Jump to content

Vw Amarok - Mendoza brown


Davidutz

Postare recomandată

ok, e clar acum. Maneta reductorului de la off roaderele clasice e inlocuita de butoane + asistenta electronica.

Deci:

prima pozitie este exclusiv tractiune spate. Cand e bena goala, daca esti intr-o parcare goala, cu zapada si decuplezi esp si acccelerezi ar trebui sa plece spatele de-a latul :D Asta daca vrei sa te joci

a doua pozitie e 4x4 Hi - adica ai cuplat sist 4x4 pentru mers cu viteza normala, dar nu ai diferntiale blocabile disponibile

a 3a pozitie e 4x4 Lo, adica esti pe Low Range, adica ai reductorul cuplat. Asta inseamna ca tractiunea intra intr-un raport mare de reductie pentru a-ti da tot cuplul la viteze mici ale rotii: vei folosi modul asta pentru bolovanis, treceri peste lemne si in situatiile in care ai nevoie sa se invarta roata incet, dar fara sa o tii din ambreiaj.

La urcarea pantelor abrupte nu folosi treapta 1 cu Lo range, ci treapta 2, intrucat in treapta 1 va fi prea mult cuplu, roata se va invarti prea incet si nu vei avea suficient moment ca sa-ti iei avant pe panta

treapta 1 cu Lo o folosesti cand pleci dintr-o panta mare plina de bolovani si eventual ai si greutate in bena :D

Atentie: modul reductor necesita viteze mici de rulare, ar trebui sa fie pana in 50km/h, scrie in manualul masinii.

In zapada sau noroi moale nu folosi Lo range, ci Hi range 4x4.

Difurile blocabile ar trebui sa aiba protectie sa nu le poti activa decat pe Lo range, pentru a nu distruge diferentialul

ai suspensie spate lamelara, adica arcuri cu foi, cu cat e mai heavy duty cu atat are mai multe foi de arc pentru a duce greutatea mai mare, dar reversul e ca la rulaj fara incarcatura te va scutura mai tare...

Link către comentariu

Nu scutura atat de tare pe cat ma asteptam, chiar e destul de confortabila la drumuri lungi..

Sa iau a/t-uri si dupa vad pe unde o bag .. :)

Link către comentariu

da, au fost isteti si bena e prinsa pe sasiu separat fata de cabina pentru a izola pe cat posibil de inconvenientele zonei cargo

cu A/T uri vei avea alta aderenta, va fi ca o alta masina, dar ai grija pe unde te joci, minim sa ai o lopata si o sufa cu tine :D

Link către comentariu

Urmeaza sa plec (foarte probabil) spre slanic moldova si vreau sa fac traseul poaiana sarata - slanic moldova.. Sper sa nu aduca probleme...

Vin cu fotografii.. Din cate am vazut, sunt ceva trasee, nu extreme, ce par interesante

Modificat de Davidutz
Link către comentariu

hai cu poze de prin coclauri :)

tocmai citeam in AutoBild ca Amarok a fost desemnat 4x4 anului, pentru a 3a oara consecutiv :D

Link către comentariu

Da :D sa vedem cum va fi, sunt 3 trasee,unul de 6 km, unul de 37 si unul de ~80. Pe primele doua le fac obligatoriu, si poate sapt cealalta si pe cel de 80.. :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!