Jump to content

My Fast


Kidoo

Postare recomandată

Va urmaresc de vreo 6 ani, inca nu am postat pe acest topic, dar cred ca a venit vremea sa va impartasesc si eu despre experienta VAG.

 

Chiar daca initial am vrut un TDI, dupa ce am citit cu interes topicul dedicat Golf-ului 5 Gti, mi-a atras atentia entuziasmul posesorilor de GTi, sentimentul pe care il ai tot timpul cand conduci masina, si atunci m-am hotarat ca trebuie neaparat sa vad masina.Am fost la reprezentanta si aveau in mod surprinzator un GTi. Pentru mine a fost dragoste la prima vedere si m-am decis sa cumpar masina, nu am mai avut rabdare sa astept Golf 6 GTI, de obicei dureaza ceva diferenta intre generatii si am decis sa mi cumpar un Golf 5 GTi.

 

Inainte am mai facut drive test cu diferite masini printre care si un Leon Cupra, dar interior si masina nu era ceea ce cautam. Trebuia neaparat sa ma simt bine in interior, fiindca acolo imi petreceam majoritatea timpului, iar in golf parca totul era perfect.

 

Anul fabricatiei iulie 2008 are urmatoarea configuratie, pe langa echiparea standard care este foarte bogata, am mai luat in plus

- faruri bixenon autoadaptive (merita fiecare euro in plus)
-  Lumini si vizibilitate II-lumini de drum permanente,functie Coming Home-Leaving Home,senzor de ploaie, oglinda retrovizoare interioara cu sistem automat antiorbire,doua lumini fata indreptul picioarelor, oglinda sofer exterioara cu sistem automat antiorbire, oglinzi exterioare rabatabile electric
- Cotiera centrala fata cu spatiu dedepozitare,2 guri de ventilatie spate
-  Aer conditionat Climatronic-reglare automata pe doua zone,separat stanga/dreapta
- 4 usi
- Alarma antifurt "Plus" cu imobilizator electronic,senzor de supraveghere interioara,back-up horn,deschidere individuala a usilor,lumini pentru citit fata/spate
-  Privacy-glass-65% absorbtie a luminii pentru geamurile laterale spate si luneta.

 

Am mai cumparat stopuri cu led VW original pentru aspect in rest masina este stock si probabil va ramane stoc, fiindca rar am nevoie de toata puterea motorului.

http://imageshack.us/photo/my-images/805/image024x.jpg/

 

Masina are doar 46000 km, a stat 1 an de zile in garaj, timp in care am circulat mai mult cu o O2 1.9 dsg si care a ajuns la un coleg de forum. Trebuia sa aleg intre cele 2 masini si am ramas cu GTi-ul (nu se compara ca si stabilitate, putere, confort)

 

Cateva impresii in cei 5 ani de cand o folosesc:

- masina este o adevarata bijuterie (motor + cutie + sasiu+directie), nu cred ca as mai trece la diesel

- sentimentul din spatele volanului este senzational, ma simt ca un copil mare :)) care nu se mai satura de jucaria lui.

- feedback-ul directiei excelent

- la drumuri lungi, nu simti oboseala datorita puterii si confortului din masina

- stabilitate foarte buna la limita, masina da un sentiment de siguranta foarte ridicat

- consum foarte bun (mi-a fost un pic teama ca o sa am o medie mult mai mare).

 

Cu aceasta ocazie as dori sa multumesc comunitatii Vw Forum pentru informatiile disponibile despre Vag, pe mine m-au ajutat foarte mult si sper la randul meu sa ajut pe altii.

 

O sa revin cu impresii si poze cu masinuta cand ajung acasa.

 

Daca aveti intrebari, nu ezitati sa ma intrebati.

 

Regards,

Kidoo

 

 
Link către comentariu

Felicitari pentru masina. Ce cutie de viteze ai, manuala/DSG?

 

Chiar ti se pare mai confortabil GTI decat O2?

Link către comentariu

Cutia este manuala 6+1, imi place sa mestec in mamaliga :D

 

Nu exista termen de comparatie intre O2 si Gti. Scaunele din Gti sunt mult mai ergonomice, iar la drumuri lungi diferenta este foarte mare. Obisnuiam sa fac Timisoara Bucuresti de multe ori si simteam dureri lombare cand ajungeam cu O2-ul, iar la Gti esti fresh dupa acelasi drum..

Link către comentariu

Revin cu pozele promise:

 

Ceva poze mai vechi

mow2.jpg

 

Interior dupa curatare bord si parbriz

1fhb.jpg

 

Exterior dupa spalare
gq4h.jpg

 

O imagine superba de la tara la apus cu cracanata mea

o4vt.jpg

Cateva poze din concediul de aproape 3000 km Timisoara Ulcinj - Dubrovnik - Plitvice Lakes - Budapesta - Timisoara (plus Albania si imprejurimi).

 

Aproape de Ulcinj langa lacul Skadar (este foarte mare se intinde din Muntenegru pana in Albania)
6hfx.jpg

 

Poza aproape de Ulcinj

agu5.jpg
 

Cracanata mea se odihneste dupa drumul destul de greu din Muntenegru

d0v6.jpg

 

In Albania, acelasi lac Skadar in background

ctmt.jpg
 

Odihna dupa un drum de 5h la Plitvice Lakes

62vb.jpg
 

In drum spre Dubrovnik, trecerea cu bacul in pasul KOTOR Muntenegru

gqmi.jpg

 

Cateva informatii interesante pentru cei ce vor sa mearga in Muntenegru

Timisoara - Ulcinj 764 km am ocolit un pic prin Canionul Tara (este mai bun drumul decat drumul pe care s-a prabusit autocarul, din pacate am intrat la ei in tara in aceiasi noapte cand s-a petrecut accidentul). Drumul este destul de greu pe mine ma ajuta foarte mult masina si nu a fost obositor si in plus imi place foarte mult sa conduc noaptea. Distanta de 764 km am parcurs-o in 12 ore jumatate cu tot cu opriri (m-au speriat ceva prieteni ca o sa fac minim 15h ei au facut ultima data 17h si 30 de min din Timisoara). Consumul a fost de 7l / 100 km.

http://youtu.be/bj2dmAp8jso

 

Per total in cei 2750 km  media de consum a fost 8.4l/100km, a crescut foarte mult pe autostrazi, avand o medie de viteza de peste 100 km/h si in plus autostrada este in urcare spre Plitvice Lakes.Nu inteleg cum la altii se poate sa construiasca autostrazi cu 2-3 strazi prin munti si la noi nu sunt in stare sa construiasca la campie

 

Pentru cei ce vor mai multe detalii despre traseu pot sa ii ajut cu informatii

 

Regards,

Kidoo

Link către comentariu

Masina o vad mai mereu parcata in complexul studentesc, langa hotel/restaurant Check-In. Arata bine intretinuta, sa te bucuri in continuare de ea.

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos si km fara probleme!

Fusta spate ar merge vopsita in culoarea caroseriei in partea superioara.

Stopurile de unde si cat, daca se poate?

Modificat de cogdao
Link către comentariu

bine ai venit pe forum! Ti-a luat ceva vreme sa o prezinti :) . Ai facut o alegere buna, este o masina foarte buna si care te binedispune cand o conduci. Mie nu mi se pare mare diferenta intre MkV si MKVI, diferenta mare este de la IV la V dupa parerea mea, dar dupa V in sus diferentele o constituie parti mai putin esentiale, esenta e aceeasi, adica un sasiu, motor, cutie si tren de rulare foarte bune.

Link către comentariu

Am vazut ca si de tine s-a prins microbul GTi :). Sunt membru din 2008 pe vwforum, doar v-am urmarit cu interes nu prea am postat.

 

Gti-ul este o masina superba din toate punctele de vedere, indiferent de starea de spirit a celui care o conduce,sentimentul din spatele volanului este unic si de fiecare data redescopari placerea de a conduce.

 

De abia astept weekendul, urmeaza un drum in retezat, o zona superba din Valea Jiului

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!