa prinda bucata de aluminiu care a fost topita peste qiuloasa mea fara ca qiuloasa sa fie afectata a trebuit incalzita pana la 200 grade si asa s-au umplut gaurile,

toata operatia a durat circa o ora si 20 de minute pregatit, si lucrat !

oricum am avut si eu ocazia sa vad live cum se pregateste porcul "dupa" craciun

revin cu poze pt flansa

Later edit

se pare ca pozele au fost aranjate dupa marime si nu dupa ordinea in care le-am pus eu :(

Modificat de nadir
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

nadir, spune-mi te rog cam cati bani te duce toata treaba ( astupat gauri, facut flansa, montat, reglat ) presupunand ca am carburatoarele.

10q

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro

pai pt a putea face asta trebuie sa desfaci motorul (deci sa nu uiti sa pui si manopera ;) )

apoi intra asa astupat gaurile de la qiuloasa m-au costat 25 ron bucat adica 100 ron toate 4

apoi m-a costat inca 100 ron sa imi taie la freza din vechia galeria aia de 16v bucata care se prinde de qiuloasa

ca sa pot sa imi fac flansa pt carburatoare adica sa fac o galerie pt carburatoare :(

apoi inca 150 ron la sudor sa mi-o sudeze pe pozitie pt ca trebuie sa aive undeva intre 15 si 30 de grade inclinatie (flansa) pt a sta carburatoarele drepte si inca vreo 100 ron niste flanse din cauciuc pt a putea prinde carburatoarele de flansa confectionata din aluminiu

la tine va fi putin mai ushor (daca esti interesat) pt ca acum iti voi spune exact unde sa te duci si ce sa le zici

la mine a fost putin mai complicat chiar daca am acut un "model" tot a trebuit sa caut sa ii alerg sa ma rog de ei sa imi ia banii si sa imi faca asa ceva ca nu toti se baga ;)

oricum mai am mult de facut adica de arata sper sa termin cu licenta sa am iar timp sa stau pe forum sa va arata adevarata istori a acestui MK1 pe care il detin !

succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
nadir@boosted.ro

iata si cum a iesit "galeria" mea de admisie ... adica flansa dintre carburatoare si qiuloasa

sper sa va placa ... nu va zic cat ma costat

ca o constatare aluminiul din care este facuta galeria la 16v este foarte casanta si foarte moale ... greu de lucrat cu ea

galeria mea de acum are o mica parte din acea galerie + Dur aluminium care este folosit in aviatie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) dumnezeule !! cred eu sau micutzul de kr se va transforma intr-un monstru cu doua webbere dublucorp ??

cati cai speri sa scoti din el ???

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro

am jiglere de consum care la 80-90 imi consuma intre 8 si 8,7 si jiglere de competitie care imi consuma 20-22

dar cand le pun pe cele de competitie parca e alta masina !

toate aste le spun pt ca acelasi lucru l-am facut pe masina unui prieten dar care nu a fost facuta ca a mea

teoretic consuml ar trebui sa fie undeva tot pe acolo !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
nadir@boosted.ro

o alta etapa

acum ca motorul este gata

au mai ramasp de cules niste planetare rulmenti fata si alezat carburatoarele ... eh dupa care urmeaza o alta etapa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!